temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Goeiemorgen lieve schommel!

Jeetje, wat een heftig nieuws, zeg! Maar wat een goed nieuws dat ze al van de beademing af mag. Wat een vechtertje!

@ Nadine: we duimen allemaal voor je, meisje!

@ Klingel: kon foto nog niet zien, moet eerst vriendjes worden met Elkemama. Maar komt wel.

@ Klingel: Wat ontzettend klote dat je temperatuur nu ook al gekelderd is. Ik had nog altijd hoop voor je, maar dit ziet er wel heel negatief uit. Maar ik zie in je onderschrift dat je hoopvol bent! Wat fijn. Weer ivf deze ronde? Maar geen bevroren dingskes meer toch? Jullie gaan een verse maken? Sterkte met de zoveelste ongi-die-had-moeten-wegblijven :(
    Ik zag trouwens dat het pp ook toegevoegd is aan de labels? :D Jouw werk weer? ;)

Oh ja: er staat trouwens een spelfout in jouw hele lieve sig. Het is jouW kant :)

@ Trees: hoe struisvogelt gij? Haal je af en toe je kop uit het zand om hier te MP-en? ;) Overmorgen weer echo toch? Ik duim voor je! Succes met het wachten... *zucht*

@ boes: hoe is het met het pp? Nog 6 dagen volgens banner... En volgens ovutesten/temp? Ik vind dat jij een tempkaartje moet maken hoor, zo snap ik er niks meer van :p

@ Pook: brul jij hier eens leuk babynieuws! Hoe is t met jullie? Borstontsteking helemaal over? En doet Yuna al elke dag nieuwe dingen?
    Oh ja, als dat werk wordt uitgebreid is dat geen vrijwilligerswerk meer, maar een 'echte' job voor 20 uur! :) Ben benieuwd.

@ Klingel/Jem: Ik had per ongeluk getest. Heb zo'n pakket met 90 ovulatietesten en 10 zwangerschapstesten. En toen ik een ovutest wilde doen deed ik per ongeluk een zwangerschapstets. Ik was helemaal in de war toen ie flink positief was! Heb er daarna nog een gedaan en die was gewoon nega, evenals de ovulatietesten trouwens. Maar om zo'n positieve test te zien... Hm.
    Oh ja, of het 'vroeg' is heb ik geen idee van. Ik heb 2 dagen menstruatie ingevoerd, maar dat waren 2 drupjes. Heb die alleen ingevoerd omdat ik maar 50 dagen op mijn kaartje kon invoeren. Eigenlijk moet je het vorige kaartje en dit kaartje dus aan elkaar plakken.

Ach, het was gewoon even stom, maar ik heb geduld hoor. We hadden steeds het plan om in december te beginnen (dus niet januari) en dat willen we nog steeds. Da's dus al heel snel! Spannend. Denk alleen dat het nog wel even kan duren, omdat ik dus nog bv geef en er zo te zien geen ovulatie is tot nu toe.

@ kouf: wat een lief berichtje! Dankjewel :)

@ all: ben weer de hele week aan het rennen-vliegen, dus weet niet hoeveel tijd ik heb om uitgebreid bij te kleppen, maar ik lees elke dag!

Dikke knuffel!

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @marbje: wie wat waar, wat is een sig? qua jouW kant?
    @marbje: tsssk, tis trouwens zwangerschapstest, niet zwangerschapstets! :p
    @marbje: nee, pp is denk ik van die boesebakje! :D
    @marbje: ik kan ook weinig omelet van je kaartje maken. stom, dat ei pas komt als bv stopt?
    in de bus zijn meisjes die al na 1 maand bv ongi worden, das weer t andere uiterste?
    trouwens, ieks dat je per ongeluk een zw test deed! kan me de schrik wel voorstellen ja
    @pook: ja please, wat blij babynieuws hier!
    juist als er sad times zijn , moeten we ook hoop (nadine!) en moed en vertrouwen krijgen van blije beebs in beeld. bbb!

@boes: ik kom vandaag niet naar grunn.
    ben er mid week wel ergens, maar dan ook in combi met schoonouders die in de buurt wonen. gil wel als duo/trio (trees!) date erin zit! :)

smak

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Posi babynieuws........

ehhhhhhh regeldag, nee da's niet posi.
    Gisteravond is onze Yuna voor het eerst mee uit eten geweest:)
    Samen met vrienden en hun 8 weken oude dochtertje spontaan wezen onbeperkt sushi happen:)
    HEERLIJK, alleen jammer dat Yoontje s'avonds heel veel melk opspuugt en dan heel veel wilt drinken. Gelukkig was het niet druk en zaten we in een tactisch nisje, kone ik sushi happen en voeden tegelijk........

@klingel; stomme kelder temp, nu echt alle hoop vervlogen. neem maar lekker wijntje!!

@marb; raar en eng zo'n valse test. Maar wie weet binnenkort wel ovu.

@trees; woensdag echo.....spannend!!

@boes; status PP?????????

En Elke, bid, duim etc nog steeds. Maar ontzettend goed nieuws van de BV en dat Nadine het toch zo goed doet!

Nu weer huilbabytje troosten....lees voederen

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Klingel: sig is de tekst onder je bericht. Boven je banner (en onder je banner ook trouwens, maar het stukje dat ik bedoel staat er boven ;) )

@ Pook: klinkt goed, onbeperkt sushi. En met z'n allen uit eten is helemaal cool.

@ all: smok!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @marb: proest!!
    nu snap ik m! en t goede nieuws is dat ik deze tekst van iemand anders gecopieerd heb, dus t is niet mijn eigen taalfout! :D
    snel veranderen, brrr

6. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ik vind het maken van taalfouten in dit stadium van de schommel zoooooo zinloos!!!! Gekke meiden! We hebben wel iets anders in en aan ons hoofd.

Ik heb alle tempgegevens in iphone staan, nu nog overbrengen naar FF....;)
    Dit moet tussen nu en een week toch daadwerkelijk lukken! :D

Treeslief, hoe is het met je, vandaag weer een meer positief gevoel dan verdrietig en misschien mopperdag gisteren? Echozenuwen?!

Klingel, okay, gaak vanavond mezelf naar de sportschool slepen (is alweer 3 wkn geleden). Ik hoor je wel gillen wanneer je deze kant op komt en we voor een :D wijntje kunnen gaan.

Pook, regeldag????? :(

Marb, inderdaad schrikken van positest. Kan ik me in ieder geval wel voorstellen. December ist al bijna dus maar goed dat je zoveel in huis hebt. Vitaenzopillen diek van je gekregen heb zijn al op :p

@Nadine, al van de beademing af.....:$ ongelooflijk sterk meisje!!

ga boodschapjes doen voor kooksessie (4 gangen) met boesman (jammer klingel, dat je niet kan hihi)

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ik dacht t, jij zegt t!

spannend en ben benieuwd!! :)
    ook handig om je PP in bij te houden, en andere dingetjes, je kan elke dag je (fop)klachten opschrijven.

ja, vertel eens? MP! ook voor SV's!

wat goed zeg, sporten.but, niet vergeten op/onder boesman te sporten! :D
    ik gil wel!
    voor een fles! wijntje[/QUOTE]

ze mag misschien van de beademing af.. maar heb elke gesproken vanmiddag en iedereen zegt weer wat anders. mok.
    voor verslag van telefoontje, zal ik dat hier neerplempen? of per meel? of uit bus vissen?

:$wek!!! 4 gangen! en dat segt se nu! huil!

;)

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Sowwy... :( (ik neem tenminste aan dat je het verbeteren van taalfouten bedoelt? :) Wist niet dat t zo ongepast zou worden gevonden... :) )

Enneh... Wat naar voor Elke dat steeds iedereen iets anders zegt. Ik hoop dat Nadine grote stappen voorwaarts zet.
    Vanmiddag was een vriendin van me hier. Zij heeft ook Helpp gehad tijdens de zwangerschap dus ik kon lekker m'n hart luchten. Haar kindje woog 1 kg bij de geboorte, dus dat is nog bijna 2 keer zoveel als Nadine, maar toch...

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @marb: geeft niet joh ;)
    (enne, om er even 2-1 van te maken: tis dan ipv als :D)

@elke: ja, je zei toch dat wij grapjes moesten blijven maken? ;)
    nou, ik doe mn best... boehoehoe...

@elke: ik wou dat je dit allemaal kon lezen trouwens.
    maar drom heb ik t maar geprint allemaal, ook t geboren topic!

we vergeten jou en nadine niet!!!

@ongi: kommaarkommaarkommaar...

@boesman: zie ongi! :D

HZOR
    smakjes

10. Trees

Trees Niet meer actief

Hier Trees mp..

*smok*

Sorry ben bluhhh

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    haai schatrees.

wat kan ik voor je doen om je te ont-bluhh-en?
    (naast gillen dat de tijd 3 maanden vooruit moet)

12. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Liefffe schommel,

Over Nadine-beeb! Hmm... iedereen mag dan wat anders zeggen, maar kunnen we stellen dat Nadine het naar omstandigheden buitengewoon goed doet en dat ze dus binnenkort waarschijnlijk wel van de beademing af mag?? Dat is hartstikke goed toch!! Hopelijk gaat Elke ook snel weer zonder morfine!

Heb nog geen fotootje gezien helaas, maar ik ga het zo nog een keer proberen. (ben nu thuis)

Lief struisvogeltreesje, volgens mij ben je nog nooit zo kort geweest!
    *sipknuf* en alvast heeel veel succes woensdag.

Enneeh.. Boesje, wanneer heb je 4 gangen diner?? Vanaaf?? En dan ook sporten erachteraan?? Hoe doe je dat, das toch niet gezond??
    Enneeh.. Boesje, FF overzetten is wel prio nr 2 he!! PP is prio 1 :D
    Enneeh.. Boesje, heeft Klingelding gelijk wat betreft PP in balkje onderin?? :D:(

Enneeh.. Boesje, je hebt helemaal gelijk, maar kan het zelf ook niet laten hoor :$ en Klingel blijkbaar ook niet :p

Klingel... uuuhh... volgens mij heeft Marb het gewoon goed geschreven?!! Drie keer meer ... dan / drie keer zoveel ... als Cocktail voor Marbje? 8)

BTW: heeft ongi doorgezet? BTW: als ik ongi word, word ik het meestal 's morgens.

Pook en Yoontje samen happen, gezelli!! :) Regeldag is minder gezellig, maar goed, lekker vaak aanleggen is het motto. Hoe vind je het verder? Al wat meer gewend?

Marb, soooo nog maar een half maandje 'wachten'...

Daniel-update: hij heeft vandaag 2x 140cc en 1x100cc uit fles gedronken!! Wowwie!

Morgen inpakken, woensdag nog werken en dan 's avonds op vakantie :)

Schommelliefs,
    Jem

13. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen

Tis goed Marbje!!! en ja, het verbeteren bedoelde ik...

Vond het niet ongepast hoor.... wel zinloos. Ach, ik doe het zelf ook dus waar hebben we het over! KUS

4 gangen diner werd toch 2 in verband met sportiefboes.:p
    :$ Volgens mij heb ik pp niet onder in labels gezet hoor! Wel stiekum verklapt in ander gesprekje.:)
    Ik heb tempjes ingevuld maar krijg het niet hierheen, weet gewoon niet meer hoe ik dat doen moet!!!! WIE???? HELP!!!!

@Jem, zomaar op vakantie??? hoedazo?

@Daniel, zuiperd!

@Regeldagen, ben ik de enige die niet weet wat???

@Trees, was dat nou? Kunnen we je uit mok trekken?

@Klingel, ongi dus! MOK foplichaam is niet te geloven! Dat snap je toch niet!!!

@bus, kijk of ik daar telefoongesprek kan traceren... wat fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdt! Dank

14. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    HA! Gelukt!!!!

nu die Iphone nog ;)

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    jeeeeeeeeeeej boes hoeraaaaa!
    geFF met je FF! :D

maar nu- uit de cijfers, en in de...
    maareh, wie heeft PP er dan bij gezet?
    en dan ook nog zo bruut uitgelegd qua afkorting?

@pook: goed en stoer, uit eten en dan ook nog aan de unlimited sushiii!
    :)
    @jem: waarheen! waarvoor! vertellll!
    @taaltechnisch: volgens mij borduurde marb voort op een eerder gesprek over ons aller taalmierneukerij. tjah, dat dat nu wat zinlozer is, mee eens. edoch, nu houdt t me dus wel bezig:
    ik zou zeggen, dus schrijven:
    twee keer zoveel dan dat nadine weegt. maar das weer wat anders dan twee keer zoveel als nadine ..?
    anyway, lekker boeien:
    @trees: hee zeg, MP is meer dan alleen hallo en bluh!?
    nee hoor ik snap. bluhh maar gewoon als je dat moet/wilt.
    de tijd gaat even snel, en hopelijk is woens een mooie dag voor joe, smakjes!
    @daniel: bodemloze put!

@hier: moe, denken, schrijven, piekeren, morgen werken, en verder aan de OB denk ik toch morgen.
    ben niet echt over tijd hoor, heb gewoon een normale LF (14) ..

buhhhhhhhhhhh

liefs @ all, en extra knuffels voor elke en nadine in dat grote koude ziekenhuis, huiltje.

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Elke: weet niet meer zo goed wat ik moet zeggen, maar ik denk nog steeds heel veel aan jou en Nadine. Dikke knuffel!

@ boes: goeso! Jij technische dame. :) Kaartje ziet er vreemd uit, btw... ;) Of je ei is nog niet geweest en je hebt een rare hoge temp gehad (gezopen toevallig? ;) ) of je ei is wél geweest en dan heb je nu een rare lage temp (innesteling?). Hmpf

@ Trees: nog 1 nachtje slapen. Snap je bluh zo goed... Is ook alleen maar logisch... Hopelijk ben je na een supermooie echo van morgen minder bluh :) (maar kan me voorstellen dat je daar niet op durft te hopen... Anyway: ik duim!)

@ Klingel: pfff... waar blijft jouw ongi?! Want dit is niet leuk.

@ Jem: wauw, wat een vreetmonstertje, die Daniel :D Sarah heeft laatst een keer 260 cc uit haar flesje gedronken... Hoop dat ze dat niet standaard doet, ghehe. Kan me ook niet voorstellen dat er 260 cc uitkomt bij mij :D Maar wel superfijn dat ie het zo goed doet. Bevalt het kdv hem (en jullie)? En hoe is t met het werken nu? Al wat leukere klussen?

@ Pook: regeldag weer voorbij?
    (@ boes: Regeldagen:
    De meeste moeders van gezonde baby's merken dat hun kind op specifieke momenten vaker wil drinken. Namelijk:

rond 2 weken;
    bij 4 à 6 weken;
    bij 3 maanden;
    bij 6 maanden.
    Zulke periodes, die één of meer dagen duren, worden regeldagen genoemd. De baby heeft dan behoefte aan meer melk. Door vaker te voeden, passen de borsten zich aan aan de grotere vraag.

Soms merken moeders overigens dat zij ook op ándere momenten met dit verschijnsel te maken hebben. Ook dan is vaker voeden de oplossing.

Een moeder die op verzoek voedt, heeft soms niet eens in de gaten wanneer er een regeldag is. Als een moeder daarentegen op schema voedt, dan kan het verschil met het normale schema duidelijk opvallen. )

@ all: smok!

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    En hier een moeder die op verzoek voedt, maar het wel merkt.
    Kan ook niet anders als je ieder uur de baby aan de (.) moet leggen. Je komt dan echt nergens meer aan toe!

18. Trees

Trees Niet meer actief

Trees kruipt even kort uit haar grot om een berg groeiglitters richting Nadine te strooien!

@grot. Waar ik tot morgen verblijf om twee keer kort uit te komen. Eén keer voor het heftige werkgesprek vanmiddag en één keer voor echo morgenochtend om 8.00.

*smok en knuffels*!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    #2259 klingel, 17 nov 2009
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
    @trees: ik duim en glitter voor gesprek!
    1530 toch?
    blijf bij je standpunten en je rechten, en herhaal ze steeds he!

en wat betreft antiek: ik snap je struis, brr.
    daar duimglitter ik al helemaaaal voor!!!
    struis maar door: antiek kijkt wel terwijl jij kop in het middeleeuwse zand.

*gooit plakpower naar treesbeeb*

ik moet trouwens donder naar antiek (net gelogen dat ik al ongi ben :D) dus ik zie je helaas niet morgen, anders had ik je opgevangen en een dansje met je gedaan tussen de fryske skaepen.

glitterpowersmak voor alle lieve schommeldinnen!

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Trees: oei, allemaal spannende dingen. Snap je struisvogelgrot wel hoor... Heel veel succes met je gesprek en natuurlijk ook heel veel succes morgen. We gaan voor een prachtig knipperlichtje in een cashewboon oke?

@ Klingel: HEUH? Temp weer post-eierig hoog? Welk gemeen spelletje speelt jouw lijf?! :(

Euh... k snap de 1x2=2 niet? :D

@ all: Sarah ligt steeds dubbel als de kat haar een kopje geeft... :(

Deel Deze Pagina