Hier vanmorgen ook maar heb een rotnacht gehad en gister en vanmorgen nog hoofdpijn dus heb hem maar op discarded gezet
Hee water, wat lief dat je aan mij denkt! Vind je? Ik twijffel juist omdat het zo schommelt naar mijn idee. Hier veel last van gevoelige tepels, puistjes en witte adscheiding die heel nat voelt maar heb echt geen idee waar het naartoe gaat. Zag dat het bij jou helaas niet gelukt was, vind ik heel jammer!
Hi ja was benieuwd hoe ver je was in je cyclus. Ben je van plan eerder te gaan testen? Nee hier niet gelukt. ik had Tuur testen die overigens best aardig opdroogde. Hoefde niet te turen voor de tweede streep. Maar dat is natuurlijk ver buiten de aflees tijd. Toch dacht ik dat t best zou kunnen. Tot ik snachts in ene ongesteld werd. Ik had echt ff twee dagen nodig om bij te komen, was best een beetje verrast en teleurgesteld.
Ik zit nu 11 dpo maar durf nog niet echt. Wacht gewoon woensdag af en kijk mijn temp nog even aan want ik blijf toch nog twijffelen
Gisterochtend getest met kv2v5 en dacht in de verte een heel licht streepje te zien als je hem tegen het licht houd maar kan het ook graag willen zien natuurlijk dus ik weet nog niks. Wel nog steeds veel last van afscheiding maar geen buikpijn meer en nog geen andere ongi klachten dus we wachten nog maar even af. Al blijf ik ook stiekem twijffelen aan mijn temp of hij wel hoog genoeg is
Ohh die streepjes heb ik ook gehad spannend hoor! Ja en je temp.. Als die maar niet onder de rode lijn komt is er denk ik niet veel aan de hand.
Ik denk dat de temp zo hoog is door de warmte vanmorgen getest met actiin want kv waren op maar niks te zien
Ik vind je kaartje nog steeds moeilijk te lezen.. het zou me niets verbazen als je eisprong ook pas rond dag 50 is geweest. Nu zie je pas echt een duidelijke stijging t.o.v. het begin van je kaartje. Heb je geen rekbaar slijm rond die dag gehad? Temp je wel rectaal, zelfde tijdstip en voor het opstaan etc.?
Ik temp elke dag om 7 uur, rectaal en voor het opstaan. Ik heb de afgelopen week steeds waterige afscheiding gehad. Ik vind het kaartje ook niet echt heel duidelijk maar we wachten maar gewoon af meer kunnen we niet doen