temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Meiden ik lach me rot om jullie, heerlijk!

Hier laat de 2e op zich wachten. Als ik het echt even zat ben zoek ik even jullie topic...werkt vaak goed!

Pim

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @pim: hihih goed dat onze soapbubbels je vrolijk maken!
    mij ook trouwens.

hoop dat je 2e snel komt!
    en wees welkom hier.

liefs
    klingel

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mja, t was wel even schrikken. Heb verder niet echt veel pijn gehad dus ik ga ervanuit dat het goed zit nu. We zijn in ieder geval fijn aan het galmen in de kerk ;) dus hopelijk gauw weer zwanger.
    Wel fijn dat de huisarts én de verloskundige erg meedenken. Ze hadden het al over een heel vroege echo, zodra ik weer zwanger ben om alle onzekerheid uit te sluiten enzo. Echt lief.

Dames, schrijf lekker verder. Ook voor mij zijn t stukjes die ik altijd met plezier lees ;)

4. Trees

Trees Niet meer actief

Marb een grote knuffel van mij en hopelijk leveren die hoge noten wat moois op ;)

Klingel even een kort nieuwsbericht tussendoor. Het is hier één grote chaos. Gisteren was lief jarig en zijn verjaardagscadeautje staat in mijn album! Wij zijn dus hard op onze pedagogische kwaliteiten aan het oefenen :D. Helaas gisteren ook nog heel rottig nieuws gekregen. Mijn vader is heel ziek en heeft een hersenonsteking. Hij ligt nu in het ziekenhuis en gelukkig zijn we er op tijd bij. De prognose is gunstig, maar het blijft de komende dagen toch wel even spannend. Ik was natuurlijk meteen helemaal in paniek. Het lijkt nu allemaal goed te gaan en ben weer een beetje rustig. Het lijkt wel of het hier nooit eens even normaal kan zijn :(

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lieve treezel!

WAT leest klingel nu weer allemaal?
    papa in ziekenhuis, hersenontsteking?! OEI schrik! kan me voorstellen dat D.Q, departement groningen, helemaal in paniek was :( ..
    gelukkig zijn de vooruitzichten goed en dus de stress ook minder... is hij een beetje in de buurt, qua ziekenhuis?
    *knufff sterkte en betervaderschap!*

het goede nieuws is: een superlieve boxerbaby!
    wat een gave naam trouwens, sumo!
    en mooie klueren ook!

SMELT!

was dit al een lange wens/plan? of spontaan kado aan je lief heheheh!?
    en, wat vindt het kattentrio van dit geintje? ;) :)

je pedagogische talenten kan je nu wel even goed testen en botvieren hahaha!
    echt, zo'n klein puppietje is volgens mij een goede benadering van een beeb hoor!

*klingel voelt hoe heel zwanger/moederend forum over haar heen valt en herstelt in een adem: 'okee het komt een beetje in de buurt van een baby voor misschien een paar procent'
    ;)

ik zie mijzelf nog zo de nacht OP DEN BADKAMERVLOER doorbrengen, dramatisch liggend en poging doend tot slapen, met 2 mini mini mini pluizekattebaby's huilend in een doos (met natuurlijk 12937 kussentjes n knuffels en kruikjes erin) hehheh!

geweldig, wat zal je er van genieten en druk mee zijn!
    vertel, als je ooit nog tijd hebt, maar eens hoe het gaat enzo!

hier alles okee en rustig, oh nee eigenlijk een beetje labiel en overwerkt. lief is 2 dagen weg voor werk en niet echt commuicatief (GOH) dus ik was gisteravond even een beetje in de zeurjank wegens vermeend negeergedrag zijnderzijds.
    zucht, vrouwen!

;)

verder is ongi heengegeaan en wil ik gewoon eens dom 3x per week sex proberen te halen tot ergens halverwege september ipv die (innerlijk) hysterieEIweek!

zou het lukken?
    ik doe tempen ook maar eens niet (roep ik nu, zal begin sept toch wel weer veranderen) en een ovutestje alleen ter bevestiging 3,4 sept.

klinkt goed he!

mocht het deze maand weer niet werken, dan ga ik een maand forumpauze inlassen :confused: en het domme blondje uithangen!

wanneer begon het zingen ook alweer? ;) heb je nog nieuws van onderzoeken en andere zaken inzake de interne D.Q trees?
    en hoe was t op t werk?
    en en?

ik ga zo even stad in (ja meppel heeft stadsrechten heheheh) en dan werken...
    morgen vrij; dom doen en vegeteren 8)

veel liefs van mede-soaperella D.Q departement Drenthe.

*smek*

6. Trees

Trees Niet meer actief

Hi Klingel,

Hier even een redelijke rustige Trees. Het was hier even helemaal chaos en het helpt ook niet echt mee dat Chaos mijn tweede achternaam is. Met de papstrees gaat het nu behoorlijk goed. Hij had een middenoorontsteking die naar zijn hersenen is overgeslagen. Ik heb natuurlijk meteen al mijn neuro-kennis in de strijd gegooid en denk dat ik de doktoren maar moet geloven dat het er allemaal gunstig uitziet. Hij heeft een klein abces in zijn hoofd (en inderdaad het zag er piepklein uit op de scan) en heeft nog geen uitvalsverschijnselen. In dit stadium is het heel goed te behandelen en zal hij er waarschijnlijk niks aan overhouden... [-o< Hij ligt in Utrecht, niet echt naast de deur en ook niet handig met sumo. Gelukkig is Sumo erg schattig en wilde iedereen gisteren oppassen. We hadden haar pas een uur toen we het telefoontje kregen en toen moesten we haar weer overdragen :(. Maar Papstrees is natuurlijk belangrijker.

Vandaag zijn we hard met sumo-training bezig. Ik ben de hele dag aan het corrigeren en belonen. Ben blij dat ze nu even slaapt en vriendlief ook hihi. Vannacht met dank aan sumo weinig geslapen en de buren ook niet :oops:. Daar lagen we vannacht op ons luchtbedje naast de bench in de woonkamer. En SNURKEN dat kleintje!
    We wilden al heel lang een hond maar onze rode kater had nogal een traumatisch verleden en het arme beestje was hoogbejaard. Een hond erbij vond ik zielig. Nu is mijn kleine lieve rode vuurtoren een maand geleden overleden :(. Het was echt mijn kat en wilde absoluut geen nieuwe kat. Ik vond hem onvervangbaar! Lief begon te zeuren om een hondje en ik heb keihard gespeeld dat ik dat nooit wilde ;). Leek me een prachtige verjaardagscadeau. Enne het is geen boxer hoor [-X Het is een olde english bulldogge. Dit ras schijnt geweldig met kleine kinderen te zijn :D. Alleen onze andere twee katten zijn nogal gepikeerd. Ze geven af en toe een tik, maar ze gebruiken geen nageltjes. Ze hebben het respect al afgedwongen 8). Katten staan toch hoger in rang.

Jij op de relaxtour? Heel goed! Ik voel me op het klusgebied nu ook redelijk relax. Gisteren vruchtbaar slijm en heb een zeer geslaagde poging gedaan om lief te verleiden. Heb helemaal niks gehoord over neurien en hij galmde prima. *Ik beroep me bij deze weer op mijn anonimiteit*
    Gisteren helemaal vergeten een o-test te doen. Nu heb ik er net één gedaan en volgens mij POSITIEF! Kleine twijfel, want de testlijn heeft onderaan een iets donkere kleur. Verder zijn ze wel even dik...mmh weet jij het? Heb wel duidelijk naderende eisprongsteekjes?!

Overwerkt jij? Labiel jij? Niet goed Klingel [-( ! Ga maar fijn leuke jurkjes en schoenen scoren in de STAD Meppel. Misschien nog een fijn gezichtmaskertje en een voetenbadje nemen. Neem een katje op schoot en een glas wijn binnen handbereik. Dan lekker achteroverleunen en relaxen......zzzzzzzz

*smok*

ps Trees zegt tegen Klingelman dat hij goed op Klingel moet passen [-X

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi lieve trees!

fijn dat rust weer beetje is wedergekeerd in paniekhoofd... maar toch schrikken van en voor je papa brrrr, maar ze houden hem vast goed in de gaten in (favo) stad utrecht!

niet echt handig alleen om een puppebaby mee te nemen op het bezoekuur heheh, pardon dat ik bulldog voor boxer aan zag! :oops: ;)

echt een schattig hondje! en wat CUTE dat jullie ernaast sliepen op een luchtbedje in de woonkamer; echte liefde he!
    valt het een beetje te managen, zo'n behoeftige pup?
    de katten draaien vast wel bij, moeten even wennen aan andersoortig snurk-konijn in de buurt! ;)

wat nou weer, is maand gelee rode vuurtoren overleden? grutjes :(
    dat stukje zeep had je nog niet eens verteld hier aan je MEDE-TEMPERATUURSCHOMMELAARSTER
    :( verdrietig zeg, zo'n beestje wordt toch echt gezins/familielid he.
    maar k neem aan dat vuurtoren een mooi plekje heeft in de poezenhemel... *knuf*

over de hemel gesproken, wat fijn dat je vriendlief hebt laten prediken in de kerk! :p
    vruchtbaar slijm en priksteekjes: treeslijf doet weer mee! hoera!
    de ovutest posi? KLAP KLAP aplaus! =D>
    als de lijnen even dik zijn, en nagenoeg even donker, dan kan je wel spreken van een posi test. kan zijn dat hij 1 dag later nóg net wat donkerder is, maar ik denk dat ei dus max maandag zal huppelen!

klus, trees, klus! ;)

hier weer beetje bijgetrokken; tja ik ben ook beetje van de hoge bergen en de diepe dalen, hoewel die laatste altijd vrij tijdelijk zijn. soms als ik echt een superlange/zware dag op werk heb gehad kan ik minder hebben, wordt klingel beetje piepmeisje dat aandacht wil. net als een sumo zeg maar. en als je vent dan op een of andere lekker belangrijke boot zit te netwerken, tja dan is de aandacht ver (ergens op zee) te zoeken en dan kan ik dat even niet hebben, kleinemeisjeserig he? :rolleyes: ;)

klingelman past goed op klingel, al zal hij altijd een fries blijven met alle gevolgen van dien :)

kheb een blij rokje nou eigenlijk 2 gekocht en een glittersjaal, want daar kan je natuurlijk nooit genoeg van hebben!
    en ik ben vandaag vrij dus ga lekker nikserig doen behalve klein borreltje met liefste collega die morgen voor jaar op reis gaat :( !

verder krantjes lezen: check het AD, naast de ziekenhuizen top100 ('waar kan je het beste bevallen?' in het antoniusziekenhuis in utrecht!)
    staat er een artikel over een zeer hebberigmakend babyknuffelspeentje. misschien ken je het allang, maar ik mis programma's als 'het beste idee van nederland' altijd, maar dit speeltje heeft dus gewonnen en ik ben FAN!

even wachten tot november, dan kan je ze kopen bij de prenatal.

goed, dan heb ik bijna alles...

behalve een baby!

GIL!
    :eek: ;)
    liefs
    droomklingel.

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    treezel sumomama!

aandacht!

:) ;)

9. Trees

Trees Niet meer actief

Hi Klingel!

Heb ik mijn favomedeschommelstempster verwaarloosd? Sorry deze aanklacht is geheel terecht en ik beken schuld :oops: Puppy opvoeden is zwaarder dan ik dacht en het moet zwaarder zijn dan een kind....zzzz...toch....niet? Ach help waar beginnen we aan? Verschil in opvoedstijlen wordt in huize Trees momenteel goed zichtbaar. Ik ben de strenge consequente en Treesman is wat toegeeflijker. Daardoor wordt de Treesvrouw weer een beetje kriebel. Afgezien daarvan zitten we behoorlijk op één lijn. Poeh kittens zijn zeker makkelijker dan onze kleine Sumo :( Maar het is zo snoeppie...zucht...ben helemaal verliefd!

Hoe staat het met Klingel? Hopelijk ergens op een bergtopje aan het relaxen 8). Er komt een naderend ei aan? Lekker stoer en onverschillig doen. Eén keer aan de bak en dan verder ontstressen. Werkt je nieuwe recept een beetje of ben je de ingredienten op weg naar je ei verloren ;)

Hier nog een week en de hallucinaties zijn sinds gisteren aanwezig. Tegenwoordig heb ik er ook allerlei waandenkbeelden bij. Bij elk steekje rechts doemt het b-woord in mijn vizier op. Kortom stresstrees is volop aanwezig :rolleyes: Gisteren wel mijn eerste shot b12 gehad en wacht nu op het red bull effect.

Nog leuke weekendplannen? Wij gaan zo sumo verrassen met een bezoekje Noorderzon. Alles in het kader van zijn culturele opvoeding 8)

*smok* van je meest noordelijke tempbuddy

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi lieve supernanny opvoedtrees!

ha, het opvoeden van een sumootje gaat je niet in de kouwe kleren (lees: bikini met deze tropische toestanden!) zitten he!?

geniet er maar lekker van, is helemaal geweldig toch! treesman is wat toegeeflijker, tja, hier hetzelfde, maar ik denk eigenlijk dat dat wel goed is want zo heb je een goede balans toch?

:rolleyes: hoewel elke uitzondering van het consequente doet natuurlijk dat consequente niet meer consequent zijn! :rolleyes: (wat zegt ze?)

weet je wat ook grappig is; ik dacht toen ik naar het TEMPERATUURSCHOMMELINGENtopic huppelde: die treesbabe moet eens een banner nemen, want ik kan helemaal niet in de gaten houden wanneer de illigale preNODtest-criminnaliteiten weer aanvangen!!

8) en kijk hier, trees heeft al een bannerdeban!

whiiiiiiiiiiiii nog 6 dagen! ga je nog preNODderige wandaden begaan deze x?
    en doet lijfje al helemaal spannend en hallucineerderig? :D
    kijk, JIJ kan echt wel zwangerigheid bespeuren en herkennen lijkt mij.
    ik ben dan ook al helemaal in de mede-stresstreestesterigheid! [-o<

moet je nog naar ziekenhuis? hoe zit dat met die b12-shots van jou? en krijg je wel extra controle, ook indien er een B in je zou zitten nu?

spannend! duim duim duimmmmmm!

hier komt ei een dezer dagen.. mijn lijf vertoont opvallende krolse neigingen, grappig wel!
    vandaag geheel illigaal en impulsief edoch zeer per ongeluk over een ovu-test gestruikeld; die was dan wel weer zo goed als nega!

trouwens ook weird; khad afgelopen donderdag spotting! en ook was mijn temp 36.8 die normaal 36.5 is ofzo! :(:

kortom, het blijft een mysterie!

het relaxt zijn gaat goed trouwens, veel minder stress en 'ermee bezig' hoewel ik gister nog wel het boek 'pap en mam vertellen' heb gekocht ahem :oops:

heb al wel de testdatum besloten: wordt zeker de 16e want de 17e (NOD) vertrekt klingelman voor een week op zakenreis :( en om nou in mijn 1tje een posi of nega of ongi test te verwerken...

zo, nu gaak weer in de zon; met zonnebrandfactor 30 want ik ben zo wit als nicole kidman (lief noemt mij ook wel casper ;) ) heheh!

jij leuk gehad op noorderzon en ws meer publiek en aandacht gekregen wegens sumo als de gemiddelde artiest? :D

kwas gister ook nog in grunn; griemel wat is het toch een giga stad! :p

dikke zoen, en mocht je 1 dezer dagen (lees: dinsdag ;) ) gaan preNODstresstesten, dan geef ik je vast extra extra glitterpowersucces!

uw drenthse D.Q * nu met gratis zwarte ooievaar in het dorp!*

11. Trees

Trees Niet meer actief

Hi krolse Klingel!

Wordt er alweer volop gebruik gemaakt van de gamma-pas? En dan wel klussen op de relaxtour 8) Klussen met in de ene hand een cocktail en in de andere..... neeh nu ga ik toch echt te ver [-X

Ik prenodtesten? Ik ben zeer verontwaardigd! Ik als ge-eerd lid van de APNTB* en voorbeeld van velen *ahum* zou dat nooit doen. Ik heb dus eergisteren en vandaag 'perongeluk' getest. Interessant om te weten dat er vandaag toch echt een licht streepje stond :confused: . Ik zit dus minimaal drie en maximaal 5 dagen voor mijn nod en heb momenteel zulke vurige tepels. Je zou er bij wijze van spreken het gasfornuis mee kunnen aansteken. Mocht ik NA mijn nod een duidelijke positieve test hebben, bel ik maandag het ziekenhuis voor een echo (vanwege het b-woord vroeg een echo) en ga dan voorlopig in de negeermodus. Valt het ook niet tegen als het weer eens misgaat. Vind het allemaal te eng en niet leuk 8-[. EN HET HOORT WEL LEUK TE ZIJN! Zo... :)

Jij dus in de grote stad Grunn! Je oude roots opsnuiven. Krijg je geen heimwee als je hier weer rondloopt? Meppel is natuurlijk ook een hele grote stad :rolleyes:, maar niet te vergeleken met Grunn. Kom je hier nog vaak?

Enne die gekke spotting van jou? Vroeg ei? Hoe was je temp later? Nog last van temperatuurschommelingenooit gaat het flauw worden, maar nu nog niet :D

Nu maar verder met negeren. Ik voel helemaal niks, noppes, nadas. Licht streepje? Nietus [-(

Klaar!

-smok-

*anti-pre-nod-test-bond

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    WEL ALLE KROLSE NOORDSE KLUSPOESJES OP EEN HEKJE!!! en ook een puppy daarbij

:confused:
    hoewel je schrijfsel weer een feest van vermaak was, is enkel regel 5 van belang op dit moment: werkelijk waar een licht PNT-streepje?
    gij wereldrecordhoudster zwangerworden iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en nou wel blijven natuurlijk!

oeps ga ik te snel door de bocht weer eens? :eek: ;) nou ik ben anders wel zeeeeer blij verrast en geaangenaamd door dit miniletternieuws! :whistle:

tuurlijk, we moeten kalm blijven en nie jumpen tot conclusions of b-bies, maar toch, het is giga spannend! :p

duimerde [-o< duimduim!

ooo en je tippels doen ook mee met hallucineren; mijn grunnse Drama Queen, ik denk dat ik de hema maar weer eens moet bestormen voor een flesje jip en janneke bubbellimo! 8)

hier bubbelt het ook, maar dan van zeer krolse neigingen!
    :oops:
    heb dit nog nooit eerder zó gehad, puur zonder 'stimulatie' gewoon midden op de dag een miauwend katje, zo voel ik mij!
    aangezien ik heden ochtend wederom over een ovu-test ben gestruikeld, en in het kader van de steen en de ezel net om19u weer, weet ik dat de LH piek sinds een uur of 18 een feit is!
    goed nieuws: ei komt binnen 48 uur, dus cyclus wordt wat korter!
    moet er dus nog wel even verder ge-fix-it worden; alhoewel denkklingel n weer tobt over 'beter om e 36 uur?' of toch gewoon 'keihard zo vaak mogelijk' :) ;)

hoe is dat met jouw kerkje: is er heel veel geneuriet rond posi ovutijd?

over tijd gesproken: het is alweer een jaar of 14 ( :confused: ) gelee dat ik mijn kamertje in de j.c kapteynlaan betrok voor een spannend jaartje uitgaan) studeren in grunn.
    JA ik krijg altijd weer een happy en warm gevoel als ik er rond huppel, hoewel dat niet zo heel vaak is. meeste vrienden wonen er ook niet meer (behalve die die bij jou in de wijk wonen) dus ik kom er meer winkeltechnisch...

want als rasechte utregter kom ik in meppel natuurlijk zeker niet aan mijn trekken hehehehhe!

die spotting van mij? zou niet weten, zal misschien een of ander oud boedje zijn ofzo :(:
    temp heb ik, in het kader van de relaxtour van deze maand, niet verder bijgehouden...

t zal een spannende maand worden deze maand, denk ik zo, weet ook niet waarom.
    wel goed gevoel omdat lijf zo duidelijk doet zullen we maar zeggen!

maar ja, nu de rest nog he... klingelzaadjes GO GO GO!

en jij?
    negeerstand?
    ik snap dat het snel durven juichen er niet in zit... eerst harde bewijzen en echo's en foto's (in 3d met zwaaiende B) voordat je kan huppelen he!

toch doe ik al wat rek- en strek-oefeningen voor een enorme blijd(zwanger)schaps-horlepiep!

;)
    krolse kus
    klingel.

13. Trees

Trees Niet meer actief

Hi Klingel,

Vandaag moeten de klingelmanzaadjes hun weg vinden naar het Klingelvrouweitje :D . Waarom? Een bevrucht ei, met een beeb in mei, maakt Trees errug blij. Tot daar mijn poezietalent :(. En deze week nog vaak naar de gamma geweest? Wij hebben deze ronde welgeteld één keer onze kluspas rond het ei gebruikt.

Wat is dat toch met struikelen over testen? Ik ken het...zucht...in een vlaag van verstandverbijstering vind ik mezelf altijd plassend in een bakje :( Je doet er weinig aan! Uhh geen testen in huis halen? Nope ook het kopen geschied in een vlaag van verstandverbijstering.

Veertien jaar geleden :confused:. Nu voel ik me een behoorlijk groentje :D. Voor mij is het acht jaar geleden dat ik mijn studentenkamertje in Selwerd betrok, om daar vervolgens zo snel mogelijk gillend weg te rennen naar een kamer groter dan formaat luciferdoos.

En het lichte streepje-fenomeen :rolleyes: Veels te vroeg getest ](*,). Ik geloof er nog helemaal niks van. Ga er vanuit dat ik snel ongesteld ga worden. Dat zou dan mijn tweede menstruatie in 9 maanden tijd gaan worden :confused:. Heb wel symptomen, maar ze worden niet erger. Zal vast niet goed zijn [-(. Wil er helemaal niet over nadenken en ik beloof bij deze plechtig dat ik ook niet sjaggie ben als ik dit weekend de ob's moet aanrukken. Liever dat dan over een paar weken weer de Libresse uit de kast moeten trekken. Ik negatief? Jep!

Nu weer even een positieve flow. Klingelman zaadjes, zwem, zwem, zwem!
    Wie als eerste het ei vindt verdient een verrassing. Een heuze live-geboorte :D

Ik ga weer even verder mokken en stressen. GRUMBL!

*smok*

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lieve eersttrees,

hier drukklingel.

zeg; wat een onheilspellende stilte in het noorden... :rolleyes:
    halen wij de OBs tevoorschijn (en de zakdoeken) of de Jip en Janneke bubbelwijn?
    zingen wij lang zal ze leven of galmen wij een gepaste dramaria?

zeg het trees; zeg het!
    preNODgetest-guilty ben je; maar een lijntje is een lijntje zeggen ze, nietwaar?

of is lijntje gekomen en weer gegaan? (vrees) :eek:

zeg het zeg het zeg het! [-o<

hier op de wachtbank heb ik het zo druk met werken (werkelijk waar it kills me ik moet een carriereswitch en dat ga ik ook regelen deze maand) dat ik niet toe kom aan hallucineren, hetgeeen dan wel weer een voordeel is..
    k voel nix, behalve soms zo'n angstschrik van 'ik word nooit zwanger.. ' :confused:

denk echt dat ik ongi word de 17e...
    :(
    dan meteen alle testen doen die er bestaan en hulp krijgen, ik MOET als het mag :oops: ) een baby op mn 33e!

anders nog iets?

ach ja zo veel ;) maar daar later meer over!

nu snel slapen, dikke zoen!

*smuk*
    klingel.

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    treess....

wat is het stil...

hopelijk heeft het een blije reden :rolleyes:

hier alles OK; moeder natuur heeft ingegrepen in mijn middeleeuwse werkdagen door mij mijn teen te laten breken:

1 week rust en 4-6 weken voordat het weer 'keihard-werk-proof' is! :confused: :p

komt dat even goed uit inzake sluimerende overpannenheid/broeddrang/solliciteer-speur!

maar crisisveel pijn doet ut wel

liefs van lichtelijk bezorgde kreupele klingel.

16. Trees

Trees Niet meer actief

Gebroken teen :confused: Auch niet goed, rust lekker uit met de teen in de hoogte. Gooi er een fleurig blommerig verbandje omheen voor een vrolijke noot uit onderzoek blijkt kleur het genezingsproces te bevorderen. en bekroon je prive-fries tot ober!

Hier ben ik eergisteren ongesteld geworden. Eerst werden de streepjes donkerder om vervolgens lichter te worden en uiteindelijk twee dagen na nod was er niet meer dan een schaduw te zien. Afgelopen dagen zat ik even in een flinke dip. Je kent het wel 'alles-is-stom-stemming'. Volgende week woensdag zou ik uitgerekend zijn van mijn eerste zwangerschap en dat helpt niet bepaald mee voor mijn stemming. Ik ben momenteel extreem gevoelig voor alle lelijke ooievaars die op de ruiten in deze kinderrijke buurt zijn geplakt. Wij hadden onze te lelijke opblaasooievaar in reuze-formaat ook al op het dak gemonteerd moeten hebben.

Ik ben werkelijk extreem niet te genieten momenteel. Ik ga me maar weer eens op mijn werk storten. Later misschien een wat vrolijker verhaal.

*smok*

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    :cry: nee he... eersttrees is ongi gewordi... :cry:

maar dus wel weer poging van lijf voor beebjemaak?
    dat blijft toch iets om trots op te zijn.. elke maand een kans en nu met medische hulp zorgen dat beeb blijft zitten!

KNUFFFFF ik snap je allesisstomstemming en daar mag je lekker in gaan zitten mokken@stampvoeten!

hier een paar gratis oplucht-tips:

-vannacht die ruitplak-ooievaars overal van de ruiten trekken
    -alle banden van passerende bugaboo's lekprikken
    -bom-melding doen bij alle ooievaarslokkerijen in heel nederland (ja ook die bij mij)
    -veel favo snoep-hapjes eten
    -mooi kado voror jezelf kopen
    -worstelen met sumo
    -bom-meldng doen bij OB, tampax en libresse

zullen ze allemaal trouwens leuk vinden op 9/11!

gamaar lekker mokken in de tuin lieve trees...ik stuur je veel glitterliefs!
    *knuffelemoticon*
    klingel

18. Trees

Trees Niet meer actief

Whahahahahaha ik moet zo vreselijk lachen om je lijstje. Mijn collega kwam vragen of alles wel goed met me ging :D

Plop onder de kont. Ik moet NU echt aan het werk.

*gniffel, gniffel*

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    PLOP!
    ;)

20. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0

HAHAHAHA! :) :) :)
    Ik lig eigenlijk ook best wel krom hihii! :)
    Dat maakt mijn dag toch nog wat leuker!
    Thnx klingel :)

Trouwens.... je teen gebroken? :( das balen zeg! Sterkte met je teen

Deel Deze Pagina