Hoi! Dit is de eerste cyclus dat ik temp, maar nu heb ik mijn ei niet gevoeld en ook geen vruchtbaar slijm gehad, eigenlijk komt ie volgende week (denk ik) maar mijn temp gaat wel omhoog, kan dit?
ja en hij kan ook vanaf nu omhoog gaan. als hij dan hoog blijft krijg je op de dag van vandaag een kruis.......
Als je temp morgen ook hoog is krijg je een kruis op dag 18. Met tempen kun je alleen achteraf zien wanneer je eisprong is geweest. Daarom is het wel aan te raden om ovutesten te gebruiken. Die geven dat aan wanneer je eisprong is. Als je een posi ovutest hebt komt je ei binnen 24-48 uur. Als je eisprong idd op dag 18 is geweest, heeft het nu geen zin meer om voor een beebje te klussen
hallo allemaal! nou, wat bleek nou, ik heb geen slijm maar water met bruin gehad tijdens de vruchtbare periode! Heb ff gegoogled....... FF zei ook dat daarom mijn kruis op die datum is gezet. Ik heb niet echt geklust, maar 2 DPO nog wel toen was mijn temp nog niet omhoog gegaan, dus wie weet........ bedankt voor alle tips! groetjes Dicky
dus op dag 17 heb je geklust en wanneer daarvoor? Als je ei op dag 15 is geweest, heeft klussen op dag 17 geen zin meer voor een beebje. Je ei blijft max 24 uur in leven Maar hoop dat je nog wel eerder hebt geklust