temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zo zeg, waar is iedereen?! :D

Is er nog NadinElke nieuws?

En Trees: krijgen we nog uitgebreide update van mooie echo en lelijke werk?

Smok!

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hier is ik!
    :D

ongesteld en wel, sinds 1 minuut!
    tjah, gelukkig (....) maar want nu kan ik doooooorrrr!

straks plan maken met antiek, hm, weet t zelf niet dus ik hoop hij wel??

*snelle update van elke en nadine*

nadine is van de beademing af! ze krijgt nog wel steun dmv zogenaamde zuurstofsprietjes, maar verder helemaal zelf! :)
    poepen gaat ook goed, ze beweegt goed, is sterk en een vechter! :)
    hoewel alles eng en spannend en aan een zijden draadje blijft, is de kinderarts op dit moment heel erg tevreden! :)

met elke zelf gaat t ook beter, ik heb haar net gesproken, t kind maakte alweer grapjes! :D
    ze beweegt zich in rolstoel, maar heeft ook al over de gang gelopen.
    de nietjes (huil) zijn uit haar buik nu, nog wel veel pijn, maar het gaat.
    stoere mama!
    zo mama, zo dochter!
    :)
    ze ligt nu wel op een kamer met meer mensen (' waaronder een vrouw die in het buitenlands snurkt en de hele dag de gordijnen om haar bed gesloten heeft als zat zij in een bedoeidenten! ' ) maarrrrr vanavond gaat ze verhuizen naar een kraamsuite!
    HOPSA!
    dat houdt in: geen verpleging (maar ja, elke deed haar eigen behandelplan toch al zon beetje in t UMCG :( :() maar wel 24/7 je eigen kamer waar elkeman en elkebezoek mogen komen en blijven! :)
    hier mag ze tot zondag blijven, daarna is er sprake van het ronald mac donald huis, zodat ze niet steeds hoeft te reizen (zwaar en auw!) om bij nadine te zijn.

morgen ga ik naar haar toe, aangezien ik vandaag hopeloos in de knoop zal komen: moet pas om 1445 naar antiek, plus 2 uur uitlooptijd... dat wordt m niet.

enne, mevrouw zou beledigd zijn als ik echt maar mijn bescheiden voorgestelde 1 minuutje zou blijven, ze heeft wel sin an beetje sussenbesoek! :D

fijn&leuk he!
    was echt blij elke (nu) even vrij hoopvol te horen.
    die nadine die doet gewoon leven, en die blijft dat doen, let maar op!

emo knuffel, ik gil als ik morgen terug ben meer tegen mijn schommeldintjes! ik wil alles weten van stomwerk tot yunaspam tot PPpractice tot LBBupdate en danielvakantievoorbereid en.... superkloppendhartjeblommepicknickgroeitrees!

knuffel!

3. Trees

Trees Niet meer actief

Hi schommelmeiden,

@Klingel eindelijk de rode opoe gespot? Vanmiddag naar Barrahus en dan ICf of IUI? Wat is jouw idee van plan de campagne? En wat een rare tijd?! Ik dacht dat ze 's middags altijd dicht waren of ben je er stiekem tussendoor gesniekt?

@Nadine en Elke. Wat twee stoere babes zijn het toch! Ik ben zo blij dat Nadine het zo goed deed. Ik vind het stiekem namelijk echt heel erg onwijs eng voor Elke. Klingel ga jij Elke morgen maar eens een hele grote stoere schommelknuffel geven!

@Boes. Hoe staat het pp-leven ermee :D?

@Pook. Wat goed dat je meisje zo goed groeit!

@Marb. Gaat alles nog steeds goed met LBB op kdv? En hoe vindt jouw moederhart om haar daar achter te laten?

@Jem. Jij bent volgens mij héééél druk ;)

@Werk hier. Gesprek van dinsdag was echt een hel. Ze bleven maar roepen dat mijn draagkracht beperkt was en dat ik niet lekker in mijn vel zat. Werd er eigenlijk heel verdrietig van en dat was voor hen weer bewijs dat ik labiel was. Ze konden me niet vertellen waarop zij deze beweringen hadden gefundeerd, maar het sprak voor zich dat ik na de afgelopen twee jaar wel een emotioneel wrak moest zijn?!? Hoe ik functioneer, hoe ik het zelf ervaar, hoe mijn collega's en leidinggevende mij ervaren was allemaal niet relevant :(. Zij vinden dat ze op basis van het feit '7 miskramen' het recht hebben om mij als labiel te bestempelen....:(.

@Echo. Zo onwerkelijk. Durf het ook niet te geloven meer. Ik lag in de stoel klaar te liggen en te wachten op slecht nieuws. Ik zag eerst niks en begon al te huilen totdat Treesman riep dat hij het hartje zag en dok Antiek ook. Toen zag ik het nog steeds niet en begon compleet hysterisch in de beugels te doen, waardoor we constant het beeld kwijtraakten. Uiteindelijk zag ik zo mooi knipperlichtje en heb ik 10x gevraagd :) of het wel echt was. Gisteren helemaal blij, maar nu probeer ik me voor te bereiden op een slechte echo volgende week. Ben bang dat anders de klap te hard aankomt.

Ja ik ben een rampenkind ;)...

Smok voor jullie allemaal!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    TREES volgende week gewoon superecho!!!

Hier in het schommelboek geen slecht nieuws meer!!
    En alleen maar zwangere mutsen of blije mama's.

5. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    LIEVE SCHOMMELAARS,

Heb hier 2 maanden terug ook al eens ingebroken. hoop dat het nog een keertje mag...

zouden jullie je expertise op het onderstaand verhaal en mijn FF kaartje kunnen loslaten?

Mijn dank is groot:)

Hier weer eens verwarring net als 2 maanden geleden. krijg er de ziekte van...mijn grafiek is weer een zaagtand aan het worden. Steeds een stijging en dan zet het niet door...

Het weekend van CD 5-7 me beetje over de kop gewerkt naast mijn werkweek, weinig slaap en hard werken. CD6 op discarded gezet want die was megahoog, heb ik altijd met weinig slaap, dan rijst tmp als een gek. temp CD 7 is waarschijnlijk niet helemaal betrouwbaar. Als ik CD7 op discarded zet geeft ie mogelijk ei aan op dag 11.

Maargoed, als ik dus na vandaag ietsjes hogere temps invul richting de 36.8 en dan 36.9 verplaatst hij op een gegeven moment mijn ei naar later...

Weet dat ik niets anders kan doen als wachten (en doorklussen om de dag) GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr sorry meiden, dit is weer zo een rare cyclus. Ik wordt hier zo onzeker van.
    Moedeloos.

Wat vinden jullie van mijn kaartje?

alvast bedankt!

xxxxhelena

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Klingel: Wat fijn, dat mooie nieuws van Nadineke! :) En wat goed dat Elke zo snel herstelt. Ga haar morgen maar namens de hele schommel opvrolijken. *insert hele dikke knuffel voor Elke en een zo lief mogelijke knuffel als mogelijk met slangetjes enzo voor Nadine*

En about you: eindelijk ongesteld... Raar toch dat je iemand dat toewenst, maar goed... Ben benieuwd naar het nieuwe Plan de Campagne (niet te verwarren met PP!) van Antiek. Zal IVF worden denk ik? Nu eerst bollekes om meer eitjes te laten rijpen? Of was dat weer wat anders? Hoe voel je je? Sippig? Of vol power?

@ Trees: kan me je terughoudendheid voorstellen hoor. Zal dus ook niet te enthousiast doen. Hmm... Wacht, dat neem ik terug.

JE HEBT EEN KLOPPEND HARTJE IN JOUW BUIK! :D

Even serieus: kan me zo goed voorstellen dat je het eng vindt. En dat je het eng blijft vinden, tot de 12... euh... 20... wat zeg ik? 40 weken waarschijnlijk. Maar dit is toch een stukje dichterbij die 40 weken toch? Vind het heerlijk voor je!

@ boes: hoe is t met je pp? En de ovutestjes/temp? En de drukke vergaderweken?

@ Jem: Klinkt gaaf, vacancione! Geniet ervan. En leuk dat jullie met z'n drietjes komen eten! :D Schommeluitbreiding, hihi!

@ Pook: hoest met je mormeltje? Is ze al bijna toe aan prikjes (zo stom dat je zo snel vergeet wanneer dat ook alweer was...)?

@ all: hier hele middag in t lab gezeten. Heb dus altijd die 'zwangere' buik na het eten en dat wilde ik eens laten onderzoeken. Blijkt dat ik extreem heftig reageer op koolhydraten/suikers. Mag die voorlopig zo min mogelijk hebben. Dat wil zeggen: geen pepernoten (snik), geen stroopwafels (sniksnik) en al helemaal geen chocola (boehoehoe...). Nou ja, mag/zal heus wel af en toe zondigen hoor :)
    Oh ja, mag dus ook geen brood. Hmm... Wordt nog even puzzelen :)

Verder met LBB alles sehr gut. Gisteren op het kdv vond ze het allemaal prima. Morgen gaat ze nog een redelijk kort dagje en dan woensdag echt lang (nou ja, tot half 5 :) )
    Ik vind het eigenlijk niet echt moeilijk. Komt denk ik ook wel omdat ik haar kan ophalen wanneer ik wil. En het scheelt enorm dat ik zie dat zij het leuk vindt.

Smok!

@ helena: je kunt beter hier terecht: http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/71283-temperatuurkaartjes-3-1-2008-a-890.html

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Is er alweer een Nadine update????
    Misschien vanmiddag als Klingel bij elke is geweest!

@trees; hoe gaat het broeden??Kop terug in 't zand?? Kwaaltjes??

@marb; bah geen koolhydraten voor opzwelbuik en je bent nog wel zo dol op brood. En goed dat Sarah het naar de zin heeft bij de opvang.

@jem; lekker vakantie WAAR???????

@boes; lukt het een beetje met het PP? Grijp die vent van je en laat hem niet meer gaan voordat het kunstje gedaan is:D:D

@klingel; Hoe was het bij Elke?? En heb je Nadine mogen zien?? Hopelijk niet te erg geschrokken in dat geval. Lijkt mij vreselijk om zo'n klein hoopje te zien aan allerlei draadjes en machines. Maar gelukkig is ze wel van de beademing af, scheelt weer een machine.
    En joe.......ben je je alweer aan het voorbereiden op nieuwe ronde.... of gaat dat dan niet goed komen met de vakantie????

Hier; Yuna doet het goed, gisteravond is mama voor het eerst langer weg geweest. Lekker het jaarlijkse etentje met de hele afdeling. en het is goed gegaan, ze heeft flesje kolfmelk gedronken en niet al te veel gehuild. Maar papa heeft wel heel veel met haar geknuffeld, vooral voor zijn lol denk ik;)
    Eerste prikjes....Bij 2 maanden volgens het schema. Wij zijn eerst aan de beurt voor de H1N1 prikken.........

8. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Effe snel *moet sinterklaascadeautjes inslaan en gedichten schrijven*

Het gaat hier niet goed. Ik ben in zijn geheel niet fit, pp op zijn gat, temperatuurkaartje doet dingen die onoverzichtelijk zijn en nog steeds geen posi ovu. Ik ga zitten twijfelen of ik wel een ei heb?!

Sorry voor kort ego bericht.... later meer!

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi schatteboes,
    je temp doet idd heel erg apart.
    zou je ziek worden??
    klein PPtje tussendoor gaat niet meer denk je?
    niet teveel proberen te stressen, je ei zal wel komen toch?

en indien je geen posi ovu krijgt deze ronde, wellicht voor jou wel verstandig toch even langs de ha te gaan? als boesman dat OK vindt?

@all: dikke smaksmok, ik reageer later meeeeeeeer op alles en iedereen en ook over het superleukemooiefijnelieve elkebezoek, nu even de zon in tralala.

eerste spuit zit er al weer in: we gaan voor een echte IVF dus ik word echt eierdoos, best wel eng: ik spoot 80 en ga nu naar 150.
    overstimulatiestress??
    ohnee, antiekvertrouw!

knuffle

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Meiden, ff een laatste berichtje. Morgen vertrekken wij voor een weekje Centerparcs. Ff met zijn 3-en er tussen uit zonder klaptop:$:$:$:$:$

@boes; raar kaartje, als dat maar geen griep wordt!! En anders een mysterieus kaartje voor een verrassingsei en suprisebaby!!!!! Succes met PP.

@Trees; Woensdag weer echo, ik zal een kaarsje/ open haardvuurblokje voor je aansteken dat het weer een superecho is!

@klingel; ga je nu ook dubbel hormonaal instabiel worden?????? Hoop het niet voor jou en klinelman;) Op een goede oogst!! We gaan weer voor een volle (paas) eimand!!

@jem; weer terug van vakantie.........yeah weer lekker aan het werk!

@marb; en weet je al of je die 20 uur baan krijgt?? of moet je nog officieel solliciteren?????

en Elke..........die leest dit niet maar ik ben zeeeeeeeeeeeeeeeeer nieuwsgierig hoe het met de kleine Nadine is. En ook wel een beetje naar Elke:p

11. Trees

Trees Niet meer actief

Hi schommelmeisjes,

@Boes en raar schommelkaartje. Ik heb er naar zitten turen, maar begrijp het ook niet? Heb je ei misschien dag 13 gehad en te laat begonnen met o-testen?

Of zeg ik nu iets schommeldoms :(

@Klingel. Ik ben woensdag 8.00 weer in Barrahus, dus denk dat we elkaar gaan mislopen. Ik wil altijd zo vroeg mogelijk ivm werk Treesman en het toch niet slapen van Trees die nacht ;).

@Pook. Veel plezier in Center Parcs!

@Marb. Wat balen dat je geen pepernoten enzo mag hebben? Is het een glutenallergie wat je hebt?

@Jem. Leuke vakantie gehad?

@Hier. Ik word gillend gek van de stress :)

*smok*

ps Klingel. Heeft Elke een nieuw kamernummer in het UMCG? Wil nog een kaartje sturen, maar bedacht me dat ze verhuisd was naar een andere kamer?! Toch?!

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lieftrees!
    wat een goed ;) nieuws, te vernemen dat jij een romance met de WC pot hebt opgebouwd!
    wat zul je blij zijn dingen te merken en voelen, naast/tussen je angst en bibber door.
    brrr!
    en zo gaan we stapje voor stapje, dagje voor dagje, week voor week, naar de volgende mijlpalen, OK?
    ik blijf erbij, ik heb een heel erg goede vibe deze keer! :)

over je werk: stamp, daar heb (zelfs) ik haast geen woorden voor.
    mag je even lekker zelf bepalen wat je prive aankan, als je goed functioneert????!!!!!

wat zijn nu de plannen, de next steps, en en?
    heb je zin, tijd, kracht, energie, je hierin vast te SUMO-en, of of?
    rechtsbijstand nog gesproken?
    ik denk echt dat je ' een zaak ' zou winnen, maar ik snap ook dat je er misschien nu helemaaaaal klaar mee bent.. :(

over je echooo woensdag: dan gaan we elkaar niet zien, jammer, anders hadden we even een nespresso kunnen kletsen in de wachtkaam! (trouwens, ik zal maar niet zeggen hoe ik de eerste x daar koffie uit dat ding heb proberen te wringen haha :D)
    hm, bedenk me, jij drinkt geef koffie he? maar thee, had ook gekund.
    andere x!

@thee: die YOGIthee die ik van joe en boes heb gekregen, is so lekker! en comforting! wou ik steeds zeggen (als ik weer een pot zette) :)

@boes: hee PPbabe, hoest ermee? jij moet echt vertellen wat er allemaal aan de hand is, met nietlekker zijn, met achterlijke temp, met kwijtei, met alles? kom eens tevoorschijn? smak?

@pook: ha, wat fijnnnn een weekje vakantie! veel plezier! :)
    lekker cocoonen en knuddlen met zn 3! :)

@marb: yep ik herinner me jouw amazing ' zo ben ik strak, zo heb ik 5 maanden buikje - act' tijdens ons etentje nog goed.
    wek, mag je nu geen lekkere dingen meer?
    krijg je een bepaald dieet, en ook nog andere onderzoeken?
    vervelend boeh.. ik zou vooral brood heel erg missen (ben broodfan)

LBB doet t goed dus? en hoest met werkzoek?
    en met jullie nobele actie, je weet wel wat ik bedoel?

@jem: hee seg waar ben jij? hoe was vakanti? en hoest verder?

@elke: elke is verhuisd van UMCG naar nabijgelegen ronald mc D huis.
    post naar haar kan weer naar huisadres! heb ik gestuurd dacht ik? anders gil ik t even over de meel.
    nadine heeft infectie gehad, en daarom weer aan de beademing,
    eng en spannend en brrr
    maar het lijkt weer stabiel, koorts is weg en volgens de zusters krijgt ze praatjes! :D

mijn bezoek aan elke was super trouwens.
    elke was alweer vrij mobiel, en kwam heel sterk en moedig over, de lieverd.
    ze is erg blij met alle steun hier van t forum, ahd wel 50 kaartjes gehad denk ik ! :)
    tis nog steeds leven van minuut naar minuut, maar nadine laat zien dat ze een sterke dappere vechter is.
    heb haar gezien via de camera boven de couveuse, superschattig maar o o o wat kleinnnnnn...

kortom, blijven glitterkaarsen...

@hier: ik ga voor een officieele IVF, dus ook met veeeel puregon spuiten. wek, 2x 75 ipv 1x, ben bang dat ik straks 2497 eitjes heb!
    but, ik moet antiek vertrouwen, en dat doe ik ook.

vind t wel zwaar merk ik, emotioneel. overviel de vorige ICSI ons nog, nu is het echt opeens ' de 2e poging ' van de verzekerde 3.

en dat brengt me op mijn irristamploeiii:

menzis doet moeilijk over het vergoede van de door ons voorgeschoten bijna 3000e.
    omdat: we niet hadden aangekondigd dat we naar t buitenland zouden gaan. tjah, dat wisten we zelf ook niet! :( :(
    heb al 100 mensen gesproken aldaar, van de nietsvermoedende callcentrechick tot de hoge heer die de ' aparte gevallen ' beoordeelt (tuuuuurlijk ben ik weer een apart geval ;))

anyway, het LIJKT goed te komen nu, maar dat hoor ik deez week.
    zoniet, dan gaan we failliet.
    dat rijmt, en das leuk zo vond sinterklaas, maar ik ben superkwaadverdrietfrusti dat ik moet smeken om geld waar we recht op hebben uit mijn juist zo goed bijverzekerde polis.

alleen maar omdat je, want moeder natuur, iets onaangekondigds heb gedaan.

hmm, dat ik ging huilen, en dat de dame die de buitenlandnota's bekijkt (en mijn zaak) ook een IVFbabe is, zal misschien wel helpen.

in elk geval heb ik nu in 10voud mijn komst naar dussel aangekondigd.

nu nog kijken wat ik van antiek trug krijg, als t goed is 80%, ga ik zo op de post doen.

buhhh sorry voor de oninteressante materie,
    ik ga even bombrieven posten en dan rondje hardopen, nu ik nog geen scrambled egggggggs maak ;)

@all: dikke dikke smak en smok en broedgoed en blijfblij en wordzwangerglitter!

en let love rule!

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    PS @trees: toen ik net op deze pagina kwam liet ie eerst je banner niet zien.
    ik schrok zo dat van mijn gil de kat van tafel viel!
    ;)

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haaaaai!

@ Elke/Klingel: Hoe is t nu met Nadine? Nu koorts weg infectie ook weg? Is het nog gevaarlijk? Hoe is de prognose eigenlijk nu? Is t in principe zo dat de eerste 48 uur cruciaal zijn en het daarna alleen maar beter gaat? Of moeten we nu echt nog heel bang zijn? Weet het gewoon echt niet.
    Ik denk iig nog heel vaak en veel aan NadinElke daar in t hoge Noorden. Wat een sterke dames!

@ boes: wat stom dat je ei zo kwijt is... :( En je berichtje klinkt alarmerend moet ik zeggen... Helemaal niet boesblij zoals ik van je gewend ben. Kom eens een update doen! Knuffel!

@ Trees: Joe helemaal in de stress? Over beebinbuik of ook over werk? Allebei denk ik?
    Wat ga je nu doen met je werk? Bom gooien? En dan?

En nog 1,5 dag tot de volgende echo! Duim nog immer voor joe hoor! Wat is eigenlijk het 'langst' dat je ooit zwanger bent geweest? Want daar kom je nu toch al behoorlijk in de buurt! Waarschijnlijk gaan de dagen onwijs sloom, maar de 12 weken grens komt steeds dichterbij.

@ Klingel: tjeetje zeg, wat een onzin! Had je dan in de gierende haast meteen even Menzis moeten bellen?! "Hallo meneer Menzis, ik sta op het punt bevrucht te worden door een man die niet mijn dierbare wederhelft is. Oh ja, in het buitenland." ;)
    Kan me voorstellen dat IVF er ineens best wel inhakt. Niet zo spontaan meer als de vorige keer. Ben wel benieuwd hoeveel eitjes je deze keer gaat produceren! :D

Denk je trouwens ook wel eens aan jezelf? Vind het superlief dat je zoveel met Elke bezig bent, maar wat jij meemaakt is ook niet niks he? Lief zijn voor joeself!

@ Jem: vertel over vakantie-met-Daniel! Hoop geregel of viel het mee? En hoe is het met je werk nu?

@ Pook: is de stroom kraamvisite al opgedroogd? Ben je al gewend aan het mama-zijn?

@ all: hier alles oke. Heb ei gevonden! Ben helemaal gelukkig! :) Deze ronde benutten we nog niet (we zijn braaf, tis nog geen december), maar de volgende hopelijk wel! Dus dames-die-nog-niet-zwanger zijn: schiet maar op! Want jullie moeten eerst!
    Jemig, zou echt niet weten hoe ik nu een zwangerschap zou moeten aankondigen... :$:( Zou me echt té lullig voelen

Wat werk betreft: dat vordert nog niet zo. Ik ben voornamelijk onder mijn niveau aan het solliciteren (omdat parttime banen dat nou eenmaal vaak zijn). Ik vind dat helemaal niet erg, maar de mensen bij wie ik solliciteer blijkbaar wel... :( Tis iig een reden om me niet uit te nodigen...
    Moet zeggen dat ik erover denk om weer te gaan studeren! :) Wat zoal de gepasseerd is in brainstorm-sessies: rechten, psychologie, Nederlands (!), gezondheidswetenschappen... Als iemand nog iets leuks weet: shoot! :)

Met LBB ook alles prima. Ze is verkouden, beetje ziekig. Dus wilde ze vandaag alleen maar bij mij hangen. Wel schattig :)

Oh, even raar vraagje trouwens: hebben jullie allemaal al plannen voor oud&nieuw? Want marbman en ik gaan oud&nieuw vieren in een of ander huisje, met zoveel mogelijk mensen. Dus als jullie nog geen plannen hebben: jullie zijn van harte uitgenodigd!
    (@ meelezers: jullie niet! :p Wil alleen schommeldames! ;) )

Smok!

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    haaai!!!
    het is nog steeds heel eng met nadine, maar voor zover ik het goed begrepen heb, zijn de eerste uren en dagen wel het alleralleraller-engste. bv wegens hersenbloedingen, het wel of niet zelf kunnen blijven ademen, en het wel of niet sluiten van een heel belangrijke ader (waarvan ik steeds de naam vergeet- maar die dicht is! :)
    blijft dus eng, maar elke dag is een stap richting meer veiligheid.
    ik weet niet of ik het nu goed ondertitel trouwens voor elke, maar ik nadine t wel! :D
    over de prognose: die geven ze niet, heel fijn: alles KAN nu goed gaan maar dat HOEFT niet. heerlijk he... :(
    nadine mag het ziekenhuis verlaten als ze gezond en wel en 2 kilo is. 2 kilo! dan moet ze zichzelf nog bijna verdriedubbelen! :$

jep mee eens. boes, kom es praten over je peepee en de rest? smakje?

dan nog 1397 bommen denk ik, en dan? trees?

vreselijk he, hoe langzaaaaaaaam de tijd gaat als ie snel moet gaan, en hoe snel als ie rustig an moet doen! ;)

huil, ja..... :(
    ik vind t allemaal zo zakelijk hard en gemeen.... :(

hmja, ik weet niet, tis opeens ook de 2e poging, en gewoon.. tis allemaal zwaar, stiekem... :(
    merk ook dat ik t erg vind dat klingman t erg vind.. :)
    hoeveel ei? tjonge, je leest wel eens dames die 20 eieren produceren.. als daar nu allemaal bevruchtingen uit komen, dan MOET het wel eens aanslaan, zo'n awardje, toch???

aan wie? meself?
    hihih, ja doe ik wel hoor, al is t niet altijd mn sterke kant :p
    lief dat je t zegt trouwens.
    merk aan mezelf wel dat ik meer behoefte heb aan afreageren (hardlopen) en even minder aan forum, kweenie?

ja joh, vertel! misschien dat als marb t je vraagt je wel eens luistert en antwoordt? sallyjem? ;)

vertelllll......

goeso van ei gevonden! :)
    enne, ik kan nu wel heel leuk zeggen ' maakt niet uit joh ' maar aangezien dit een eerlijke schommel is: tuurlijk zou dat lullig zijn. blij voor jou, maar lullig voor ' de gemene oneerlijke kadootjes die moeder natuur (niet) uitdeelt.
    boes en ik doen onze best je voor te blijven! :p

trouwens, rare vraag maar.. denk je dat het weer net zo snel raak zal zijn? ben je niet bang dat t opeens heel lang zal duren?

irri he, dat parttime snel onder nivooooo is.. :(
    maareh, brainstormen:
    rechten: lijkt me niet menselijk genoeg voor joe (welkom vooroordeel 1! en sorry boesman! :D)
    psychologie: leuk! interesting! ik doe mee!
    nederlands: zie psychologie, maar wellicht beetje boring?
    gezondheidswetenschappen: lijkt me wel wat voor joe! :)

iets anders leuks:
    iets met coaching? mediating? uhmmm denk denk

welja, nu al een hangjongere! :D
    goeso. lief. maar wel sielig van verkouden!

wat gezelli! :)
    wie wat voor huisje waar?
    ik zal t eens even tegen klingman zeggen. wij weten ook nog niet wat we gaan doen, dachten er zelf ook over de school hier open te gooien. of toch maar te gaan techno-en in berlijn of frankfurt. of toch maar dom samen in de haard met een fles bubbels .. (mijn ei springt indien er nog wat te springen valt op oudjaarsnacht gil! :p)

:D:p;)

SMOK trug, ik ga koken met frons tussen ogen, mok

16. Trees

Trees Niet meer actief

@Marb, wat dacht je van bewegingswetenschappen? Psychologie is natuurlijk ook hot ;)...

Pedagogiek misschien?

@Klingel, hihi jij ook pissed op mvm-verhaal ;). Mooie reactie!

@Bommen. Kom maar op. Wacht nog op notulen van gesprek en dan hup alles op de post richting jurist en bekijken of ik een kans maak. Zo ja belis ik wel of ik de energie ervoor heb om er inderdaad een zaak van te maken.

@Bommen. Op menzis? Beter idee?

17. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    hahahahahahaahahahah (LEUK)

Oh... GOD!!!! Als deze quote nou maar weer goed gaat!!!!

Zo dames, benk weer effe. Ik heb het misschien erger voor gedaan dan het was maar dat was door de frustratiefeeling denk ik. Maar goed... Ik was gewoon zo snotverkouden (nog!) en mijn temp zat zaterdag op 38.8. Dat pakte ff niet eens. (vin je 't gek). Was weer niet secuur met de ovu's geweest (tis gewoon niet mijn ding) en ik zat me op te eten omdat ik door al die snot ook de temp niet meer kon vertrouwen.
    Ben gestopt ook btw met ovu's STOMME DINGEN!!!

Gister onze pp weer opgepakt :D en wat zei temp vanmorgen??? 36.4. Denk nu zelf dat ei nog nie eens geweest is..... maar das een gokje. Snap er de ballen van en lichaam is beetje ziekug dus had gister een ei spring gevoel (terwijl ik dat natuurlijk helemaaaaal niet weet?!) dus heb een lichtelijke hoop gevoel. Eerder na ei was hij niet onder de 36.6 dusse.....
    Nou, morgen verder kijken, vanaaf in het setje hijsen!! Laatste kans denk ik maar ik heb me er ook al deels overheen gezet dat 't 'm toch niet worden gaat in deze eerste helft van december. We shall see...

Genoeg geegooooot,

Weet niet waar ik beginnen moet....

@eerstrees... hou jij die pot maar stevig vast. Ik moet enorm veel aan je denken en hoop ook voor deze woensdag weer op goed bericht. Wat ik ook al in sms zei: ik kan niet je angsten voelen maar geloof dat je beroerd van angst (en beebje) bent en zeg maar wat we kunnen doen om je te steunen. Ik vind het soms moeilijk wat je nodig hebt van ons. Gewoon... luisterend oor, heerlijk meezeuren (ook al IS t geen gezeur) of je proberen eruit te trekken?

@Klingel, jij ook alweer bij antiek geweest. Ik vind ook nog steeds dat je voor mij moet dus ik gooi al mijn hoop in antiek's schoot en word mede woest op ongevoelige zakelijke zorgverzekeraars.

Zou je mij adres Elke nog eens willen meelen. Heb gekeken maar kon het zo gauw niet vinden en wil ook nog kaartje sturen.
    Hey, nu Elke niet meer in Grun, jij niet komen deze week????
    Ik ben alleen morgen en woensdag in Dalfsen (cursus)

En wat is het soms fijn om je zorgen om iemand anders te maken zodat eigen zorgen op het laagste treetje komen te staan he?

@Marb, ik voel zelfde als klingel. Laten we er maar eerlijk over zijn. Ik zou het zeker willen weten maar zeg ook eerlijk dat ik hem wel voelen zou. Logisch denk ik en absoluut niet persoonlijk bedoeld. Ik was ook wel benieuwd naar idee van denken gelijk weer bezwangerd te worden?

Pook en Jem, later meer hoor.. voor jullie even een hele dikke knuffel!!!

@Elke, ook al lees jij niet.... je bent steeds in mijn gedachten! KUS

18. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ach, en lieve Marb, als je wel weer swang bent dan ga ik er maar vanuit dat moedertje natuurlief het met een reden doet.

GA ERVOOR!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @trees: ja waanzin he, afvallen met kostbare pregnyl, beh!!!!!! :x
    @boes: jeej goed gequoted! enne, lekker gePPt?
    zag dat je gebeld had, maar durf nu niet meer terug te bellen: straks verstoor ik DE conceptie! :D

@elke: morgen elke weer zien, ze zit in ronald big mac menu huis in grunnnnnn, dus kom er nog steeds (boes)
    we gaan even samen hapje eten en dan chauffeur ik dr naar nadine.
    heb dan even paar uur (19-21?) niets te doen, dus mocht iemand zich vervelen: ik stalk door t UMCG, ik ben die lange blonde doos die een spoor van glitters achterlaat! :p

@all: smak, ik heb weer gejunkt en ben dr klaar mee voor vandaag.
    was een stomme en irri dag, mok.

KUS!

20. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

****inbraak****

Ik wil allereerst Elke van harte feliciteren met haar meisje Nadine!
    Ik ga heel hard duimen voor Nadine dat ze helemaal groot en gezond wordt! Wat een vechter!

Idd, het blijft spannend totdat ze op een geven moment groot genoeg is. Het engste nu zijn de infecties die ze door van alles kan oplopen! Ook hersenbloedingen komen vaak voor en daar kunnen ze weer iets aan over houden (net als mijn zoontje). De ader waar jij over praat heet de ductus die nog open is. Deze gaat meestal vanzelf dicht, soms is daar medicatie of een operatie voor nodig.

Nou ja, anyway,

Ik duim (is nog understatement) voor Nadine en dat ze een mooie grote meid wordt zodat ze met haar ouders mee naar huis mag.

Liefs, Uk

Deel Deze Pagina