Ik heb nu iets geks.. Mijn tempcurve is nog niet eerder zo mooi geweest (zie ook kaartje van vorige maand..), fertiliteitsarts noemde het een schoolvoorbeeld. MAAR bij de echo bleek dat er nog helemaal geen ei geweest is?? Er is wel een grotere follikel te zien (11mm) maar die springt nog niet en mn bmslijm is ook nog te dun Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vertrouw mn arts natuurlijk wel, maar vroeg me af of het vaker voorkomt 367600 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Ik heb dit ook helaas al vaker gehad.... Soms wel 2x zo'n stijging in 1 periode... Alsof je ei wil springen..maar het toch niet doet.. Je heb nu 1 echte uitschieter maar de rest steekt er nog niet echt bovenuit zeg maar.. Geen idee hoe het kan maar wel erg vervelend Blijven klussen dan maar
hihi dat klussen komt wel goed Maar dattie wel wil springen maar het niet doet zie k ook wel wat in. Donderdag was mn ovutest bijna positief maar vrijdags duidelijk lichter dus dat klopt wel ongeveer. Misschien een ei met hoogtevrees