Ik heb deze maand mijn eerste IUI gehad. Nu heb ik CD 13 savonds de Ovitrelle gespoten. De dag erna steeg mijn temp meteen met 0,3 graad. Ik heb dag 14 en 15 nog eipijn gehad, dus ik weet bijna wel zeker dat ei pas op de verwachte dag 15 is geweest (zo'n 40 uur na de Ovitrelle dus). Wie herkent dit? Klik op mijn banner voor mijn tempkaartje.
Bij mij steeg mijn temp echt pas na de eisprong. Ik heb pregnyl gehad. Edit, zie nu dat ik de dag na pregnyl niet getempt heb en de dag van ei is mijn temp ook 0,3 hoger maar dacht dat het kwam, omdat ik niet lekker geslapen had vanwege de zenuwen voor de iui. Hmmm dat is gek.
Denk dat je idd gelijk hebt, kaartje van mijn eerste iui is hij op de dag van ei ook hoger dan normaal!
Heb ik je nu in de war gemaakt Tinkerbel? Ach, ik zie dat het resultaat er bij jou niet minder om is...dus daar doe ik het voor! Mocht ei indd op CD 13 zijn, dan hebben we op dag 12 zelf ook nog gewerkt aan een beeb
Haha ja dat was bij ons ook zo. Dag voor de pregnyl. Je ei is gewoon op dag 15 geweest hoor. Nee ben niet in de war hoor maar het was me niet opgevallen
Hahaha, ach, ik zit gewoon te zoeken naar alle info die ik kan krijgen. Heb toch niets beters te doen op de wachtbank