goedemorgen mn lijst van FF geeft eisprong aan 01 nov.......................36'7............1 ste dag...M 02 nov.......................36'9............2 de dag...M 03 nov.......................36'8............3 de dag...M 04 nov.......................36'7............4 de dag ...............geklust 05 nov.........................................5 de dag................ 06 nov.......................36'6............6 de dag.................geklust 07 nov.......................36'8............7 de dag...nog steeds pijnelijke boobies 08 nov.......................36'7............8 de dag.....geklust 09 nov.......................37'0............9 de dag .....nog steeds pijnelijke boobies 10 nov.......................37'0...........10 de dag................................................... 11 nov.......................36'9...........11 de dag................................................... komen jullie hier uit heb 7&8 nov steekjes gevoeld links raak nu helemaal in de war liefs kaley
zover als ik nu kan zien, is er nog niet echt sprake van een temp. verhoging. Die heb je nodig om aan te tonen dat er een eisprong is geweest. Als die dan meer dan 14 dagen hoog blijft, kun je testen. Dus voorals nog een jouw voor de gek houdend lichaam.
goedemorgen dag 1 ongi weinig vloeien dg 2 bijna ongi weg stond verkeerd hierboven bij dag 3 was ongi helemaal weg en heb alles ingevuld bij FF ik temp al 4 mnd en na 8 nov is mn temp omhoog gegaan dus of mn lichaam geeft verkeerde signalen of ik heb inderdaad een eerder verwchte eisprong gehad zoals FF aangeeft je raakt behoorlijk in de war zo liefs kaley