temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Liefe allemaal,

Update hier: Jemman nog steeds ziek, ik nog steeds snotverkouden. Daniel gaat weer wat beter. Vandaag 2e prik gehaald. Jemman mag niet omdattie koorts heeft. Hij moet in januari een afspraak maken met de GGD.

Bijna kerstvakantie en vanuit huize Jem ook een prachtig sneeuwuitzicht.

Pook, wat een schatje en wat wordt ze al groot!! liefffff... BTW Kzal onze kerstkaart tzt naar jullie mailen.

Klingel, Q-tijd, wat goed! Moeten Jemman en ik ook es doen ;)

Trees, schokkend hoor, wat die gyn zei.... het antwoord blijkt toch toch in de eenvoud te liggen??

Marb, ik hoop dat Sarah snel weer de oude is. Bij jou willen zijn is aan de ene kant schattig, maar ook wel lastig he.... :p

Boesje, ik denk dat Boesman verder is dan jij denkt en 2010 gaat gewoon vruchtbaar worden voor jullie!!

Pook, wat een lief idee van dat liedje!
    Elke en Nadine, denk aan jullie!!! In 2010 snel afspreken!!!

Nu snel Daniel troosten, want de heeft problemen om weer in slaap te komen na de voeding...

Trust!
    Jem

2. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Lievelingen....

Hectiek hier... maaaaar IK HEB VAKANTIE!!!!!!!!

Kerstdiner en school voor vandaag is afgeblazen (door sneeuw) en voor de kids doen we ter compensatie een nieuwjaar diner...
    Wel gek hoor. Ben nu aan het opruimen, poetsen en voorbereiden wat ik anders in de vakantie had moeten doen. (vin t eigenlijk wel effe lekker zo!)

@Trees, wat ben je ook een heerlijk positief mens met je vooruitkijkerij. We moeten maar even afwachten wat het weer doet of we zaterdag door laten gaan. Het sneeuwt nu namelijk weer en ik had vanmorgen beter op de schaatsen kunnen gaan dan op hakken. ;)

@Klingel, het zal wel prachtig zijn in dierentuin nu met dit romantische weer. Zijn dierentuinen nu nog open??! Moet wel lachen bij idee jou te zien met glitterlaarzen. Ik geloof dit weer niet meer bestand tegen klingelhakjes :D
    Hoe is het verder met je?? Is rustmaandje rustig? Lukt t je de dingen een beetje van je af te zetten?

@Jem, he, gets, nog steeds niet allemaal even fit daar? Balen!! Jij ook bijna kerstvakantie... lekker he? Rustig aan en knuf

@Marb, kan voorstellen sneu voor Sarah. Maar vond treesstukje wel verhelderend. Zorgt misschien toch nog beetje voor extra moederzorgen?? Kan ik me wel voorstellen. Het maakt toch wel veel impact op zo'n kleintje, en natuurlijk ook op jullie! Knuffel haar maar extra veel en vaak!

@Pook, wereldidee om nummer voor Elke te doen. Ben gister alvast even langs glazen huis gelopen maar heb Giel (of ist Chiel) nog niet gespot. Hoe is het daar bij jullie met de sneeuw?

@All, zondag begin ik weer met ovu's, heb mezelf streng toegesproken dat nu ik vakantie heb maar es beter mijn best moet doen en structuur moet aanbrengen in testtijd en volhouden tot 2 streepjes.
    Ben verder aan het genieten van sneeuw. Gisteravond op schoolborrel tussen de drankjes door vijf keer een sneeuwgevecht op het plein gehouden. :D
    Daar wordt een mens weer vrolijk van!!

Dikke kus

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    even een snelle smok!

@jem: beterschap voor de jemman!
    enne, Q time moet je soms echt dom plannen denk ik!
    en zelfs met tegenzin gaan uitvoeren, wij wilden veeeel liever lekker binnen blijven maar het was eenmaal buiten, hoewel ijskoud, een heel leuk dagjeavondje! :)

@boes: tjonge, geen diner maar wel sneeuwgevechten hehe! leuk!!! goed dat je trouwens helemaal gaat ovu-en. dagelijks, en dan op 2 vaste tijdstippen op de verwachte eidagen?
    moet je m toch vangen.. anders is t wel gek hoor...

@glazenhuis: wat LEUk dat ie bij jullie staat! hoe ziet t eruit allemaal?

@trees en boes: nog durven daten?

@nadine elke: hebben goede dagen en nachten gehad! :) superrrrfijn!
    ik mag meekijken op de webcam boven de couveuse, echt super bijzonder en emo. of ad ik dat al gezegd? (dement)

@nadine fotos: elke heeft beloofd dat elkemama er een boel zal sturen! na t weekend ga ik er weer om zeuren! ;)

@LBB: hoe gaat t met jou??????? bekomen van de schrik??

@yuna: en hoest daar????

@hier: koudddddddddd! maar knusssssssssss binnen.

smak!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    wow een couveuse met webcam, wat gaaf!!!!
    En fijn voor Elke en familie, kunnen ze altijd even naar het poppetje kijken om haar in de gaten te houden.
    Bij ons in huis zou dat gelijk op de TV aangesloten zijn en die altijd aan staan als we thuis zouden zijn........

maar nog opties voor 3FM serious request???????

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    nou ik heb er wel over nagedacht maar ik weet t niet!
    ik weet alleen alleen dat ze dat nummer van anouk zo mooi vond, dat hebben we in de week voor haar ziekenhuisopname ook nog gedraaid.

kan elkeman wel eens vragen?
    of zullen we gewoon zelf wat uitzoeken?

mooi verhaaltje erbij..... komen we zo op de radioooooo!

(of nog leuker, naar t glazen huis gillen. ik kom er volgende week nog even- trees&boes: MP?)

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik zou bijna ook ff langs G'ning rijden om gezellig mee te doen!

Maar mooi verhaal doet wonderen en langs gillen is natuurlijk zeer schommelwaardig!!!

Anouk is op zich OK, maar zal heel veel aangevraagd worden. Niet echt uniek dus.

Maar nu ga ik eten vanavond naar de KERSTBINGO
    veel glitterspul winnen ( hoop ik :)), ennuh niet oubollig hoor maar hilarisch gezellig met allemaal (jonge) collega's, bloedfanatiek dus!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    jaaaa! doen!!!
    *schommelsneeuwmeeting voor glazen huis om plaatje aan te vragen voor meisje in glazen mini huisje!*

8. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een sneeuw, wat een sneeuw!
    Zeer schommelwaardige uitzichten hier!
    De besneeuwde ijsschotsen dobberen voorbij.

Wij zitten knus binnen, ik waag me alleen naar buiten om de kerstpost op de bus te doen, anders issie te laat..

Heeft iedereen nu vakantie of moeten sommigen vanaf morgen nog een paar dagen bikkelen?? Ik ga alleen woensdag nog even werken en dan is het schluss.

@Q-time: laatste keer was op vakantie in Belgie.. toen zijn we van ellende om half 10 al richting huis gegaan, omdat ik mijn ogen niet meer open kon houden... ;) Maar tot een uur of 9 was het erg gezellig en geslaagd.

@nadinefotoos: ik kijk ernaar uit!!!
    @webcam: mooi he en idd erg emo, dat dit zo kan.

@serious request: pookie, ga jij dit aanvragen?? enneeh.. wanneer dan, dan zet ik de radio ook ff aan.

@nadinecadeau: dit ga ik regelen zodra we een deet hebben!

@pook: hoe was glitterbingo??

hoest met de andere schommeldinnen?

sneeuwknuffel,
    Jem

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Bingo was weer fantasties!!! Een zeer glittewaardige kerstbal met sneeuwbal en van kleur veranderend ledlampje erin gewonnen!!

Wat dachten jullie van dit nummertje:
    Natasja Bedingfield met I' wanna have you're babies???????
    YouTube - Natasha Bedingfield-Babies

smok vanuit een winterwonder Zaanstad waar het nu hagelt:(

Even naar G'ning lijkt mij heel leuk maar het is wel 2 uur rijden vanaf hier, met dit weer iets minder fijn dus. Nog ff nadenken..........

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @pook: wat lachen, BINGO voor jongeren! en een glitterbal gewonnen, helemaal schommelworthy!! :)

@request: je hebt gelijk, anouk wordt natuurlijk onwijs veel gevraagd. beter een bijzonderder nummer!

@beddingfield: ik moet eerlijk zeggen dat ik dit liedje niet echt vind passen bij elke/nadine situatie.. :) wat mij betreft mag t wel wat emotionelerliefdetraantjesalleskomtgoederiger? :)
    ik zal zo eens even gaan graven.
    misschien een heel mooi lief liedje in t NL?

@glazen huis: wat zou DAT leuk zijn als we er allemaal heen gingen.
    met roze kerstmutsjes op. en glitteroorwarmers. en dan het schommelverhaal en nadinewonder vertellen. in de studio met warme choco en slag!
    *fantastie slaat op hol*
    :D

@jem: proest, de ijsschotsen drijven voorbij? :D
    alleen woens werken en dan lekker kersten? goeso! daniels eerste kerst, smelt! :)

@trees: hee seg! MP! ;)
    ik heb al gejankt om je echo in je 8keer topic maar ik vind eigenlijk dat de foto ook hier in de schommel moet schitteren!!!! :)
    *pakt vast de zakdoekjes er weer bij*

@nadine: nadine doet t goed tralala!!! :)
    morgen stalk ik elkemama weer om fotos maar misschien kan ik er wel eentje van hyves afjatten?

@boes: hoes? lekker pruttelen in dat wonderschone monumentje van jullie?
    als je trouwens naar de HA gaat he... waarheen laat je je dan doorverwijzen voor de gewone onderzoekjes?
    UMCG of martini of of of?

@all: hier nog in pyamabroek. met gebakjes erop, dat wel. LUI!
    buiten sneeuwt t op een of andere manier horizontaal. MOOI!
    maar hardlopen gaat niet echt werken zo.. ben ik heel geschift dat ik daar zin in heb? :(

@ei: mn ei komt hopelijk zo ongeveer rond kerst. ik wil deze week nog even een echooooo laten maken in heerenveen om te kijken of alle vocht en eidingen weg zijn.
    denkvrees van niet helemaal...

@schommel: sneeuwbalsglitterknuffelhartjeschocometslagroommak!!!

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    schomlina's!!!

check uw meel ivm geheime actie!

:D

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    haha geheime acties daar zijn we dol op!!
    Maar ik zie Klingel daar wel al geheel schommelachtig zitten hoor die krijgt de beveiliging wel zo gek dat ze de deur even voor haar open doen:)

Maar hier nog zo'n idioot die vanmorgen wilde gaan hardlopen ( pookman). In plaats daarvan een rondje door de sneeuw geploegd met kinderwagen. Jemig wat is dat zwaar lopen zeg!

@jem; niet meer aan het snotteren??? Goed idee van de kerst kaarten dat gaan we hier vanavond/ morgen ook maar weer eens doen.

Eerst vanavond lekker onbeperkt SUSHI happen!!!! Jamjam en mama gaat gek doen en neemt er ook een wijntje bij!

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    GIL sushi!!!! :p

enne, pookman ook al zo gek? ik heb hier net 1 teen naar buiten gestoken maar het waaitsneeuwt echt te hard... mok!

@actie: heheheheh! :D
    ik heb dr sin an!!!!! :p

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Waai is hier al helemaal op sneeuw niet aan de lucht te zien, alleen moet de temp nog laag genoeg zijn. Het was niet zo heel erg koud buiten.

maar hardlopen met dit weer is vragen/roepen/brullen om een verzwikte enkel of erger. Hier is in ieder geval geen stoeprand hobbel of kuil meer te herkennen alleen maar sneeuw........... MOOI!!!!!!!!!!!!! ( en dan zitten we in een woonwijk)

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    je hebt gelijk pook, ik blijf binnen... t wordt alweer donker ook lijkt t!

is t al tijd voor een wijntje?

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Retorische vraag???????

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    *plop*

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    *GIL*

nadinemeel in uw e-meel!!

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

20. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Kan jullie niet bijschommelen maar ga wel poging doen. Eerst hier en dan zo verder via de meel.

@Marb, jij alle recht om je even terug te trekken.... is Sarah nog steeds onder de indruk van ziekenhuisbezoek of is ze weer echt ziek? Vin het wel ontzettend sneu en hoop dat het snel weer beter met haar gaat. Knuf

@Pook, jij aan de wijn!!! Goeso!!! Grun is inderdaad wel een beetje ver he voor een minideet. Wel jammer!!

@Klingel, pruttelen in monumentje???? Het sneeuwt hier nog net niet binnen. :D
    Maar, mijn god, het vriest en tocht hier behoorlijk!! Das nog eens een goede reden om heerlijk dicht tegen elkaar aan te liggen :D Ik ga mee in boesman tempo... eerst maar eens babbelen met de HA en dan verder kijken.
    Maar jij nog even een allesisschooncheckecho??? Maar je hebt het gevoel dat het nog niet allemaal weg is??? Jee, wat duurt dat lang. Wanneer ga je? Hoe bevalt je enigszins rustperiode? Dikke kus

@Trees, ECHO?????? Daar wel en hier niet.. hierheen ermee..

@Nadine, zo ongelooflijk klein maar wat een vechtertje.. blij met eindelijk foto!!!

@Jem, pook, en Klingel, wat zijn jullie actief bezig geweest seg! Ik ga nu naar meel en daar verder.

Kus

Deel Deze Pagina