temp hoog, eitje zoek?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door missas, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    Ik ben helaas niet begonnen met tempen tijdens mijn menstruatie maar mijn temp blijft zo hoog. Komt mijn ei nog of heb ik deze al gehad? En zo ja wanneer kan ik dan testen?

Pfff van tempen wordt ik ook niet veel wijzer. Hihihk:(:D

33601c Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. lova

lova Niet meer actief

Je temperatuur is idd hoog, kan zijn dat je eitje net geweest is, maar eigenlijk denk ik dit niet omdat je een lange ongi had. Denk eerder dat je al een hoge lichaamstemp hebt voor je eisprong. Ik zou iig niet stoppen met tempen, dan kun je het beste inzicht krijgen in je cyclus.

Had je al vruchtbare afscheiding ontdekt? dit zou ik nu ook in de gaten houden ;)

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoe lang is je cyclus normaal gesproken?
    Want er zijn genoeg dames die al vroeg een eisprong hebben, ook met een lange ongi

4. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    hoi dames bedankt voor jullie reactie,mijn cyclus schommelt heel erg ik heb laatst een cyclus van 45 dagen.volgens een speciale app heb ik gemiddeld een cyclus van 41 dagen. vanmorgen was mijn temperatuur zakt naar 36,8. helaas nu geen rekbaarslijm. Wel al gehad maar weet dit niet zeker. Het verschil tussen sperma na 24 uur of vruchbaar slijm blijf ik lastig vinden.

Sorry voor de vieze praatjes, liefs missas

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik denk dat je basis temperatuur al hoog is,waarschijnlijk zit je na je ei rond de 37,5

6. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

Kan dat in 3 jaar veranderen? Had in 2011 veel lagere temperaturen?!

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hm dat weet ik eigenlijk niet...
    Maar misschien wat minder fit? Of getempt toen je al uit bed bent geweest? En hor temp je?

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij een cyclus van 41 dagen springt je ei tussen dag 23 en dag 31 van je cyclus. (Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen).

Gebaseerd op een cyclus van 45 dagen springt je ei tussen dag 27 en 35 van je cyclus.

Je zit nu nog maar op dag 18.

De kans is dus zeer groot dat je eisprong nog plaats gaat vinden gezien je lange cyclussen.

Je ei is dus niet zoek, hij moet nog komen...:p

Gewoon door blijven gaan met tempen dus.

Deel Deze Pagina