My Ovulation Chart wie kan mij uitleg geven over mijn nu ca. op de zelfde tijd gemeten temp kaart.. thnx alvast
meet je trouwens wel direct na het wakker worden... als je nog in bed ligt....?? Dacht dat mijn temperatuur redelijk hoog was....maar jouwe is wel heel hoog..
Tja.. dan moet ik helaas zeggen.... dat je je lijstje in de prullenbak kan mikken.... sorry... .. het is echt.... thermometer op het nachtkastje.. en als de wekker gaat gelijk... hup meten... opstaan... plassen.. praten... etc. heeft allemaal invloed op de temperatuur... (me bed,... gaat ik??? omgeving Rotterdam..? )
hoezo dat dan, mijn temp is na een uur nog zo hoog... als smorgens. en begint daarna pas op te lopen.
.. ik heb het ook niet verzonnen hoor.... ,.... Temperaturen is een betrouwbare methode... mits het op diezelfde manier uitvoert... en dan heb je nog factoren die dingen kunnen beinvloeden.... je temperatuur wordt gewoon beinvloed door bijvoorbeeld lichamelijke inspanning... (naar de wc gaan..)... spieractiviteit kost verbranding... en zou stijging kunnen geven.... bij praten verlies je weer warme lucht... en zou bijvoorbeeld een daling kunnen geven.... ook een rotnacht.. of alcohol de avond ervoor kan effect hebben... (kijk maar eens bij FF wat je allemaal kan aanvinken, en wat dus effect kan hebben...)... het is niet voor niets dat je je basale temperatuur moet meten..... Basale lichaamstemperatuur - Wikipedia heel het kaartje kan dus een vertekend beeld geven op de manier zoals je het nu doet... je bent op zoek naar een stijging van 0,2, maar misschien werd die wel veroorzaakt...omdat je een paar stappen meer gedaan hebt... (als voorbeeld....)....
zucht.... dan gaat ik de volgende ronde op die manier proberen.. mits deze niet raak is maar daar moet ik nog even op wachten
lees je anders eerst even goed in.... of sluit je aan bij het algemene temp topic..... die kunnen dan dagelijks even mee kijken.... en kan je gelijk je vragen kwijt....