hoi dames, kom ik weer met mn vragen :S:S?! sorry hor maar ik snap er gewoon allemaal nog neit zo veel van wie wil er eens naar mijn temp kaartje kijken, ff zegt dat ik w.s. mijn ei op dag 29 gehad heb.. maar op dag 32 zit mijn temp al onder de coverlijn...maar dit kan nog geen innestelingsdip zijn toch? dat kan toch pas 5dagen na ovulatie? en iemand een idee of mn kaartje er een beetje hoopvol uit ziet? of kan je dat nu nog niet zien? hier issie dan : http://www.fertilityfriend.com/home/23095a dankjewel alweer een keer! groetjesss
Hoi Sannehai, Dit forum is toch juist voor vragen Als ik naar je tempkaartje kijk, ben ik bang dat je eisprong nog niet geweest is. Je temp is namelijk nog niet hoger geweest dan voor het kruis. Een innestelingsdip is tussen de 5-10 dagen na je eisprong, dus dat zou bij jou wel erg vroeg zijn. Misschien kun je eens wat proberen bij ff. Stel dat je temp morgen weer 36.5 of 36.6 zou zijn, blijft het kruis dan staan? Ik ben bang dat je toch nog een paar dagen moet wachten tot je wat meer zekerheid hebt! Groetjes Mosa
hey mosa, khep het net geprobeerd.. khep allerlei temps ingevuld en geprobeerd, maar zelfs als ik 35,9 mn laagste temp die ik ooit heb gehad blijft het stippeltjes kruis staan.. en dat kan niet komen doordat ik b.v. eggwhite ofso had ingevuld want dat is helemaal niet op die dag... dus zou ik hem dan toch gehad hebben? moeilijk gedoe allemaal zeg pff.... in iedergeval thnx voor het mee denken!
Waarschijnlijk door je dip op je 'eisprongdag' blijft er een kruis staan. Heb je toen gewoon op de normale tijd getempt en ook goed geslapen? Misschien is hij ook wel toen geweest hoor, maar het is op je kaartje niet duidelijk. Irritant hè, die onzekerheid? (ik ken het nu maar al te goed ) Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
hmm ik weet niet meer precies of ik toen goed heb geslapen, het was op ee nvrijdag op zaterdag.. volges mij wel, en ik temp altijd op dezelfde tijd alleen 1xtje niet en toen heb ik dat ook ingevuld... ik kan die dip ook es ff proberen anders te doen kijken of mn kruis dan blijft staan, want hij zat eerst te twijfelen tussen dag 29 of dag 32... maarja lijkt me toch dat het dan haast wel goed moet zijn of niet...:S ik weet het ook niet hoor.. maar kben benieuwd wat mn temp morgen weer is.. hopelijk hoog, dat geeft wat meer moed
hmm ja als ik die temp gewoon doe.. dan geeft ie aan dat ik nog geen eisprong heb gehad.. wat een stom gedoe zeg ik weet echt niet meer of ik toen goed had geslapen of niet, kweet wel dat ik d8 huh zo'n lage temp heb ik nog nooit gehad... naja we zullen het allemaal wel zien.. pff hahaha
Hopelijk is je temp morgen inderdaad hoog! Ik zal in ieder geval voor je duimen! En als je toen een normale nacht hebt gehad, dan moet je die temp gewoon laten staan hoor! Misschien was dat juist wel een uitschieter omdat je eisprong toen was, dat zou ook kunnen.
Mmm...vreemd, nu is je temp weer iets gezakt. Nu is hij helemaal weer terug op het oude niveau. Balen hoor, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Ik heb gisterenochtend nog negatief getest, dus ik zal mijn eisprong wel later gehad hebben, maar ik weet niet precies wanneer. Mijn temp blijft voor mijn doen erg stabiel en hoog, dus ik moet het weer afwachten. Groetjes Mosa
hmm ja spannend hoor ik weet het ook allemaal niet hoor, die rare temp van mij! maarja haha we zullen zien!