temp schommelt onwijs!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by klingel, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Elke; succes!!! Iedere dag in buik is mooi meegenomen, dus laat beeb nog maar ff lekker zitten bij mama!

@Trees; wow goede echo!!! Wie weet dankzij nieuwe pillen, of struisvogel onderduiksels werken!! Houden zo, dus duik maar weer lekker met de kop in het zand.

@boes; Yeah een strak plan voor komende maand, zo zie ik het graag. Nu nog Boesman op de juiste momenten weten te verleiden ( leuk nieuw setje??)

@Jem; 4 dagen, ga ik ook doen per januari, alleen moet ik hier de kinderopvang nog rond krijgen:(

@marb; ook opvang en wie weet een 20 urige vrijwilligersbaan. Mooi

@klingel; Lekker lijst al gezien, jammer he............
    maar jij ook een beetje struisvogel hoor. Niet erg nog maar een paar dagen wachten en dan weten we meer!

hier, borstontsteking is denk ik weg, nog wel ff de anibiotica op/afmaken. Oh en beeb huilt, ik ga haar maar weer ff knuffelen!

2. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

Sep 29, 2009
    3,042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Day past ovulation :)

3. Tutsje

Tutsje Bekend lid

Oct 5, 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Thnx Meid :)

4. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi pook!
    leuk je te zien!
    hoe gaat ie met mama zijn?
    fijn dat titties weer OK zijn!

enne, top10, ja was te verwachten. zoveel (nieuwe) restaurants met sterrenchefs die zich in de top beuken.

maar alles in de top(50, 25) blijft ubergeil, als gastronoomdoos
    :D

had wel verwacht dat mn kasteel wel weer de 100 in zou zijn gekomen dit jaar. helaas. vandaar dat t hier onweerde net denk ik?
    oei oei wat een sfeer zal dat zijn (als herr uberfurher er is)

@struisvogel: wie ik? wasda? nooit van gehoord?
    *spuugt een zandkorrel uit*

5. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    trouwens, nu we het er toch niet over hebben:
    kreeg dit clipje van goede vriendin uit berlijn, die ik ken sinds de kunstacademie.
    (verklaart meteen t hoge arty gehalte :D)

YouTube - the body breaks

mooie tekst en sfeer, als je weet dat ze t stuurt wegens dat we aan beide kanten miskraam&dood huisdierkindje(s) hebben gehad.

donker/licht, hoop/vrees, lijf/liefde

filosokus

6. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    lieve schommelmeiden,

Denk voorlopig mijn laatste post hier... heb mobiel internet maar weet niet of dat in het ziekenhuis mag en of mijn hoofd er naar staat. Voor de zekerheid dus maar even "afscheid" nemen op deze manier.
    Ik wil jullie bedanken voor alle belangstelling, van de afgelopen weken. Ik waardeer het enorm dat jullie aan ons denken en hoop dat jullie het nog even volhouden.
    Ik ben bang, doodsbang eerlijk gezegd, maar probeer me groot te houden en hoop te blijven hebben. Ik ben bang weer een kindje te verliezen, bang om niet op tijd te worden geholpen, bang om een kindje aan allemaal slangetjes te zien, nog banger om dat niet te zien, bang voor een spoedkeizersnee terwijl er niemand van mij geliefden in de buurt is, bang om alsnog HELLP te krijgen (kan tot week na de bevalling), bang om alleen wakker te worden en dan het nieuws te ontvangen hoe het ervoor staat met ons kleintje, bang bang bang!
    Maar goed, het is het enige wat me nu te doen staat, me groot houden, me kalm houden, proberen gezond te blijven eten en drinken, op mijn linkerzij liggen, rustig blijven, alert blijven en vooral niet opgeven.
    Ik denk aan jullie en wens iedereen het aller-allerbeste! Via sus horen jullie heus nog wel hoe het met mij is!

smak!

ps: misschien is het een idee om onszelf te verhuizen naar zwanger worden clubs? is minder verwarrend voor de échte tempmeiden en onze vaste meelezers kunnen ons dan nog volgen als ze willen (haai Nynke! ;) ) Ik hoor wel waar we gebleven zijn straks!

@Nynke: jij ook bedankt voor je lieve berichtje!

7. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    snif!!!

wat sad&sip, zo'n afscheid veel te vroeg.. je had nog 3 maanden moeten schommelen, LOEI!
    vreselijk.
    eng.
    maar- hulde voor (je poging tot) kalm&sterk zijn&doen.
    denk dat dat kan bijdragen aan alles wat goed is.
    en dus tegen alles wat niet goed is.

weet dat we aan je denken, dat we jou en elkebeebje instralen.
    en weet: elkebeebje heeft echt met charlotte afgesproken, dat zij het WEL gaat halen.

snifje.. :(

ik zie je snel, ik kom je stalken, en misschien wel meer schommelettes.

nooitmeerloslaatknuffel, lieverd.
    zet hem op.

8. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    ps overstappen naar clubs, heb ik ook aan zitten denken. of de titel veranderen ofso.

sipsmak en grotetietensmok.

9. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Allerliefste Elke,

Ik weet niet of je dit nog lezen gaat maar anders vertrouw ik op klingel als doorgeefluik... of gsminternetten...
    Angst is inderdaad het enige gevoel wat past bij de gehele situatie. Je hele alles in dokters handen leggen en zelf de hoop bij elkaar moeten sprokkelen om te hopen voor goed verloop. GOD!!! Ik zou ook doodsbenauwd zijn....
    Het enige wat ik je vanaf hier kan geven is mijn hoop en natuurlijk mn liefde want das ook wat waard!! Misschien tot in ziekenhuis...

Hele dikke knuffel

@verhuizen: kweet niet? Wat houdt dit precies in? Gaan we dan de schommel heten??!

@Trees, heb boesman gesproken, hoor je donderdag meer over. Hij zoekt er morgen nog even iets over uit. Mooi van joe echo... voelt als zonnestralen!

Voor de rest ook alvast slaapmutskus

10. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Oh, en klingel, ei vaak op dag 17. Dan is op 14e beginnen vroeg genoeg toch? *begint te twijfelen voor misschien moeten eerder beginnen*

enk vind je lief zo met alles voor elkebabe en elkebeeb.... SMAK!

11. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @boes: op dag 17 ei, dan op dag 14 dubbel ovu-en prima, niets aan doen.

@elke: dag lieverdje. ik mis je nu al. t gevoel jij in ziekenhuis is zo weerloos en hulpeloos.
    dom, want JUIST beste controle en zorg vanaf nu.

@all: dikke schommelsmak en vallendesterrenwensendoekus.

12. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    haai!
    hier zoefklingel die halve land al heeft doorgecrosst, mok, en nu naar antiek wappert voor een domme prik.

@boes/trees: kunt u mij ook even dat adresje in zwolli doorlispelen met die disigual-rip-offs?
    (?? so das een raar woord!)

@boes/trees: gamaar een leuke latelazylunchearlyhapjetapjesplek verzinnen.
    en mij vertellen wat dichtstbijzijnde P is bij boesjehuis
    (ik rij dan wel niet met oto naar bos om hard te lopen, TREES!, maar ik ben er wel zoeen die oto liefst onder de martinitoren zet, qua centrum! :D)

@rest: dikke lattemacchiatosmak!

13. Trees

Trees Niet meer actief

Hebben jullie mijn nieuwe HCG-waarde al gecheckd in onderschrift :D!

14. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Trees: oooeeeei! :D Wat gaaf! Tweeling? Maareh... Echt helemaal super :D

@ Klingel/Trees/boes: Ik snap niks meer van jullie dates, maar hoop dat we snel een date rond Elkes bed kunnen doen. :)

@ Elke: Kreeg helemaal kippenvel van jouw stukje. Ik weet natuurlijk wel dat het zo voelt voor je, maar om het zo rechtstreeks te horen... Oei. Maar... hang in there! Kaart komt dr an (hangt van ptt af, die zijn niet zo vlug volgens mij. Bovendien had ik wel erg veel adresregels hihi :D ).
    Denk aan jullie hoor!

@ Klingel: nog immer een mooi kaartje. Hoe voel je je verder (behalve gestresst)?

@ boes: als ei altijd op dag 17 is, is dag 14 vroeg genoeg voor testen. Maar op die manier heb ik ook ooit een ei gemist. Begon op dag 10 (omdat ei altijd op dag 14 kwam) en toen bleek ei al geweest. HUH?! Maareh... met een goed PP heb je geen ovutestjes nodig ;)

@ Jemmie: you still alive? ;)

@ all: bibbertheesmak!

15. Trees

Trees Niet meer actief

@Klingel geef jij Elke vandaag nog even een schommelknuffel namens ons en wens haar maar heel veel sterkte en succes!
    @Bloedprikklingel. Ik blijft het stug vragen.

Wanneer mag je bellen voor de uitslag!!

;)

@P-plek. Vismarkt of Ossenmarkt is dichtsbijzijnde bij Boes op nummer 4!! :D. Ossenmarkt is wel 10x vrouwvriendelijker en meer flashy.
    @lunchplek. Moet zeker in de stad zijn? Anders Kaap Hoorn? Kan Boes ophalen met zoefzoefmobiel. In stad? In dat ding in de poelestraat? Ik vergeet altijd de namen...
    @all. Knuffels en smokjes!

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    WOW Treees wat een HCG waarde!! En nog immer geen noemenswaardige klachten of struisvogel??? Of beide???
    In ieder geval helemaal goed!!

@boes; Goed plan dag 14 beginnen met ovu's... en natuurlijk tempen en een waterdicht SMEP!! You go girl!

@klingel; vertel inderdaad wanneer bellen en wat had je vandaag te zoeken bij Antiek?????/

@Elke; Sterkte meid, ik hoop dat ze heel lief voor je zijn in het ziekenhuis en dat je je er niet te verloren voelt. Misschien een kamertje alleen of met een heeeeeeeeeeeeel leuke collega "zieke". En er zijn weeeeeeeer een paar dagen om!

17. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @pook: vrijdag 1000- 1100 bellen voor uitslag! horror!
    @elke: ligt op kaam alleen! :)
    morgen 1e 2 ctg's duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

ik hoop dat ik/we haar kunnen opzoeken. morgenochtend overleg.
    SMAK
    (ga de kip masturberen!!)

18. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Seg Trees en Klingel? lunchplek??? Om 16.00!!! T wordt geen lunch vrees ik maar een boes only the lonely ad wijn en hapje ala avondeten denk ik. Welke in poelestraat Trees? Daar zitten heul veul!! Ik zat te denken aan Smederij in Tuinbouwstraat.... idee??

U ziet Marb... ksnap er ook niets meer van.

Klingel: inderdaad MOOI! kaartje:p

Trees: hou die HCG hoog.
    Weet niet of klingel net zo'n vrouwvriendelijke garage nodig heeft als treesbabe... ossenmarkt is niet onder de martine maar wel bij 4?? Klingel, bij martinetoren is ook goed. Laat ik je naar mijn werk komen. (onder de martinitoren!!)

Dank voor pp hulp. Dag 14 ga ik dubbelop beginnen!!

Pook; hoe ist met jou? en yuna?? KOMEN DIE FOTOOS NOG????

Marb:hoeso.. bibbersmak? ZIEK???

Jem: MP. Kzie dak je inmiddels heb ingehaald met mijn berichten. Dit gaat niet de goede kant op jemlief je bedenkende dat ik er een paar maanden tussenuit ben geweest. :)

19. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Klingel en Trees, ben bezig met verzekering voor eventueel hulp in nieuwe jaar. Welke hebben jullie? Dan ga ik alleen die even aanvragen en/of inzien. *blind vertrouwen en laksheid :)*

20. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen

Share This Page