Denk dat het indd helaas niets zegt. Maar vergeleken met je vorige kaartjes, ziet het er wel goed uit vind ik .
Nee dat hoeft echt niet hoor! Ik heb bij de laatste 2 zwangerschappen ook geen innestelingsdip gehad. Bij de eerste weet ik niet, omdat ik toen niet temperatuurde.
Volens mij hoeft het niets te betekenen, ook omdat 37,0 al vaker is voorgekomen, maar ik zou hier ook heel erg hoop van krijgen denk ik. Mocht hij nu nog doorstijgen naar 37,2 zou ik helemaal gek worden denk ik. Duimen maar.
Je tempt met een thermometer met 1 cijfer na de komma denk ik? Anders zou je kaartje er mss al weer anders uitzien Het zegt inderdaad helaas niets, heb zelf ook wel stijgende kaartjes gehad en nog altijd niets. Maar zal voor je duimen
met mn stomme kop getest 9 dgn na ei...negatief natuurlijk...maar blijf mn temp kaart apart vinden hihi vooral vergeleken met de vorige maanden
Tja, ik zou zeggen innesteldipje. Wat dat betreft kun je beter niets merken? Dan denk je, het is toch niet zo, en ineens is het toch zo. Zo was ik er van overtuigd dat mij ei pas rond dag 26 zou komen. Maar vermoed ineens dat ik hem gisteren gehad heb. Kreeg net migraine en dat heb ik sinds het stoppen met de pil na mijn eisprong. Ik slik nu etospillen, dus wie weet is mijn cyclus niet meer zo lang (ik hoop het). Mijn temperatuurkaartje moet het nog gaan bewijzen. Maar achetraf had ik wel symptomen afgelopen weekend. Meer zin in seks, hoge bmm en veel slijm. Maar dacht dat dat slijm restanten van manlief waren zeg maar. Helaas niet op tijd begonnen dus waarschijnlijk waardeloos zaad haha. Manlief is ziek geweest met koorts en 3 weken geen zaadlozing gehad. Duimen dat je echt een nesteldipje hebt!!