Klachten na miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by LastminuteMama, Nov 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Op 8/11 begon mijn miskraam met licht vloeien, 12/11 tm 14/11 zette het echt goed door. Het vloeien is inmiddels afgelopen maar ik heb af en toe nog steeds van die steken in m'n borsten die ik tijdens m'n zwangerschap ook had. Ook ben ik aan het einde van de middag ontzettend moe.
    Volgens de huisarts daalt het HcG in je lichaam na een miskraam heel snel en is het heel goed mogelijk dat ik deze maand gewoon weer een eisprong krijg. De laatste dagen voel ik wel wat gerommel en het lijkt idd wel op een eisprong. Omdat er de laatste week zoveel gerommel in m'n buik is geweest durf ik natuurlijk nergens op te hopen.
    Herkent iemand de stekende borsten en dat vermoeide gevoel?

2. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

Apr 12, 2007
    635
    0
    16
    Hoi LMM!

Ja, ik ook! Die steken in mijn borsten....gék werd ik ervan. Voelde alsof er naalden in gestoken werden...pfhh.... Inmiddels heb ik al eisprong gehad en sindsdien heb ik er geen last meer van. Het rare is dat ik normaal al paar dagen na mijn eisprong al last van mijn borsten kreeg en nu eigenlijk nog helemaal niet :(

Groetjes, Joyce

3. LastminuteMama

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Heee....als jij die steken ook had zal het wel normaal zijn maar het is wel irritant. Nu je het zegt, de laatste 2-3 dagen is het wel iets minder.
    Laten we dan maar gewoon gaan aftellen naar NOD en hopen dat we dan naar de augustus-mama's kunnen :)

4. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

Apr 12, 2007
    635
    0
    16
    Nou, september vind ik ook goed hoor :) :) Maar als je bij de augustusmama's wilt is het misschien handig om nog ff een test te doen. Anders twijfel je straks of je nu zwanger bent of dat het nog HCG van de miskraam is. Mijn test was negatief, dus ik ben er klaar voor!

Fijn weekend!

5. LastminuteMama

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Ja...september is ook prima! Goed idee van die test, heb alleen niets meer in huis dus dat gaat morgen ofzo worden!

Jij ook goed weekend!

Share This Page