Temp omhoog, vóór positieve ovutest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Flappie76, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Ik ben even in de war... Normaal gesproken gaat je temperatuur omhoog nà je eisprong... En om meer duidelijkheid te hebben, test ik dus ook met ovutesten... Tot en met afgelopen maandag, had ik nog geen positieve test, maar tot mijn verbazing was mijn temperatuur gisterochtend wel met 0,3 graden gestegen... Uiteraard kan het zijn, dat ik mijn piek gemist heb met testen, maar het gekke is dat ik gisteren dus wel een super positieve ovutest in handen had! De testlijn was duidelijk donkerder dan de controlestreep. Dat zou betekenen, dat ik vandaag of morgen mijn eisprong zou moeten hebben. Nu heb ik gisterochtend een uur later getemperatuurd dan normaal, dus misschien dat mijn temp daarom hoger was... Maar vanochtend was mijn temperatuur wéér met 0,1 graden gestegen. Dus ik heb sterk het vermoeden dat mijn ei afgelopen maandag al is geweest... Hoe kan ik dan gisteren wel zo'n positieve test hebben?

Tot nu toe is het altijd prima gegaan met het testen en temperaturen en nu ineens dit. Ik snap er niks meer van... Wat denken jullie?

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Het kan zijn dat je lh na je test van de 31e snel is gestegen en je op de 1e het eind van je piek te pakken hebt gehad... Geen idee...
    Maar gewoon lekker doorgaan met tempen, dat is betrouwbaarder dan ovutesten.

3. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Het rare is, dat ik de 31e zelfs 2 keer getest heb. Om 10.00 uur 's ochtends en om 17.00 uur 's middags... En beide keren was het maar een licht streepje. Maar ja.., ik ga er maar vanuit dat m'n temp klopt. Wel jammer, want gisterochtend pas geklust en dus niet afgelopen maandag...:(. Nu maar hopen dat het nog op tijd was...

Deel Deze Pagina