temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Vandaag goede echo gehad! Frommeltje was aan het duimen *smelt*. Dacht gisteren even dat het mis was, maar dat was de overspannen geest van Trees die flauw aan het doen was :x.

Kusje voor Sarah en Nadine en knuffel voor alle schommelmeisjes

Later meer. Ik ben namelijk verwikkeld in een spuug- en poepmarathon :). Ook een manier om je verjaardag door te brengen..

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    jeeej ik had vanuit bed al gejuicht, maar hier ook nog een keer:
    HOERA!
    werkelijk waar trees, wen er maar aan, het gaat gewoon GOED en dat blijft het!! :)

kots&poep op verjaar? buh... maar met liefde denk ik?

enne, dus ook bollen geannexeerd? geen duitse klingelmunitie meer nodig????

@nadine: heeft goede nacht gehad!
    @LBB: hoe is t met kleine sarah???
    @pook: viscosi? weet niet, opzich zou je t zo kunnen noemen, gewoon de dunheid/dikheid van je bloed

@rest: douchen, kom net uit bed, braaf he! :)

3. neline

neline Lid

22 nov 2009
    48
    0
    0
    NULL
  4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dames, zullen wij nu eens naar de Clubs verhuizen?!

@ Trees: Wat fijn, moest er gewoon van huilen. Ben zoooo blij voor je.
    Maareh... Spuug&poep? Buikgriep?

@ Klingel: joe beetje beter? Voorsichtig!

@ all: Sarah doet het goed! Als ze zo doorgaat mag ze morgen naar huis, joehoe! :D

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

allemaal goed nieuws!!!

Sarah mag morgen naar huis

Trees heeft een prachtige beeb in buik dat nu al een duimelotje is!!!!

Laat dit een voorbode zijn voor 2010 met alleen maar goed nieuws!!!!

6. Trees

Trees Niet meer actief

Marb wat fijn dat Sarah het zo goed doet!!! Woeiii!!

Boes stomme, achterlijke ongi! Ik ga heel hard duimen voor december en de stand van Pluto en de maan (ofzoiets ;)). Boesman kan bij jou huisarts worden ingeschreven btw. 'Fijn' dat hij steeds meer open voor wat onderzoekjes gaat staan.

Klingel ben je nog steeds rustig aan het doen? * Kijkt nu heel waarschuwend en streng*. Overstimulatie is eng en gevaarlijk. Vandaag naar dok Antiek geweest. Wat zei deze?

Jem alles goed met de kerels? Updatefotootje voor ons?

Pook, yunabeeb wordt vergeleken met een kool :$;) *flauw hier*

Elke en nadine, smok smok smok!

Hier denk ik een buikgriepje?!? Mag de pret niet drukken, want heb net bloeduitslag gehad. Mijn progesteron is aan het stijgen en hcg langzaam aan het dalen (is nog steeds ruim 135.000 :$). Dit betekent dat de placenta het nu overneemt en met succes. Ik kan me minder druk gaan maken over progesteronaanmaak (hoeven mijn eigen stokjes niet meer te regelen) en ga de komende vier weken langzaam afbouwen met bolletjes.

*smok*

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    haai!
    :)

@marb: wat FIJN dat LBB bijna naar huis mag! huil! voor t weekend dus? snifje wat fijn!!!
    @marb: wel een goed idee denk ik, naar de clubs verhuizen.. zal ik eens een modje gillen als we t er allemaal over eens zijn?
    misschien worden we daar minder inbraakgevoelig van? (let wel, meelieflezers daargelaten, t gaat om de ' ik-plemp-gewoon-overal-behalve-in-t-daarvoor-bestemde-tempkaartjes-topic-mn-tempvraag-brekers' ! :D)

@trees: huil&jank&tapdans&horlepiep!!! prog weer stijg en HCG daalt van hoge hoogten wegens plaKcenta die t over gaat nemen?
    juich&jank!
    (enne, niet zeggen dat jij ook om 0815 aan de lijn zat, ik werd weer in de wacht gezet!:D)

shit (en kots) van overgeef&dia, buikgriepje? wel sigtig aan doen he, veel drinken, en en!
    ohh ik ben SO blij voor jou!
    het is een wonder, en ik ben zo blij dat jullie door hebben durven gaan na alle ellende! *huiltje*

*snif*

@pook: tralala, hoest met de yunana? enne, mis je je werk al/nog steeds zo erg? wanneer ga je weer beginnen eigenlijk?

@jem: waar is u, gij vrolijke hawaiikettingbabe?

@boes: en u dan? hard werken richting weekend.. vind t ook zon fijne doorbraak dat boesman niet persee anti anti ha/zh is nu. *smak!*

@elke: elke leeft haar leventje in t ziekenhuisvaccuum.. nadine had een wat slechtere nacht weer, brr.
    heb elke beloofd dat, wanneer zij gilt (ze is er nu te druk/niet klaar voor even) we gaan shoppen&dineren.
    wie wil, aansluiten? ongevraagd? :D

@hier: ik van bed gevallen want vanmorgen vertelde antiekzuster dat mn progesteron 200 en mn HCG 3 was.
    ARGH!
    antiek zelf, die ik later sprak, kon me met alle teentjes weer op de grond krijgen.
    prog komt van follikels (cystes?) die er nog zitten, plus de bolletjes (maar dat kan niet want ik heb ze maar 1 dag gebruikt)
    en hcg is staartje van pregnylprik van maandag 1/12..

ja opzich allemaal logisch... ;)
    en zou ook niet weten waar ik swang van had moeten worden.. ;)

MAAR TOCH IAS!

so.

verder gaat t beter geloof ik. lang leve de rust! :p

vanaaf wel lekker uit eten met vriendinnetje, dan proost ik op hele schommel hoor!

may all our wishes come true.

8. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ik heb vanaaf ook regeldag :D

9. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    @marb: super dat Sarah het weer zo goed doet! Ben trots op de muppet aka LBB! Sterke meid hoor! Je zal er wel onwijs naar uit kijken om weer lekker thuis te zijn, wat is de 'gewoonste zaak van de wereld' ineens een heerlijkheid??

@pookie: hoest met jouw mormeltje? hoeveel weegt Yuna nu eigenlijk ondertussen? :)

@fotos: ik stuur jullie allemaal een uitnodiging voor mijn webalbums over de mail. Om de een of andere reden lukt het me niet om de foto's te comprimeren. Hij zegt dat de foto waarschijnlijk te groot is?? Ik krijg het met mijn HTK software niet voor elkaar. *snif* Het is wel een overdosis Daniel hoor, dus jullie zijn bij deze gewaarschuwd :p

@klingel: SO, hoe was je etentje? Is pijn al wat minder door meer rust? Wanneer verwacht je nu ongi? En komt dit dan nu wat beter uit met de K&O&N-sluiting in D?

@boes: ik heb een test op internet besteld, ik heb er ook nog 1 over, wil je die ook ? *proest* Tot wanneer moet je nog werken trouwens? Alleen deze en volgende week nog?

@trees: goed nieuws!! (behalve dan de buikgriep) wordt afbouwen bolletjes door Antiek gedragen? Joehoe, hoe voelt dat nou? Zo'n werkende placenta? ;)

@shoppen en dineren: dat klinkt als een aangename invulling van een mooie zaterdag! Count me in. Zal volgend jaar worden he... nieuwe deet prikken?

@elke: hoest nu met Nadine? Is de hersenvliesontsteking al wat minder heftig aan het worden? Drinkt ze nog steeds goed? En gaat het in z'n algemeenheid wel steeds beter met Nadine? Nieuwe dikke vette pletknuffel en hopelijk gaan we begin volgend jaar meeten! Ik wil joe en kleine nadine graag sien!! :D

Nu kerstkaartjes regelen!

Dus geen regelavond hier!

Smakjes,
    Jem

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Trees, ik ben zo enorm blij voor jou, geweldig. Jij word nu echt een mama, jou wonder komt er over een aantal maanden uit !!!!

Sarahbeeb in het ziekenhuis, maar het gaat goed met dr, gelukkig.

klingel doe ik gewoon in dr eigen topic ;)

Verder iedereen ik vind jullie schatten !!!
    Jullie zijn echt lieve vriendinnen voor elkaar, moest het even kwijt !!!

uitbraak

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @ikdus: lieve inbraaksmak!! :)

@schommel: ja sie je wel, zo lief sijn wij!!

@etentje: was super, gepimpte sushi, kreeft, alleen het unlimited wijnbestellen miste (allebei met oto)
    *quote klingelvriendin bij het zien van de rekening: ' SO dat is ook weinig! ohja, we hebben niet (lees 2 wijn pp) gedronken!!! ' *

@pijn: niet gehad vandaag! primeurrrrrrrr!
    grappig zeg, wat dat rust al niet met je kan doen :D

@jem: waar is die uitnodiging dahan?

@boes: sit se nog in de kroeg? goeso! REGELEN met die hap, potjandunne!

@regelen: wanneer regelen regelen? ik mag/moet deze maand nog legeputten! daarna is het weer heilige boontje met danoontje!

slaapsmak!

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
  13. Trees

Trees Niet meer actief

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    We mogen naar huis! *gaat gauw spullen pakken voor ze zich bedenken*

15. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Lieve allemaal,

@Marb, Sarah weer thuis = grandioos. Vond dat Jem dat mooi verwoorde met haar doodgewoonste zaak van de wereld zin. So, nu weet een ieder het thuis zijn weer meer te waarderen. Ook ik!

@ikdus, vond dit ook wel heel lief gezegd.

@schommelmeisjes, dit willen we toch niet missen door in club te gaan??? Of zie ik het nu verkeerd? Kan dit dan ook nog steeds? Ik word hier warm van en ach, af en toe een tempvraagje met een doorverwijzing van onze kant is toch ook geen ramp?

@Klingel, Goeso, pijn weg. En applaus voor maar 2 wijn. 01.30 lag ik allang in t bedje... moest gewoon weer werken vandaag!

@Trees, ongelooflijk blij voor jou. Zit er binnenkort nog een theedrinkzaterdagmiddag in. Heb het gevoel dat je kop al iets minder ver int zand zit. Gelijk??

@Jem, gister nog met boesman gehad over thuistesten, besloten om dit niet te gaan doen. Nog 1 ronde en dan testen bij HA (is dit dan al de mmm benoeming of moet ik daarvoor echt in het ZH zijn?)

@Pook, binnenkort al aan het werk?????!!!!! Nu al????

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @boes: werk niet nu al maar 4 januari al!!! 10 weken na geboorte! arghhhh en die decembermaand gaat altijd al zo snel voorbij!

@trees; wow wat een impact heb jij en klingel hier op het forum! Maar wie weet werken de plakpillen ook voor andere meiden!

@klingel; Sushi jaaaaaaaaaaaaaaa!! heerlijk en maar 2 wijntjes erbij, goeso. Ik kan niet wachten tot een overdecadent sushifestijn met onbeperkt champagne drinken!!!!! ( tja je moet wel wat over hebben voor kind ivm BV nog steeds BOB met af en toe een bokbiertje of wijntje)

@jem; waar dan linkje naar foto's??????? Of moet album eerst nog gecensureerd worden:)

@Marb; SARAH weer naar huis, gelukkig maar. Nu dit weekend maar extra knuffelen met haar!

@Elke; Nadine weer beter na slechte nacht??????? Hoe gaat het met groeien??????? ofwel KLINGEL update!!

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    haai!

van bank naar bed via appel!

@trees: goed he van ons. we zouden de DvD eens moeten inschakelen!!!
    dooie, klooie, rooievaar... pp.. ais.. loei.. plakpil.. bazooka.. galmen in de kerk.. :D
    drew moet ook plakpillen zeg!
    kunnen wij niet extra voor haar hamsteren?
    *gat in markt/pyamabroek: hamsterstore voor beebkrijgartikelen!!! ik denk aan plakpillen, prikpennen, PPflip-overs, LOEI-a-foons, enso!*
    :D
    @trees: hoest verder met de struisvogelarij? heb je al 1 wimper minder in zand nu elke echo meer treesbeeb alive laat zien?????????
    (balngrijke vraag)
    @marb: wegwezen daar! :) RUNNNNN LBB!
    oooo wat fijn!!!!
    extra lang knufflen op de bank thuis met haar! ( heb je allang gedaan :p)
    @boesje: niet aan de TT dus?
    je kan prima voor een ZT naar de HA hoor.
    langzaam opbouwen..
    @boesje: als we naar clubs verhuizen weten meeleeflezers ons te vinden, tis meer dan onze misleidende titel dan mindermisplaatst is :)
    @boes: niks vernomen van elke vandaag ondanks stalksms. neem aan dat dat geen slecht nieuws betekent, weet ik ook wel (bijna ;) zeker)
    zal morgen elkemoeder eens stalken.
    @boes: jaaaaaaa champ en sush! lekker he! argh!!!!
    echt t enige voordeel van nietzwangwordmaand! :) goed getimed wel, MET KERST!
    @kerst oud en nieuw: wat gaan jullie doen met deze dagen? (alleen van marb weet ik van NYE feestje)
    @pook: bijna 4 janu inderdaad- GIL!
    maareh, je wou toch heel graag weer beginnen? :p
    of niet meer? ;)

@hier: lekker slapen nu, voor t eerst zonder echt pijn! :)
    vandaag met mama megaaaaaaaaaakerstboom in schooltje gesleept (lees: laten slepen) en door de twinkglitter alhier helemaal blij nu.
    ja, dat werkt blijkbaar echt!

:)

kerstkus en zoefnaarbedsmak.

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    #2438 pookie66, 12 dec 2009
    Laatst bewerkt: 12 dec 2009
    foto van twink glitter boom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wij hebben miniboompje, ruimtegebrek door aanwezigheid box en allerhande babyspul:)

zeker zin om aan hert werk te gaan alleen is 4 januari zo'n rotdag om te beginnen. Beste wensen zoen/smak ellende en dan ook meteen 4!!! dagen aan het werk. Geen rustige opbouw die ik zo in gedachten gepland had, ik zou rond 17 december beginnen maar ja 2 weken late bevallen= 2 weken meer vrij. Niet erg natuurlijk maar 4 januari is gewoon K....

Aparte topics start jij! ztoch geen side-effect van de overstimulatie????
    [​IMG] welke muziek wil jij op je eigen begrafenis/crematie?
    Enjoy the Silence staat bij mij ook wel hoog hoor. Maar favo blijft toch echt Newborn van Elbow......heeft muzikaal alles in zich en qua text vooral de vergankelijkheid van het leven.
    Verder verandert lijstje per dag, en alles hangt ook af van tijd/wijze doodgaan...........Maar voorlopig doen we daar nog niet aan!!!!!!!!!

19. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Soheeee, maar 2 berichtjes gisteren! ;)

Marb is natuurlijk aan het QT-en met Sarah en Marbman. :)

Ik ga het ook ff kort houden. Zo muziek maken met het bedrijfsbandje. :)

Vrolijke Feestmuzieksmak!
    Jem

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, idd :) Sorry meiden, ik lees wel mee hoor, maar wilde dit weekend graag een beetje rustig houden. Het heeft er toch best wel ingehakt allemaal!

Smok!

Deel Deze Pagina