2e temp stijging na eisprong?!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kiss87, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Wie zou even naar mijn kaartje willen kijken (zie bij mn banner)..

Heb dr namelijk niet veel verstand van, maar mn temp is ineens nog hoger gestegen na een dipje, is dit heel goed nieuws?

Of zit ik mezelf een beetje blij te maken met nix?

Liefs!!

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    niemand?

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Zoals ik het weet is een tweede stijging een mogelijke innesteling maar ik weet het niet en wil je zeker geen valse hoop geven.

Groetjes Wilma26

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Zoek eens op 'triphasic pattern' en wees voorzichtig optimistisch met wat je zult lezen! ;)

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja je ei is geweest, maar je zal toch echt nog 5 dagen moeten wachten. dit zegt nog helemaal niks :(

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Nou, helemaal niks...?

Het geeft geen uitsluitsel over een mogelijke zwangerschap, maar een slecht kaartje is het in de eerste plaats zeker niet!

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nou heel erg bedankt voor jullie reacties!

Gisteren ineens bruine afscheiding, heel vreemd want dit heb ik nooit!! (ja als mn menstruatie bijna over is...)
    Misschien dat het kwam doordat we die avond ervoor hebben gevreeën? Of misschien door een innesteling..

Ik weet dat ik nog een week moet wachten, maar vind het zo spannend allemaal!

Ik zal ook eens googlen op triphasic pattern, katalaya, thnx!

Liefs

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi Kiss87,

Ik heb ook nog even naar je kaartje gekeken en je hebt een mooi kaartje. Het lijkt inderdaad wel een beetje "driefasig", alleen zegt FF dat de "derde fase" dan ergens tussen 7 en 11 dpo zou zitten, dus bij jou is ie wel wat vroeg. Daar kunnen natuurlijk best redenen voor zijn (niet iedere cyclus is hetzelfde), maar probeer jezelf toch niet teveel blij te maken. Ik heb ook wel eens triphasic kaartje gehad en ook vaak genoeg wat spotting rond 8dpo, maar bij mij draaide het uiteindelijk altijd op ongi uit. Wil natuurlijk absoluut niet zeggen dat het bij jou ook zo zal zijn!, want bij genoeg meiden beteknde dit wel een succesvolle zwangerschap. Vond het zelf alleen altijd extra k%t om ongi te worden, nadat ik mezelf helemaal blij had gemaakt met m'n kaartje. Dus wilde alleen maar evn zeggen: nog even een paar daagjes voetjes op de vloer - en hopelijk eindigt je kaartje met een groene lijn! Ik zal voor je duimen!!

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    En wederom vandaag een flinke stijging!!

Ohh wat spannend word het nou zeg!! Over 4 dagen is mijn nod!

10. ProudMom28

Wat spannend zeg!! o ik ga heel hard duimen deze 4 dagen het is een heel goed teken. nog even volhouden de dagen zijn zo voorbij haha.

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Als dat mijn kaartje was dan zou ik wel een testje wagen :D

12. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    haha ik weet het!

Iedere maand weer die twijfel, zoo irritand die laatste daagjes!

Maar ja, als ik naar mijn kaartje kijk denk ik, goh dat ziet er goed uit.. Maar heb geen vergelijkings materiaal met mezelf, want dit is pas de eerste ronde dat ik mijn temp meet.
    En bovendien kan er in 4 dagen nog genoeg gebeuren.

Ik laat het hier wl weten hoe het verder gaat!

Liefs

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Oeioeioeiiiiii! :)

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    :Dhaha

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik kwam even spieken... en kon na die daling van gisteren even niks bedenken om te zeggen.

Maar nu je temp stabiel lijkt.... testje? ;)

16. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nou ik wil toch nog even wachten met testen.
    Vandaag op mijn werk meerdere malen zeurende krampen in mijn onderbuik gehad!
    En ook heb ik last van witte plakkerige afscheiding. iell... dus ben toch bang dat ik morgen ongi word.
    Zo niet, is dat natuurlijk altijd mooi! En dan past dinsdag ga ik testen hoor! haha nog even wachten dus!

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik vind het een erg mooi kaartje!

18. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Dank je :)

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Het wás een mooi kaartje.. mn temp is gezakt & ik heb ontzettende buikpijn. Bloed verwacht ik elk moment... * snik*

Op naar ronde 6 alweer..

20. ProudMom28

Lieverd ik weet heel goed wat je voeld, hier geen zakking van de temp, maar ik weet echt 100 % zeker dat ik on ga worden heb enorm veel afscheding erge rugpijn en buikpijn precies zoals je bent als je on wordt ik verwacht het dan ook ala minute laten we hopen dat we volgende maand meer geluk hebben. ik ga duimen meis,

Liefs Wilma

Deel Deze Pagina