Hoihoi, Hoe zit het nou met je temperatuur ná je eisprong? Wanneer zakt ie weer naar beneden, pas als je ongesteld moet worden of meteen erna al?? Dit is nu de tweede cyclus dat ik temperatuur. De vorige duurde 45 dagen (normaal stipt 37) en mijn temp. bleef rond 36.8/36.9. Toen 36.6 en werd ik ongesteld. Wou juist op die dag een test doen, maar dat was helaas niet meer nodig... Had toen wel het gevoel dat ik zwanger was of mijn lichaam nam me weer eens in de maling... Nu zit ik op dag 31 en heb 37.0. Kan ik nu heel stilletjes gaan hopen of is dit heel normaal dat ie hoog blijft??? Mijn normale temp. zit trouwens rond 36.3. En eisprong gehad op dag 23. Sorry voor het lange verhaal en deze misschien niet zo intiligente vraag maar ik kon het nergens vinden en loop mezelf helemaal gek te maken. Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven! Groetjes!
Goedemorgen meid, die temp dat verschilt van vrouw tot vrouw... Bij mij word ik ongi op de dag dat mijn temp daalt naar temp van voor ei. Bij anderen daalt de temp pas tweede dag van ongi
Hoi Yaraah, Das een snelle reactie! Okee, dus het is normaal dat de temperatuur zo hoog blijft, ongeveer totdat je ongesteld word of bent geworden. Nou las ik wel dat bij de meeste zwangeren de temp. boven de 37.0 was. Dus ik kan nog steeds hopen! En afwachten helaas hihi!
Ik heb nu 1 normale cyclus getempt en inderdaad zakte bij mij de temp op de dag dat ik ongesteld werd. Bij andere vrouwen zie je ook wel dat hij een paar dagen voor of na de ongi zakt. Waar het om gaat is dat je twee 'fasen' in je temperatuur ziet (laag voor ei en hoog er na), de temp kan per vrouw of cyclus wat meer of minder schommelen, kan dus ook na je ei een dipje maken maar dat hoeft niet altijd persé te betekenen dat je ongesteld wordt want hij kan de dag erna weer hoog zijn. Hou je je temp bij op fertilityfriend? Daar kun je ook veel informatie vinden.
Als je temp nou 14 dagen na je ei zo hoog blijft, dan zou je een test kunnen doen. Het gaat iig de goede kant op.8) Liefs Gwen
Ik had een dipje van 2 dagen. Op 5 en 6 dpo. Daarna ging mijn temp. weer omhoog. Op dag 14 dpo ging mijn temp. zelfs nog weer wat hoger.
je temp moet zeker niet boven 37 zitten hoor, dat hangt er van af hoe hoog je temp gemiddeld is voor je ei, maar moet wel zeggen dat jij idd de goed kant opgaat en dat je idd wel een testje kan wagen als je temp op 14 dagen na ei nog zo mooi hoog is
Ik had trouwens ook een dip op dag 5 en 6 dpo toen ik zwanger was. En toen weer een dip op dag 14 en 15, daarna ging hij weer omhoog.
Hey, bedankt iedereen voor de reacties! Het is dus duidelijk, ik moet gewoon nog wat geduld hebben en hopen dat mijn temp mooi hoog blijft! Ik zal laten weten wat de temp doet!
Beetje late reactie, maar Gwen nog hartstikke gefeliciteerd!!! Hoop dat je dit nog leest. Mij temp is weer iets gezakt (36.8) en heb een klein beetje bloedverlies. Hoop dat dat een innestelingsbloeding is, het is in ieder geval te vroeg voor ongi. En maar weer afwachten...