Temp lijst van FF geeft eisprong aan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 11 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

goedemorgen mn lijst van FF geeft eisprong aan

01 nov.......................36'7............1 ste dag...M
    02 nov.......................36'9............2 de dag...M
    03 nov.......................36'8............3 de dag...M
    04 nov.......................36'7............4 de dag ...............geklust
    05 nov.........................................5 de dag................
    06 nov.......................36'6............6 de dag.................geklust
    07 nov.......................36'8............7 de dag...nog steeds pijnelijke boobies
    08 nov.......................36'7............8 de dag.....geklust
    09 nov.......................37'0............9 de dag .....nog steeds pijnelijke boobies
    10 nov.......................37'0...........10 de dag...................................................
    11 nov.......................36'9...........11 de dag...................................................

komen jullie hier uit heb 7&8 nov steekjes gevoeld links
    raak nu helemaal in de war

liefs kaley

2. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    zover als ik nu kan zien, is er nog niet echt sprake van een temp. verhoging. Die heb je nodig om aan te tonen dat er een eisprong is geweest. Als die dan meer dan 14 dagen hoog blijft, kun je testen. Dus voorals nog een jouw voor de gek houdend lichaam.

3. Niet meer actief

goedemorgen

dag 1 ongi weinig vloeien
    dg 2 bijna ongi weg

stond verkeerd hierboven bij dag 3 was ongi helemaal weg

en heb alles ingevuld bij FF ik temp al 4 mnd en na 8 nov is mn temp omhoog gegaan dus of mn lichaam geeft verkeerde signalen of ik heb inderdaad een eerder verwchte eisprong gehad zoals FF aangeeft je raakt behoorlijk in de war zo

liefs kaley

Deel Deze Pagina