temp schommelt onwijs!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by klingel, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    trrrl prnh cggg ucghe;

knii io x x x

ha, jou verhaal klinkt posi en fijn dat je weer een good vibe hebt kunnen oppikken in het azg!
    fijne vent, die expert die jou zwanger gaat krijgen (na ja via je lief dan) en HOUDEN?

pfoei nog wat weefsel EXIT aan het gaan dus... :rolleyes: moeilijk hoor meisje. huil..

je mag weer aan de KLUS als je wil!
    vriendlief wil niet? :confused:
    bang?

dat zou ik wel snappen. misschien dat hij, ergens diep in zijn mannenhart, ook bang is voor nog meer pijn, met name voor en bij jou zegmaar?

nee, zingen de kerk uit, DAT is veilig!
    griebels, als jullie 1x neurien is het hele kerkorgel al zwanger! :D

kom maar door dus!
    als je een beetje opschiet.... worden we samen voorjaarsmama's!

(neej niet haasten... eerst onderzoeken doen.. rustig en veilig gaan broeden jij..... KOMT GOED! )

:D

liefs

klingel *pwiiiiii*

2. Trees

Trees Niet meer actief

Klingel je hebt psychotalk van een proffesional nodig. En daarvoor hebben we trees :) Waarom zou je wachten en jezelf horredol maken? Nu kan je zekerheid krijgen en dan ben je toch weer enigzins voorbereid als opoe één deze dagen toch gaat arriveren. En vergeet je eigen woorden niet! Wat is het belang van prenodtesten? Juist bij een positieve test weet je dat je een beeb kunt maken. Mocht het negatief zijn mag je ook bij mij op consult komen en drinken we samen een pot knuffelthee. Trees is zooo nieuwsgierig en wil samen met klingel een voorjaarsbeeb

En vriendlief wil hier niet mopperdemopper. Ik begrijp het wel, hij ziet op tegen de stress van het zwanger zijn en dat ik pijn heb. Héél lief, maar wil beeb maken. Hij weet het risico van een beetje neurieen, maar dat vindt hij dan weer niet erg :(. Maak een keus, wil ook voorjaarsbeeb!
    Er waren vandaag alleen maar minicalimerootjes in stokjes te spotten. Bléééh gaat dus nog weken duren voordat ik weer eens een opoe/rood zeilschip/ duivels op bezoek ga krijgen. En dan weer wachten op een nieuwe calimero...

Wist je dat trees altijd positief test op het moment dat ze een hoge temp heeft. Hoge temp, is genoeg hormoontjes en temp tussen was en boodschappen doen telt niet mee ;)

Niet vergeten, jouw symptomen zijn hééél overtuigend en heel herkenbaar bij deze ervaringsdeskundige op pril zwangerschapgebied!

Morgenochtend misschien of vanaaf! (jajajajajaja)

3. Ik stem voor Klingel in het stripverhaal.. haha zou vast goed verkopen :p :eek: :) :) ;)

4. Trees

Trees Niet meer actief

Mmmh zou een nonnengewaad haar ook niet goed staan?

5. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    WEK!
    :confused:
    anders ga je mij even met mijn eigen (op dat moment ook zeer plausibel in de oren klingelende) woorden terug pakken op prenodteststress! (BONUSVRAAG hoevaak kan je de naam 'trees' uit voorgaand woord halen?)
    =D>
    heel goed dat is precies wat een klingel met een plaat voor dr kop nodig heeft!
    GIL ja inderdaad, als ik test dan weet ik het maar als het NEGA is dan ga ik echt mezelf ontoerekeningsvatbaar verklaren en in een TBS kliniek stoppen! dan schaam ik me dood voor alle hysterie van, eh, het afgelopen etmaal! :oops:
    en dan ben ik echt gef***kt door, eh, mezelf! :confused:

dan amputeer ik mezelf!

ohnee dat is ook niet zo heel handig wellicht!

maargoed JA maar als het NEE is dan kan het ook niet meer JA worden want morgen is mijn NOD (uitgaande van LF van 14 dagen, heb meestal 12 of 13 KRIJS)

nou ja, daar kan ik ook wel mee leven :^o maar dan ga ik wel echt het klooster in en het forum en de clearblue-sponsorring af hoor! :x

dus wat nu?
    volgens mij val ik nogal in een zwart gat als het niks is. dan kan je maar beter rap vanuit het groningse naar beneden komen kirren met je troosttesttreesteron-kit!
    en als het wel wat is dan krijs ik die hele ooievaarskolonie in dit dorp bij mekaar *dit geloof je niet er zit de halve dag al een OOIEVAAR OP MIJN DAK* - of had ik dat al verteld

hmz er is ook nog optie 3
    ik lijd aan vroegtijdige dementie (met een vleugje korsakoff uit de vervlogen kar-tijden) :(

nou ik hou op, ik heb ook veel te veel vrije tijd, en ik moet niet een paar 'opruimdagen' inplannen (lees volledig paranoia het forum rondgillen)
    :-# !
    morgen kopt de meppeler courant: controlfreakerige gastronoom ontspoort tijdens vrije dagen thuis wegens denkgevaar en lichaamsfop!

hee zeg, tempdip midden op de dag van 37 naar 36.6 is normaal? voor zover mogelijk? fijn dat uw alziende heilige geest dit alles ook meekrijgt! merci! 8)

maar- laten we het eens over jou hebben!
    gij vriend neuriet liever een beetje voorin de kerk tussen de hosties en de biechthokjes, dan dat ie gezellig via de heilige geest en langs het altaar via de achterzijde des kerkes het gehilig sacrement in uw heilige schoot ledigt? O:)

(indien je gelovig bent- exquize me!)

het is lief dat hij jullie wil beschermen voor zwangerstress, en ergens geef ik m ook gelijk. maar ja, zoals je al treffend zegt; 'wil beeb maken' en dat is niet te negeren he!

calimerootjes moeten nog rijpe dubbeldooier worden?
    wat zal je beoogde NOD ongeveer worden? begin augustus?

hmmz, ik denk dat lief dan allang weer de songteksten uit zijn hoofd kent en niet wil weg rennen op het moment supreme! :D

maar eerst de 23e date met de gyn, die zal je wel eens even goed gaan besnuffelen en onderzoeken. zie het als een estra luxe begeleiding; nou nooit meer pech pijn deal?!

en een andere vk zoeken of ben ik nu te wrokkig?

:rolleyes:
    liefs
    hips-klingel.

6. Trees

Trees Niet meer actief

Whahaha moet ontzettend lachen om je bericht. Gelukkig voor jou doen we niet aan kerken bezoeken ;) . Vriendlief heeft een hekel aan zingen in de kerk. Dat laatste moeten we nog even bekijken als het zingen daadwerkelijk aanbreekt. Kom maar op met de heilige sacrementie!

Klingel nu moet ik je toch echt streng toespreken. Je kan niet negen maanden niet testen en whopla met een beeb tussen je benen zitten. Het grote zwarte gat gaat ook komen als je ongesteld wordt. Ooit moet er getest gaan worden (als ik zou weten hoe het moest zou, ik nu een smiley met een zwaaiende wijsvinger plaatsen). We moeten een testdate maken en mocht het nodig zijn tuf ik richting het zuiden met mijn klingeltroostkoffer. Zo dat waren mijn pedagogische skills. En stuur naar de positieve test ooievaar maar richting de martinitoren.

Date met de gyn woensdag gaat niet door, want goede gyn van vandaag heeft dat overgenomen en wat ik woensdag zou hebben, heb ik vandaag gehad. Babybroedplaats is even goed bekeken en geschikt bevonden. Daarnaast ingewikkelde uitleg over translocaties en chromosomen. Eigenlijk moesten we naar onze date meteen gaan bloedprikken, maar arme vriendlief werd onderweg naar de bloedprikplaats onwel. Misschien had hij toch liever in een potje gezongen? Met lijkbleke vriendlief aan mijn arm sleurend kwamen we net na sluitingstijd aan. Maandagochtend nieuwe kans en over drie tot zes maanden uitslag :confused: Behalve als ik eerder zwanger raak, want dan krijg ik het binnen een week! Naast de tip van de gyn dat we vanavond een wijntje moesten drinken :D, vond ik dit ook één om uit te voeren.

Niks azg (stom ziekenhuis), maar martini, het ziekenhuis zonder hordes co's die tijdens een inwendige echo je pretgat ingluren :x.

En wanneer ga je testen?

spreek me streng toe als ik teveel zeur

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    deze ...[​IMG] ?

8. Trees

Trees Niet meer actief

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    kadootje ... [​IMG]

http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/

op smiley klikken, dan zie je daarboven een url verschijnen en dan copy past hier naartoe

let op, het forum ziet het als een image, en je mag er maar 1 per bericht neerzetten ... das dan wel weer spijtig soort van zeg maar ...

smiley-ze ...

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    alles om deze dialoog tussen jullie twee te ondersteunen. Werkelijk ... briljant af en toe hoor ...

11. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    errrr :( hier is hysterieklingel weer..

:rolleyes:

ONGESTELD

!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :cry: :confused: :(

zo, dat had je niet verwacht he? ik ook niet... :oops: :(

vanmorgen was temp opeens 36.54. :confused:
    testje gedaan (zelfs vriend zat gister te drammen dat ik moest testen, ik durfde gewoon echt niet! :rolleyes: ) en testje was helemaal nega.

ik heb net via tampontest het bewijs al naar buiten gehengeld :evil: GROM

kortom: ik laat me echt NOOIT meer zo foppen door mijn lijf, jeetje waar haalt ze (ik?) het vandaan, andere tieten en vage pukkeltjes en steekjes (los) en wat al niet meer STAMPVOET!

ik voel me gewoon echt voor l*l staan gewoon, ook hier op het forum :( !
    dat gaat me niet nog een x gebeuren!

nieuwe tactiek is echt: minder mee bezig zijn, lijf niet vertrouwen (zal wel uitge-ontpild zijn nu een weer volop meedoen aan langvergeten PMS-gedoe) en vrolijk verder klussen voor beeb *zucht*

ben wel beetje sjaggie vandaag (goh) en vriend baalt ook.
    nou ja sjaggie, ik ben eigenlijk sinds kort pas weer aanspreekbaar. :oops: anders had ik het blijde nieuws wel eerder komen melden. ik moest ook nog eerst die achterlijke jonge ooievaar van mijn dak trappen die er nog steeds zat MOK MOK MOK!

dus, geen lanquedocbeeb... :(

ach nou ja ik maak me nog maar geen zorgen, maar ik ga wel even naar mijn lieve dok voor verzoek om wat basis-onderzoekjes zoals zaadjescheck enzo; geen zin om kostbare tijd zinloos te verdoen.

ik moest trouwens erg lachen om jouw laatste bericht; je hebt ook helemaal gelijk. volgende ronde doe ik gewoon weer zwaar aan illigaal 14 dagen voor NOD testen en dat soort dingen hoor! 8)

6e ronde! 70% zeggen 'ze' he!

humzzz we'll see!

en jullie?
    ben benieuwd naar uitslag testen, waarom moet dat zo lang duren trouwens!

ja beter martiniziekenhuis doen (al is het maar qua naam........) want al die aio's en haio's en co's en aso's die meegleuren, BEH!

ik heb dat ook gehad, in het enschedeese, dat er dan zo'n halve koorbal meeloert in je doos, getsie NEE dat wil je niet!
    de keren erop dat ik weer naar die (overigens geweldige) gyn moest, heb ik ook gezegd dat ik maar even niet meer mee deed met de wetenschap ondersteunen; alleen meisjes stond ik nog toe!
    HA!

trees, we smeden een verbond dat we een voorjaarsbeebje gaan maken.
    laat je vriendlief, :) zingend en wel, gewoon de onbevlekte ontvangenis achter in dat kerkje van je uitvoeren ja! niet bang zijn, nu onder controle, nu komt GOED!

hihih, lief bijna van stokje op weg naar bloed prikken? gniffel, schattig is dat he! :p

na, sorry voor deze slappe ontknoping van dit zinderende fopverhaal...

volgende maand zwijg ik in alle toonaarden, verstop ik mijn banner, probeer ik de datum te vergeten en zal ik geheel en al zoals jij het hilarisch zei, toch nog onverwacht halverwege de zwangerschap erachter komen dat ik in blijde verwachting ben! als een waar blondje! :D

dan ga ik nu even schoorvoetend mij melden in augustus.....

liefs!

sipklingel.

@suzy: gave emoticons trouwens! en fijn dat je onze dialoog kan waarderen... hehehehheh :)

12. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ah nee toch..KLingel......Ik was al de hele tijd aan het wachten op je,samen met andere dames uit de nodlijst..:(
    Ik baal met je mee hoor..KNUF!

Liefs
    Syl

13. Trees

Trees Niet meer actief

Stomme, achterlijke, niet welkome ongi! %#&@*&%*@#$*&%@ :evil:

Niet leuk, niet eerlijk, helemaal stom!

Grrrrrrr..... PETS!

RINKEL. Dat lucht op!

Deze week naar de dokter gaan. Doen! Laat je maar lekker gerust stellen en onderzoekjes eisen.

Niet vergeten, niet jouw schuld, maar stom foplichaam.

Zeg tegen die achterlijke ooievaar (mits je hem inmiddels niet naar het rijk der dieren hebt geschopt) dat die de volgende keer beter zijn best moet doen. Bestel twee voorjaarsbeeb met de expresservice en wel NU!

Ik ga de hele dag als eerbetoon aan jou heel hard stampvoeten en tierend en scheldend mijn zondag doorkomen.

Bij deze een reusachtige, gelukbrengende knuffel!

14. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    hihiih DANK trees,
    voor de ruitegooi en de meestamp!

ik dacht al, het trilt hier een beetje!
    eerst dacht ik, het is die kolonie ooievaars die ik een lesje heb geleerd, maar nu ik net op het weerbericht een plaatselijke aarbeving in zowel grunn áls drenthe zag, weet ik dat WIJ het zijn! :D

tja, ik ben weer opgeklaard, gsiteravond nog even een heerlijk zelfmedelijdenjankstortbui :cry: gehad, compleet met 'ik wil naar mijn mama toehoeoe' en nou ben ik weer mijn glitterige zelf!

het is ook allemaal maar een betrekkelijk drama he, echt. het kan zoveel erger en langer zijn en duren.... :rolleyes:

over erger gesproken,
    wat zitten we nou over mijn achterlijke ongi (die dit x trouwens wel erg aanwezig is, lichaam had maand juni ook nog opgespaard: NICE) te praten: wat JIJ hebt moeten meemaken is pas reden om alle ruiten van de hele provincie in te smijten!

daarom is het ool tijd voor snel ei en klusserdezig-zang en vastgeplakt beebje dat er in het voorjaar van 2009 uitkomt! HA! :baby:

zo, ik ga eens een brunch inmekaar culinairen, compleet met al mijn blijkbaar foppige nieuwe gratis PMShalluncinaties erbij.

thanks voor je meevoel en meeleef, je bent echt een topwijf!

(met dank aan Strijkkraal! ;) )

liefs...
    tamponklingel.

15. klingel je moet die ooievaars een flink poepie laten ruiken volgende keer :)

16. Trees

Trees Niet meer actief

Hi Klingel,

Nou ik ben weer terug van een logeerpartijtje in het Martiniziekenhuis. Drie miskramen waren nog niet genoeg. Neeh hoor laten we er ook nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bij doen :confused:. Pas op dat je niet van je stoel valt! Ik kukelde bij dit nieuws ook uit mijn bed. Zwangerschap nummer drie waren twee beebs, één in de beebbroedplaats en één in de eileider. Vandaar de buikpijn en het langdurige bloedverlies. Zelfs de diagnose nierstenen is nu wat dubieus :( Er zit al bijna elf weken een beeb op de verkeerde plek en geluk bij ongeluk (?) lijkt daar nu een soort miskraam bezig te zijn (tubaire abortus ofzo?!). De afgelopen twee dagen vreselijke buikpijn gehad en heel veel kraamverband versleten. Vandaag is de pijn wat minder en mocht ik naar huis, maar bedje wordt vrijgehouden voor het geval dat. Morgenochtend weer hcg prikken en dan moet het gedaald zijn. Anders.....brrrrr.....

Ik begin me een soort freak of nature te voelen. Dit is toch een te bizar verhaal? Volgens mij ben ik nog wat in shock van deze wending :(

Ik ga denk ik nog wat ruitjes ingooien en even een tukkie doen. Hoe is het met jou verder? Hoop dat je de teleurstelling weer een beetje te boven komt. Anders zal ik nog even een ruitje extra voor je ingooien ;)

*smok*

17. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    :confused:
    LIEVE TREES!

WAT IS DIT NOU WEER?

argh :confused: :cry: :confused: ik schrik me helemaal wild hier! :confused: :( :confused:
    ziekenhuis en bbz en tweeling en 2 miskramen en al 11 weken en en en?
    ik ben echt in shock!

:cry: :cry: :cry:

en die vk of ha die over nierstenen begon: daar een ruit ingooien en zn/haar kop erbij :x

uhmmm nee ik mag zeker niet boos worden maar ik ben het wel.
    maar ten eerste is dit gewoon helemaal veel te veel niet normale pech, ellende en drama, dat kan je wel zeggen!

wat ontzettend &*^&*%(^%%(^%%^% allemaal zeg!

wat is er gebeurd? hoe zijn ze er achter gekomen? en waarom nu pas? en en?
    jemig... en beeb2 in eileider gaat er zelf uit :( ?
    of kijken ze het aan, ook qua bed bezet, voor evt ingreep? *bibber*?

hoe is het met de pijn? en bloed?
    huil...

zelfs een klingel staat met haar bek vol tanden.

jeetje, het verklaart in elk geval wel je aanhoudende klachten, grote griebels.. maar waarom hebben ze je nu ontslagen uit ziekenhuis, en wat is de volgende stap?
    je moet wel contact houden met ziekenhuis/artsen/dok hoor, als ik me er even lekker ook nog eens mee mag bemoeien.

miw ik ben echt verdrietig voor je.
    ik zou je het liefst een kaartje en een onwijze bos troostbloemen sturen. en natuurlijk ook die pot knuffelthee en een eeuwigwarmkruikje.

boehoehoeh SNIK

doe maar rustig aan, slaapje doen, beetje buiten rondscharrelen in mooie weer misschien... ijstheetje drinken en heel voorzichtig doen.

en, bevel, contact houden met ziekenhuis! als je het niet/nog minder vertrouwt, erheen! NIET STOER DOEN!

deal?

drentse sipliefs van klingel....

18. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    trees
    :(
    :(:

19. Trees

Trees Niet meer actief

Hi Klingel,

Hier gaat het best goed. Ook al ben ik nog steeds een beetje in shock. We kunnen hier wel zo foute rtl-woensdagavond-waargebeurdverhaal-film over schrijven. Wel een verdomd slecht script trouwens :confused:

Hoe ze erachter kwamen? Dinsdagavond werd een bloedbad in huize Trees en ik verging van de pijn. Lief wilde ambulance bellen, maar tja wat moeten de buren dan wel niet denken :oops: ? Toch maar in onze eigen trouwe scheurmobiel naar het ziekenhuis gereden, al tierend dat lief stopte voor een rood stoplicht en te langzaam naar mijn zin reed. Ahum :( Meteen een echo gemaakt en zagen ze dat er bloed uit de rechterstok kwam, wat de buikholte in druppelde. Potje plassen, zwangerschapstest en deze was shocking positief. Toen Hcg bepalen en deze was shocking hoog. Wat verklaard waarom ik nog steeds paarse tepels heb en cupmaat pam. Gelukkig hcg wel te laag voor een levend vruchtje. Conclusie tubaire abortus, of te wel een miskraam van een bbz. Doordat er teveel bloed in mijn buik was gestroomd mocht ik blijven logeren en nu elke twee dagen hcg testen en echo's om te kijken of de bloeding in de buik niet te erg wordt.

Vandaag weer een echo en de uitslag van de hcg-bepaling van gisteren. Deze was verdorie weer licht gestegen, dus de miskraam is incompleet geweest. Er zit nog wat weefsel in de eileider en duim duim dat deze door mijn lichaam geabsorbeerd wordt.

Als ik weer heftige pijn krijg, moet ik toch de ambulance bellen en vooruit de buren zijn nu op vakantie ;)

Wat een belachelijk verhaal eigenlijk! En de nierstenen één woord UMCG. We hadden al geconcludeerd dat het een stom ziekenhuis was :x . De HAP hoeft geen steen door de ruiten, want deze dachten gezien de pijnklachten aan een bbz en hebben me toen naar spoed UMCG gestuurd. Stomme arts-assistenten in het UMCG. Lof aan de HAP en oorlog aan het UMCG!

Ik denk dat ik voor een poosje de ziektewet in ga, want het wordt me nu toch wel een beetje te gortig. Lekker lezen, slapen (jah!) en amateuristische schilderijtjes vol klodderen. Even goed nieuws, want een gedeelte van de uitslag van het stollingsonderzoek en het algemeen bloedbeeld (suiker, schildklier, nierfunctie etc.) is versneld aangevraagd en dat is allemaal goed.

O ja enne niet vergeten dat jij ook nog mag klagen dat je nog steeds niet zwanger bent. Dat is ook klote en verdriet is relatief. Alles kan altijd erger, maar je eigen zorgen wegen het meest. Wat een wijze woorden, maar heb altijd gelijk ;). Ben je al naar de ha geweest om een zaadtestje te eisen? DOEN!

Die beebs van ons gaan er komen!

*smok*

20. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    HUIL!
    en dat schrijf ik dus met een brok in de keel, slik.

wat een toestand, wat een stelletje AMATEURS in het umcg en inderdaad, een lintje voor de HAP (maar waar staat die afkorting ook alweer voor... :rolleyes: )

bloed in buik, WEK!

YUK ik ga bijna weer praten in ondefinieerbare acoiu iwuyn uuaghr prrinkllll pippp szzzzn-nnn, als ik dit ZEER zlechte waargebeurde rtl5 melodrama filmscript zo eens lees.

trees, stop daarmee! je kan goed schrijven en dus schrijf je enkel succeslovebabyliefdeshappywtinkeltreeeeesstory's ja! :x

en wel nu meteen. 4 sterretjes is de bloody limit, zou ik bijna zeggen als dat niet heel dubbel was, maar ik zeg het stiekum toch want dat kunnen wij wel hebben hier in onze prive-soap(nee geen soap, anti-dove-baby angst ;) )-column.

nah, diep adem te halen en als dit overleefd is en enigszins een PLEK geeft gekregen (zonder JE erachter), mooi veilig en wel en met alle experts in je buurt snel zingend en wel de kerk in jullie! :p

tuurlijk, dat geldt ook voor ons.
    zoals je zegt, eigen zorgen wegen het zwaarst maar dat is toch niet helemaal zo. ik ben vrij goed in het relativeren van mijn eigen sores, zeker als ik weet dat er bv in grunn een kleine (?) trees zit stoer te doen met een slecht script achter de rug, na ja nog niet eens echt achter de rug, eigenlijk nog voor een deeltje in dr eileider, die rechter weet je wel...

boeh een portie geluk verdien je zeker!

we gaan gewoon zwanger worden, heeeeel gewoon zonder rare fratsen (dat scheelt) en helemaal happy een speciaal gillerig hysterieperdepiep-boek schrijven daarover, groningen versus drenthe :D 8)

hoe het hier gaat?

zorgeloos: de ongiweek is altijd wel relaxt (nadat je m onvrijwillig hebt toegelaten), hoewl ik deze ronde al op dag 7 zit van ongi :confused: terwijl vorige ronde 1.5 dag nep-ongi was. zeker in het kader van mijn schommelige karakter heheheh nu eens een gratis lange ongi...

de 30e ga ik weer digi ovu cb sponsorren, en dan is het klusseizoen weer geopend... als je het hoort trillen/donderen/flitsen in grunn de 1e week van aug, dan is dat hier wegens klus-festival! ;)

hoe zit het nu met jouw eitjes, en wat zeggen de doktoren over klusgedoe?

helemaal de kerk niet meer in, beetje scharrelen op het grindpad?
    of juist helemaal geregiseerde gospelkoor in swingend kerkje?

hoe is het met hgc?

echt *^)&)(* dat lijf nog wel zwanger doet, compleet met purple nipples enzo.. :(

het lijkt me een goed plan dat je eens even lekker de ziektewet in gaat. beetje rondscharrelen in mooie nieuwe huis, lekker lezen, slapen, denken, slapen, schrijven, slapen, koken, slapen en JA schilderijtjes maken!

teken het van je af babe!
    maak een groot doek en klap daarop wat je hier nu van vindt, gij awardwinning oscar-nominee voor hoofdrol in docu-soap-drama-docu!

schilderen en tekenen kan opluchten, ik kan het toch weten met mijn kunstacademie-achtergrond (grappig ik heb ook altijd gelijk heheheh ;) )

nog een advies: ga lekker een onverantwoorde aankoop shoppen als je weer een beetje opgelapt bent.
    koop een mooi, blijvend ding om deze periode af te sluiten en tegelijkertijd nooit te vergeten.

misschien een sierraad ofzo.

na, ik hou maar even op, take care samen met je lief he!

en pas goed op jezelf en elkaar!

onweer-liefs

klingel.

Share This Page