de gyn heeft het niet goed gezien

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door meelanor, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    #1 meelanor, 21 mei 2014
    Laatst bewerkt: 21 mei 2014
    Hallo,

ik ben al een paar maanden bezig met de mmm daarbij horen hormonen en follikel metingen. Ik heb vorige maand voor het eerst weer en eisprong gehad sinds de bevalling van mijn zoontje. Voor de test alleen maar bloedingen die nog nieut helemaal verklaard kunnen worden. Deze maand had ik goede hoop maar ondertussen heb ik die maar weer weggestopt.

op dag 14 een fm en er zat een ei van 10 en van 16 en bms 8. die van 16 moeten eigenlijk altijd wel springen. .. ik kwam op cd17 terug en de gyn zei dat ze een littekentje zag (dwz dat t ei gesprongen is, soort van restje) en zag alleen nog een ei van 13 en bms 6 (kwam vaker voor dat na eisprong het even afneemt). conclusie eisprong is geweest!

maaaarrr.... ik heb sinds dag 15 elke dag de zelfde kleine hoeveelheid roest bruin bliedverlies. net een inlegkruisje voor nodig das al gek maar mijn temp wil ook niet omhoog integendeel. ..

paar dingen Ik was verkouden (nu al paar dagen niet meer) en ik temp oraal dus kan zijn dat ik met open mond geslapen heb een dat t wat kouder was. voorheen ging oraal altijd prima. Mijn temp kom nu "na eisprong" zelfs op 35.9 terwijl mijn ei zo rond de 36.6 denk niet dat een verkoudheid zoveel moet schelen. Ik denk gewoon dat mijn ei Nog niet is geweest. Wat jullie?

En als ik een eisprong heb gehad dan temp Ik dus nooit meer oraal! :)
    vandaag bloed laten prikken voor progesteron maandag uitslag ben benieuwd

My Ovulation Chart

My Ovulation Chart

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Oraal temperaturen vind ik totaal niet betrouwbaar, dus dan zou ik afgaan op wat je gynaecoloog zegt, dat je je eisprong wel hebt gehad.

3. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Heb zelf t idee dat mijn eisprong er vandaag of morgen aankomt nu zelfde rugpijn als vorige ronde en beetje slijm. vorige rondes kon ik mijn eisprong er prima uithalen met oraal tempen. Al geef ik gelijk toe dat het zeker niet ideaal is. ... Ben echt benieuwd naar maandag of mijn ei wel of niet gesprongen is.

Deel Deze Pagina