wat denken/vermoeden jullie van het resultaat van de zwangerschapstest obv deze temperatuurgrafiek? het kan nog alle kanten uitgaan he..??!! My Ovulation Chart || Ovulation Chart ben benieuwd...dit is de eerste cyclus na curettage.. spannend! bedankt voor het meekijken!
eeehhh bedoel je nu dat je test hebt gedaan of dat je er eentje wilt gaan doen? Kaartje kan nog alle kanten op. Bij mij zakt temp pas op nod dus dan kan het van te voren nog zo mooi uit hebben gezien dan ben ik alsnog ongi geworden.
Je kaartje ziet er mooi uit maar wat Esther schrijft klopt helemaal. Is echt afwachten. Je weet met tempen pas achteraf hoe of wat. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent.
Je zou een test kunnen doen.. ik zie dat je op 10 dpo zit, je temp is nu nog mooi hoog hopenlijk blijft die ook hoog!! Maar als je een latere innestelling gehad zou hebben, dan zul je ook later een positieve test hebben en idd de temp zakt ook wel eens op of na nod
Het was een hele verrassing dat er ineens een eisprong gevonden was, aangezien ik voor vorige zwangerschap al maanden geen eisprong had. Ben dus sowieso dat n lichaam weer lijkt te werken. Moet dinsdag naar gyn voor afsluiting traject curettage, dus ga op zn vroegst di en testje doen...heel spannend. Leuk dat jullie iig mee gekeken hebben! Jullie ook succes!