temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Lieve Elke,

Ze is er! 3 maanden te vroeg, maar ZE IS ER GEWOON. Een spartelend minimeisje! Zit hier dikke tranen te huilen. Ben zo blij dat de eerste hindernis in ieder geval genomen is.

@ Nadine: sterk doorzettertje, jij gaat het maken!

Ben zo trots op jullie allebei!

Lieve dikke knuffel!

@ Klingel: tikje misplaatst, maar over de test: die KAN helemaal niet positief zijn. Wij zijn heel braaf geweest met de anticonceptie. En heb nog geen ovulatie gehad, dus denk dat ie gewoon nega is hoor. Maar wel raar, zo'n positieve test als je t stiekem graag wilt.

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ohja, vergeten te vertellen:

nadine betekent hoop.

hoe mooi en toepasselijk.

en nu gaak in de haard storten.
    kussen

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    *breek in en gaat zo weer weg*

Lieve Nadine,

wat hebben je papa en mama een mooie naam voor je uitgekozen. Hoop gaf jij je papa en mama toen ze ontdekten zwanger van jou te zijn. Hoop, een wens, in verwachting zijn van iets goeds...
    En nu ben je er, veel te vroeg, maar nu moeten wij allemaal hoop hebben, dat jij een heel sterk meisje bent, én dat ben je kleine Nadine!!!

elke en elkeman, van harte gefeliciteerd met jullie 2e dochtertje. Charlotte* waak vanaf je mooie ster, hoog aan de hemel, over je kleine zusje!

Heel veel liefs

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Elke, Elkeman en Charlotte*, gefeliciteerd met de geboorte van Nadine, wat een prachtige naam en betekenis.

Marloes enorm mooie berichtje heb jij hier gezet !

5. Trees

Trees Niet meer actief

Lieve Elke, Elkeman en Charlotte*

Van harte gefeleiciteerd met jullie prachtige dochter en zusje Nadine. Klein lief vechtertje en mooie meid! Ik vind de naam en betekenis prachtig. Ik wens jullie alle geluk en kracht toe!

*trees pinkt wat traantjes weg* (eigenlijk zit ik stiekem heel hard te brullen :))

Liefs en smok Treesje

6. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

#2226 ProudMom28, 15 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2009
    Ik ga deze topic even gebruiken om mijn ego bericht neer te zetten :) Als het erg is verwijder dan please deze bericht.

Mijn tempratuur is erg variabel, net als ik denk ja nu gaat hij omhoog zakt hij weer. echt laag. Vorige maand heb ik dit niet gehad was hij keurig omhoog gegaan naar (mijn vermoedelijke ei)

Willen jullie eens zeggen wat dit kan betekenen?
    Ik wil niet hopeloos doen, maar ik weet het even niet meer en ben erg onzeker.

2a90bc Ovulation Charts

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lieve schommel.

jullie ook zo onrustig geslapen na gisteravond?
    ik moet de hele tijd denken aan onze schommelbaby nadine, en lieve mama elke.
    woei, ik biddddd me helemaal gek, ze zal het halen!!! het moet!

kreeg nog sms van elke vannacht: ze had al borstvoeding geproduceerd, wat uniek is in deze situatie! nu al! goed he! :)

huil, snik

@trees: brul met je mee hoor. aai over joe zwanger bolletje!

zend heel wat posipower richting grunn voor jullie.

@hier: temp hoog, test wit: hardlopen in de regen, vallen evt traantjes niet op.
    zit met hoofd alweer in dusseldorf, hoop dat een ivf dit x kan...

we zien wel, alles is sinds gisteren toch wel weer relatiever geworden, alles sal reg kom.

please.

knuffel
    (ook voor de meelezers die hun meeleven en felici's hebben gegeven middels een inbraakje)

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Klingel , ook knuf voor jou!!! En lekker even hardlopen in de regen!!
    Daarna weer in schulpje??????????? Rustig aan maar............

Nadine= hoop, wat een mooie betekenis
    Hoop kunnen Elke en Elkeman nu wel gebruiken! vecht maar door kleintje.

9. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    * breekt ook even in :)*

@Elke en Elkeman hier brandt een kaarsje voor jullie kleine meid. Kleine Nadine, zet 'm op meisje!

@Klinkgel; echt niet zwanger? Kijk elke dag even naar je tempkaartje, maar vind het toch raar omdat je kaartje echt wel posi is :(

*breekt weer uit*

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Geduld hebben, zo te zien komt je ei eraan. Vaak duikt temp wat naar beneden voor de eisprong.

11. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Heb Elke gister nog sms gestuurd en hier alleen nog maar zitten lezen. Heb ook al meerdere tranen weg moeten pinken. God, wat spannend allemaal. Klingel, wat voor kansen heeft Nadine? Hebben ze daar al iets over gezegd? Dit meisje MOET het gewoon halen.

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    haai liefboesje,

nou ja.. wat ik weet is:

VANAF 26 weken gaat het ziekenhuis actief zn best doen, een beebje te redden.
    nadine is nu dus 26 weken en 3 dagen.
    vanaf 600 gram: zelfde verhaal.
    bij geboorte bleek nadine niet de geschatte 602, maar 550 te wegen.

toen elke hoorde dat ze moest worden opgenomen, dat was toen ze 25 weken was, kreeg ze te horen dat toen de kans 50/50 was.

ik weet niet hoe het nu zit.
    ik ga het ook maar niet vragen, elkeman zei ook al, sommige dingen moeten we maar niet eens vragen/weten.

als je googlet kom je vele verdrietige, maar ook succesverhalen tegen met deze cijfers.

nadine lijkt wel een vechter: zeer beweeglijk in buik, begonnen zonder beademing, dat is een goed teken.

maar 550 gram, och och, dat is gewoon een half pak suiker, een halfje melk, dat is zo vreselijk weinig en fragiel..

ik ben heel bang, maar ook weer vervuld met ontzag en liefdetrots dat nadine er nu al is.

dat vroegkomen, dat heeft ze blijkbaar van dr grote zus*, maar ik geloof erin dat die twee hebben afgesproken, dat nadine bij elke en elkeman blijft.

nog 100 jaar.

huilkus

13. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lieve Charlotte, wat een dapper zusje heb je gekregen en wat een mooie naam heeft zij. Ja, ik denk inderdaad dat jij hebt afgesproken met Nadine dat zij bij je papa en mama zal blijven.

@rest: wat fantastisch dat Elke al bv produceert! Krijgt Nadine dat dan binnen via een sonde? Daar zal ze zeker een goede start mee krijgen!

@klingel: wederom elkeupdate??

@klingel: sorry dat ik niet eerder heb gereageerd op jouw verdrietige nieuws.. ik mok met je mee dat test nog steeds hagelwit is.... echt gemeen hoe lijf je fopt ik duim met je mee voor ivf.

@struistrees: hoest met joe? meer rust gekregen met halve dagen of werkt dit psychisch juist nog meer struisvogelerig?

@marb: joe sippig geweest wegens nega test... *knuffel* wrom had je trouwens eigenlijk uberhaupt getest? Had je kwaaltjes? En wrom willen jullie 'pas' in januari beginnen? Is dat Marb of Marbman of alletwee? oja, was vanwege bv toch?

@boesje: PP klaar voor de start? Ovutesten in de aanslag! Hoes Boesman eronder?

@pookie: algehele update?? hoest met lieve yuna?

@hier: geen nieuws, rustig weekend aan het houden. Morgen werken ipv vrijdag, dus het weekend zit er voor mij ook bijna op... *sniff*

schommelknuffel,
    Jem

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    elke- update:

elke erg suf van de morfine, nadine gaat stabiel.
    ze heeft (ik weet niet hoe) wat van de bv die elke al heeft geproduceerd gehad.
    verder alles super spannend nog steeds.

vanaf 600 gram wordt een kindje levensvatbaar beschouwd, dat is dus 10% meer dan hoeveel nadine weegt.
    woei..

vernam van elkemoeder dat nadine net op tijd gehaald is, daar schrik ik onwijs van met terugwerkende kracht :(

@jem: mijn sneeuwwitje geeft niet zoveel, alles is relatief op t moment (vind ik) en ik zit met hoofd&power alweer in ronde 23.
    even wachten op ongi, zal de domme baazookaa wel zijn die temp hoog houdt en ongi tegen.

@trees: broedgoed schat!

buh, ik ga spagetttttti maken, sorry dat ik geen mega rea op iedereen heb, komt snel.

smOk

15. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat Nadine op het randje heeft gebalanceerd moge inderdaad duidelijk zijn.. gelukkig is ze nu stabiel, maar nog zo klein, kwetsbaar en zeker nog niet in de safety zone... gelukkig heeft Nadine al moedermelk gekregen, een klein beetje doet al heel veel. Is er al wat bekend over haar gezondheid? Waarom moest ze na die ene CTG gehaald worden?

Kblijf bidden en kaarsjes branden.

Klingel, khoop dat je ongi snel komt.. *sip en sniff* zijn de symptomen er nog steeds of is dit inmiddels verdwenen wegens het stoppen met bazooka?

Liefs,
    Jem

16. Trees

Trees Niet meer actief

@Lieve Klingel, dikke knuffel! Stomme test en stomme temperatuur.

@Verdrietig. Ik ben een beetje verdrietig vandaag. Ik ben zo bang voor lieve Elke en Nadine. Het voelt zo machteloos dat we niks voor haar kunnen doen, behalve positieve energie sturen.

Lieve lieve Charlotte* pas hééél goed op je kleine zusje en laat haar een mooie grote meid worden!

Klingel als je Elke reallife ziet, geef je haar dan een hele grote schommelknuffel van ons?

@zwangerschap Trees. Is allemaal stom. Stom om te hopen dat dit goed zal gaan. Bah!

Leven is helemaal niet eerlijk. Kijk maar naar wat lieve Elke en Elkeman allemaal moeten meemaken. Kijk maar naar stomme negatest van Klingel en foplijf :(. En stomme ongi van Boes. Vind het niet leuk voor jullie! Jullie verdienen zoveel meer, jullie lieve meiden!

*smok, moktrees*

17. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ik zit hier continu ongegeneerd te janken achter de pc. Wat een impact zeg! Wat een heftigheid die we weer moeten doorstaan.

Bij Elke net op tijd beeb gehaald is ook heavy te horen. Ik stuur Elke wel steeds smsjes maar weet dus helemaal niet of dit wel okay is met Elke onder de drugs. Zou ze dit wel kunnen waarderen nu of effe met rust laten beter?
    @Trees, jij ook beetje last van alles en ook nog van eigen hormonen? Beetje verdrietig zijn moet soms gewoon ook even lieftrees.
    Laten we met volle teugen van het leven genieten zodat het (H)eerlijk wordt. Of eerst nog even met kop in zand?

@Klingel, nog over nek gegaan of alles binnen gehouden. Als bazookaspul ook tempverhoging aangeeft zou dat ook mooi voor de gekhouderij zijn seg!

@rest, hoe bijzonder schommelen we weer!

Emotiekus

18. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ik lees in de bus iets over fotootje van Nadine,

Mogen wij ook al? via de meel ofzo? Of een schommelhyves aanmaken?

Klingel?

Trustenkus

19. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    naast dat ik elke en elkeman heel veel sterkte wil toewensen, wil ik jullie ook veel sterkte wensen. Wat een machteloos gevoel om niets te kunnen doen en te moeten afwachten.

jullie zijn lieve, bijzondere vriendinnen voor haar.

kus

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    *elkenieuws*

ze zijn de nacht weer goed doorgekomen, en als het zo door gaat mag nadine vanavond van de beademing! :)

ik zal julie per PB de link naar de hyves van de moeder van elke opsturen, daar kan je een foto zien.
    weet wel dat het dus een heeeeeeeeeeel erg klein mini babytje is, dat kan je nogal emotieLOEI maken.

@elke: het nieuws verloopt met name via elkeman en elkemoeder. elke is nog heel suf wegens de morfine, en wegens alles natuurlijk.
    niet te geloven, wat die allemaal meemaakt.
    kaartjes sturen en alles: gewoon doen!
    smsjes reageert ze niet/nauwelijks op, maar ik weet dat ze het heel erg waardeert.

bezoek zal later komen, zelfs ik mag er nog niet in ! ;)
    hoewel ik denk dat ik mezelf woens/donder even 1 seconde laat zien, als ik naar klingmansouders ga. of een bloemetje af geef, misschien dat wel. hoe meer indrukken, hoe minder energie voor nadine, denk ik zo..

@boes: ach lief boes, niet huilen.. :( (hoort wie t zegt :D)
    @trees: *dep dep traantjes dep* hoe gaat t met jou lieverd? struisvogel je de langzame tijd door? tis bijna woens he, echodag?
    als ik vandaag ongi word (en dat moet, zie temp) dan ben ik er woens ook.
    indien beetje zelfde tijd: moppertheekoffielunchje doen?
    of ben jij er weer zo vroeg mogelijk? (ik juist niet)
    @marb: wat jem ook al vroeg, wat was de reden van je testen?
    aan je kaartje te zien was het idd nog veel te vroeg, los van dat je anticonceptie gebruikt.
    nu je zo sad was over nega test, ga je nu dan ook weer echt beginnen? of blijf je bij oude januariplan?
    wel bizar trouwens, dan opeens weer een zwangerwillenwordenschommelmeisje erbij!
    hoewel, dan ben je helemaal alleen :D want dan hangen ook boes&ik (naast trees) boven de wc (en eens een keer niet wegens bodemloze putterigheid! :D)
    @jem: jij ook zo emo van nadine? huil he.
    t leven is moeilijk en mooi en ontzaggelijk (zoek de taalfout!) alles gewoon.. ;)
    hoe ist met de daniel?
    @pook: en daar dan, titties weer okee? hoe doet yuna t? en pookman? en en? vertellll!

@hier: temp omlaag, blijkbaar is de baazookaa uitgewerkt, mok.
    ik denk dan ook vandaag ongi te worden, en hopsakeeeeeej met donderend geweld en veel moed en hoop en vertrouwen een ronde met alles erop en eraan.
    kom maar doorrrrrrrrr....

we willen het, dus we moeten het.

so, nu gaak lekker hardlopen! wat een voordeel toch van niet zwanger zijn! en dan vanavond lekker een wijntje, en en, alleen maar voordeel!

(...uhhhh neej daar trap ik zelf ook niet in :()

lieve schommel, schommelknuffel op jullie! ik vind jullie heel lief.

Deel Deze Pagina