haai! liefschommel! @inbraakfemale: ook mooie suggestie grappig trouwens, we krijgen er meer binnen (thanx allemaal! ) en er wordt over vergaderd. slaap maar gaat over zwanger zijn he, maar past heel erg goed bij een wondertje in de couveuse (en inderdaad, JANK! wilde t voor klingman draaien rond de 12 weken... ...) @boes: hee schat, lekker vrij? goeso, in boesmanstempo meegaan. en goeso, lekker warmte zoeken bij elkaar in de vrieskou! houdt monumentje vries een beetje buiten trouwens? alleen fries binnen laten hoor! (got nu twijfel ik, het IS toch ook een fries? of was t nu alleen een kurk??) over wat je vraagt: rust bevalt erg GOED. tjonge geen spuiten, niet (af)tellen, geen gedonder.... wat heerlijk!!!!!!!! woensdag even echo, ik wil zelf zien of dat vocht en eieren weg zijn. vrees van niet helemaal. hoop van wel! hee, jij bijna ei, in DE maand. en vrij. dus tijd! ga ervoor meis!!! @trees: hee seg! MP! @marb: knuffel voor LBB, en voor jullie, hoe is t vandaag? @rest: dikke sneeuwige smaksmokschommelpicknickknuffel!
*elke geeft iedereen een superdikke kus en leeft met iedereen mee al kan dat nu niet persoonlijk! ze is onwijs superblij dat trees lekker doorzwangert!*
Trees komt aan haar MP voldoen! Ikke net mijn mail checken en zag er alweer volgebombardeerd uit . Donderdagmiddag ben ik niet present. Ben omaatje aan de andere kant van het land aan het vergezellen in de Intratuin (het is serieus voor het mooiste uitstapje van het jaar) en daarna ergens hapje eten. Schnitzels met patat enzo... Getver moet er zelf niet aan denken . Boes lekker naar de sauna geweest. Lekkere sneeuwrollebol gedaan? Welke sauna ben je geweest? Klingel aan de zuup? Waar woensdag echo? Meppel? Heerenveen? Geen buikpijn meer? Hoe ist met sarah? was ze nu weer ziek Las ik nu ergens dat Pook aan de drank was Jem hoe ist daar? Ook vakantie? Nadinefoto was prachtig! Oh nog wat huizennieuws. We zijn in saaihuis in Peize wezen kijken. Compleet gebrek aan x-factor. Gartshuizen (ofzoiets) daarentegen is echt serieus het mooiste huis wat ik ooit in mijn leven heb gezien. Zo mooi dat we vanochtend een bod hebben geplaatst . Wel onder voorbehoud van eigen verkoop woning (stonden ze volgens de makelaar voor open ) en bouwtechnische keuring. Makelaar vond alleen ons eerste bod wat te laag ... Oh en er rijdt een schoolbus naar dichtsbijzinde basisschool en deze stot voor het huis. Afwachten.. *smok*
Goede mail!!!!! ben het helemaal eens met het plan ( leuk alle meelezers teasen) zo verder wendag gehad met Yuna bij mijn moeder, ofwel zij past op en vader en ik zijn lekker wezen shoppen bij Sligro! Jamjam, het wordt een lekkere kerst!
ja lekkere dingen ingeslagen pookie? *YAM* @meelezers: sorry voor geheimzinnigheid! misschien maar beter even meeluisteraars/kijkers worden donderdag! @bed: wij gaan lekker in vers bedje. vind ik altijd soooo lekker! vandaag maar weer eens een ovutestje (van elke ) gedaan, er kwam al iets op. morgen echo in heerenveen, en daarna etentje klingmanwerk. hm. @boes:ei al besprongen??? of tijdens onze date donderdag? zoals je ei wel vaker springt op schommeldeetmeetdag? SMAK!!
We hebben net het huis in Garsthuizen gekocht onder voorbehoud van eigen verkoop woning!!!! Ik ben echt helemaal happy met ons droomhuis
@Trees, gefeliciteerd met droomhuis!!!! Zijn er nog bezoekers geweest voor huidig huis? @Klingel, zie je morgen! @hier, je raadt het nooit maar het gaat hem waarschijnlijk weer es niet worden deze maand. Maandagavond na sauna (zat in zevenhuizen trees) posi ovu. Boesman nergens te bekennen met cursus in Zutphen. Komt vandaag thuis. Vanmorgen temp omhoog dus ik heb hem gister gehad denk ik. Das te laat om vandaag nog te klussen. Wel vrijdag, zaterdag en zondag geklust maar of dat voldoende is, nog twee dagen voor ei???? Volgende week afspraak huisarts. @Marb, nummer komt straks via de meel. @rest, knuf
@boes; Het kan hoor, hier ook gevalletje hopeloos geklust (dt?) maar toch is dat ei na sprong direct gegrepen en bevruchteld!! Niets is onmogelijk! @Trees; GEFELICITEERD het mooie huisje, hopelijk wordt jullie eigen huisje snel verkocht!! @klingel; bedankt nog voor de foto, ongelooflijk dat Nadine nu al (pas) 800 gram weegt. Zo klein!!!!!!!!!!!!Maar zo sterk! En zeker lekkere dingetjes gekocht voor intiem kerstdiner voor 2 op 1e kerstdag. Niet overdadig, niet te ingewikkeld, gewoon lekker. Ze hebben daar trouwens appelcider met 1.1% alcohol in een gezelli champie achtige fles, daar kom ik oudjaarsavond wel mee door! ( OK en 1 glaasje Piper dan)
GIL! even een snelle schommelkrijs! @trees: ieks, ik had bericht over bod op gasterdinges gemist, maareh: tis ROND! wat gaaf! lekker je gevoel gevolgd, en terecht! nu eerst eigen huis dus verkopen, goh, dat moet toch snel gaan, zon leuk huis!!! gefeliiii!! en hoe voel je je verder? bijna 12!!! @boes: ei gemist! althans, klussen gemist!?grommmmmmmm! opzich was vrzazoklussen wel super, en zaadjes leven GEMIDDELD 72 uur. dus, ik zeg, DE maand is nog steeds DE maand! maar ik snap je grom wegens niet klussen gister/eergister. mok! @rest: ik moet rennen en tutten, via gyn naar dinertje klingmanswerk, zie meel voor de rest! KNUF
*zoeft voorbij* @ Trees: Jiiiiihaaaa! Wat gaaf, gefeliciteerd! Alles gaat helemaal de goede kant op voor jullie. Super @ Klingel: Sterkte met echo zo, hopelijk alles oke? En wel veel plezier met boesje, en succes met onze actie! @ boes: hihi, jij dus ook maar dan omgekeerd @ Pook: Yuna is een schatje, dat ze jullie zo lekker laat doorslapen! <3 @ Jem: iedereen weer beter? Hoop van wel! @ all: kijk, hierom verwaarloos ik jullie: Picasa-webalbums - marjolijnblits - Sarah decembe... Kom echt gauw meer schrijven oke? Dikke knuffel en hulde aan onze actie!
*smelt van sarahsneeuwfoto!* @liefschommel, ik wil jullie vast een heeel schommelwaardig, liefvredig, warmwollig, kaarsjeskneuterig en hapjessmakkend kerstmisje toewensen. misschien zoef ik nog even voorbij morgenvroeg voor de (ijzel?)reis naar grunn gaat beginnen. *highlights grunn: boeslunch, glazenhuisbestorming EN... nadine zien!!!!! GIL! niet vergeten: ik hou van jullie, liefschommeltje met lieve glittergalmende kletskopmeisjes!!! en in 2010 eis met slagroom ik: een complete (buiken met beeb erin tellen ook mee!) picknick in een blommig weitje met darteldiertjes om ons heen. dus: voor 14p hapjes tapjes glittersapjes appelflapjes en (moeder)papjes! deal? date? amen? *smok!*
gil! ik net heel stuk geschreven, floept de site eruit! anyway, dikke kerstkus en glitterschommelpicknicksmak had ik al gegeven. @boes: ik vertrek om 1130! net terug van vergadertje. @meeleeflezers: dit liedje gaan we aanvragen voor nadine, en nou ja ook maar tegen malaria dan meteen! (@kouf: joe inzending heeft ' gewonnen ' ) YouTube - Claudia de Breij zingt Jouw liedje past goed bij de schommeltaal, en.. ook claudia is een glazenhuismeisje! vraag me af of we door de vette rijen komen in de beperkte tijd die we hebben, maar anders frummelen we de envelop wel in de bus zonder het ontroerende kerstverhaal van elke/nadine/charlotte; groot glazen huis op de markt, klein glazen huis in t UMCG. we'll see. zoeffffffffffffsmak!
Het is gebeurd, de envelop is LIVE op kanaal 101 overgedragen aan Gerard Ekdom door Klingel en Boes!!! Toppertje meiden. Ik zag ook dat de envelop werd geopend en inhoud gelezen en weggelegd op de tafel Nu maar afwachten wat ze ermee doen, jullie hebben je best gedaan!!! En anders wordt het nummertje zeker nog gedraaid in de komende week tijdens de TOP Serious Request.
*meelezer breekt even in* Wat een ontzettend goed passend liedje! Had hem nog nooit gehoord, maar echt ontzettend mooi (en passend bij kleine Nadine) Maar...........heb jullie net gemist op tv!!!!! :x Moest even voor controle naar het zh en in die 15 minuten dat ik weg was zijn jullie dus op tv geweest. Potverdrie! Vind het een superactie van jullie *meelezertje breekt weer uit, maar blijft wel meelezen *
* nog een inbreekmeelezer * Wat een fantastisch, super, geweldig gave actie van jullie!!!! Ben heeeeeeeeeel benieuwd of het liedje voorbij is gekomen? Zie het berichtje nu pas, dus grote kans dat ik het al heb gemist... Maar echt topactie, jullie zijn echt schatten * breekt weer uit*
Haai haai, liedje is niet meer langsgeweest gisteren. Deze week met de top serious request zal hij zeker langskomen........maar wanneer?????????????/ Ik ga ff op zoek.