Hele gekke kaart,schommelt alle kanten op?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by pieppiep, Jun 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pieppiep

pieppiep Nieuw lid

Jun 21, 2011
    1
    0
    0
    ondernemer
    Hallo

Voor t eerst gestart met tempen maar het valt mij op dat die van andere mensen veel minder schommelt, wie weet hoe dit kan?
    lijkt zo gek,zeker als ik vergelijk met anderen

2. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

May 23, 2011
    2,026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    mijn kaartje schommelt ook alle kanten op hoor. Volgens mij maakt dat niet heel veel uit. Het programma waarmee je je temperatuur bijhoudt haalt alsnog wel de datum van je eisprong eruit!

3. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    die van mij schommelt ook hoor... dit is mijn kaartje vorige ronde dan heb je een voorbeeldje...
    View attachment 161510

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Die van mij schommelt ook wel eens hoor :)

Temp je iedere dag op dezelfde tijd??

5. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

May 3, 2010
    1,036
    303
    83
    #5 Vogelmeisje, Jun 22, 2011
    Last edited: Jun 22, 2011
    Hoi!
    Mijne schommelt ook heel erg maar het wilt niet zeggen dat je geen eisprong hebt. Maar misschien heb je geen goede eisprong.

Sinds 1.5 maand ben ik aan het temperaturen nadat we naar de gynaecoloog zijn gestapt (na 2 jaar zelf proberen). Hieruit blijk ik wel een eisprong te hebben (rond dag 18) maar de temperatuur blijft niet stabiel hoog en vliegt na ongeveer 2 dagen hoog weer alle kanten op. Voor de eisprong vliegt ie ook alle kanten op. Van 36.5 tot 36.7. Soms uitschieters hoog of laag maar voor 1 dag.

Volgens de gyn heb ik wel een eisprong, de vraag is alleen of het een 'goede' is. Daarvoor gaan we nu bloedprikken op hormoonwaardes.

'Dus met zo'n schommelig kaartje kan je best een eisprong hebben.

Groetjes!

Share This Page