temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    :) Zei ik BBQ??? Hihi, freudiaanse vergissing ;) Was het maar BBQ, dan was het in ieder geval mooi weer :D maarreeh... ik bedoelde gourmet, sja, het is allebei socializen met een vleesje, sausje en salade met stokbrood :) maar deze gewoon met een stekkertje in het stopcontact, geen open vuur :D

@menzis: SO en terecht!! En fijn om niet failliet te zijn :p

@eierdoos: ik duim voor een hele doos vol! En dan gaan voor eier(moeder)koek :p

@mexicaanse griep: SO, 1e inenting is reeds een feit. Daniel hoeft gelukkig niet, die krijgt via bv van mij hopelijk voldoende antistoffen binnen.

@marb: jij en marbman ook gevaccineerd?

@elke: jij even eruit geweest met klingel, wat goed! Wat moet jij trots en gewoonweg overlopen van liefde voor jouw kleine maar moedige en sterke kanjer!!!

@boes: nou, ik snap werkelijk geen pepernoot van jouw kaartje... en daar waar je wel hebt geovuut issie nega? nouja..

@4daagse: die start waarschijnlijk per februari. Morgen heb ik nog het formele gesprek, dan wordt het definitief vastgelegd en bepaald.

Nou, ik sleep mijzelf m'n bedje in! Jemman en Daniel liggen er al in :p Romantisch he.

Romantiknuf,
    Jem

2. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    oh, marb, er is wel iets met zwanger worden tijdens het vaccineren... daar moet je dan dus even mee wachten....

ben dus benieuwd waar je voor kiest.. vaccineren en wachten of niet vaccineren en 'gaan'

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    even snel terwijl ik langskom (nadat ik al in bed lag, maar ik moest even een noodmaatregel nemen, of ik dit ga uitleggen weet ik nog niet :p)

@boes: HEH HUH jouw temp snap ik echt niet?? !!
    heb je ei nu gemist? of is ie er nog niet? en zo nee, waarom niet!?
    het lijkt er t meeste op dat ie er nog niet is.. getverdemme! :x

daar kom ik weer aan... niet om boesman te omzeilen, maareh, als je een vermoeden van kwijt ei hebt dan is even naar de ha gaan heel normaal hoor en niet achter rug. vind ik.
    gewoon wegens gezondheid, niet wegens volgende stap beebwens.. *kijkt heel bescheiden en liefjesbezorgd*

@jem: haha, gourmet, nu snap ik! :D
    BBQ doen we op picknick in zomer he?
    lekker bij jemfam gaan liggen, goeso.

ik klets later verder, nu echt weer naar bed met al mn eieren en mn algehele mikmakmok.

KNUF!

ohja @trees: PROEST dat je dacht dat de labels meelezers waren! :0 onwijs grappig!
    ;)

smak op je banner, wat loopt ie lekker door en met bewijs van knipperhart! :)

SMoK

4. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Kan best even onder schooltijd. Ben mijn verjaardag aan het vieren dus de kinderen zijn aan de lego, aan de knutsel en aan de spelletjes....

Kan dus best even...

Over temp kaartje:

Dames, ik weet zeker dat ei geweest is. Hij is TE hoog nu! Ik zit normaliter niet boven de 36.5 voor ei. Ik weet alleen niet precies wanneer ivm ziekjes zijn.
    Volgens ster (ander topic) leek het op een notenbalk van een mislukte aria.

Lieve klingel, weet dat alles met liefde bedoeld is. Ben er boven de wenkbrauwen ook wel mee bezig hoor....
    Het is alleen nog niet in het goede rijtje gezet. Kan ook niet want volgens mij werken hersenen in spinsels... hmmmm.... maar.... het komt.... ooit.

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    boeselief!

JIJ BENT JARIG!!!!!!!
    of was het nu dit weekend?
    :)
    we hebben t er in grunnnn nog over gehad, en nu weet ik de datum alweer niet meer zeker!
    wast niet 28?
    of gewoon keihard vandaag?

anyway: GEFELICITEERD LIEVE SCHATTEBOES!!!!

ik wens joe nog heel veel mooie, lieve, gelukkige, gezonde, humoristische, prachtige, liefdevolle jaren.
    samen met boesman,
    en ja: samen met aanstormend beebje. moet jij eens opletten. dat gaat gebeuren!
    *sssssssssmmmmmmmaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkk*

!

so, je ei is idd geweest, maar wat een sneaky onvangbaar ei seg!
    zou ie op dag 18 of 19 geweest moeten zijn? net toen jij ovu-en op gaf?
    grommerdegrom!

hoe zit je, PPtechnisch?

zou een persona wat (beter) voor jou kunnen zijn?
    als ik me even mag bemoeien met je wenkbrauwen? ;)

anyway, *klop klop* ga hier maar zitten op de wachtschommel. dekentje eroverheen, kruikje eronder, kussentje erachter,
    theetje ernaast (borrel serveren wij na 1700), pepernootjes daarweernaast, stapeltje boeken, en een klokje dat tikt tot, nou, wat zullen we zeggen, 12-12?
    mooie datum om te gillen wegens positest?

dikke smak op heel boes, en fijn dagje!!!
    @trees en de rest:naast MP, ook verjaardagsdatumMP, crisis, ik heb t idee dat er schomlinas jarig zijn geweest zonder schommeltaart!

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    BOES GEFELICIFLAPSTAART!!!!
    en heb je wel goed gePP-t de afgelopen dagen???? Het ziet er naar uit dat ei inderdaad voorbij gesprongen is.

@klingel; een wandelende eierenmand?????? En helemaal schommelemo door die vervelende eierverzamelaars en remmers....
    Ik heb wel aan je gedacht hoor in onze (jaren 70 bungalow) cottage bij de brandende open haard!

En ook aan Nadine, Elke en Trees. Helaas was ik de kaarsen vergeten dus de houtblokken waren voor jullie allemaal.

@Elke; fantastisch dat de goede berichten over Nadine blijven komen, houden zo!!!

@Trees; Echo met hartactie!!!!!!!!! Whaaaaaa daar mag je het zand wel voor uit de oren vegen. En schommel als meelezer?? Je zal maar zo'n nickname hebben.
    maarreh waar dienen die labels eigenlijk voor????????????????

@Marb; EI gespot.........en tja het kan misschien nu heel vlot gaan voor jullie. Wie weet.

@Jem; jij ook lekker er tussenuit geweest? Ook zo'n raar bungalowpark of gewoon een leuk huisje?

Zo, hier weer lekker thuis. Wel koud want dat huisje stookten we lekker op met de open haard:) En laten we niet de sauna vergeten, heerlijk minstens 3x per dag!!
    Yuna heeft zich ook prima gedragen, alleen heeft ze nu een gezichtje vol pukkeltjes. Heel zielig!!! Geen idee hoe het komt, misschien een reactie op babyolie wat we in het bad hadden gedaan. Maar ze heeft er zelf geen last van dus het zal wel weer verdwijnen ( hoop ik)
    O ja en check album er staan nieuwe foto's in waaronder een pikante van Pookman met baby................

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja tralalalaaaa even heel snel voordat ik eieren ga zoeken:

GEFELICIGLITTERD VOOR LIEFBOESJE!

rest komt later,
    ssssssssssssssssssssssm♥k!!!!!!!!!!!!!!!

8. Trees

Trees Niet meer actief

Boes gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps waar ik kan ik die lekkere taarten van Klingel eten? :p

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ boes: VAN HARTE! :D Dit wordt jouw jaar meisje! Heeeeel fijne dag. Dikke knuffel! Ga je het 'vieren' (hihi, dubbelzinnig)? ;) Wat heb je van boesman gekregen? Nieuw setje? :p

@ Trees: jij ook gefeliciteerd. 8 weken! :) Is ook een mijlpaal vind ik. Al kan ik me voorstellen dat jij dat nog niet zo voelt... Hoe voel je je nu?

@ Klingel: je klinkt wat opgewekter weer. Komt ei eraan denk je? Ben nog steeds boos op verzekeringsmenschen. Snappen ze dan niet hoe zwaar dit hele traject al is?! En dat het laatste waar je dan zin in hebt STOMME BUREAUCRATISCHE EIKELS zijn!

Hoe sta je tegenover deze ronde? Nog steeds vol glitterig vertrouwen?

Hoe vond je het om bij Elke te zijn? Fijn dat je ons zo op de hoogte klept trouwens!

@ Elke: er gaan nog elke dag een heeeeleboel positieve gedachten jouw kant op hoor!

@ Jem: klinkt heerlijk, die vacancione in huiske. Helaas niet geBBQ'd, maar wel gegourmet! Misschien kunnen we hier in huis wel barbecuen als jullie komen :p Of onder het afdakje in de tuin :D

Hoe was je werkgesprek gisteren?

Over de vaccinaties: die doen wij sowieso niet, zelfs als ik niet zwanger had willen worden. Maar het klopt idd dat je 3 maanden niet zwanger mag worden na de laatste prik.

@ Pook: wat een schattige foto's van Yuna! :) Echt lief! En samen douchen is leuk! Hoe vind jij het allemaal? Geniet je ervan om mama te zijn? Is het wat je ervan verwacht had?

@ all: ben ongesteld geworden... :( :( Snap er geen hout meer van. Nou ja... Zou wel verklaren waarom ik gisteren gruwelijk chagrijnig was... :) Heb zelfs ruzie gehad met marbmama... :( Eigenlijk om niks en we hebben t wel weer goedgepraat, maar toch...

Hele dikke knuffel allemaal!

10. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boeske! Van harte meid, en dat het inderdaad maar JOUW jaar mag worden. Heb je t nog gevierd? In de kroeg bv? Met een reeks regeldagen als gevolg??? :p En @mislukte aria: als er maar goed geppt is dan kan er uit een mislukte aria een prachtige en muzikale beeb komen! :D

Klingelke, ik ben eigenlijk stiekem toch wel benieuwd wat voor bollen/bazookanoodacties je in het holst van de nacht hebt uitgevoerd? :( Enneh.. ben benieuwd naar de 'rest'?? Vertel? :)

Lief Treeske, hoest met jou? Kan me voorstellen dat de struistrees nog al es de kop op (of in het zand) steekt... worden de bloedwaardes eigenlijk nog gemonitord? en wordt die klier een beetje in de gaten gehouden? Doet die uroloog nog wat? En kom je de dagen verder een beetje door? Denk aan joe!

Pookske, mooi dat jullie een geslaagde eerste vakantie hebben gehad! Dat geeft hoop voor de toekomst he :) Alleen zijn het wel 'andere' vakanties... ik heb daar persoonlijk geen bezwaar tegen, ik vond het heerlijk om het rustig aan te doen.. lekker relaxed.
    Ja, wij hadden ook zo'n raar bungalow (sun)park(s). Viel wel een beetje tegen, de prijs-kwaliteits-verhouding vond ik butt. Wat dat betreft dus NIET voor herhaling vatbaar, maar gewoon zelf een huisje uitzoeken... dan maar geen winkel (lees: dure supermarkt) op 1 minuut loopafstand. Hihi, weet Pookman dat je deze foto hebt toegevoegd? ;) Ik weet dat Jemman dat niet op prijs zou stellen :p

Marbske! Eerst sjachi :x en daarna ongi.. sja... Uhm.. maar dit is toch op zich goed nieuws?? :( Je bedoelt toch ongi als in echt ongi toch? Dus dat het echt heeft doorgezet? Dus nu kun je echt gaan ei-spotten?

Werkgesprek ging goed. Was eigenlijk alleen even formaliseren, want de leidinggevenden waren al voorstander van deze keuze. Het gaat ws in per februari.

Verder zitten we hier volgens mij behoorlijk in een sprong ofzo (Boes, dit is een sprong in de ontwikkeling, waarbij hangerigheid, huiligerheid en vaker willen drinken aan vooraf gaan.. heb jij daar ook 'last' van? :p)... dusseeh.. huize Jem gaat vroeg onder de wol vanaaf om wat uurtjes in te halen.

Trust!
    Jem

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    tralala goedemiddag!

liefschommel!

ten eerste.
    wil degene die onlangs jarig is geweest maar dat bruut heeft verzwegen NU opstaan?!
    ik herinner me bij ons schommeluitje dat er VEEL boogschutters in de zaal waren, en ik heb nog maar 1 jarige geteld! ;)
    dinsdag is elke jarig, maar volgens mij is onze struistrees ook aan de beurt (geweest) en marb ook!
    of ben ik helemaal dement? :p
    kortom, sta op, boogschut-delegatie!
    voor een taart-attack! :p

@taart: die taarten die heb ik zelf gebakken, goed he! 8)

@klingel: niet liegen!

@taart: die taarten heb ik zelf van t internet geplukt! geweldig he? gaaf als je dat kan, maar aan de andere kant, daar zou ik dan weer niet t geduld voor hebben.. (zegt zij die rustig 100 uur in een schilderij steekt)
    zal wel met t 'op-eet-en-weg-effect ' te maken hebben..

@trees: hoest met joe, jij lief broedvogeltje?
    8 weken zwanger, en een hartje bij 7.5, dat is fantastisch!
    ... en net zo eng, ik weet... :)
    en toch, en toch, en toch, ik geloof in deze antiek-route met plakpillen, wekelijkse zwart/wit-kraak-opnames en de 14 andere pillen die je er helaas voor naar binnen moet smikkelen.
    wanneer heb je weer een echo?
    en hoe is de intieme relatie met meneer W.C pot?
    en wat vindt treesman er nu allemaal van eigenlijk, vertel es???

@boes: heb je lekker verjaardag gevierd meis? nu volop in de regeldag :D?
    leuke kadootjes gekregen, fijn door groningen gewapperd?
    vertel eens? en hoe voel joe joe verder, met sneak-ei?

@marb: ongesteld geworden? :$
    en je had net je ei gevonden? toch met ovu test of ni? (ik weet niet meer en kan niet meer in je ouwe kaartje koekeloeren)
    hmz, denk dat je lijf pre-LBB aan t regelen is? qua cyclus?
    nou, dan weet je in elk geval: december nog een oefenronde, waarbij je alles goed in de gaten kan houden, en dan: januari for real!
    ga je je weer in de ovus en tempjes storten? ja toch?
    mooi, zullen de moderators ook blij mee zijn denk ik! :D
    eindelijk weer wat temp(schommel)vragen hier heheheh

hoest met de LBB trouwens, en met de lieve kleine frummelkatjes? doen ze weer lief tegen elkaar?

over je vraag of mijn ei eraan komt...
    ER KOMEN ER MEER DAN 20 AAN!
    so!

nou jullie weer!
    *kijkt trots om zich heen*

en dat voel je wel hoor. ik heb echt een opgezwollen buik (voor mijn doen) en nou ja, voor wie fikse ei-pijn kent: dat dan maal 20+. :(

mijn eieren komen pas als dusseldorf ze gaat halen trouwens.
    ik spuit me suf aan ei-stimulators, meer geheel paradoxaal ook aan eispringremmers.
    die laatste zitten in een gemene dikke stompe klote naald, die ik om 1600 weer in mijn buik moet zien te wurmen.
    hmm, ik geloof dat ik voor t eerst het voordeel in vetrolletjes zie... die heb ik dus niet, en dat prikt nog KLOTIGER! :(

so!

.. voor wie hier een spoortje van frustratie bespeurspoort:
    klopt.

ik doe dan wel leuk en blij en opgewekt, en dat ben ik ook, maar wel met nadruk op OOK.
    hoewel het een fijne bescherming is, en ook gewoon een karaktertrek, om bij ellende altijd te blijven kijken naar t positieve en niet te gaan liggen 'waaromoverkomtmijditnouououhoudthetdannooitoppppppen' voel ik me OOK klote hoor.

gisteren bij antiek, nadat ik pepernoten had uitgedeeld aan de zustertjes (don't ask.. i spoor not) moest ik opeens keihard huilen.

zustertjes schrokken ervan, en klingman ook, want ik sta bij antiek bekend als ginnegap.
    ik weet niet precies wat de reden was, het kwam van diep, gewoon, een ellendig gevoel van sollen met je lijf, bang voor eiremspuit, kwaad wegens verzeker-gedonder (opgelost, nou ja ik moet die smak geld eerst op rekening zien voordat ik het geloof)
    en vooral:
    hoop&vrees die elkaar op de bek timmeren.
    stop daar nog 200 puregon en 50 eiremmegon bij, tjah, dan kan dat gebeuren blijkbaar.

gesprek antiek was goed trouwens, ik verwacht zelf de punctie op dins, missch woens.
    antiek raadde aan om voor ICSI te gaan wegens (nog) hogere kansen.
    indien ter plekke blijkt dat klingzaad echt goed IVF worthy is, kunnen we dat altijd nog beslissen.

wat een (saai) verhaal he, skoezie!

ik merk dat een echte IVF/ICSI poging er (psychisch) harder inhakt dan een per ongelukke hals uber kopfe actie.
    dan is t ook nog eens poging 2, enalaatste zo u wilt, en opeens bedacht ik me: al deze shit, en geen garantie op beloning daarvoor, hoe klote is dat!

;)
    hmm, de MMM-meisjes hebben dit allemaal, in meer of mindere mate. en dan weet ik dat wij een vrij OK stel zijn qua cijfers en kansen; eieren zat, mooie ook, al een x een week swang geweest, zaad schommelt de betere kant op, maar ja, angsten en enge gedachten blijven.

trees heeft ze ook, op het zwangerblijfgebied, elke heeft ze ook, op het nuwelmoederblijfgebied, boes (gelukkig deels) op het ooitzwangerwordgebeid,
    .. en 'jullie' (welja, ga maar in 2 groepen denken, ik bedoel 'de reeds moeders zonder MMM geloof ik) gelukkig niet,
    maar 'jullie' (welja, ,, ,,) hebben weer te maken met andere, nieuwe, angsten en vrezen.
    want eenmaal moeder is het leven volgens mij nooit meer zorgeloos?

en wie weet wat voor zorgen en (oud) verdriet er nog meer bij iedereen schommelt.
    marb die papa moet missen bijvoorbeeld. en jem? wat denkt jem soms over bv adoptie? en wat denkt pook over ik weet niet?

misschien de volgende keer maar eens over hebben in een schommel-diner-kamertje?

hmmm, last cat standing zit naast me op de tafel en kijkt me aan met een blik van 'DTL'

ik zal dan ook eens kijken of ik dit bericht in 1 bericht kan posten, dat zou betekenen dat t de 5000 tekens niet heeft bereikt :D

maar eerst:

@pook: wat een mooie yunafoootooos!
    en wat een fijne pookman onder douche met de yuna! :D
    en- zie ik daar een foto met een halve LBB strek poging? :)
    hoest met de pukketjes vandaag??

@elke: elke heeft gisteren weer gebuideld (lees: blote beeb op blote borst mama) en verzorgt haar soms ook een beetje; luiertje, tempen, enzovoort.
    de dingen lijken stabiel en de kinderarts was gematigd hoopvol.
    woorden die, als je 2 weken geleden kijkt, toch wel erg fijn zijn! :)

@jem: ha! fijn dat je er weer bent met je prachtige kop op/in zandsteek woordsels!
    daniel doet een sprongetje? wek! dat betekent nog minder slaap dan weinig he.
    hoe was t vannacht?
    enne, per febru dus nieuwe werkconstructie? goeso! :)

over je vraag wat ik snachts liep te bekokstoven (vrijdag denk ik? of donder)..
    nouw, ik had zo'n eibuikpijn dat ik helemaal sjaggie een superunit aleve feminaxxxxxxxxx naar binnen had geklapt.
    echter, ik had deze inname in 'de bus' aangekondigd toen ik daar slaaplekkerde.
    toen kreeg ik een sms van giegel, dat aleve fem echt zwaaar not done en true verboden is als je zwanger bent OF wilt worden.
    hmm, er volgde een hetzaltochwelmeevallen-sms-verkeertje, geheel in t donker in bed, maar na wat gegoochel met google op de gsm, en wat irritante 'ziejewel' sites besnuffeld die giegel gelijk gaven,
    toch maar weer opgestaan.
    nou ja, en wat moet je doen als je iets dat je in genomen hebt er weer uit wil hebben? inmiddelLijk?

juist ja!
    :$

of, zoals giegel het midden in de nacht samenvatte: 'ik heb klingel op afstand laten kotsen!'

PROEST!

zo ziet u maar weer, het internet is een ideaal middel om ongevraagde maar zeer gewenste medische (kots)adVIEZen te verkrijgen.

maar bovenal heeft het internet bewezen, dat het mogelijk is er gelijkgestemde schommeldinnen te ontmoeten!

*smak dus op hele schommel, van t westen tot t noorden, en alles wat daartussen zit, ohnee, dat hoeft helemaal niet, want we zitten maar in 2 delen!:D*

(en terecht, een zacht-GGGEEE-ende schomlin, op een of andere manier klopt dat niet)

argh, ik heb een latte macchiato met een appelflap verdiend!

smak van uw zeer liefhebbende eierdoosje.

12. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lief klingeltje,

Ik stel voor dat we een verjaar- en geboorte- en krijsmeeting houden!! Nu ben ik ff vergeten wie wat waar met het invullen van de datumprikker?? Gaan we een weekend doen? Hoeveel boogschutters zijn er eigenlijk? Ik ben er 1 op 5 december. :D En aha, op dins die Elke!! Die gaan we dus niet vergeten :) Weet je waar ik altijd al van droom??? Een 'echt' taartgevecht, met ontelbare taarten!!! *gil* wat zou me dat vet melig lijken om dat met jullie te doen, haha.. maar goed, dat zetten we maar even uit ons hoofd he... .. toch?? ..

@eierrecord: ga je een plaatje opnemen? :p Wordt het rock, soul of een ballad?

@ei-pijn :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x!

Om16:00 denk ik aan joe :x SO!

Ik snap je paradoxale blij-/klotegevoel... Sla ik de plank heel erg mis als ik zeg dat het ook te maken heeft met het sterke-vrouw-fenomeen? Iedereen denkt oh, das een sterke vrouw, die redt het wel, die heeft niemand nodig... Trees zal dit denk ik ook begrijpen? Sterke vrouwen voelen zich soms ook klote en dan kunnen ze echt wel wat steun gebruiken!! Gelukkig kan je op de schommel al je blije en klote gevoelens uiten zonder enige schaamte!! *dikke knuffel*

@punctie: dus misschien punctie op verjaardag van Elke.. Is dat een goed teken? :)

@ISCI: hmmm... hoeveel hogere kans geeft ISCI eigenlijk t.o.v. IVF?

@skoezie: niks daarvan!! Ik wil alles horen!

@halsuberkopf of gepland.... volgens mij hakt het er even goed in.. enne.. garantie alleen tot het voordeurdoosje ;)

@MMM-meisjes... ?

Ja, eenmaal moeder is het leven niet meer zorgeloos, maar goed, alles relativerend. Je hebt zorgen en zorgen.. Eerlijk is eerlijk: Die van mij zijn kleine zorgjes. Daniel is gezond, hij is nu alleen behoorlijk uit z'n hum en ERG huilerig (vannacht was klote). Dat baart me zorgen, maar ik weet dat het wel goed komt... Ik besef me terdegen dat jullie (klingel, trees, boes, elke) grotere zorgen hebben en dit vind ik nog steeds oneerlijk.

schommel-diner-kamertje: ik ben voor!

geef die last cat standing maar een dikke knuffel van mij!

*proest* wat een verhaal weer met je kotsadvies van giechel.
    Anyway, het is dus blijkbaar wel gelukt te kotsen, goeso!
    Alle superunits aleve feminaxxxxxxxxx dus *hopsa* onmiddelLijk in de vullusbak..

juist ja!
    :$

Proost op de gelijkgestemde schommeldinnen!

Nu nog even snel dweilen en dan ben ik weer klaar voor het nieuwe bezoek!

Dag lieve schommeldinnen,
    Jem

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    jembericht maakt blij!

@taartgevecht: JA! DATE!
    maareh, WAAR is de vraag? :(:D
    @5 dec: woeiii! volgens mij hebben we dan nog een kwijte boogschutterella, wie zou t zijn?
    ergens dacht ik dat ze op een rijtje zaten tijdens krijsdiner, dus dan zou t struistrees moeten zijn?
    @trees: MP! verjaardagsdatumMP!
    @MMM: medische malle molen.. er is hier een hele afdeling van op ZP, wat ik tot een jaar gelee ook nooit durfde te openen, humz!
    @ICSI: ICSI geeft tov IVF richting de 30% kans per teruggeplaatste (goede) emmy. IVF zit rond de 26% meestal.
    @sterke vrouwen: ja.. euh, ehhh... denk dat je gelijk hebt!
    zelfs klingman, de ubersterke friese sportpresteerwinnaar zei voor t eerst sinds onze relatie tegen mij over antiekjank: misschien hakt het er wel harder in dan je toe wil geven.
    buhhh
    en toch zou ik niet anders kunnen en willen, maar idd, af en toe kleine vrouwtje onder de rokken van de SV laten komen om te stampen (ohnee, das weer meer een SV-move denk ik?) en miezeren is wel goe.
    in een fijne omgeving, een vertrouwde.
    en ja, daar hoort de schommel bij! :)

@stampen: ja, ben bezig met stamppot boerenkooool! :)
    leuk voor bij BZV zo meteen.

wijnsmak, NHNK.

en een extra hawaiiaanse lebber voor de jem!

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zal ik nu genoeg tijd krijgen om naar behoren te reageren???????
    Ik waag het erop.

Klingel wat een eierspuit-emo posts van jou. Maar je hebt er recht op met deze 2e officiele maar officieuze 1e echte niet hals-over-kop poging. En verzekeringen @@##???@#@#!!!!!! Altijd ellende!!
    Ik ga zelf maar de rekening van het ziekenhuis voor Yuna voorschieten want het lukt ze niet om haar bij mij op de polis te krijgen:(:(:(
    misschien ga ik toch maar ff kijken om over te stappen. Collectiviteitskorting stelt toch ook al niet zoveel meer voor!

20 eieren:$:$:$:$:$:$ WOW past dat wel in dat minibuikje van je? En durf je nog wel te prikken? strax prik je d'r 1 lek;) maar vetrolletjes komen vanzelf hoor .......en anders na zwangerschap zo'n leuk slap overhangend velletje. Want zwang gaat echt wel lukken hoor met 20!!! eieren. Gaan ze die dan allemaal IUI/IVF-en en invriezen of worden alleen de mooist versierde eitjes uitgezocht?
    Proest.......midden-nachtelijke aleve uitspuugsessie's........gelukkig maar dat er interet en oplettende forumgenoten zijn! Dank giegel!
    en jij maar weer snel terug naar kruik op buik bij open haard met veel chocolade!! Werkt niet alleen bij ongi ellende maar ook bij eipijn, schommel emo door PEP en REM middelen.
    Hier alvast een megatroost ei voor je ( zie volgende post)

@marb; he ei gevonden en gelijk ongesteld:( Nou ja toch geen echte ronde nog...maar hopelijk volgende meer duidelijkheid met tempen en ovutesten.

@Jem; Gezellig zaterdag as jarig tezamen ( of was het tesamen....zou saens kunnen zijn!) met de sint. En eerste sinterklaas voor Daniel.....LEUK!!!!

Moet nu opschieten mormeltje is wakker geworden!

@trees: hoe'st nu???????? en met huizenjacht????????

@boes; jaartje ouder en wijzer????? of toch weer hoofdpijn van het feesten en de onvermijdelijke kater. Misschien ben je dan wel op zijn breezerslet bezwangerd met dat vermiste ei:p

Nu snel Yoontje in bad gooien en voeren........

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    maar eerst een post voor Klingel;
    er is maar 1 ei met zaad erin nodig, en voor het plakken gebruiken wij caramel:)

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    HUIL pookie wat een lief mooi ei!
    :D
    en van die plakaramel word ik helemaal gelukkig! :) smak!

jij ook al gedoe met de verzekering? begint de jouwe ook met een M toevallig?
    en hoest met de yuna vandaag? pukkeltjes weg?

enne, hoe is dat nou, dat moederen opeens. snap je het al een beetje?

ik ga weer eieren laten tellen, ik gok dat punctie woens is.
    over die >20: alle die ze (kunnen) oogsten proberen ze te bevruchten!
    de mooiste gaan terug in de kling, de rest in de freeeezer.

we zullen zien..
    vorige x had ik met 10 ei 8 oogst 3 bevruchting, dus ehhhh
    als dit nu eens 20/16/6 wordt dan ben ik al gelukkig (hoewel ik eigenlijk op meer hoop, inhalige sinterklingel die ik ben)

6 emmys... das 2 terug EN hopelijk nog eens 2x2! :)

.. of zal ik gewoon 1x6 doen?
    :(
    ;)

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Nee inhalige Klingel doe maar lekker 3 x 2, dan heb je 3 x 20% kans toch??????? en we gaan er natuurlijk van uit dat na al die moeite er MINSTENS 16 eieren geoogst gaan worden.

plakaramel; wat een vondst weer, helaas kom ik nu al helemaal niet meer op geniale woordgrappen/verbasteringen.
    Ben al blij als ik ff wat kan typen:)

maar moederschap bevalt wel hoor, we passen ons gewoon aan aan de grillen van het mormeltje en soms past ze zich maar aan aan onze grillen. Zoals bratkartofln eten met een stuk zwijn bij de oosterburen.:p
    Borstvoeding gaat nu ook OK zelfs in een duits eetlokaal tussen de bratkartofln door:D
    En tja of we het goed doen weet ik niet maar we rommelen gewoon lekker aan en het zal wel goed komen. Donderdag moeten we voor de eerste controle naar het consultatiebureau dus als er klachten zijn horen we het daar wel.
    Nu ben ik aan het proberen Yuna in haar eigen ledikantje te laten slapen. Het mandje wordt al wat te klein, bovendien klaagt papa dat ze teveel geluid ( gemurmel ) maakt:$
    En ze is ook wel een LBB, niet bijzonder lange beentjes maar ze kan ze wel al heeeeeeeeeel goed gebruiken. Ze slaapt in het mandje ook al in een slaapzakje want de dekentjes schopte ze constant van zich af. Stoute BABY:D:D

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haaai meisjes,

Hier even vlug.

@ Klingel: Alvast heel veel succes voor woensdag. Ik hoop ook dat ze een flinke oogst hebben waaruit een (of 2 of 3 of ...??) prachtige beeb ontstaat. TIS JOUW BEURT! Wanneer weet je wanneer er geoogst gaat worden?

Weet trouwens niet of ik me weer aan ovutesten en tempen ga wagen. Was vooral om te kijken of cyclus alweer terugkwam, maar nu dat het geval is laat ik het weer zitten denk ik. Maar merk dat ik het zo gewend ben dat ik vergeet dat ik niet meer zou doen :D

Oh ja, ik ben van 13 april trouwens. Geen boogschuttertje dus ;) Maar zal Elke morgen wel gaan platbombarderen met felicitatie smsjes :) En dan zaterdag Jemmie.
    En wanneer is/was nou Treeske? Snapputniemeer... :(

Later meer!

Smok!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @pook: je klinkt er relaxt en naturellement onder, goeso! enne, gemurmel? dus yuna eigen bedje? hihih!
    trouwens, snurkte pookman niet, of was dat een andere schommelman?
    leuk trouwens, eten in DL, hoe dat so eigentlich?

@verjaar: volgens mij heeft die trees zich gewoon door verjaardag heengestruist zonder taart!
    of.. ben ik gewoon in de war en zijn de boogschuttinnen boes, elke en jem?
    geinig trouwens, 3 schommettes in 1 week tijd jarig!

marb 13/4, en pook dan?

@marb: haha, woensdag is de dag van de oogst, de punctie.
    ik ga (indien ik ooit eens wat te bepalen heb in dit circus ;)) het liefst voor 1 uiteraard.
    maar ja, op een gegeven moment neem je het ' risico ' op 2, want dan meer kans op 1.

heb meer dan 20 ei, nu maar bidden dat ze allemaal kunnen worden geoogst.
    als dat niet kan, is er namelijk kans op overstimulatie (oninteressant maar gevaarlijk gegeven) en dan mag ik geen directe awards terug krijgen, maar pas in januari.. :(

anyway, ik las vanmorgen de uiterst briljante zin:

zorgen maken is de verkeerde kant op fantaseren

en dat wordt maar even mijn overlevings-motto..

we gaan morgenavond naar dussel want ik ben woensdag die erste patientin! :D

etentje en hotelletje dan maar..

@thee: ja lekker, met pepernoten!

smak!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Leuk Dussel, ga je ook gezellig kerstmarkten:p:p:p:p:p
    haha, daarom waren wij dus in DL, ff een dagje weg van vakantiepark. Giga omgereden om naar Oberhausen te geraken, uiteindelijk maar een ander kerstmarktje uitgezocht, bleek die slechts 20 km van het vakantiepark af te liggen;););)
    Maar wel leuk gegeten en gezeten daar. kerstmarkt zelf was (natuurlijk) geen fluit aan.

Maarreh, Trees is net jarig geweest en was die niet ook al zo'n rare weegschaal;);)
    Veel weegschalen en boogschutters en een verdwaalde ram en een tweeling meen ik mij te herinneren.

maar ik ben ook voor taarteetdate!!!jamjam

Deel Deze Pagina