wanneer eisprong

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by rujuma, May 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rujuma

rujuma Lid

Apr 6, 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
  2. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

Jun 16, 2010
    572
    104
    43
    Je link klopt niet.

3. rujuma

rujuma Lid

Apr 6, 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
  4. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan je vertellen dat hij in iedergeval nog niet is geweest...

Maar wanneer die komt.... dat kan alleen tijd leren..

5. rujuma

rujuma Lid

Apr 6, 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    waaraan kun je dat zien, het is de eerste mnd dat ik temp namelijk probeer er wat weg wijs in te worden

6. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    het kan zijn dat ie eraan zit te komen, bij mij daalde mn temp ook eerst voordat mn ei kwam...

7. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    dat ie nog niet is geweest kan je zien omdat je nog geen temperatuursstijging hebt gehad.
    je moet dan tenminste 3 dagen een hogere temp (minimaal 0,2 graad verschil) hebben dan de 6 temps ervoor (dacht ik)...

je temp moet dus minimaal gaan stijgen naar 37.0... (maar ben ook nog een leek hierin hoor)

8. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Rujuma,

Een dag of twee drie na het springen van het ei stijgt de temp met .2 tot .4 graden. Deze verhoging houdt aan tot je nieuwe NOD en of dat nu de volgende maand is of over negen maanden..

Belangrijk is dat je je temp opneemt op dezelfde tijd en voor je bent opgestaan. Als je al bezig bent geweest of er is een aanzienlijk tijdverschil heeft dit al invloed op je temperatuur.

En idd zoals surf zei.. je ziet vaak dat bij de eisprong de temp even een dipje maakt.. Ook bij een eventuele innesteling is er vaak een dipje in de temp te zien.

9. rujuma

rujuma Lid

Apr 6, 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    dus kan best zijn dat mn ei er dus aankomt vanwege dat mn temp laag was vanochtend

Share This Page