Hallo dames, Ik ben benieuwd of jullie antwoord weten op mijn vraag... Ik heb elke maand al heel vroeg last van spotting (heel af en toe een keer helder bloedverlies, maar meer oud of rozebloedverlies). Soms op dag 7 al, maar deze ronde al op dag 5 en zelfs dag 3 al heel minimaal (dagen na eisprong bedoel ik dan). (Ben overigens deze ronde niet 100%zeker van mijn precieze ovulatie dag vanwege incomplete tempcurve vanwege koorts, ik denk zelf 1 dag later dan FF). Ik dacht zelf dat spotting kon komen door een tekort aan progesteron. Daar ben ik afgelopen maandag op geprikt. Maar nu begrijp ik dat je tempstijging ook door progesteron komt. En mijn temp stijgt wel gestaag door. Hoe verhoudt dit zich tot elkaar? Ik moet volgende week opnieuw naar de gyn en kom graag goed beslagen ten ijs. Hopelijk kunnen jullie meedenken. Dank!
Ik weet niet hoe progesteron zich verhoudt tot de temperatuur daar kan ik je niet mee helpen! Wel heb ik ook iedere maand veel last van bruinverlies, eigenlijk zoals jij ook omschrijft! Tijdens de iui's heb ik twee keer erg vroeg gehad: 4 en 5 dagen na de inseminatie! Dat is ruim voor de innestelperiode! Ik heb tijdens de oriënterende onderzoeken bloed laten prikken en mijn progesteron was toen in orde:59! Dus ook met een goede waarde kan je blijkbaar veel last hiervan hebben! Ik ben hiermee naar de gynaecoloog gegaan en mag deze ronde voor het eerst utrogestan gaan proberen! Ben er net mee begonnen! Hoe het uitpakt weet ik nog niet, ik houd je op de hoogte! Jij ook veel succes! Ben benieuwd wat er bij jou uit gaat komen!