temp schommelt onwijs!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by klingel, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Jem: bijna weer beter? Goeso! Dan heel veel plezier alvast voor het verjaardagssintweekend!

@ Trees: hmpf. wat een ACHTERLIJKE actie van die gyn! Wellicht heeft Klingel nog een doosje of wat over? :p Want deze beeb MOET blijven! Klopt het nou dat je nog nooit zover bent geweest?
    HOE VOEL JE JE?

@ Klingel: wat stom dat je geen echo krijgt! :( Heb het idee dat ze voor geen meter rekening houden met je. AIS!
    Maar wel hilarisch dat je gelijk met Trees aan de lijn hing :D

Oh ja: kun jij idd niet even foto van Nadineke doormailen? Kan nog steeds niets zien op de site van Elkemama... :(

Nou, nogmaals fijn Sintweekend dan!

2. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so, ben ik weer.
    GOH wat is dat meppelziekenhuis toch lekker dichtbij zeg.....
    das toch wel een erg groot voordeel, maar ja, ik ben de nadelen nog niet vergeten!

@jem:

super dat koorts weg is!! :) en ook zeer schommelwaardig qua tempen, zullen de modjes fijn vinden! :D
    kan ik concluderen dat jij in 11 jaar tijd 1 kilo bent aangekomen?
    inclusief zwangerschap achter de buik?
    so! das erg goe! :)

ik weet t ook niet met die prik... zeker nu de mexicaan weer gemuteerd is.. ergens maak ik me niet druk en dat vind ik dan weer raar, maar ik ben dus niet de enige?

ach ja het zal allemaal wel meevallen (stiekem mok ik dat ik geen TP heb geeist, was me ws wel gelukt, en er zijn hier meerdere dames die met OS een TP kregen.. alleen die lagen dan wel leuk zwanger te zijn in t ziekenhuis, ja dat wil je ook niet he... (hoewel...))
    in dussel kreeg ik al meteen een infuus, en drom moest ik gister ook echo maken.
    antiek heeft me bevolen een bloedprik te laten doen, amen, dus het zal wel allemaal goe zijn/komen!

*smak* lief! :)

hmz, ik geloof idd dat ik nu geen sex wil ( quote antiek ' dat voelt echt zeer zeer onprettig, mevrouw *mijnachternaam* ' ... buh!) en daarbij, temp is omhoog ?? dus eieren gefloept of (en dat denk ik) groeien ze gezellig door tot cystes? wek, dat had ik ook nog aan antiek willen vragen. *belt nog een keer*

omdat nu kerstreces, en omdat ei valt op oud&nieuw, en een TP moet 2/3 dagen na ei... laten ze nu net op 4 januari open gaan!!
    huil.
    maar- ik ga eens kijken of ik ongi kan uitstellen met bolletjes! :D dus ei verlaten :D

PROEST!
    hij stopt er ws niet mee, ws doorstart! :)
    maar idd, glitterhoes uit 2010 om monitor uit 1949 is wel een mooie paradox! :) doen we! *gaat vast hoesje haken*

ik vind t ook helemaal anti en stom. zeker nu ik je temp heb gezien.. :(
    toch duim ik door dat deze maand DE maand is. en zo niet, dan komt er nog een EI in deze maand dus kan het nog steeds!
    trouwens, dan wel even 2x per dag superovu-testen? en misschien andere ovutesten?

ik sal t meleen! trouwens, kan je zelf ook doen :D, arme elkes meelbox is ws al 10x ontploft hahaha!

amen!

:D welcome back babe! :D

ja wel doen hoor! u is verzwakt! u moet nog even rustig an doen dit sintweekend!

@trees: wat onwijs grappig dat we weer tegelijk belden. ik wou al bijna vragen aan marianne of ze JOU even met MIJ wou verbinden :D maar aangezien ik niet wist of er stress was heb ik me ingehouden!

over de progesteron: daalt die niet eerder dan de HCG? oftewel, klopt het wel dat ie zakt?
    ik heb lijstjes proberen te vinden (normaalwaarden zwanger progesteron) maar die zijn niet te vinden! mok!

@treesCG: dat is dan wel weer fantassstisch!!!

@recept bolletjes: gyn wil dat niet voorschrijven? wat is dat voor onzin!!!!! gyn is gek?
    enne, wil antiek je niet 12308 bolletjes voorschrijven? WEET antiek van je illegale bazookagedrag? nee he?
    ik heb hier nog een doosje met ongeveer 80 erin, alleen, antiek houdt bij mij ook altijd bij wat ik nog heb.
    op die manier is zelfs mijn puregon-hamster-poging mislukt! grom!

echter, ik heb wel een receptje meegehamsterd uit dussel voor diezelfde bolletjes, zal ik je die geven? zou je die kunnen ophalen bij de apotheek? :D

@marbje: nou, we zijn alweer aardig bijgeschommeld allemaal he! fijn dat iedereen behalve elke *HUIL* er weer even is.
    en trouwens, pook ook: MP!
    trouwens, antiek houdt juist WEL voor een kilometer rekening met me, vandaar dat ie echo vetoode wegens ' niet auto rijden ' maar meteen bloed wil zien.

hm, ik ga weer even plat, en niet meer nadenken.

ik wens jullie allemaal een heel fijn weekendje voor wie ik niet meer leespreek!

pepernootsmakjes..

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wow wat een reactie!!!
    Heb er ff een 2e schermje bij moeten openen.

@Marb; Sarah wordt nu dus de hele dag gestalkt bij naam dankzij het consternatiebureau. STOM........ als ze maar reageert, dat is belangrijk!!

@Jem; uitziek ze! Hopelijk heb je Daniel niet aangestoken....Hopelijk morgen dus over om lekker taart te eten!
    en aan mijn hyves mis je dus niets.....ben niet heel actief daarmee maar als je erop staat zal ik de link wel weer mailen:)

@boes;Sinterklaas gekte is gelukkig na maandag weer over bij de kids:) Maar voor jou gaat drukte natuurlijk nog verder met kerstvakantie-einde- van- het- jaar- afrond- ellende. Succes dan nog op het werk enn af en toe een teken van leven hier is fijn al is het kort! Dan weten we dat de aardbeving niet jou van de aarde heeft geschokt. Temp ziet er goed uit hoor! En geen symp is heeeeeeeeeeel mooi, nu nog een brie de meaux erbij en dan komt de posi test vanzelf!
    Maarreh volgens mij staan er hier meer foto's in mijn album dan op mijn hyves hoor.....dat mag namelijk niet van pookman;):p

@Trees; Waarom jij tegelijk met Klingel Antiek stalken;)???????Alles nog goed??? Zal wel bizar zijn als jullie tegelijkertijd bellen..........
    O zie nu dat je een studie aan het volgen ben. Maar rare gyn dat hij geen progesteron wilt voorschrijven. Snapt hij dan niet dat deze beeb het misschien wel heel hard nodig heeft om te blijven PLAKKEN!!

@klingel; goeso, vinger aan de pols houden met rare overstimulatie. Hoe kom je dan bij ZH, woon je op loopafstand ervan????? Goed dat Antiek je niet wilt laten rijden met twijfel HBHT. Ik bedacht mij net ook hoe dat dan zou moeten gaan.
    Maarreh is pijn al minder?????? Hmmmm denk het niet want je gaat plat. HEEL VERSTANDIG, doe lekker rustig aan meiske!

En hierbij voor Klingel en Trees:

4. Trees

Trees Niet meer actief

Pook wat een schatteke *smelt*. Mmh goed idee van dat tweede schermpje openen.

Wacht...

Je hebt een heleboel pics in je album staan :). Helemaal gemist, maar wat een uberschatteke is jullie meisje! Ik heb echt zitten genieten van de foto's!

Jem fijn dat je weer helemaal uitgeziekt bent! En wat ben jij voor lichtgewicht :p. Ik wil niet eens weten hoeveel ik 11 jaar geleden woog...boehhh!

Klingel ben je buikje nu wel rust aan het geven. Ik lees allemaal provocerende berichtjes her en der op zsp van je over 'het rust houden'. Eigenwijze flapdrol *kijkt streng* luisteren naar de dok en liggen!! SO!

Boes jouw temp doet de naam van dit topic wel eer aan?! Mmh je kan er weinig van maken zeg. Zat te bedenken of persona geen goed idee voor jou is? Met de persona moet je juist ochtendpies gebruiken om je eisprong te spotten. Hoef je ook niet meer in de theekopjes van je collega's te piezen :D.

Marb wat spannend zeg dat Marbman nog steeds zijn goede daad gaat verrichten. Ik vind het echt bewonderingswaardig van jullie!

Hier. Ik doe al lang niet meer aan illegaal bazookagedrag en heb eerder illegaal gedrag ook opgebiecht :). Hij was niet boos.

*Hier even een lang kontverhaal met uitleg over progesteron*

Progesteron hoort tijdens de zwangerschap tussen de 50-200 te liggen. De eerste weken hoort de waarde redelijk stabiel te zijn (en nog laag) en in de 10e week gaat de placenta de aanmaak van de stokken overnemen en zal de waarde moeten toenemen. Het gekke is dat mijn waarde langzaam zakt ondanks bazookagedrag en wel een stijgend HCG. HCG stimuleert namelijk aanmaak progesteron. Op het moment dat progesteron te laag is, krijg je een miskraam. Vaak veroorzaakt doordat vrucht niet goed is en HCG daalt, maar in mijn geval lijkt het los te staan van HCG. Mijn waarde daalt ondanks dat ik progesteron gebruik. Ik ben nu dus onwijs bang wat er gaat gebeuren als ik met de pillen stop. Vanwege de winterstop bij dr. Antiek kom ik onder controle van gyanecoloog in het ziekenhuis en aangezien het (nog) geen standaardbehandeling is wil hij het niet verder monitoren. Ik wil dus graag progesteron nog even doorgebruiken en langzaam afbouwen zodat ik zeker weet dat de placenta het goed heeft overgenomen.

Mmh dat was inderdaad een lang kontverhaal ;)...

Plan A. Dr. Antiek gaat mij inderdaad 12304 bolletjes voorschrijven.
    Plan B. Progesteronbom op gynaecoloog gooien voor wat dwingerij.
    Plan C. Klingel heel lief aankijken voor receptje?

Fijne avond!

*smok*

5. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    tralala!!!! :)
    lieve jemmebeeb, gefeliiii met je verjaardag!!! :)
    ik wens joe een heel fijne dag met veel liefs en kadootjes!!! :p
    ben je weer helemaal ontziekt? kan er weer een taartje in?
    smakkkkk!!!

6. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @trees: :) ik eigenwijze appelflapdrol?
    beetje wel.. maar- ik luister echt naar lijfje hoor!
    ik heb gisteravond echt alleen maar gevegeteerd, en vond mezelf daarbij voor de verandering ook eens onbeschaamd sielug, goed he! :p

@progesterkontverhaal: hmz, ik vind dit heel erg anti-schommel.
    je prog moet dus stijgen, zeker met de bazookaatjes, en dat doet t dus niet.
    hoe kan dat nu?
    :(
    je zou toch denken dat de bolletjes een daling gewoon niet accepteren?
    hoeveel schiet je er nu? heeft verhogen zin??
    ik snap, en deel, je zorgen hierover... :(
    wat zegt antiek ervan????

ga je niet nog een x naar antiek volgende week in t kader van ' ik kan niet zolang zonder u? ' (ga ik wel doen! wil echo en ongi uitsteller en snood plan bespreken)

ik wil je met alle liefde het deutsche rezeptje opsturen, of live overhandigen, mijn gegevens staan er wel op maar dat moet niet uitmaken denk ik?
    of wel?
    ik kan ze ook holen en dan opsturen?
    of zouk gedonder met de verzekering krijgen? (dat sowieso :D menzis kennende)

zeg t maar?

but ik raad je wel aan sowieso volgende week te antieken en dan ook om meer raad (en bollen) te gillen...

@boes: hoes? vertel? ik mis joe..

@pook: HA wat een mooie lieve hamster! :D
    en wat een mooie lieve footooos! :)

@marb: sintplezier! hebben de katten de pakjes nog wat heelgelaten?

@elke: we missen je schat. maar dat is een goed teken, want hoe drukker jij met nadine, hoe beter voor jullie! :)
    wil je wel snel weer eens opzoeken hoor. met schommel?
    over een tijdje als je alles nog meer onder controle hebt?
    klein lief etentje snel snel?

@hier: ben minder benauwd geloof ik, maar lopen gaat nog steeds lastig. toch bespeur ik verbetering, maar ik weet niet of dat klopt?
    temp is 37, dus eieren zouden moeten zijn gesprongen?? of zijn t die 6 bollen die ik nog heb gehad?

ik wil volgende week weten of ze weg zijn, en zo nee (cyste-angst!) moet antiek ze weg-pillen.

so!

fijn weekendje allemaal liefjes, wij gaan straks naar enschede: ballet in de schouwburg en eerst een hapje eten met onze lieve oude enschede-buurman.

of ik nu daar of hier zit te puffen als was ik a terme dat maakt ook niet uit....;)
    smok!

7. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    ahem.
    ik dement, want jij de 9e antieken! :D
    misschien dan wel een wachtkamerdeet? met illegale receptuitwisselhandel?
    tenzij je antiek zo ver krijgt?

HM, denk dat jij weer om 0759 daar bent, dat was ik toch niet van plan :p

8. Trees

Trees Niet meer actief

Jem gefeliciteerd!!!

@wachtkamerdeet. Wij hebben deze keer heel ruig een kwartier later afgesproken, namelijk 8.15. Dan ben jij er zeker nog niet ;).. Ik ga woensdag inderdaad gillen bij antiek. Ik schiet nu 2x2 en vindt het stom dat het daalt :(.

@Vanavond eten en balleten.. mhhh niet teveel bewegen en héééél rustig aandoen *Klingel is hardleers ;)*

Iedereen fijne sinterklaasavond!

*smok*

9. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    haai!! :)

@jem: leuke verjaardag gehad met de sint?

@trees: hee seg, ik hardleers? :p
    ik ging niet zelf balletten hoor! :D
    maar het was prachtig, jullie moeten allemaal even verplicht het filmpje zien:
    Nederlands Dans Theater - Ballet

leuk thema ook he, vanishing twins..
    maar erg mooi, leek wel nep zoals er in slowmotion, soortvan onderwater, werd gedanst. prachtige muziek en effecten, helemaal vol van!

@wachtkaam: soso, 0815 antieken? dan gaan we elkaar niet zien. ik moet nog date maken, maar verwacht dat t wel weer tegen de middag zal lopen inmiddels.

wil niet zeggen dat we niet een andere date in een cafeeee kunnen doen natuurlijk! :)
    kunnen we meteen die kwijte boes vangen!!!!!!! *gooit lasso trug naar grunn*

ik denk alleen niet dat ik deze week in grunn kom, maar wellicht volgende week??

*nadinenieuws*

nadine had gisteren en vannacht wat dips. temp en teint gingen omlaag: ze heeft hersenvliesontsteking :(
    sinds vanmorgen ziet het er weer wat minder slecht uit (of durf ik gewoon beter te zeggen?) maar het drukt je wel weer even op de feiten he:
    het blijft een zijden draadje...

@rest: ik ga sachtjes beetje opruimen en rommelen... wasje drin en druit..
    pijn is veel minder, ik ben ook minder een pinguin qua waggel.
    (gisteren was echt erg!)
    heb t idee dat t ergste weg is, misschien omdat eierdoos gesprongen?

raar gedoe allemaal...

dat gesol met mijn gezonde lijf staat me wel behoorlijk tegen trouwens.
    maar dat is weer een ander verhaal... :)

KNUF @ all en sintersmak!!!

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hmmmmm, misschien moet ik de douchefoto van mijn mannetje met Yuna toch maar verwijderen:D:D:D:D

11. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    PROEST!!!!!!!!!!

doe maar niet, blote mannen met babys werken heilzaam op broedende vrouwen! :D

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Nadine; oei compilcatie H-vlies ontsteking, dat is niet mooi. Maar hopelijk gaat het echt beter met het vechtertje en is ze ook hier weer snel bovenop. Pfoe.........wat zijn die zijden draadjes toch dun maar oersterk!

@klingel; geen pinguin meer en alle eieren los! Maar nog wel rustig aan hoor en daar hoort uit eten/ballet kijken toch echt niet bij, hoe mooi het ook is! ( pookie spreekt klingel moederlijk toe!)

@Jem; het beste ( sinterklaas) paard van stal, ik ben je gisteren helemaal vergeten met al die Sinterklaas stress. Nou ja ik was je niet helemaal vergeten maar toen ik wilde sms-en vanaf sintfeestlocatie bleek dat ik mijn telefoon weer eens thuis had laten liggen;)
    Dus hierbij alsnog:

GEFELICIFLAPSTAART

geen taart meer vandaag.....daar worden we alleen maar te dik van!

13. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    hee seg pook!

ik denk steeds, welke inbreekster zit hier zo te tetteren? maar tis joe met een nieuwe avater! :D

eh, uit eten en uit balletten.. :) ik had zo bedacht dat het niet zou uitmaken waar ik zou (zitten) eten en (zitten) kijken, toch?
    humz.

wel goed dat jullie moederlijkstreng zijn hoor. heb ik soms wel nodig..

hoest verder met u trouwens?
    alweer 42 dagen yuna op aard, wat gaat de tijd toch snel he...

@boesje: JA! BUUT! ik heb je gesien!!! MP! :)

14. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Dag lieve schommeldinnetjes,

@Jem, ach, die domme boes helemaal je verjaardag vergeten. STOM STOM!!!! Hierbij dan toch nog een hele lieve verjaardagsgroet van mij. Heb je het leuk gehad??? Sint en Jem combifeest gedaan??

@Klingel, goed dat het weer ietsie beter met je gaat. In ieder geval al weer op de been lees ik. Goeso, jij weer antiekstalk want ik ben eens met: rommelen in gezond klingellichaam zou niet moeten. Ik begrijp dat het nu steeds zwaarder wordt. Moeder natuur vraagt nogal veel vind ik.

@Pook, Neeh, nie verhalen... das juist zo'n leuke foto.

@Trees, hoe gaat het met jou? Wordt het gedurende goede groei frummel met goede echo's makkelijk in hoofdje? Of blijven de paniekaanvallen op de voorgrond staan. Hoe dat allemaal zit met die bazookabollen weet ik natuurlijk niet maar ik zou flink blijven loeien as je het niet vertrouwd.

@Marb, wordt het voor jou ook alweer spannend nu?? Ik heb je niet in het onderschrift staan dus kan nu nog niet gluren. Ik niet eens met CB. Wat een onzin seg! Dat meissie van jullie weet uiteindlijk heus wel wie ze is. Volgens mij hoef je daar helemaal geen druk achter te zetten.

@Elke, oei, schrik!!! En nu?? Nu weer beter met Nadine.. maar hoes met jou eigenlijk. Trek je het allemaal nog? Zie je het zitten om binnenkort schommels op bezoek te krijgen?

@Hier, tja, wat zal ik erover zeggen.... nog geen ongi, geen pretestgevoel waar ik aan toe wil geven. Wacht rustig af.... ik ga uit van morgen dalende temp. Lichaam doet nog niets en emo's ook niet (niet meer dan anders in ieder geval). Ik kan me niet voorstellen dat ik swang zou zijn dus ik ben geheel nuchterboes. We wachten af tot in ieder geval dinsdag maar ik denk dat dat niet nodig is.
    Klingel, ik ga dan gewoon 'gezellig' met jou 2010 in....

Nog 2 weken tot onderwijs gekte minder wordt.... ben tot die tijd niet veel of vaak aanwezig maar ik knijp er niet tussenuit hoor!

Fijn weekend kus

15. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    hmm nuchterboes.

als ik je temp zie snap ik daar geen floep van, omdat de ovu's steeds NEEE zeiden.
    daarom gaak toch een beetje rare dingen denken eigenlijk!

wat is je normale pre-ei-temp?

ik geloof dat ik toch even extra ga duimen wegens verdachte vibes!

enne, gezellig in januari? ja daag! jij wordt in dec swang!!!!

enne, borrel dit jaar? ik ben van plan dit jaar nog een aantal dingen te doen die god verboden heeft, want vanaf 2010 is het cryooooos vangen en zwangen!

:)

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    jaja nieuwe avatar, maar het is nog steeds een dalmatier hoor. Kwam ik toevallig tegen op glitterplaatjes jacht. En een dalmaat met een knuffel is toch wel heel toepasselijk hier........
    Gisteravond heeft Yuna ook zo'n mooie fisher price brandweerauto met dalmatier gekregen:) Mama kon die niet laten liggen in de winkel:p

Boes; raar kaartje hoor, maar wie weet uit rare kaartjes komen soms mooie verrassingen. Succes met eindejaarsschoolwerksprint!!!

17. Jem

Jem Actief lid

Sep 7, 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! *smelt* :D
    Ik heb een superverjaardag gehad met een gezondheid die boven verwachting was. :) En ben sch(r)om(m)elijk verwend met leuke presentjes!

Daarnaast is de Sint toch nog langsgeweest, dus ook Daniel heeft weer een berg boekjes, een houten speeltrein en leuke kleertjes gekregen! Zijn jullie brave meiden nog verwend door de Sint?

Ik hou het even kort, want ben nog bij mijn ouders in Zeeland en we gaan zo eten en daarna terug naar huus.

Binnenkort komt er een uitgebreidere reactie.

Schommelgroetjes,
    Jem

18. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @jem: smak!
    fijn dat je verjaar leuk was!

hier niet verwend, maar mijn kadootjes liggen in de duitse vriezer!

@boes: hee seg, vandaag is dag 32. wat is normaal, 30 toch??
    zou dat een stunt zijn, jij zonder gevonden ei swang?

ooo bid bid bid *baileys-smok*!

19. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Even een mail gekopieerd:

Hoi allemaal,

Even wat minder leuk nieuws. Voordat jullie je erg veel zorgen gaan maken: het lijkt allemaal goed te gaan komen. Sarah ligt in het ziekenhuis met (hoogstwaarschijnlijk) een luchtweginfectie en/of een darminfectie.

Al sinds vrijdag was ze niet lekker, vrijdagavond heeft ze behoorlijk overgegeven. Zaterdag kreeg ze koorts, maar was ze nog wel vrolijk en alert, dus maakten wij ons nog geen zorgen. Wel dronk ze toen ook al behoorlijk weinig. Gisteren (zondag) dronk ze nog steeds amper en werd ze helemaal suf. Ze was echt niet meer wakker te krijgen. Dat was voor ons toch wel het teken om de huisartsenpost in Amsterdam (we waren bij mijn moeder) te bellen, eigenlijk met het idee dat ze ons zouden gaan geruststellen. Maar we werden toch gevraagd om even langs te komen en nadat de dienstdoende arts haar had gezien heeft ze ons doorverwezen naar de kinderarts, vooral met het oog op uitdroging. De kinderarts was er niet gerust op en vond het een beter idee om haar op te nemen, helaas geen bedje vrij in het AMC, dus moesten we naar het OLVG. Daar zitten we nu nog. Sarah heeft een reeks vervelende onderzoeken achter de rug en voelt zich nog erg beroerd (hoge koorts, diarree en algehele malaise, zoals dat zo mooi heet). Ze moet sowieso komende nacht nog blijven, verder is er nog niets bekend. Als we meer weten zal ik proberen info te updaten.

Er mag maar 1 ouder bij haar blijven, dus marbman moet 's avonds naar huis. Heel sneu! Gelukkig mag ik wel bij haar blijven.

20. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    :$
    :(:(:(

huil! en schrik!

ach de lieve LBB, wat sielug!
    is het wel allemaal onder controle?
    fijn dat jij bij haar kan blijven, dat moet ook wel, zo zielig anders voor zon klein frummeltje.

ach huil nu hebben we 2 schommelbabies in het ziekenhuis...

veel sterkte liefmarb!

Share This Page