heb ik mijn eiersprong al gehad?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door griekie, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
  2. natjes

natjes Niet meer actief

je hebt verkeerd linkje gegeven. Als je op de ff pagina zit klik je op sharing en dan front home page (oid), hier staat een linkje. Deze moet je knippen en plakken!

3. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
  4. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi Griekie,

Hoe ziet je cyclus er normaal uit (hoeveel dagen)? Ik denk niet dat je je eisprong al hebt gehad. Je temp moet dan namelijk 0,3 graden hoger zijn en 3 dagen zo hoog blijven.
    Groetjes Nadja ;)

5. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hoi Nadja,

Nou dat is dus mijn probleem.Mijn cyclus is dus enorm onregelmatig sinds ik ben gestopt met de pil.Nadat ik ben gestopt duurde de eerste cyclus 120 dagen en de 2e cyclus 53 dagen(ik ben eind juni gestopt met de pil en sindsdien maar 2 x ongesteld geworden).dat is dus ook mijn reden om te beginnen met tempraturen.

6. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Vervelend dat je zo'n onregelmatige cyclussen hebt gehad. Ik hoop dat het temperaturen je wat meer duidelijkheid geeft. En als je iets niet weet, kun je altijd vragen! Succes!

7. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Dank je, :D ik hoop binnekort een eiersprong te kunnen ontdekken!

Fijn weekend

groetjes,
    Griekie

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi Griekie,

Wat vervelend dat je zulke lange cyclussen hebt gehad tot nu toe! Ik kan me dan voorstellen dat je met tempen wat meer duidelijkheid hoopt te krijgen.
    Aan je temp te zien, heb je inderdaad nog geen eisprong gehad deze cyclus. Hij moet dan echt gaan stijgen, in jouw geval denk ik wel tot rond de 37.0. Vervelend hoor, ik hoop dat hij snel gaat komen!

Groetjes Mosa

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey!

Ik denk ook dat je, je ei nog niet hebt gehad hoor!

Kijk maar eens naar mijn kaartjes.. ook lange cyclussen.. zit nu op dag 41 geloof ik.. en het einde is nog niet in zicht ;)

succes!

10. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hey 'Lotgenootje',
    Bedankt voor je antwoordt. Balen he zo, ongeduldig ongeduldig wordt je ervan he haha. Het vervelend vind ik gewoon dat je bij elke dingetje denk, oehh zou ik zwanger zijn?Ik zal eens bij jou kaartjes gaan kijken.

Succes he!

:D

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nee zie idd ook nog geen ei op je kaartje. alleen moet je daar niet alleen maar van uit gaan. mijn kaartje geeft op dag 68 volgens mij een ei hoewel ik zelf denk dat er nog geen ei is geweest. je temperatuur wordt door zoveel dingen beïnvloed.
    ik mag gelukkig 12 januari naar de gyn en hoop dan antwoorden te krijgen. maar daarvoor is het weer goed om je temp bij te houden.

ik zou gewoon lekker om de twee dagen klussen dan weet je zeker dat je jouw ei niet mist.

12. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
  13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nee tot nu toe volgens je temp geen eisprong. heb je ook ovutesten gebruikt? niet bij iedereen kan je aan de temperatuur gelijk goed het ei vinden. en als je ziek was of wat dan ook dan is je temperatuur vaak ook veranderd.

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Als je eisprong is geweest dan gaat je temperatuur met meestal minstens 0.3 graden omhoog..

15. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Ben ik weer grafiekje is bijgewerkt.Mijn tempratuur is 1 dag gedaald tot 36.5 en daarna langzaam weer ophoog en nu weer 36.8.Nu heb ik sinds vanmorgen(eigenlijk sinds vannacht)een waterige afscheiding die sterkt ruikt.betekent dit iets?We hebben gister nog geklust.Gisteren viel mij trouwens op dat ik het gevoel had dat ik daar beneden constant een gevoel had of het openstond laat maar zeggen, net alsof ik aan het drukken was om te plassen.het leek wel of mijn vagina geopend was.Zo voelde het tenminste en nu dan die waterige en sterk ruikende afscheiding. :(

Groetjes,
    Griekie
    http://www.fertilityfriend.com/home/24b2c7

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dat waterige kan ook gewoon nog sprema zijn. dat komt er bij mij vaak ook de dag erna zo uit. en dit ruikt dan vaak ook erg sterk.

als je het gevoel hebt dat het open staat kan eht best dat ie er aan zit te komen. je kunt idt ook voelen met je vingers hij is dan als het goed is erg ver weg. je baarmoedermond.
    je kunt nu dan niks anders doen dan toch weer paar dagne wachten. en kijken of je temp stijgt.

17. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hai dank voor je antwoordt.Nu is het bij mij dus zo dat ik normaal nooit zo'n waterige en scherp ruikende afscheiding hebt, vandaar dat het mij ook opviel. Over je baarmoedermond voelen heb ik al meer gelezen, maar dat zal je me toch even moeten uitleggen.Wat moet je precies voelen dan?

18. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Nog geen ei. Maar het ziet er naar uit dat die binnenkort wel gaat komen, ik duim voor je.

19. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Ben ik weer :D
    Gistermorgen had ik 36.4(erg laag voor mijn doen)en deze morgen had ik 37.0(erg hoog voor mij doen)Nu heb ik gisteren een onzettende vermoeiende dag gehad en afgelopen nacht erg lopen woelen dus ik heb later gemeten dan voorgaande ochtenden(voorgaande dagen rond 7:30 gemeten, vanmorgen om 10:00)Ik had de afgelopen dagen natuurlijk al een voorgevoel.Hopelijk is mijn gevoel goed geweest?

geklust op zondag 11-01
    geklust op maandag 12-01
    geklust op woensdag 14-01

http://www.fertilityfriend.com/home/24b2c7

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoihoi
    Ik zou t nog een paar dagen afwachten om t zeker te weten, maar zo te zien heb je nu wel een eisprong gehad ;)
    Goed geklust zag ik, dus zal voor je duimen!

Deel Deze Pagina