temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Hi Klingel,

GOED NIEUWS! Mijn HCG is gedaald en de bloeding is aan het slinken :D. Daar wordt vanavond een wijntje opgedronken. Jammie!
    Ik heb goed naar je strenge en geheel terechte pb'tje in moeder Theresa stijl geluisterd. Dat worden goed opgevoede en gedisciplineerde mini-klingeltjes ;)).
    Als bewijs dat ik je raad heb opgevolgt ben ik het afgelopen weekend weer naar het ziekenhuis gesjeesd. In mijn hoofd was al een geheel horrorscript ontsponnen met als resultaat dat ik in het ziekenhuis stond om een echo te eisen :(. Niks aan het handje, maar ik kon weer rustig slapen.

Vanochtend bij de Gyn geweest en ouderwets een potje zitten brullen :oops:. Hij was iets te emphatisch en gevoelig voor een arts en daar kan emo-trees niet zo goed tegen de laatste tijd. Ach ik geef de schuld nog maar even aan de hormonen. Wel een topdok overigens!

Hoe is het daar en met de ongi die er alle tijd voor schijnt te nemen? Is het al bijna klusser de klustijd? Wij mogen, als we willen (als mijn sopraan wil) weer een concert geven in de kerk.
    Mini-calimero's waren vanochtend volop aanwezig en in de beebbroedplaats werd al weer een lekker zacht bedje opgebouwd. Over een paar weekjes ben ik hcg-loos en zal één van deze calimero's uitgekozen worden om zich tot een kippetje te ontpoppen.

Mocht je wat getergde ooievaars zien rondvliegen? KLOPT! Afgelopen weekend in het geliefde Drenthe geweest en ik heb namens ons twee-en alle ooievaars een flinke schop onder de kont verkocht.

Veel muzikaal plezier deze week toegewenst en laat jouw kippetje wat hoge noten horen!

*smok* trees (helemaal thuis in de muzikale dierenwereld)

P.S. HAP=huisartsenpost

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi lieve trees,

wat giga dat je hcg is gedaald.. (hoewel dat helemaal niet giga is :rolleyes: )
    en dat je weer ietsje vrolijker klinkt!
    jeetje het blijft absud hoor en je mag daar best over zieligen..

sopraan mag aria aanzwengelen in preekgestoelte? HA! wanneer verwacht je, indien betrouwbaar, je ei? weet je at al!?

wel spannend he..

hier zo uitgeblust na helldag op werk qua druk, dat ik niet meer mijn klingelige columnstyle kan spuien even

ik weet alleen dat mijn ei over een dag of 6 (niet 4 zoals banner zegt, ei komt later en LF is korter) komt en dat er dus geklust moet worden

nou dat wordt danb een zeer ongeinspireerd 'ik lig hier wel met mijn benen wijd doe wat je niet laten kan'klusje HIHIHIH

gisterav had ik dacht ik een bijna posi ovu test, onwijs vroeg
    grappig dan dat je meteen gaat denken ook aan misschien al wel zwanger

fool!

vanmorg was ovu test nega, en nu zijn ze op en paar dagen geleden in de etos had ik opeens geen zin om ze te kopen :confused: :confused: :confused: dus we zien wel

klussen moet! heel weekend en daarna, drenthe doet wat met je hahahaahhah

ken je die commercial trouwens? zit iets van klingel in....

jij in drenthe beetje ooievaars kicken vorig weekend? GIL dat zal ze leren heheheh
    waar was je?

NA, wens je fijne warme avond
    hier een wijntje en een koude douche en een urrm hete plakkerige loomklus wellicht

liefs!
    klingel

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    treesssssss zijn je eitjes al een beetje gaar trouwens?
    gaan we samen koninginnedagbeebje maken
    (nou ja samen samen, you know what i mien!)

4. Trees

Trees Niet meer actief

Hi Klingel,

Jah we zijn de laatste tijd regelmatig in de provincie van de ooievaars. Het is cantarellen-seizoen en lief heeft een soort familietraditie met het zoeken van deze héérlijke paddestoel, JAMMIE! Ze weten allemaal plekjes waar ze groeien en ze doen er altijd vreselijk geheimzinnig over. Ik ben een keer bijna de familie uitgeschopt, omdat ik aan voorbijgangers vol enthousiasme vertelde wat we aan het zoeken waren :rolleyes:.

Deze maand geen o-testen en puur op gevoel het koningsei wipje? Bravo, Klingel! Hier voorlopig nog geen ei, zolang hcg niet lager dan 5 is. Lijf denkt nog dat ik zwanger ben en het formaat van mijn buik ook. Ik heb echt een zwangerschapsbuikje gekregen, SLIK. Baarmoeder groeit vrolijk door en pas mijn broeken niet meer :(. Buuf keek gisteren verbaasd naar mijn glas wijn, om vervolgens al kijkend naar mijn buik de opmerking te maken: 'ik dacht dat jij geen alcohol dronk'? Uhh, stamel, stamel.... Toch heb ik het idee dat deze sinds vandaag wat lijkt te slikken.

Samen een koningskind maken, hihi. Begrijp hem hoor ;). Jij nog veel verplicht klusplezier gewenst en hier mogen we nog even vrijwillig na, niet schrikken, tien weken geheelonthouding. Niet lachen, maar na laatse ei durfde ik niet meer vanwege het shaken baby syndroom en zes weken maandverbandfase hielpen ook niet mee aan de amoreuze verhoudingen in huize Trees. Ik wil zelfs weer verplicht klussen! Naja ons compromis is dat we het deze maand zonder verplichtingen doen, niet op ei letten, niet tempen, geen o-testen. Jaja lief zodra ik ei voel, ben je van mij :evil:

Welke commercial ben nu heel nieuwsgierig? Waar te zien? Drenthe tv? Wat te zien? Klingelskunst?

*smok*

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    moi trees!

sorry als ik soms een niet al te ingewijde vraag stel; ik had wel kunnen/moeten weten dat je eitjes nog niet op de trampoline stonden te springen.
    maar mijn kijk op het tubaire abortaire lijf is nog niet zo heel ervaren!

wat moet dat weird en hard en :( zijn; dat je lijf denkt zwanger te zijn en ook als zodanig buikje maakt. terwijl dat helaas niet zo is... :( :(
    boeh en buuf snapt er ook weinig van he.. ze moest eens weten wat jij hebt meegemaakt!

over klussen, of het nu verplicht wel of niet gebeurt, en of dat nu wel of niet in/voor/naast de kerk is: goed idee om even dat soort dingen niet meer bij te houden, weg met de thermometer en de ovutesten!
    klus voorzichtig weer een beetje en zie maar!
    10weken geheelonthouderij GIL dat is veel; maar heel begrijpelijk. snap angst voor hobbelige fietsweggetjes en iets te onstuimige klusjes goed, en al helemaal dat je met mk's enzo de boel eens even enorm met rust wilt laten...
    ik hoop dat jullie eerste keer mooi is en niet te beladen maar ook weer wel! ;)
    en dat ook zonder de temp/o/ei-controlfreakdingen!

ik merk dat mijn per ongelukke non-ovutesterij me wel relaxt maakt, maar ook wel weer extra spannend: ik ga wel weer uit van ei altijd op 5/6e van de maand, maar ja ik heb er deze maand geen 'bewijs' voor (misschien over 9 maanden wel :D )
    begin al wel wat ei-steekjes te voelen dus laat ik maar gewoon vertrouwen hebben (klingels crux soms)

wat giga dat je lief zo into de cantharellen is, 8) , vast hier in de buurt want onze chef-kok plukt ze zo uit het bos (niet zeggen waar hehehheeh)
    ze zijn inderdaad heerlijk!

de commercial waar ik het over had was heel juli en missch nu ook nog wel te zien op alle zenders, meestal rondom het nieuws.
    'typisch drenthe' was de titel (geloof ik)
    hij is ook op mijn (over)werk opgenomen, dat je voorbij ziet flitsen. en als je niet met je ogen knippert zie je mij :)

klingelkunst nee, das nog allemaal hier in atelier!

nu gaak maar eens op bank hangen met glaasje rose zelf meegenomen uit wijngaardje maand geleden...

4 aug weer spannend voor jou he?
    ik duim voor goed nieuws en veel geluk! [-o<

liefs!
    klingel.

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    trees!

waar=jij?

ik mag hopen dat je een goede (en geen enge) reden hebt om mij zodanig te verwaarlozen dat ik op het NODforum de boel al begin te terroriseren met mijn taalgoochel!

gaat alles wel okee?

liefs!
    klingel.

7. Trees

Trees Niet meer actief

Alles goed hier! Lijkt wel of ik vandaag vruchtbaar slijm heb :confused:

Ben dus druk aan het klussen hier en heb geen tijd voor het forum ;)

Ik kom morgen even uitgebreid beppen! Als er inderdaad bij mij een eitje aankomt, lopen we gelijk :D

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    trees!
    vruchtbaar kerkje zijt gij? :D
    als we gelijk lopen dan is het helemaal GIGA natuurlijk! :p

ik zeg, we verdubbelen even het inwonersaantal hier!

*kregen we allebei een 250.000-ling*

:confused: ;)

kus!
    klingel

9. Trees

Trees Niet meer actief

Hi Klingel,

Uhh dat verdubbelen van het inwonersaantal?! Dat past niet in mijn buik hoor [-( . Ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar het formaat van jouw buik ;) Ik heb de Drenthe-clip op youtube gevonden! Ik heb hem ongeveer 22x in slow motion afegspeeld en ik denk dat ik weet wie jij bent. Jij bent de hoofdloze serveerster met het zwarte-witte pakje in de laatste scene? Ja goed?

En het springen van je eitje al gevoelt? Het langen wachten begint weer? Hoe zijn de vibes deze maand?

Even mopperen hier. Gisteren naar het ziekenhuis geweest en ze zijn mijn bloed kwijt :confused: Hoe raak je dat kwijt? Ik stel me dan zo voor dat ze over een half jaar in de bezemkast kijken en daar nog een buisje bloed van trees vinden :(. Ik zit nu dus thuis te wachten op een telefoontje met de nieuwe uitslag. EN DAT DUURT LANG! Ik heb natuurlijk net zelf al gebeld en de aardige secretaresse-mevrouw ging even kijken of zij de uitslag al in de computer kon zien. Weet je wat ze letterlijk zei: 'ohh hij is binnen, mmh maar dit moet ik met een dokter overleggen'. Neeh hier word ik vrolijk van ](*,). Ik HAAT zulke teksten! Ben bang dat het een fopeitje was :( . Het zag er zo vruchtbaar uit...zucht. Stom lijf! Wil chocola :p

*smok* moppertrees

10. Trees

Trees Niet meer actief

hihi medium hoge noorden? :)

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi trees!

over dat verdubbelen, NEH laten we dat maar niet doen. ik vraag me uberhaupt af of er 1 beeb in dat breekbare dunne lange lijf van mij past :)

u heeft de wasmachine niet gevonden, ik ben niet de hoofdloze serveerster! ;)
    je moet de clip hebben van 45 seconden (die in de bioscopen draait enzo) en dan zie je mij heel onzichtbaar door het beeld huppelen. een blonde doos met een glas wijn (humz, wel goed naar waarheid neergezet eigenlijk :) )

maar nu het volgende mysterie:
    ze zijn je bloed KWIJT? :confused:
    als in, 'ja ik had het hier neergelegd, het lag er net nog maar nu niet meer'?

wat is dat nou weer voor amateuristisch gedoe!
    MOK!

en je dan een beetje aan het (telefoon)lijntje houden door spannend te doen over de uitslag?
    ja en wanneer gaan ze dan overleggen en terug bellen?

als ik jou was (en als ik me zo inleef voel ik me zo heheheh ;) ) dan zou ik mooi zelf weer bellen cq langs gaan. misschien moeten ze er even aan herinnerd worden dat jij een nogal traumatisch trackrecord hebt op het gebied van miskramen, en dat jij duidelijkheid en wel snel verdient!

GROM!

bel ze! stalk ze! breng nieuw bloed! (ohnee doe dat laatste maar niet)

we moeten samen een eitje broeden!

ik weet niet of ik aan het broeden ben; mijn ei was weer de 5e, dus het lijdzame wachten is begonnen :(

ik voel me trouwens helemaal unhappy want ik heb eergisteravond een beetje een hysterische vete ontketend (onderwerp: opvoeding katten, dus kinderen) en nou is mijn lief ...

:confused:
    :cry:
    :rolleyes:

12. Trees

Trees Niet meer actief

Neeh Klingel :(, ik ken deze hysterische vetes. Vaak veroorzaakt door mijn complete gebrek aan geduld en mijn kinderlijke 'IK-WIL-HET-NU-EN-WEL-METEEN-MENTALITEIT'. En nu dan, al uitgepraat, geknuffeld, lief tegen elkaar gedaan? Of nog steeds mopperdemopper?

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    nee hij is weggestampt!
    met tas en al!

14. Trees

Trees Niet meer actief

:pale: Waar is hij nu? Heeft hij niet thuis geslapen? :(

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ik weet niet waar hij is, ik denk op werk

we hadden eergister ruzie over de poezen
    ik wil de 2 kleintjes snachts niet buiten hebben, ben misschien overbezorgd, hij vindt het prima als ze butien zijn (is beetje laks vind ik) en wou dus ook niet helpen met ze te zoeken en binnen te halen.

nou dat werd ruzie waarbij het onderwerp door mij veranderd werd in 'hou je wel van me/is er iets/je houdt niet van me/zeurzeurzeur'
    ik zal niet in detail treden maar ik kan nogal dramatisch uit de hoek komen! :(

hij zegt dan altijd helemaal NIETS hij negeert me compleet en dat is het ergste wat je een communicatieklingel aan kan doen :(

dus toen werd ik een beetje woest en toen heb ik hem het bed uit gewerkt en errr nou ja toen is ie niet thuis gekomen gister!

dat hebben we in het verleden ook wel eens gehad, wat dat betreft zijn we nogal een passievol stel; maar ik ben er natuurlijk weer helemaal van over mijn toeren

*ik dacht, trees heeft al zoveel meegemaakt, nu het is mijn beurt om een soap te starten*
    :( ;) :rolleyes: :( :eek: :cry: :confused:

16. Trees

Trees Niet meer actief

aha hier is je wederhelft dramaqueen. Heel herkenbaar. Overigens mogen onze katten ook niet 's nachts buiten. Als het donker is, moeten ze lekker warm hun mandje in. Dat punt heb je helemaal gelijk =D> Mmh ik ben natuurlijk wel wat subjectief in dit geval..

En nu wat ga je doen? Wachten tot hij weer komt of zelf de eerste stap zetten?

Even tussendoor HCG is gedaalt tot 145 \:D/, geen ei, wel een daling!

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hee wat fijn van je daling! :D hoera!
    hoewel het ergens ook wel triest is natuurlijk.. *snif*

hoe zit het nu verder? qua testen en eieren en en en?

tja, ik heb 2398098 smsjes gestuurd (ook hierin ben ik heel erg) en 23 mailtjes,
    hij mailt net dat we vanavond wel even bellen.

maar dan zit ik lekker bij een vriendin in het westen!

arghh ik weetuit ervaring dat ik hem even moet rust moet laten en dat ik niet allemaal erge dingen moet denken (zoals: 'hij heeft een ander, daarom maakte hij ruzie en peerde hem') dus laat ik dat nou maar proberen.

maar ik ben ook boos want ik vind het laf om te zwijgen of weg te lopen!
    en hij is gewoon een onderkoelde fries! grom!

:rolleyes: nou ja laat ik er maar over ophouden; mijn dramaqueen-piek (die niet met testen te meten is helaas) is nog niet laag genoeg.

ik ga weg, oto in en coldpay hard en dan naar het westen.

dikke moppersmok van dramaklingeldoos....

18. Trees

Trees Niet meer actief

Ga maar lekker wijntjes drinken in het westen! Jij hebt alles al gedaan en stom dat hij niet reageert. Arggh tenenkrommend lijkt me dat. Friesen *zucht* blijft een apart volk. Hij moet even bijtrekken en vanaaf voeren jullie een goed geprek. Geen rare dingen in je hoofd halen, is allemaal niet waar! Rare gedachtes ontstaan door dramaqueen-hormoontjes en zijn allemaal hallucinaties ;)

Bler lekker mee op coldplay en rij voorzichtig!

*smok* je dramaqueen-wederhelft!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    haai trees!

dank voor lieve woorden.
    ach ja ik weet het wel, hij heeft altijd meer tijd nodig om te ontdooien (ont-friezen heheheh) dan ik.
    ben net pas weer trug uit westen, lekker wijntjes gemopperd.
    net mn vent op werk gestalkt (via buitenlijn erg he) maar hij wil, logisch, niet op werk praten.
    maar ik moet zo werken, kortom: schiet niet op.
    grom grom grom ik ben ook wel een beetje heftig soms hoor! :confused:
    maar ja hij is veeeels te koppig GROMMMM!

anyway,
    de paranoia komen er weer aan zo in de week na ei.
    vanmorgen had ik superfelle steek in/achter buik; dat is uiteraard de innesteling! 8)

ben jij trouwens weer helemaal aan het werk?
    en gaat dat goed?

eigenlijk moeten jullie verplicht weer op vakantie. hebben jullie wel verdiend... :)

ik ga glittertje op doen en naar werk mopperen. zal wel een uur of 03 worden vannacht. wek!

wens joe een fijn weekend en veel vruchtbare eitjes en blije dingetjes en een prive-ooievaar!

klingel

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    trees!

hier is vrede weer wedergekeerd. maar gepraat dus opgelost is er nog niet.
    wat dat betreft zijn we tegenpolen: hij is van de zanderover (in mijn ogen ook negeer het oplossen) en ik vande uitpraat(marathon) ;)

trouwens, wij hebben het met zn 2en voor mekaar gekregen om hier in het temperatuurkaartjesforum op de ena-meestbekeken plaats te staan!
    meer dan 5000 'hits' :) 8)
    op 1 staat uiteraard het temperatuurkaartjestopic. en terecht!

ik vrees dat de titel over schommelende tempen heel veel mEIsjes aanspreekt; die dan bedrogen uitkomen, want ze stranden in een kwetterdialoog: D.Q-grunn versus D.Q-drenthe! :)

voor ieder die dit leest dan: SORRIE! ;)

anders nog iets?

neuj, vandaag dom thee tanken en verplicht de olympische spelen meekrijgen via sportfanaatvriend.
    bijkomen van hard werken.

en u?
    gaat alles beetje OK in huize treezel?
    al eitjes in de buurt?
    mooie aria's in de kerk aangehoord?
    of neuriet een bepaald iemand toch nog steeds op het grindpad?

heb trouwens mijn zus verteld van broedplannen. dit omdat ik opeens bevangen werd door een 'oh-grutjes-mijn-moeder-en-mijn-zus-hebben-er-lang-over-gedaan-om-beebs-te-krijgen-en-kregen-en-passant-meerdere-mk's-het-is-vast-erfelijk'- paniek, waardoor ik wat vragen aan zus had.
    en toen kon ik me natuurlijk niet inhouden.

ze vond het helemaal geweldig want ze had het niet echt meer verwacht, aangezien wij er nogal een wild levensstijltje op na hebben gehouden de afgelopen 5 jaar (lees: vele muziek&dancefestivals in binnen&buitenland bestormen, veel lange reizen, veel roepen dat je gek wordt van kakelende kinderen om je heen, enz), en ze heeft meteen de net op marktplaats aangeboden supersonysche babytools weer van het internet gehaald :)

trouwens de conclusie over lang over zwanger worden doen enzo is dat dat niet erfelijk of genetisch bepaald is. vreemd, ik dacht dat dat wel een beetje zo was. :rolleyes:

goed, genoeg gekletst.
    gamaar een fijne zondag hebben!

ohja in het hoofdstukje hallucinaties vandaag de volgende: ik droomde dat mn lief een positieve zwangerschapstest had, en zei 'we zijn wel zwanger geweest dus'

HUMZ
    beetje duister.

liefs!
    vanuit waaierig drentje.
    uw klingel.

Deel Deze Pagina