Nee, nog niet Maar ik heb vanmorgen weer getest en nou is hij weer wat duidelijker Ik moet zo naar het werk, dus ik wordt op mijn werk gebeld, maar even weg lopen van mijn werkplek. Heb alleen vanmorgen vergadering, maar ik zeg wel gelijk bij binnenkomst dat ik een belangrijk telefoontje verwacht, dan maar hopen dat ze niet verder vragen. Als ik vanavond terug ben laat ik het weten.. BTW, ik denk echt wel dat jouw temp mooi stijgt, een mooie 2e stijging is toch goed, lijkt mij Groetjes, Carlien
Dan zal haar test vast ook posi zijn meid! Ennuh of een 2e stijging goed is, weet ik niet, maar we zullen het zo bij jou zeker weten
Nou de gyn. heeft gebeld met de uitslag..(om gek van te worden er is dus nog niks zeker..) Bij een HCG <10 ben je niet zwanger, ik had een HCG van 19 op 11 dagen na mijn eisprong. Dit is een HCG die past bij een prille zwangerschap, maar ook bij een VMK. Vandaar dat ik woensdag nog een keer bloed moet prikken om te kijken of mijn HCG meer is geworden of dat het helemaal weg is, want bij VMK verdwijnt HCG ook snel weer zei ze.. Dus wat denk je dat ik ga doen??????? Doortesten tot woensdag in de hoop dat het HCG niet verdwijnt met urinetesten.. Ik ben nu al op van de zenuwen. Ben moe en misselijk ervan.. Hier alvast mijn tuur-testen van gisteren en vandaag Voor de nieuwschierigen!! Groetjes, Carlien
Hee Carlien, oh das vervelend.... nu zit je nog in onzekerheid! BAH! Maar tuurtesten zeg je? IK ZIE ZE DUIDELIJK HOOR! ik wacht met je mee in spanning!
Hoi, Sorry dat ik niet eerder reageer, was/ben een beetje hyper.. Vandaag was de test weer donker, dus ben zowiezo zwanger, nou nog hopen dat het blijft... Had vandaag steken en nog steeds die menstruatie krampen, ik hoop maar dat alles goed gaat en dat het niet zo eindigt als de vorige keer. Wordt wel een beetje gek van mezelf, aan de ene kant super blij, aan de andere kant super angstig en bezorgd.. Hoe is met jou en hoe voel jij je nu dan? Nog wat nieuws? Groetjes, Carlien
Hee lieve meiden, zoals jullie misschien al gezien hebben is mijn temp amper gezakt... beetje maar, maar niet zo dat ik nu weet waar ik aan toe ben, helaas! Alle andere rondes zakt hij vandaag tot aan of ander de lijn, en word ik die dag/dag erna ongi.... we zullen nu dus nog moeten afwachten. Ik was vandaag 3e nacht achter een al om 5.00uur wakker, vandaag vanaf ik wakker ben behoorlijk misselijk en last van maag zuur.... ik voel me raar, en in mijn buik gebeurd van alles... ik voel me nog niet ongi of dat het vandaag gaat komen, maar dat zal niemand zeker weten Word afwachten hoe het verder gaat...... __________________
Hoi, Als je temp morgen nog zo hoog is zou ik een testje er tegen aan gooien. Ziet er tot nu toe wel hoopvol uit.. Maar helemaal zeker weten doe je het toch nooit, tot aan het testje natuurlijk Spannend!! Kijk morgen nog wel even.. Groetjes, Carlien
Vind je temp er ook nog mooi uitzien hoor bij mij zakte hij ook iets en toch een posi test !! Succes !