temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @lief marbje: jij bent de mama van sarah, jij mag dus bepalen hoe jij het wilt hebben.
    kortom: als de afspraak is dat ze je meteen inseinen als sarah huilt, dan moeten ze dat doen!
    vind ik.
    als ze dat niet doen dan houden ze zich niet aan de afspraak, irritant.

ik moet wel zeggen :) dat ik denk ik! zelf niet voor ieder klein huiltje meteen gealarmeerd zou willen worden, denk ik nu.
    gewoon, omdat een klein kort! huiltje wel eens gebeurt, met of zonder mama. en ook om haar te laten wennen aan andere mensen (die haar zouden moeten kunnen kalmeren) :)

maar als jij dat wel wilt is dat dus jouw keuze.

maar- overstuur raken en extreem huilen, wat ze normaal niet doet, is dus precies NIET wat je wilt.
    nogmaals, jij bent de mama en jij bent de baas. snap niet waarom ze dat niet respecteren?

wat zijn de opties, als ze zich er niet aan houden? tjah, veranderen van opvang? dat wil/kan ook niet zomaar he.

snap dat je MOK en LOEI bent. ik zou zeker gaan praten met hen.

misschien beter dan een brief?

smakjes

(vertel later van antiek)

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @antiek:
    heb een onwijs mooi rOnd ei links!
    dus: morgen IUI, want zaad was ook relatief erg goed! :)
    EN: maandag Aleentje ophalen.

geen woorden maar daden, ik had die antiek bijna een dikke glittersmakkkkk gegeven!

:D

duimen jullie voor mij?

schommelsmak

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Klingel: wauw, dat is goed nieuws! Erg snel! :) Spannend hoor, weer IUI. Hoe sta jij er tegenover nu?
    En de cryo? Kan dat geen kwaad: 2 behandelingen tegelijk?

Wat Sarah en huilen betreft: ik zou normaal gesproken ook niet willen dat ik meteen bij huilen gehaald word. Maar juist in de sportschool wil ik dat wel, gewoon omdat het niet hoeft. Kijk, in de kinderopvang gaat het erom dat ik kan werken en zij aan andere mensen kan wennen. Dan wil ik graag dat ze daar wat langer hun best voor doen. Maar dit is maar sporten! Ik heb geen zin om voor een uurtje sporten de hele dag met een kind te zitten dat overstuur is (wat vandaag dus gebeurd is, ze slaapt nét!). En ik vind het zielig voor haar. Mama sporten, dan wil ik ook wel dat Sarah een leuke tijd heeft.

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hoogstens krijg ik (weer) een 2ling haha!
    maar ik verwacht niet zoveel van de IUI hoor, heb er nu al 5 gehad met matig/slecht zaad en dat werd nooit wat.
    nut, nu zaad goed is, een extra kans. hoewel, ei links, eileider links, ik weet ni.
    we zullen t nooit weten als ik zwanger word deze ronde haha

@huilen: das waar. ik was even een beetje in de war dat dat misschien sowieso je beleid was qua opvang. dom, dit gaat alleen om sportuurtje!
    zoals ik al zei, ze moeten zich aan de afspraken houden.
    het klinkt een beetje of ze het allemaal niet zo serieus nemen.
    mopper.

@rest: melden!
    @jem: algehele meldplicht!
    @trees: zwangplicht!
    @elke: inhaalplicht!
    @pook: pookbeebnieuwsplicht!
    @boes: minder plicht, je zal wel niet bij pc kunnen (maar wel bij gsm ;) )

@schommel: smak. tis alweer donker, de kaarsjes branden, de openhaard aan, lekker eten in huis gehaald, mooie wijn open: kom maar door met het laatste avondje NHNK-en :D

KUS

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    sentimomentkus

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Aaaaaaaawww.... <3 Die is superschattig! :)

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Succes morgen trouwens!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    thanx! :)

@schommel: smakje!!

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    *inbraak*

Pook, wat een mooie beeb :D

Trees, ik duim zo ontzettend hard voor jullie, dat dit maar een prachtige plakbeeb mag worden en je in juni/juli in kleine beeb in je handjes hebt.

Klingel, jij ontzettend veel succes met je iui en tp, hoop dat ook dit voor jullie een plakkerd word. En dat je misschien wel tegelijk met Trees aan t puffen bent haha.

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Klingel: hoe laat moet je eigenlijk? Duim voor jullie! Jeetje, zie nu je tempkaartje. Duidelijk ei, lijkt me. Nu morgen hoog, dan zitten jullie zeker goed!

@ Trees: nog steeds alles goed? Tell us!

@ Jem: hoe is t met de darmocare gegaan?

@ boes: nog immer een hoge temp?! Aaaaaah, spannend!

@ Pook: hoe issut met pookbeeb? Loop je over van moederliefde? ;)

@ Elke: dikke tijdvoorbijkruip knuffel

@ all: Fijn weekend!

11. Trees

Trees Niet meer actief

Ik moet me nu zeker dagelijks melden? Gaat me niet lukken 'ik waarschuw alvast ;)'.

@Klingel succes vandaag met IUI! Ik las net dat het een gezellig boel was bij Antiek gisteren. Ik was er ook bijna geweest, maar vanwege cursus op een onchristelijk tijdstip in Leiden mag ik nu maandag. Maandag ga je alleentje ophalen? Dusseldorg? Geen bezoekje Barrahus? Onwijs spannend allemaal weer!

@Boes. Hoe staat het met de lichaamstemperatuur. Al mooie dipjes gesignaleerd. Zou het nu dit ontzettend gaaf zijn als deze drie mutsen gewoon gelijk zwanger zouden raken? Ik droom, bid en hoop hiervoor :D.

@Jem veel succes met de darmocare (sorry heb geen flauw idee wat het is, maar maak een voorstelling met 'zorg voor darmen in een poedertje' ofzo...:(). Hoe is het verder met de kleine man en family?

@Marb. Heb je al reactie op brief aan sportschool. Niet fijn zeg dat ze niet naar jouw mama-instinct luisteren!

@Elke waar ben joeeehoee?

@Huis. Ik ben over de teleurstelling heen. Ik heb een goed werkzaam relativeringsvermogen gecreeerd de laatste jaren ;). Nu zijn we dagelijks de provincie aan het rond crossen op jacht naar andere schattige prieeltje en we hebben twee potentiele goede kanshebbers. Een is iets boven budget, maar helemaal klaar en de ander heeft een mooie prijs daar moet veel aan geklust worden. We hebben geen haast meer en we zien wel wat ons huis doet.

@bolletjespistool. Even in de categorie hilarisch. Woensdag hadden we de tweede kijkers. Treesman huis helemaal mooi opgeruimd en dacht op één of andere manier dat de flamoes-bazooka een kunstobject was :(. Pontificaal rechtop mijn nachtkasje stond mij nog niet afgewassen :) bolletjespistool te prijken tijdens de bezichtiging :D. Tikkie genant...

*smok*

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    jeeeeeeeeej trees heeft banner!
    :)
    *ontroerde emoticon*

HOE voel je joe? vertel!!!!
    ik wil alles weten, maar als je nix wilt vertellen snap ik dat ook heel goed. steeds meer 'eerst blijven voelen en zien, dan geloven' he... :)

@huis: hm, voordeel van nadeel he, relativeertalent... ;)
    maar- er komt een perfect huis voorbij, weet ik zeker!!!!!! :)
    dat boerderijtje wat je boes wilde aansmeren is niet haalbaar? :D

@bazookart: :D hahahahahaha!!!!! onafgewassen, dat geeft van die mooie witgemarmerde patronen he!
    so arty farty 2010!!
    gekke treesman! :p

jij maandag naar antiek? ha.
    laat hem maar even goed zijn best doen voor joe, moet!
    ik maandag niet antiek, maar dinsdag dussel!

antiek was vandaag ook weer in goede stemming. nog gelachen ook.
    de IUI (met wederom goed zaad! 50%A >50miljoen, hoest mogelijk! :$) had plaatsgevonden (groot ei zat er nog! :)),
    zegt ie tegen zuster M: ' en dan nu de trouw '
    ik zeg: ' is dit een aanzoek? ' (ondersteboven liggend op die stoel)
    mar t ging over dat artikel dat blijven liggen na IUI de kansen aanzienlijk verhoogt.

@rest: dikke smaksmek, enne de MP geldt ook voor de J, de E, de B en de P!
    jebp!

nu huisvrouwen. hopsakeetje!

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Trees; HILARISCH!!!! Kan mij het apparaat niet voorstellen maar het idee is gewoon te grappig.
    maarreh een banner....................duim!!!!!!!! en ik zeg helemaal nix meer over plakbeebs....zie ze er na 42 weken maar eens uit te krijgen;)

@klingel; Wow een plan met back-up plan, zoveel daadkracht HOEZEE voor dr Antiek!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Terug in morfine roes..................

eigenlijk weet ik er niet heel veel meer van. Het was het opvangen van weeen en na 2 uur kreeg ik vanzelf persdrang.
    Na toucheren bleek ik 9 cm ontsluiting te hebben en hebben ze het laatste randje weggemasseerd en is er een OpperGYN gebeld.
    En ik mocht persen!!!
    Heel heel hard mijn best gedaan maar zorgelijke gezichten bij artsen.....mijn persweeen duurden niet lang genoeg en waren niet sterk genoeg. Dus de vacuum pomp werd erbij gehaald........
    Gelijk vraag van mijn kant aan pookman; Is het de kunststoffen of de ijzeren. Pookman antwoorde aarzelend: " de ijzeren"........
    Balen dus want dat horror apparaat had mij echt laten gruwelen bij de ziekenhuisinformatie avond.
    Maar de morfine deed zijn werk en ik bleef relaxed ook tijdens de verdovende inject in /bij mijn doos voor de toekomstige knip die voor de verlossing gezet zou moeten worden.
    Echter na 3 pers/verlospogingen verder nog geen baby en een gefrusteerde GYN. Als de 4e poging niet zou slagen zou het een keizersnede worden.
    Ik dus alles op alles op alles gezet, persen persen persen zelfs toen wee weer over was maar helaas geen beweging te krijgen in ons eigenwijze mormel.
    Op naar de OK, althans eerst nog even klaargemaakt worden daarvoor.
    OK was weer een aparte ervaring..........vooral HEEL KOUD!!!! en grappige anestesisten. Pookman kwam er ook weer bij en mocht naast mijn hoofdje zitten, onze camera werd geconfisqeerd door een poppetje in het blauw en toen werd onze Yoon geboren............... Gelijk krijsen dus dat zat wel goed. Pookman en beeb werden tezamen met OK fotograaf naar zijkamertje afgevoerd en ik werd dichtgenaaid.
    Heel even is daarna beeb geheel warm ingepakt voor mijn neus gehouden en daarna afgevoerd met pookman.
    Ondertussen werd ik klaargemaakt voor vervoer naar de IC ( s'nacht is verkoever kamer dicht) en werden er nog wat grapjes gemaakt over bokbier en champagne...............

Pookbeeb geboren; missie geslaagd
    nu zijn moedergevoelens aanwezig en borstvoeding ook ( spuit eruit)
    Er komt nu visite binnen dus ik ben weg.

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    zwijmel en smelt,
    maar ook horror en krijs lieve pook!!!!

en vooral: AR IE ES PIE IE SIE TIE!

smak!

15. Trees

Trees Niet meer actief

Trees *pets pets* vergeet ik net helemaal Pook in mijn schommelbetoog :)

Ik ga het nu dubbel en dwars goed maken! Ik heb net deel 3 gelezen. Dat was best heavy zeg :$. Ik krijg allemaal enge visioenen van ijzeren pompapparaten brrr... Heb je nog veel pijn na de keizersnee? Hoe was het om zo plotseling op een ok te moeten liggen? Zal wel even slikken zijn geweest of niet :(.

BTW mocht je nog wat van dat plakspul over hebben, weet ik wel iemand die het graag wil hebben ;)...

Klingel heb je ons huis al gespot op Funda? Kopen?

Uhm trouw ik niet snappe in combi met liggen? dat is trouwhartig van je?!

Wat een lolbroek is Antiek toch ook altijd :p

Hoe ik me voel? Dat deel zit in de negeermodus... wil het niet weten en probeer het zoveel mogelijk te negeren.

Hoe ik me nu echt voel? Ik verveel me! Treesman is weg. Ik had een fijn alleenig filmavondje ingepland, maar tot nu toe niet erg succesvol.

Shit mag je eigenlijk wel tiramisu eten? *heb net zo supermarktbakje weggekaand :)*.

Mag je salamini's eten? *heb net ook een bakje weggekaand*. Wat waardeloos ben ik bezig.

Tijd voor einde kansloos verhaal ;).

*smak*

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @trees: wek!
    grap een beetje te vaag verteld, de trouw sloeg op de krant waarin stond dat je moest blijven liggen na IUI!
    daarom zei hij tegen zuster, en dan nu de trouw

(t was trouwens AD)

maar toen flapte ik er per ongeluk uit of dat een aanzoek was, oops!

anyway:

huis of funda, ik moet soeken en sien!!
    kopen? nee, kom jij maar gewoon hier in school wonen!
    ik ga toch de achterburen eruit schoppen! :D

ik ga iets gevaarlijks zeggen:
    ohnee toch niet.
    ;)

@ikdus: thanx nog, lief! :)

@schommel: haardsmak

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    PS tira mag want alcohol is verdampt,
    minisalamis, wat zijn dat? italiaanse kabouters voor op t nachtkastje (TREESMAN!!) of wattwatt?

over allenig avondje: dekentje, sumo, sapje (poweerrrrrfruit!), en zapje, maar kijk uit voor alle halloweenfilms die je niet wilt zien!

SMAKKKKKKKKKKKKKKKKKK

18. Trees

Trees Niet meer actief

Aha ik snap de grap met Trouw, wat eigenlijk AD was. Heel helder weer ;). Het parool was verder niet involved?

Trouwen met Antiek. Gruwel (al weet de beste man menig vrouwtje te bevruchten...:D)

Wat voor gevaarlijks wil je zeggen? Mijn door tiramisu en salamini's* doorweekte hersenen kunnen niks bedenken?

Dikke smok en nu slechte film kijken!

*salamini's, zijn mini salamiworstje

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    haha!

salaminis lijken mij niet slecht, want niet rauw, en en?

over gevaarlijks zeggen: heeft met vibes te maken. zie barrahustopic. maar ik hou toch kop!

ik ga straks even je huisje loeren, je hebt vast een heel knuf cosy huis met mooie dinkjes erin!

haardsmak op joe struisvogelarij!

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    PS 2-10 moet 2-11 zijn! ;) wij doen alleen nog maar in TT kee?

Deel Deze Pagina