ik heb al 4x gehad dat mijn eisprong op donderdag is en nu is mijnn eisprong nog niet heb wel onwijze hoofdpijn hebben meer mensen dat? hopelijk lopen mijn testen nu snel op want man lief gaat maandag voor een week weg. heb gister en in gister heerlijk geklust maar dat zal dus niet helemaal goed zijn zou ik dan morgen gewoon weer klussen vandaag even wachten of eind van de middag nog een keer een test doen om te kijken of hij oploopt?
Hopelijk lopen de testen snel op! Ik zou gewoon om de dag vrijen en misschien in het weekend keertje extra. Zaadcellen kunnen een aantal dagen blijven leven en zo maak je je kans deze maand groter. Mocht je eisprong deze maand echt veel later zijn dan is helaas jammer. Zelf heb ik een keer een uitschieter gehad van 36 cyclusdagen ipv de gemiddelde 30 (bij mij dan) Succes!! Groetjes Chantal
Laat het los, want je bent nu aan het stressen zoals ik het lees. Stress kan ook je eisprong vertragen. Het zou zo kunnen zijn dat hij springt als je man weg is maar wie weet ook ervoor. Je zegt je man gaat maandag weg. En je hebt gister al geklust. Ik zou dan morgen en zondag weer klussen. Maar volg je eigen gevoel en testen 😉 ik keek vaak naar mijn afscheiding of het tijd was om het bv een dag eerder gezellig te maken.