zouden jullie even willen kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Marijee, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hoi meiden,

mijn temp loopt een beetje raar dit cyclus.
    eerste in stantie dacht ik dat ik dag 13 me eisprong had gevoelt(heftige steken en krampjes in me onderbuik) maar een echte temp stijging bleef uit(het wisselde heel erg). ook wel vanaf vlak erna een hele opgezette buik.
    nu had ik op dag 18 opeens heel veel vruchtbaar slijm maar had al vanaf dag 13 constant krampjes en steekjes. voor de zekerheid maar geklust en nu is mijn temp echt goed gestegen ( op dag 23)
    wanneer denken jullie nou dat me eisprong is geweest?
    dag 18 had anders heel goed me innestelling kunnen zijn.
    wel heb ik nu voor de 3e dag op rij last van maagzuur en dat was bij de zwangerschap van me zoontje ook het eerste teken direct na de inestelling. ook zijn de ongi krampjes en de steekjes in me liezen er nog steeds ( zijn niet weg geweest)

dit is me temp kaart ( gister niet kunnen tempen omdat me zoontje heel ziek is en ik niet durfde te slapen nadat hij een koortsstuip had gehad)

1ea8e2 Ovulation Charts

alvast bedankt.

liefs xx Marije

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Het is een mooie stijging op zich. Als-ie nou zo blijft.... wordt 't spannend! Tenminste... uitgaande van het oordeel van FF.

3. Kris34

Kris34 Niet meer actief

hoi!

Misschien een tip om ook je vruchtbaar slijm te registreren via FF. Het zijn allemaal signalen waardoor FF zal aangeven wanneer FF denkt dat je ei is gesprongen. SucceS!!!!

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

bedankt voor de antwoorden..
    ff blijft aangeven dat me ei op dag 13 is geweest maar toch twijfel ik hier echt aan.
    vooral omdat me temp na me eitje dan niet echt mooi was gezegen en eigelijk pas nu mooi stijgt
    maar mocht die nu pas op dag 20/21 zijn geweest dan zal er deze maand een hele kleine kans zijn want de laatste keer dat we toen hebben geklust was 3 dagen ervoor.
    of kan het dan wel?

als jullie nu naar me kaartje kijken wat denken jullie dan?

Liefs xx Marije

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    3 dagen ervoor kan zeker!

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dan maar proberen een beetje hoop te houden maar ga er maar gewoon vanuit dat we de 2e ronde in gaan.. dit was ook pas de eerste ronde na het verwijderen van me spiraal dus had ook geen id hoe me cyclus in elkaar zat en weet het nog steeds niet haha..
    we wachten wel af

Deel Deze Pagina