temp schiet omhoog 19 dpo

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Fleurtje, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey dames willen jullie even naar me kaartje kijken.
    ik zit nu op 19 DPO en me temp is vanmorgen ineens omhoog geschoten. dit is me langste cyclus ooit maar testen blijven vaag dus beschouw ik als negatief. hebben jullie dit ook wel eens gehad en wat betekende het bij jullie?

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Heb je al een testje gedaan??

3. Tinkerbel80

Oh ja je hebt een test gedaan. sjonge jonge word echt gek van mezelf.

Euhm kan zijn dat je je ei op dag 34 hebt gehad en dan zou je nu op 14 dpo zitten.

4. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ik kwam er net zelf ook achter dat het misschien dag 34 is geweest maar dan zit ik op 13 DPO toch? Maar dan heb ik zeker geen kans meer om zwanger te zijn. We hebben daarvoor te weinig geklust. :( we hadden nog wel zo goed ons best gedaan.
    maar vind het zo raar dat me temp opeens omhoog schiet.

5. Tinkerbel80

Ja klopt, 13 dpo. Ja ik vind het ook beetje raar. Kan je niet morgen niet nog even afwachten en dan zaterdag ochtend een testje doen weer? met ochtendurine?

Ben je misschien iets ziekig ofzo dat hij daarom hoger is? Heb je wel op de juiste tijd getempt? ben je opgestaan vannacht? Kan echt aan zoveel dingen liggen. Heb je veel liggen woelen in bed. Dat scheelt bij mij namelijk altijd best veel.

6. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    misschien een koudje waardoor je temp hoger is? 37,6 is wel erg hoog..

Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

7. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee voel me prima en niet verkouden of rillerig of anders dan anders. heb me wekker gezet en getempt en heerlijk geslapen. hahah..
    nou ik wacht wel af en anders zal ik wel snel ongi worden.
    miss heb ik wel helemaal geen eisprong gehad, maar lijkt me onwaarschijnlijk gezien me temp.

8. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Je ziet wel een licht streepje dus? Ik zou over een paar dagen gewoon weer testen, maar streepje is streepje toch?

9. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja zal het even op een rijtje zetten:

Maandagavond
    Clear blue (plusje): licht streepje, binnen de tijd even breed werd daarna penstreep.

Woensdagavond
    Clear blue (plusje): licht streepje, binnen de tijd even breed bleef even breed.

Donderdagochtend
    Kruidvat (plusje): licht streepje, binnen de tijd even breed bleef ook even breed
    Kruidvat 2v5: negatief

Maar de testen zijn zo licht maar wel blauw van kleur en kan ze ook wel zien zonder te turen. op de foto kan ik ze niet zetten want daar zijn ze te licht voor. Heb ze btw ook allemaal al weggegooid.
    Ik wacht nu maar af tot zondag en dan maar weer een testje met ochtendurine proberen.
    Heb midstream van sensitest besteld.

10. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Hoop "gewoon" dat je HCG nog niet zo hoog is, maar ik vind het wel positief klinken;).
    Hoop dat je zondag een vette streep hebt!

11. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoop het ook maar ga er niet vanuit laat het jullie weten

12. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou tempstijging was eenmalig zit nu weer op gewone niveau 37,1. maar blijft dus hoog :p Maar ik heb nu ineens een VIP chart ofzo? Dan geeft ie aan op hoeveel dagen DPO je zit. hij telt ook af van 5 naar 1 en dan krijg ik een T van test neem ik aan? Maar waarom telt ie zo laat af? kunnen jullie naar me kaartje kijken?
    Verder geeft ie aan dat ik 83 punten heb van early pregnancy signs :p

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    is dit je eerste cyclus dat je FF gebruikt? in het begin neemt FF een veilige marge om af te tellen naar het testen. Als je meer cycli ingevuld hebt, wordt hij steeds preciezer.

14. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja vorige maand ook maar toen de helft niet ingevuld omdat ik op vakantie was. maar ging deze maand voor het echt zeg maar. o vandaar. naja ik weet ook niet meer wat ik moet denken van me cyclus. wil nu gewoon ongesteld worden als ik toch niet zwanger ben laat het dan maar komen.

15. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Nog getest vandaag?

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    denk dat je je ei 7 dagen later hebt gehad, kan dat? temp is aan t zakken he bleh!

Deel Deze Pagina