Hallo, FF geeft aan bij vandaag en morgen: Forecasted Possible Start of Period. Maar wanneer is dan mijn NOD? Vandaag of morgen? Dit even los van het feit dat mijn langste lf 14 dagen is en zit vandaag op dag 14 en temp is nog niet omlaag gegaan... Wie weet dit??
ik zou daar niet teveel waarde aan hechten wat FF zegt , maar je temp is voor dag 14 wel erg mooi! ik zou, als hij morgen nog zo hoog is een testje gaan doen Veel succes.
hhhmmm... Maar FF heeft meestal wel gelijk, alleen nu valt het mij dus op dat er 2 dagen zijn ingevuld als mogelijke menstr.dag. Misschien is dat altijd zo maar omdat mijn temp altijd 2 dagen van tevoren daalt is het mij dus niet eerder opgevallen. Als mijn temp morgen nog zo is en mijn ongi is er nog niet dan vind ik het nog te vroeg om te testen omdat mijn NOD vandaag of dus morgen is, woensdag op zijn vroegst...als ik dat kan afwachten Maar gezien mijn menstruatiepijn al enkele dagen zal het wel niet lang meer op zich laten wachten
Het kan soms zo stressen zijn als je zo graag wilt. Ik voel altijd zwangerschapssymptomen, maar wordt gewoon ongesteld haha! Net of ik zo hard aan die symptomen denk dat ze vanzelf verschijnen. Ik begrijp dus dat je temperatuur voor je NOD moet dalen en als dat niet zo is dat er een grote kans is dat je zwanger bent. Begrijp ik dat goed? Ik moet nog 7 dagen wachten ... heb wel nog een hogere temperatuur ... Maar dat is normaal, toch? Net een banner gemaakt. Kan ik meteen zien of hij het doet? Hoop dat je zwanger bent!!!
haai, klopt inderdaad, je temp moet na je ei hoog blijven en vlak voor of op de dag van de menstruatie zakt deze weer. Dus dat jou temp nu nog hoog is is heel normaal en zegt nog niks. Mijn temp doet er iets langer over en ik heb dan ook 2 keer posi getest vandaag Dus ik in de zevende hemel...hoop dat jij dat ook snel kunt zijn