temp precies zoals gedacht omhoog Dag erna weer omlaag...

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Vlindertje13, Mar 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlindertje13

Nov 9, 2008
    65
    0
    0
    mijn temp is vanaf dag na ongi zo'n 36.8 en precies zoals verwacht had ik van de week cervix slijm.

Gisteren ochtend was mijn temp 37.2 dus dacht zo daar was mijn ei Klopte precies met berekening
    Had gisteren steekjes en trekjes in mijn lies Toen dacht ik helemaal van Zo dat klopt precies
    Vanmorgen gelijk getempt en nu is mijn temp weer 36.8

Hoe kan dat nou?

2. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Dat zou kunnen. Bij mij was dit ook het geval. Misschien is hij morgen weer hoog.

3. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi Vlinder,

Hou je je temp bij in FF?
    Daar krijg je namelijk een kruis te zien. Dus het kan best als je je temp de aankomende dagen invult, dat ff toch ineens een kruis neerzet bij gister.

4. Vlindertje13

Nov 9, 2008
    65
    0
    0
    dank je wel voor jullie reactie
    Vanmorgen heb ik weer gemeten en 36.8 Toen dacht ik Zou ook eens in mijn andere oor tempen en toen was het opeens 37.2...
    Nou weet ik het ook niet meer
    Heb net een nieuwe oor thermometer gekocht maar zo heeft het ook geen zin om te tempen
    Ik heb mijn temp in FF maar nog geen kruis

5. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Ik weet niet of het in je oor wel zo betrouwbaar is. Volgens mij zijn hier sowieso geen dames die dat doen. De meeste tempen hier anaal (dit is de meest betrouwbare methode) of oraal.

Als je temp morgen weer hoog is dan krijg je zeker een kruis. Je kan het even uitproberen.

6. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    het is op zich niet gek dat je nog geen kruis hebt. Ongeveer 3 dagen na je eisprong geeft ff pas een kruis. Goede kans dat die morgen of overmogen een kruis geeft.

Mss kun je je linkje van ff in je profiel plakken, kunnen we even meekijken. (via sharing en dan homepage setup)

7. anniepannie

Aug 13, 2008
    95
    0
    0
    ik had ook een oorthermometer gekocht, omdat mij dit handiger leek, maar bij het vergelijken met mijn normale thermometer kwam al gauw naar voren dat die oorthermometer helemaal niet betrouwbaar was. Zelfs een aantal metingen vlak achter elkaar geven allemaal een andere waarde aan. Dat kan dus nooit goed zijn! Ik heb hem dus ook nooit gebruikt in het maken van mijn temp kaartje bij FF. gewoon een normale thermometer gebruik ik en wel oraal....

8. Vlindertje13

Nov 9, 2008
    65
    0
    0
    mijn temp is wel omhoog gegaan en vandaag zou mijn innestelling zijn en temp is naar beneden
    En ik heb nu wel een kruis bij ff
    Heb je altijd een daling bij de dag van innestelling?

Ik vertrouw idd die oor thermometer niet Volgende maand ga ik oraal tempen Als dat nog nodig is dan hè haha

Dank je wel allemaal en succes!

Share This Page