hahaha, ik zag plaatje en dacht gelijk: Klingel is krolse kater En dat was vanmorgen voor ik de oplossing van dit raadsel had gezien. Eigenlijk win ik dus magnetron en wasmachine!! Graag een Miele 1600 toeren met uitgestelde start. En je kan ook wel merken dat ik niet echt een kattenmens ben en nog wat slaapdronken was.... Maar de katerfoto is zeker een verschil met de arme Rover, dat is een mooi beestje hoor. Ook een raskat????????????? Dan zeker huil als hij te lang buiten blijft spelen. Misschien toch vanaf nu maar binnenkat van maken? Enge weg bij jullie heeft al te veel slachtoffers geeist. @boes; zie ik nu goed aan je banner dat december een K-maand was ondanx veelbelovende tempjes:x:x:x:x:x Of is dat een banner die mij om de tuin moet leiden met zijn 3 weken en 1 dag tot ovulatie??? Snap nie?????? @trees; show je buikvetjes maar lekker hoor, ze zijn nu gewoon veel zichtbaarder omdat je darmen en buikholte zich aan het herinrichten zijn om plaats te maken voor glitterbeeb. Wat is trouwens je uitgerekende datum???? Vandaag meubelboulevard onveilig gemaakt, op zoek naar "design" eetkamer stoelen. Lastig hoor, wij willen al eeuwen iets nieuws voor eetgedeelte. We hebben nog een oud aftands dressoir, een oude vergadertafel als eettafel en antieke stoelen van opa en oma. Ook moeten we op zoek naar een nieuwe "salon"tafel want die is niet -baby-gaat-leren-lopen- proof. Maar eindelijk zijn we het nu eens over de stoelen, nu de rest nog!
@trees: JA IK WIL! ik wil jouw buik zien, jouw beebbuik! niks geen vet, er wordt vet hard gebroed daarbinnen! ik wil sien, en reken er ook maar op dat ik ongevraagd aan je buik ga zitten als ik je weer sie! @huisarts: ik zou bijna de naam willen weten. wat een loser! 4/5 dagen na preg laten testen op HCG.. killllllllll! overigens, ze KAN alsnog wel zwanger zijn/worden (na innestel) he. daar hopen we op! is t een forummeisje trouwens? @pook: ho es! ik ben helemaal geen krolse poes, ik had een dikke kater! maareh, wat is uitstel-start? soortvan randjesfietsen? voor het galmen de kerk uit? wat voor soort ' design ' stoelen zoeken jullie? en mag t ook echt design zonder ' ' zijn? hangt ws van budget af, but(get) tis nu wel sale! Trendy Designs :: Stoelen ( De Kasstoor & Wonen2000 ® ) en, mijn nieuwste ontdekking: http://www.4udesigned.nl/index.php/cat/c44_Eetkamerstoelen.html http://www.4udesigned.nl/index.php/cat/c63_Maandaanbieding.html deze site is een schaam-te-loze copy-catter van DE designeurzzz (kijken jullie ook project catwalk ) maar daardoor dus (relatief) schaamteloos betaalbaar. ik ben verliefd op, hoe toepasselijk, dit EI http://www.4udesigned.nl/images/product_images/popup_images/93_2.jpg beetje jammer dat die dan weer duurder is, hoewel ik weet dat t origineel 5000 kost!
hahaha, gekke klingel, heb je gewoon op design + zaanstad gezocht???????? Dat is namelijk de meubelboer waar wij vandaag oa geweest zijn. Daar op lekker veel stoeltjes gezeten, maar het mooie design zit vaak niet zo lekker. Uiteindelijk zijn deze 2 onze favorieten: DESIGN MEUBELS, EETKAMERSTOELEN, TAFELS, VERLICHTING EN MEER DESIGN MEUBELS, EETKAMERSTOELEN, TAFELS, VERLICHTING EN MEER Ik wil het liefst de wit lederen Mores en pookman de Joy in grijs. Maar deze stoelen zijn inderdaad heerlijk realistisch van prijs. Maarreh je ei-stoel heb ik niet gespot .......... hij is wel heel gaaf en toepasselijk Indien je showroom wilt bezoeken kom je maar even langs......
meen je dat zit ie bij jou!!!! ik heb gegoogled op design en goedkoop voor die winkel. geweldige winkel maar wat onbeschaamd he! onze lamp zag ik ook, de flos arco, maar dan met een nulletje minder aan t eind! anyway, ik wil er zeker gaan kijken. voor t ei en voor een tafel. in dat geval, sushidate? (indien dat nog mag, niet dus? )
Morgen ga ik ff de woonkamer opruimen en huishouden en dan ga ik beide stoelen ff visualiseren. I love de schaamteloze kopieen!! En sushi = altijd goed
@Stoel. Ik vidn Joy ook het mooist, maar misschien wel afhankelijk van de rest van de inrichting?! In ons huis zou Mores weer beter staan. Vamiddag maar even goed visualiseren! @Eistoel. Die is gaaf!!! Lijkt me ook een heerlijke wegkruipstoel! @Ook nieuwe stoelen. Hier gisteren ook de meubelboulevard afgestruind op zoek naar een nieuwe bank. Gekocht twee nieuwe stoelen en bank moet nog gevonden worden. Hier geen design, maar gewoon Trendhopper. @Buik. Als ik vandaag uit mijn pyama kom, zal ik eens een buikvetfoto maken . @Stomme huisarts. Inderdaad een forummeisje op een ander forum. Ben ooit begonnen op een ander klein forum, waar ik nog steeds rondhang. Niemand kon haar antwoord geven op haar vragen en vandaar jouw als hulpdienst ingeschakeld . @Zondag. Vandaag samen poetsen en niks doen! So Smok
trees! lekker poetsen en broeden jij. en broedsen en poeden. en een foto van buikbuik hier neer hopsen! en/of van stoelen! @trees&boes: ik drink momenteel hete melk met daarin jullie opvrolijk-stokje-met-chocolade-blok eraan, oftewel, superchoco! onwijs lekker. zeker na een onwijs mooie sneeuw-ploeg-wandeling door de drenthse bossen! @boes: does melden, met temp? @marb: ben je niet ondergesneeuwd in huisje? trouwens waar zijn de katjes nu? @jem: en hoest met u? vertel eens even, wij missen joe! @pook: hoe is t met de visualisatie? @kerstboom: laatste dag, dan weg ermee! @hardlopen: sin an, maar gaat niet werken nu met sneeuw. mok! tegen de tijd dat het weer kan hoop ik niet meer te mogen @klingman: klingman en ik hadden een tipsy gesprek op oudjaarsavond. hij zei, dat hij het zou begrijpen als ik, wanneer het dit jaar nog steeds niet was gelukt, bij hem weg zou gaan wegens kinderwens. HUIL! hij bedoelde dit intens lief, maar ik werd er wel sip van. echter, tipsy mensen spreken soms eerlijker en duidelijker de waarheid: OMDAT ik met klingman ben, wil ik een kind. van hem. en dus nier van iemand anders. want ik wil geen relatie met iemand anders. dat is de volgorde! snappen jullie mij? wegens ' ons ' is de kinderwens.... zucht. but, ik geloof er zeker&vast in, 2010 wordt het jaar van de BEEB! oftewel: picknickkleed compleet!!!!!!!! (@boes heb je mij gehoord?!) @marb: en misschien wel 7+1 HA!
BOES MELDT ZICH Lieve schommelina's... Ik heb de kerstboom (nou ja, je kon het bijna geen kerstboom noemen) de deur uit gedaan en ben wel weer klaar om te gaan werken morgen. Ik vind dat ik in aanmerking kom voor die combimagnetron aangezien ik de kater heeeel goed begreep. Die van mij was minstens zo dik Trees, ik had inderdaad van jou wel verwacht dat je 'm wel begreep maar laten we daar de hormonen maar de schuld van geven. Klingelmans reacie vanuit mannelijk oogpunt zo voor te stellen. Je hebt hem vast goed duidelijk gemaakt dat het een saamding is en niet zonder hem te willen. Maar... ik snap mannelijke reactie wel.... In tipsy bui dit aan mekaar vertellen is ook wel okay toch??? Nog dichter bij elkaar (letterlijk en figuurlijk, of moet ik dan zeggen in elkaar?) Tipsy mensjes zeggen inderdaad altijd de waarheid.... enne... ik snap joe wel. Temp laten versloffen met deze regeldagen!! Vandaag even snel twee uurtjes laten dan anders dus morgen maar weer serieus kijken. Dinsdag is twee weken na ei dus ik denk dinsdag ongi. Ook deze maand is er weer niets te voelen...:x Pook, interieurvernieuwing??? Ik heb nog niet links gekeken.. dit laat ik aan de anderen over. Heb zelf ook nog vreselijk oude meuk in huis staan. Trees, sorry voor loeien over buik (vetjes).... ik vrees dat ze nu blijven stalken voor buikfotoos Jem, ziekte over??? Marb, nog even genieten van huisje en dinsdagavond MP!!!! Ik ga nog even genieten van mijn laatste vrije dag... Kus
he hoe kan dat nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BALEN BALEN BALEN. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mok, bleh, bah etc!!!! Heb je niet nog een flesje bubbels verstopt staan om de mok weg te werken??????!
Boesje.... *sniff* *jank* en *huil* :x:x Ik hou het ff kort, want Jemman is vanmiddag wederom ziek naar huis gegaan en ik ben zelf bekaf van de eerste werkdag na de vakantie. Dus maar weer vroeg onder de wol. Later meer, Trust, Jem
Oja, toch nog 1 nieuwtje: Daniel heeft gisteren voor het eerst iets anders gekregen dan bv, namelijk: rijstebloempap met een lepeltje. Eerst vontie het wel leuk en lekker (vooral de enorme aandacht die hij kreeg), daarna ging hij steeds viezere gezichten trekken en na een hapje of 15 begon hij zelfs te kokhalzen... *proest*! Over een paar dagen nog eens proberen Foto's volgen nog. Byebye, Jem
@jem em jemman: dikke lieve nuechtbeterschapblijfknuffel! @boes: nog meer knuffel @rest: nog meer knuffel!! ik vind t stom. stom van boestemp, stom van jemziek, stom van vanalles. MOKJE! so. wijntje drinken.
@daniel: whiihoooo!!! wen er maar an, over een tijdje wil je niets anders meer en voor je t weet zit je te sushi-en op een niet nader te noemen picknickkleedje!
SHIT boes wat een temp vandaag! grommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... ohja en goedemorgen ook nog allemaal liefjes... knuffelknuffff voor boes. dit is echt een groot geval van AIS. want nu weet je dat je door moet met het voorzichtig genomen 1e stapje. BOEH! eerst maar eens een knuffel, en een date voor een mopperwijn. als groningen ooit weer bereikbaar is, insneeuwtechnisch. stampvoetsmOk
Haaaaaai! Jeeeeetje, wat een geregel als je thuiskomt met een baby Tis hier zowaar een regeldag. Kleine update: zwangerschapstest gedaan gisteren, was nega. Wel jammer, maar had het wel verwacht. Heb niet het idee dat m'n cyclus alweer terug is. Banner zegt wel dag 5, maar het is stiekem alweer dag 39. @ boes: neeee, wat stom! Vind het zo klote voor je! Wel supergoed van je dat je de ha hebt durven bellen, maar super balen dat het nodig is.... Bleegh. AIS idd (hmm... behalve Treesbuik, die is helemaal glitterig. Nu nog een visueel bewijs daarvan en dan ben ik helemaal gelukkig). En nu? Wanneer afspraak met ha? Sterkte... @ Klingel: Hm... Mag ik nog zeggen dat ik je temp best gaaf vind? Zou het niet fantastisch zijn als je nu gewoon zwanger bent? Ga je maandag testen? (mits temp hoog is) Hoe is je feeling? Durf je nog te hopen/geloven? @ Pook: succes met werken weer! Vandaag is zwangerschapsverlof afgelopen toch? Hoe was het? Miste je Yuna erg? @ Jem: pfff.... Weer/nog ziek? Dat sucks! En jij moe van weer werken? Dat snap ik heel goed! Hihi, wat grappig dat Daniel zo'n vies gezicht trok! Wel spannend he? Aan de hapjes! Sarah eet nu supergoed, ze drinkt overdag bijna geen melk meer, eigenlijk alleen 's ochtends en 's avonds! @ Trees: jooooeeeehooeeee! Voorbij de 3 maanden, u bent in uw 4e zwangerschapsmaand! 2e trimester hoezee! Krijgen we dan nu eindelijk jouw buikvetjes te bewonderen? @ Elke: Weet niet of je alweer meeleest, maar anders geeft Klingel het wellicht door? Hoe was het met de feestdagen in het Ronald-huis? Erg zwaar? Ik duim zoooo erg dat Nadientje Sardientje snel met jullie mee naar huis mag. 2010 wordt het jaar dat jullie eindelijk onbezorgd kunnen gaan genieten van dat kleine meisje. Dat MOET gewoon! @ all: heb jullie gemist!
hi liefmarb! fijn je weer te zien! hebben jullie het leuk en lief gehad? alles goed gegaan ook met de LBB? en oud&nieuw? waar is joe kaartje van nu? ik zie alleen oude kaartjes? heb je geen ei gespot dan? dacht ik juist wel? niet? mok! of is t okee? voel je je anders? of ni? wat een vragen he mijn kaartje gaaf? ik vind m juist stom, want hij is laaaaag. maar ik temp ook vroeoeoeg.. ik ga niet testen, ik wacht gewoon af of ik maandag overleef. ja, ik heb wel wat nadine, gewoon, omdat er zoveel wonderverhalen bestaan maar is wel klein nadinetje nadine hoor. en geeft niets, want anders eind janu mooi awards ophalen regel-ze en uitpak-ze! KUSSSS