Hallo, ik ben deze maand voor het eerst aan het tempen en met ovu testen begonnen. Nu ben ik pas vanaf dag 5 van me cyclus begonnen met tempen en ik ben 1,5 week op vakantie geweest. Thermometer vergeten dus niet kunnen tempen. Ik heb een positieve ovutest gehad op 10 augustus. Vanaf dag 5 tot 12 heb ik me laagste temp 36,2 en hoogste 36,5 gehad. Nu ben ik sinds zaterdag ochtend weer begonnen met tempen. Maar ik temp zaterag 36,5 en vanmorgen 36,3. Ik dacht dat je temp altijd hoger bleef na je eisprong, ongeacht of je zwanger bent of niet. Hoe kan het dan dat ik ongeveer dezelfde temp hou. Ik heb elke keer hetzelfde tijdstip getempt. Als ik wakker wordt voordat ik op sta, op vrije dagen me wekker gezet.
Hoi Fleurtje, Ik zou even afwachten wat de rest van de week doet. Of je hebt misschien je ei toch nog niet gehad of een innestelingsdip?
oke, ja ik weet bijna zeker dat ik me eisprong heb gehad. De test was echt goed positief, teststreep donkerder dan controlestreep. Ik had die dagen ook pijn onder in me buik. En de dagen na de controlestreep is de streep steeds lichter geworden en gister voor de zekerheid nog een gedaan en teststreep is echt superlicht. Maar vanmorgen weer om half 6 getempt, nog steeds 36,3. Verder geslapen tot half negen en toen nog een keer getempt en toen 36,6. Maar moet maar van 36,3 uitgaantoch omdat ik altijd om half 6 smorgens temp. Kan je een lagere temp hebben bij innesteling dan? Het is vandaag 6 dagen na me eisprong.
hmm.. las op internet dat je wel rond de 8 uur moet hebben geslapen voordat je sochtends tempt. Ben gister pas om 24 uur gaan slapen, dan is half 6 dus wel vroeg. Miss toch maar van 36,6 uitgaan om half negen?