temp na miskraam

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Aloha, Apr 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    ALoha, hoop dat je je ei hebt gehad en dat hij mooi weer bevrucht is! Lastig zo na een mk he!
    Vraagje; waar houden jullie die kaartjes bij? Ik hou mijn temperatuur bij in word op de pc hahaha, niet zo handig dus:D...

2. avil

avil Actief lid

Apr 25, 2011
    255
    0
    0
    Hey baby90 in mijn handtekening kan je klikken op mijn ovukaartje. Je komt dan bij fertilityfriend en kan je een account aanmaken. werkt echt super vind ik...!

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Avril thanks!!! Heb m net ingevuld.. volgens het kaartje zit ik nu op 7dpo. Bij Intercourse Timing staat er low; maar ik heb niet bijgehouden wanneer we gemeenschap hebben gehad. We hebben het de laatste tijd wat vaker gedaan dus daar hoef ik me hopelijk ik niet druk om te maken...
    zouden jullie even willen kijken? Ik weet niet of ik het goed heb gedaan:p...
    http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php

4. avil

avil Actief lid

Apr 25, 2011
    255
    0
    0
    Ik kan hem niet openen... Ik krijg mn eigen kaartje ;) volgens mij kan je bovenin bij sharing oid je code opzoeken en knippen en plakken. Ik zit nu op.mn telefoon te prutsen, dus kan t even niet nakijken... Sorry.

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Okee hahah sorryy... ik weet echt niet hoe het werkt;) dacht dat mijn engels goed was hihihi...

6. avil

avil Actief lid

Apr 25, 2011
    255
    0
    0
    Haha.....Je engels is waarschijnlijk prima alleen lees je daar zoveel "vaktermen" bestwel anders engels dan anders.....succes met tempen, ik duim voor je!

7. avil

avil Actief lid

Apr 25, 2011
    255
    0
    0
    Aloha hoe is het nu met Jou?

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    hi dames, ik heb inderdaad me ei rond de dag dat avil dacht gehad en ben uiteindelijk 31 mei ongi geworden tijdens de landing van het vliegtuig op vakantiebestemming. me cyclus is dus inderdaad begonnen op de dag van tempdaling. als je mijn temp kaartje opent kunnen geintresseerde mijn kaartje bekijken en eventueel vergelijken met hun eigen in dezelfde situatie.

Share This Page