Fuckerdefuck Boes!! &%$#@ stom stom stom AIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x Hele dikke knuffel en leef met je mee! *trees stuurt troostende vibes richting jouw schattige, witte huiske* Later meer, ben moehoe en wil naar bedje toehoe... Smok
@ Klingel: hihi, wat een enthousiast onthaal! We hebben het heerlijk gehad. Lekker niet al teveel gedaan. Wel Nijmegen een aantal keer bezocht én een lange sneeuwwandeling gemaakt in de heuvels (wahaha... Probeer dat niet met een kinderwagen ). De LBB vond alles best, door al het vuurwerk heen geslapen! Haar neefje van ruim een jaar was er ook, en ze heeft vanalles van hem afgekeken. Ze doet ineens allemaal nieuwe dingen! (vandaag ging ze ineens zelf zitten en laatst probeerde ze te kruipen) Mijn oude kaartje staat onder het kaartje met de verschillende grafieken. Maar ik geloof niet dat ie klopt. Heb m'n ei zeker niet gehad op de dag die ff aangeeft, eerder op de dag van de dip of misschien nog wel later. Heb deze cyclus nog geen ei gespot, maar ik heb helemaal geen ovutesten gedaan en heel slecht getempt. Als ik niet ongesteld word ga ik over een week of 2 wel weer testen. Sarah eet nu ineens behoorlijk wat spul behalve de borstvoeding, dus dan is de kans dat m'n cyclus ineens terugkomt wel groot. Ik heb geen haast iig. Ik voel me wel een beetje raar de laatste dagen, maar ik zat te denken dat dat waarschijnlijk eerder door een eisprong of juist een menstruatie komt. Dat voelt eigenlijk allemaal hetzelfde Jouw temp is idd laag, maar wel mooi stabiel. En tis nog best vroeg, hij gaat gewoon lekker stijgen komende dagen. Jij moet Nadine hebben! Heel goed! Hoeveel awardjes ga je eigenlijk ophalen als je ongesteld wordt? @ Trees: lekker vroeg slapen, goeso. Jij swangere broedkip Oeeeh, misschien ga je binnenkort de baby wel voelen! (hebben ze iets gezien al, wat betreft de positie van je placenta?)
@marb (even snel) ik zou zeggen dat, indien er een ei was, hij dag 21 was. maar dan ben je dus overtijd! .. het zou ook kunnen dat je inderdaad BVtechnisch nog zonder ei zit. volgende ronde weer onwijs ovu-en? of juist niet? of gewoon geen volgende ronde? fijn dat jullie t zo lekker hebben gehad en dat de LBB zo zoet was. druk met copycatten denk ik! @pook: melden! @trees: broeden! @boes: knuffel! @jem: beterschappen! @ELKE: nadine gaat morgen verhuizen!!! heb net uur met dr aan lijn gehangen. jawel: nadine mag/moet van Intensive naar High care. opzich een compliment en een prestatie. edoch, mama elke is niet zo blij nog. wegens de veranderingen en verhuizing: naar het UMleeuwarden! aldaar in een ronald big mac huis, opzich comfortable dichtbij en er zijn geen restricties aan de bezoekuren. maar ja, never change a winning team he. toch zullen ze, we, vertrouwen moeten hebben. nadine doet t SUPER, ze is nu in gewicht verdubbeld en voor t eerst in bad geweest. het gaat steeds ' normaler ' maar de angsten blijven. dus, morgen vanaf 1300 duimen en kaarsen en schommelen voor hen! @hier: weetniet. smak!
WOW Nadine gaat haar eerste reis maken!!!! Snap dat dubbele gevoel van Elke wel. Hopelijk gaat het nu gewoon zo goed dat Nadine over een paar weken met haar mee naar huis mag! Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat er bij een neonatalogie afdeling restricties zijn aan bezoektijden. Ik weet in ieder geval van lokale ziekenhuis dat ouders de gehele dag en avond welkom zijn. @boes; bah, keldertemp onder vriespunt. Nu maar actie nemen en snel het potje laten vullen en inleveren.... @klingel; Jaja het besluit is gemaakt, Joy wordt het en gaat vermoedelijk donderdag worden besteld. Rest ons nog de jacht op eettafel, salontafel en dressoir. Althans dat is mijn verlanglijst @Marb; kwEIt??????? Ach ja dat zal vast nog de BV zijn. Hier nog helemaal geen rooie duivels gesignaleerd. Ben wel nieuwsgierig hoe lang dat weg blijft. Het is wel makkelijk zo. Toch duim ik voor een spoedig herstel van je cyclus ( en dus een 8e beeb op kleed, al gaan boes en klingel voor.........) @Trees; buikfoto??????? @Jem; beterschap, alweer!!! Soort draaideurverkoudheid bij jullie. BAH! Enn nu hier knottertje voederen en dan lekker slapen. Morgen laatste werkdag van deze week!!!YEAH ( valt toch tegen dat vroege opstaan en heen en weer slepen baby)
@pook, knottertje??? Wat een fantastisch woord! Interieurvernieuwing is begonnen! Goeso! Hoe beviel werken deze week. Had al via hyves gespot dat je ah werk ging ( handig hoor zo'n iphone waar ik mee kan hyven en zp-en) @trees, lief, dank, knuf... @klingel, ook weer zo lief!! Ook knuf terug met lichtelijke mok. Had dit natuurlijk ook verwacht, dus... Niet zeuren, flink aan de bacardi dit weekend en boesman in potje laten kwakken. Oh, nee, eerst afspraak maken. Hoe ist met jou meissie, het zit er weer bijna aan te komen. Hoe gevoel? @marb, klingel en ik moeten opschieten voordat marb een tweede beeb in buik heeft! Zelfde gevoel als de andere zwangerschappen? Hoe voelt dat dan. Ook al is de lichte ondertoon voelbaar marblief, het is je toch gegund! @huizeziekjem... Melden over ziekenhuis bezoek neus of welke holte dan ook van jemman. En verder? Kaart was fantastisch!!! @sms, hij komt eraan Elke!!! @fouten, sorry maar ik doe dit met foon dus dan mag dat best!! @klooievaars, dit was weer niet volgens afspaak... HUFTERS ook zonder dat ik verwacht swang te zijn maakt ongi boos, verdrietig en gefrustreerd! Natuurlijk heb ik geen keus, blijf ik heus wel optimistiboes... Maar toch.. Snik, snif traankusknuf
goedemorg! liefboes! het zijn ook KLOOIEVAARS. ze luisteren niet. al hun intelligentie zit in die lange snavel en knokige beentjes van ze. niets geen oren! TSK! ik zal straks eens wat sneeuwballen gooien, er zit hier steeds zo'n VERSTROOIEVAAR op t dak te klepperklappertanden. klep klep klep. IS! idd, dit weekend bacardi, but eerst: net zo luchtig als je al zo goed kunt boesjeman melden dat plan K(wak) in werking ' mag ' treden. hopsa, als die stap maar gezet is, dan is hij er weer vanaf... @trees: wanneer moetmag jij weer echo-en? @rest: zie mijn vragen hierboven @hier: ik heb echt een achterlijke temp. hij blijft rond de 36.7 hangen! nou ja seg, das haast post-ei! das helemaal niet past-ei! MOK. ik denk nu natuurlijk dat ik, ondanks posi ovu testen en rest van lijf, geen of een mislukt ei heb gehad. wegens overstimu alles in de war is. en ik maak me zorgen over wel geen TP hormonen welke onderzteuning en en en. mok. kortom, geselli! vandaag naar bowen busvriedin. eens even aan haar babyzoontje snuffelen. tis hier spekglad op de weg, ik hoop dat ik er (heel) kom! @all: fijn dagje allemaal. en een dikke schommelsmak!
@ Klingel: nah, ik wil (nog) niet onwijs ovu-en. Ik blijf bezig, met die cycli van 50+ dagen Ik wacht dus maar gewoon mooi af. Tempen vind ik nog wel geinig om te doen, kan ik mooi in een grafiekje stoppen. Denk trouwens niet dat ik (nu) zwanger ben, hoor... Wie weet de volgende ronde. @ boes: ach meiske, ik snap het zo goed... Ik vind het ook hartstikke oneerlijk. Ik zou met alle liefde nog een paar maanden wachten als ik ervoor kon zorgen dat jij en Klingel dan eerst zijn! Vind het trouwens echt lief dat je zegt dat het me toch gegund is. Voel het zelf niet altijd zo, om eerlijk te zijn... Vind het gewoon niet kunnen dat jullie nog niet zwanger zijn! Ik zei trouwens niet dat ik me nu hetzelfde voel als tijdens de zwangerschap(pen)! Ik zei dat ei en ongi hetzelfde voelen! @ Nadineke: Wat een supernieuws! Kan me voorstellen dat Elke het nog supereng vindt... Maar we gaan gewoon langzaam de goede kant op. Wat ontzettend gaaf, Nadine in bad <3 @ Pook: goeso mevrouw de duizendpoot Fijn dat het werken weer bevalt, maar kan me voorstellen dat het een heel geregel is. Geniet van je laatste dagje werken en van je weekend @ all: jeej, vind het leuk om weer wat meer tijd te hebben voor jullie
haai! nadine en elke en de hele bubs zijn goed verhuisd! leeuwarden nu dus, it is. elke is wel helemaal kapot van de stress en de drukte, maar als het goed is/blijft krijgt iedereen nu meer rust en comfort: goed voor allemaal! @marbje: tuurlijk is het je gegund. ook snap ik wel je ' ' -gevoel. maar ja, dat wij het niet voor elkaar hebben gekregen zwanger te worden/blijven wil niet zeggen dat jij moet wachten he.. laten we er goed over blijven praten. ik denk (voel) dat dat wel belangrijk is hier.. @marb: ik denk aan je kaartje en de 2 nega testen te zien dat je ook niet zwang bent. of geen ei had. hoewel t er toch wel ei-ig uit ziet. wat dat betreft jammer van nog niet ovu-en. but dat kan altijd nog, denk idd dat je het (je lijf) wat tijd moet gunnen. @hier: vandaag bij bowen geweest (vriendin uit de bus) wat een schatje is niels!! heel erg cute met een hoofd vol wilde krullen. 3 maanden oud issie! hij heeft een indringende indruk op me gemaakt. ik begon te glunderen en te kirren toen ik m zag, en werd overvallen door emotie. maar wel echt blijvoorhun-emotie en wateenwonder-emotie, geen verdrietige ik-emotie. dus, tranen in ogen. niels keek me aan... kreeg hij ook tranen in ogen! wij huilen, lachen wegens tegelijk, bow ook janken en huilen. door het lachen ging niels ook weer lachen! en toen ik, daardoor, weer moest janken, stopte ie met lachen en ging weer huilen! bow ook! WEHHHHH! ik weet niet hoor, heb er geen verstand van, maar ik vond dat echt heel erg bijzonder. het leek alsof dat kleine ventje gevoel kon vangen. en mee deed. nog wat gejankt en gelachen tegen/met hem gedurende mn bezoek. maar weet je, ik had/heb dus geen jaloezie/verdriet iets gevoeld. zal er ook mee te maken hebben dat ik bow goed ken en vanaf de ovulatie-hunt alles heb meegemaakt. dit is dus wat ik bij elke ook heb, en bij trees, en ik ben daar blij om. het maakt het makkelijker mee te leven voor mij. in die pure vorm. tuurlijk, ik voelde gemis. maar ik had niet de KILL neiging die ik wel eens heb (bij voorkeur vlak na WOD) om alle zwangere dozen en ordinaire moeders (met sigaret) af de dooievaren. of bij stomme meisjes (wie dat zijn, tja, dat zegt ook meer over mij dan over hen maar jullie snappen mij, dat weet ik zeker) het verbaast me zelf ook wel soms. ik weet niet. maar het bevalt me wel. (enne, mijn tijd komt. beware!) so! dagboekmomentje, sorry!! (beter in eigen topicje doen) @all: SMAKKKKKK ik ga eten, klingman komt net binnen zeilen (later meer)
Mooi dat je zo eerlijk bent Klingel! En zeker niet in eigen topic verstoppen! En ik moet zeggen dat ik ook wel eens voor jou/boes/trees plaatsvervangend gefrustreerd ben (geweest). En zo'n beeb is echt een wonder en heel wonderlijk! Sommigen hebben dat gewoon niet door en zien het beeb krijgen gewoon als iets wat erbij hoort............................ Er is een engels spreekwoord maar ik kan er ff niet op komen. Heb ff de balen van het weer hier in NL. Vanmiddag/avond heb ik er 2 uur over gedaan om enigzins in de buurt van mijn huis te komen. KLOTE SNEEUW!!! Normaal kost het mij 20 minuten in de spits om thuis te komen vanaf het werk. Auto's en vrachtwagens kwamen gewoon niet tegen de bruggen opgereden omdat het te glad was!! Ofwel ff dramamoment voor mij want baby thuis kon ik voelen huilen en (.)(.) en blaas stonden op knappen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sohee, ben weer bij met lezen. De heren liggen op bed, dus ik kom ff snel schommelen voordat ik er ook in duik. @marb:Negatest :x... Dus je geeft nu nog 2 keer bv per etmaal? Vet relaxed!! Hopelijk gaat je cyclus binnenkort weer regelmatig. Ga je nu nog verder afbouwen met de bv of hou je het zo tot je swang bent? Volgens mij hebben de beebjes toch ook nog een bepaalde hoeveelheid melk nodig tot ze 1 worden?? Mooi dat de LBB het zo goed heeft gedaan en steeds meer kan! Dat kruipen lijkt mij echt zooo gaaf! Daniel heeft zich vandaag voor het eerst spontaan van rug naar buik gedraaid in de box. Na een tijdje begon hij te piepen, want hij kan nog niet terug rollen Verder willen we een eetstoel aanschaffen, maar geen id waar we goed aan doen. Dus we kijken maar naar een stevige en een mooie @klingel: Dikke knuffel!! Wat mooi dat het zo emo en mooi was bij je busdinnetje... Wat een hormonen he. Ik vind het knap van je dat je zo open en eerlijk en mooi je gevoelens kunt verwoorden. Enneeh... ik mag die dikke kater dan misschien niet direct vatten, maar met dit punt begrijp ik je gewoon meteen helemaal, ondanks dat ik volgens mij het allerminste te klagen heb gehad van heel de schommel.... @elke: Jij supermama, ben trots op je dat je de verhuizing zo goed doorstaan hebt! Nu dus in Leeuwarden, dan ben je wel een stukkie dichterbij (het westen) gekomen..! Het scheelt weer een kwartier rijden Maar ik weet niet of het voor jullie wel zo positief is...? Nu maar proberen om te acclimatiseren en te relaxen... @boesje: staan jij en boesman nog steeds positief tegen verdere stappen nemen? Hoop dat het allemaal voorspoedig mag gaan. KNUF! @pook: poehee, eindelijk weekend voor jou!!? Maar ging jij niet 4 dagen werken? Ik merk wel dat met een zieke 3 dagen toch wel meeeeer dan voldoende is Hoe moet dat nou over een paar weken..... @trees: gefeli met je nieuwe mijlpaal!!! Jaaaa, ook ik ben benieuwd naar jou moddervetjes Show them babe!! En verder lekker doorbroeden. Kga nu snel slapen! Morgen mijn laatste werkdag van de week Trust, Jem
goedevroegekoudedonkerewittemorgen! @jem: wat heb je mooi gesproken tegen alle schommlina's! je bent een liefje! laatste dag werken en dan weekend tralala, ga je nog de sneeuw in met daniel? 8) trouwens, hoe kom jij op je werk nu? oto? file? eng? glad? over emooi face-to-face met baby, ik heb er nog even over nagedacht. *pas op! anekdotepisodepistelgevaar!!!!* vroegah was een baby een baby voor mij. nu is, blijkt, een baby een wonder voor mij. zeker als ik the makers ken en sterker nog, de baby heb zien komen op ovulatietestjes, het spannend heb zien maken met nog nega testen, enzovoort. denk dat dat echt een groot(s) verschil is. komt dus niet alleen door mijn kinderwens, maar ook door forum. same here: yuna zal altijd dat gemiste ei zijn in paris en dat zal ze later ook wel te horen krijgen van tante klingel. ' jaahaaaa ik weet t wel! en geef nu de camembert even aan, wilt u? ik moet opschieten want ik ga zo shoppen met sarah! ' het is tenslotte 2015. de LBB sarah zal er moe van worden dat ze, als wij bij marb om de keukentafel zitten te borrelen, nog immer wordt aangesproken op haar LB's. ik zie al helemaal voor me hoe de hele schommel kirt ' KINDDD, je hebt nog steeds zulke mooie lange benen als toen je geboren was!! ' en dan de LBB ' jaahaaaaa tantes schommel, dat weeeeet ik nu wehellllll ' .. om vervolgs de hooggehakte ellenlange benen te lichten naar de stad, want ze gaat UIT. het is tenslotte 2015. en- ze neemt daniel mee. daniel, de 2e SB, die al 1 week na zijn innesteling uitgehuwelijkte prachtbaby! ' kindddd, wij weten nog dat jij je voor het eerst omrolde! en dat je toen ging piepen omdat je niet wist wat je toen moest doen! ' *hele schommel ligt in een deuk* ' jaaahaaaa dat weet ik nu wel eens hoor! maar tegenwoordig zijn jullie degenen die doordraaien met die sentimentele borrels hier! ' en dan...nadine. nou die kan zich ook bergen hoor. ' nadine! jij hebt jezelf 14 weken te vroeg naar buiten geschommeld, weet je dat wel???? ' ' jaaahaaaaaa....' ' nadine, weet je wel dat er ongeveer 23497 mensen op een forum met jou meeleefden terwijl jij nog maar zo zwaar was als dit pak suiker? ' ' jaahhaaaa... en nou ga ik shoppen hoor, de groeten! ' het is tenslotte 2016, en- ze neemt treesbaby mee. het zou zomaar haar vriendje kunnen zijn. als mijn neigingen tot treesbaby een jongetje noemen kloppen! ' treesbaby, weet jij wel hoe lang joe ouders op joe gewacht hebben? en dat jij de 1e van 8 was, die het kon redden tot op het blommenkleed? ' treesbaby die allang een treespuber is zucht. ' jaaahaaaa tantes schommel, ik weeeeeeeeeet het nu wel hoor! ' en dan stapt ie op zijn brommer en scheurt het groningse landschap in. het is tenslotte 2017. waarschijnlijk op weg naar de stad, misschien wel een biertje drinken. met die 2 met wie hij zoveel omgaat. boespuber en klingpuber. " seg boespuber, jouw mama en papa hebben zo lang op jou gewacht. ze konden je maar niet vinden eerst. waarom liet je niet merken dat je sprong, toen je een ei was? ei!' ' jaaahaaaaa ik weet ut! dat zeggen jullie altijd! ik ga naar de stad, toedel! ' klingpuber, jij bent helemaal een mooie. fashionably late? ouderwets 3 jaar te laat zul je bedoelen, maar het is je vergeven. weet jij wel dat je uit dusseldorf gehaald bent? en dat je niet alleen 50% fries bent, maar ook nog een ontdooid ingevroren wonder? ' jaaahaaaa dat weet ik nou wel hoor! zeg, ik ga even wat drinken in de stad, ik eet niet mee hoor, en ik hoop dat jullie 7 niet teveel wijn drinken in de tussentijd want ik pluk jullie niet weeer van het bloemenkleed als ik terug kom! doei! ' het is tenslotte 2017. en dat is dan nog maar de eerste worp/leg schommelbabys! gut, uit welk laatje komt dit verhaal nou weer. hm, ik had jullie gewaarschuwd. maar zo zal het dus gaan ongeveer. want daar hebben we allemaal voor getekend. smak
Wahahaha, Klingel! Wat een geniaal stukkie tekst weer! <3 Wat mooi, die middag bij Niels. Volgens mij voelen baby's heel goed je stemming aan, inderdaad. Maar wel heel bijzonder zo. @ Jem: wauw, Daniel heeft omgerold! Wat goed van hem! Heb weer zitten kwijlen bij de foto's van december en januari. Wat een lekker jochie zeg. @ all: smok!
*inbraak rolt van de stoel van het lachen* Kling, lieffie...je schrijft het ONWIJS leuk, maar het is nu 2010 hé, weet je wel toch?! Reken ff na op welke leeftijd jij treesbeeb op een brommer zet en Sarah op hoge hakken het uitgaansleven instuurt *sorry! SMAK! uitbraak*
Ik snapte al niet wat ze bedoelde met Sarah shoppen Klingel haar tijd-gevoel is helemaal van slag!!!! Vandaag vrije dag want het was Yuna haar eerste wendag ( = 1 uur) op het kinderdagverblijf. En dat was heel leuk en gezellig, ze vinden Yuna een mooi poppetje en zijn nu al weg van haar Zo hoort het ook en nu snel die andere opvangdag erbij!!!
ik verander elke 1 in een 2! stop de tijd! ik set geen jokers in! (enne, ik was soooo vroeg, alweer, ik kan der nix an doen! )
Zeker vroeg!!! Jij hoeft er niet aan te wennen als je eskimootje eindelijk geboren is Temp gaat goed hoor,je hebt vast een mooi ei gehad. En nu op voor het ophalen van de awards! Moet je daar ook weer veel voorbereidend voor junken en zo?????
nee alleen eigen ei laten springen met 1 spuit, luxe! dan 3 dagen later 2 awardjes terug! ja temp deed geinig he vanmorgen. je zou er bijna wat van gaan denken.. nod! zijn jullie ook verslaafd aan wie is de mol? nog een paar uur! KNUFFFFFFFFFFFFF