Wie kan mij zeggen wanneer mijn eisprong is geweest? ik twijfel zelf nl. Heeft FF het goed of is de eisprong tijdens de dip geweest? Als ik cd 24 de afscheiding weg laat, dan is krijg ik een doorgetrokken kruis FF twijfelt door de vruchtbare afscheiding na mijn ei Bedankt alvast voor jullie reacties
Ik schat dat FF het bij het juiste eind heeft, maar zekerheid zul je pas krijgen als je ongesteld wordt. Hoe lang is je lf normaal?
Ik twijfel nog steeds omdat ik zolang na ei nog vruchtbare afscheiding had en normaal vanaf 1 dpo creamy.. hierdoor denk ik dat ik misschien toch nu pas op 8 dpo zit ipv 13 dpo maar mijn bm stand zegt dat 13 dpo wel klopt.... lastig zeg!! Verder nog iemand een idee??
Je temp van de 25 is ook heel hoog als je het vergelijkt met de dagen erna. Waren er die dag nog bijzonderheden ( bv later gemeten)?
Nee.. geen verdere bijzonderheden.. Heb je zelf ook wel eens na ei nog enkele dagen vruchtbare afscheiding? ik weet nl niet of dit vaker voorkomt?
Ik niet. Deze cyclus heb ik wel eerder in de cyclus ook vruchtbaar slijm gehad zonder ei, maar nooit erna. Heb je al getest? Ben je echt 13 dagen dpo kan hij positief zijn.
Ja, gisteren heb ik getest ik snap er helemaal niets meer van deze maand Ik heb net jou kaartje bekeken zou een mooie innestellingsdip kunnen zijn.. spannend!! heb je kwaaltjes
Ik denk toch dat ik vandaag op 9 dpo zit ipv 14 dpo.. ik heb ook eens gekeken wat FF doet als ik bij Overide Research kies ipv Advanced - optie Advanced krijg ik dus een gestippeld kruis en mijn ei zit ik vandaag op dag 14 - optie Research krijg ik een doorgetrokken kruis en zit ik vandaag op 9 dpo Ik laat hem nu maar op Research staan dan
Het zou kunnen, maar ik ga maar nergens van uit. Kwaaltjes zoveel, maar kan ook PMS zijn, haha. We zien het wel (zeg ik nu heel stoer) Nog iets langer wachten jij. Spannend. Ik duim voor je.