Je moet ook niet hardlopen in deze gladde sneeuwduinen En hier geen geloei hoor ( maar wel je tempkaartje in favo lijstje gezet op werk kan ik stiekem checken)
nou ja seg! tempkaartje op pookiewerk! hoe was werk??? @boes: zwaaiiii!! ik heb van je gedroomd vannacht!! we reden door groningen op de fiets. jij reed, ik stond achterop je bagagedrager. en toen ben ik op je schouders gaan zitten! dat durfde ik eigenlijk niet maar jij haalde me over. en zo reden we door grunnnen! op weg waarheen is me trouwens niet duidelijk geworden
werk= druk maar leuk. Ik mag weer lekker streng zijn en mensen aan het werk zetten En mijzelf ook tussen het kolven door; dat valt wel een beetje tegen. Het kost veel tijd en de opbrengst ( melk) is net aan genoeg om Yuna te voeden. Beetje stresserig dus............... Maar ik snap nu hoe je aan kreupel komt, je bent van Boes en de fiets gevallen Maffe meiden...
haaaai schommeldinnetjes!!! voor wie van horreurrrrr op de vroege ochtend houdt: check mijn temp! issie niet heerlijk eerlijk en prachtig onverdachtig? issie niet schitterend kelderig en schandalig lagig? hm. *klik* dat is dan de 25e keer schakelen. hop hop hop, weg met die laatste spoortjes hoop, vort vort, weg met die fantasietjes. we gaan wel naar dussel und wir holen uns (wir bekommen! zeggen ze in DL) zwei extrasuperbe creationen uas frier. komt goed. jazeker wel. dagboeksmak..
Even snel MP (ben aan het werk). Klingel ik stem voor een plakcryo's uit DD en snel een beetje DTL! Zo verder hier moe moe van weer werken en kots kots van eten. Gisteren nog hartje geluisterd en klinkt nog steeds als een trein met allerlei gekke zwem-geluidjes. Denk dat het wel goed gaat SMOK
@ Klingel: BLEEEEEGH.,... Nee! Idd 'fijn' dat je temp zo duidelijk is, maar ik had m veel liever hoog gezien voor de komende 8 maanden. Maar goed, nu heb je de diepfriesjes niet voor niks geproduceerd. (hmpf )... @ Trees: dat klinkt jankwekkend heerlijk! Wat fijn voor jullie! @ all: morgen meer tijd, dan ga ik weer eens een lap tekst produceren.
Hee schommelina's, Eindelijk weer wat meer tijd. Het was gewoon rennen-vliegen de afgelopen dagen. En dan heb ik wel tijd om tussendoor snel bij te lezen, maar echt iets schrijven/reageren is dan lastig. Vooral omdat ik vaak op m'n telefoon kijk, dan kost reageren echt superlang Het gaat hier heel goed, Sarah heeft weer een aantal stappen in haar ontwikkeling genomen. Ze eet nu supergoed ('s ochtends fruit, tussen de middag een hele boterham en 's avonds warme hap met yoghurt toe), ze kan steeds beter rollen en zitten én ze slaapt tussen de middag nu. Waarschijnlijk door al die nieuwe dingen heeft ze nu wat extra energie nodig. Was net wel weer lekker typisch mezelf. Wilde het vuilnis buiten zetten en de deur waaide zo achter me dicht. 2 buren hebben de sleutel, maar die waren allebei niet thuis. En normaal heb ik altijd m'n telefoon in m'n zak zitten, maar nu natuurlijk net weer niet Dus ik bij andere buren aanbellen om te vragen of ik mocht bellen, maar m'n man nam z'n telefoon niet op. Uiteindelijk binnen gekomen mbv ijzerdraad. Note to self: ander slot nemen! Als je blijkbaar met een kwartiertje prutsen zo binnen kunt komen! Oh, ben trouwens heel trots op mezelf: ik ben enorm bang voor naalden/bloed prikken, maar ik heb mezelf toch als bloeddonor opgegeven. Eergisteren voor het eerst geweest. Hopelijk ga ik het nu ook steeds minder eng/naar vinden. Ik val namelijk serieus flauw soms. Hm. Maar goed, tijdens de zwangerschap en een halfjaar daarna mag het toch niet, dus hopelijk kan het binnenkort sowieso weer niet \ Zo, ego-praat is klaar. @ Klingeling: je hebt je tempkaartje maar helemaal verwijderd? Even helemaal genoeg ervan? Groot gelijk hoor! Hoe zit het nu met junken? Moet je weer superveel? Of is dat alleen voor eitjes produceren en moet je het nu juist rustig aan doen? En hoe zit het met spontaan zwanger worden? Mag dat wel? En dan belangrijker: hoe voel je je nu? Glitterig en vol vertrouwen? Of stiekem toch erg teleurgsteld? Op je vraag trouwens: ik probeer nog niet aan zwanger in een wip te denken hihi. Merk dat het met de tweede ook wel makkelijker gaat dan met de eerste. Ik heb er nu meer vertrouwen in dat het toch wel komt. Baalde ook niet zo erg van ongesteld zijn. Denk dat het wel goed is voor marblijfje om eerst een keer goed ongesteld te zijn voor er weer een beeb in geparkeerd wordt. @ Treeske: 15e weer echo toch? Zit je nu al in de fase dat je daar zin in hebt enzo? Ik krijg steeds een glimlach van je verhaal over zwemgeluidjes... <3 @ boes: EMPEE! Mis joe! @ Jem: Everybody in tha house weer beter? Hope so! Wanneer ga je nou 4 dagen werken? @ Pook: hihi, jij was op dreef Bevalt het werkende leven jou ook weer? @ Elke: denk nog immer aan joe en jouw hoopmeiske! Smok!
Lieve allemaal, Het leek even wat beter te gaan, maar vandaag gaat het toch weer helemaal niet goed . Jemman heeft nu diarree-aanvallen, wil niets eten en ligt al de hele dag te slapen. Hij drinkt alleen thee (gelukkig met flink veel suiker) en een slokje aanmaaklimo. Balen, wilde dat het nu es een keertje afgelopen was!! Verder alles goed. We hebben een eetstoel voor Daniel gekocht! Via marktplaats. Hij ziet er echt nog supermooi uit en ze hebben zelfs nog 10 euro van ons bod afgehaald Nu alleen nog het nietapparaat vinden om het nieuwe riempje vast te maken. @drukboes: jij drukke schommelbabe! Doe jij nu es vertellen hoe en wat nu enso? @pook: kolven.. tja, ook niet mijn favo bezigheid hoor! Bij mij maakten ze altijd enorm veel warm en dan dronktie bijna niets en moesten ze alles weggooien! Daar werd ik altijd wel bijna moede(r)loos van... Nu ben ik aan het afbouwen en heb ik geen stress meer over te weinig opbrengst Hoe lang wil je doorgaan met kolven? Trouwens hulde hoor, 4 dagen werken icm kolven! Je hebt wettelijk recht op 2 uur per dag betaalde kolftijd he.. tot de baby 9 maanden is. @elke: hoe ist nu met jou en kleine Nadine? Is de infectie weg? En gevaar weg? Hoe zwaar weegt Nadine nu? Dikke knuffel voor the elke-family. @marb: wow, wat gaat dat snel met Sarah!! Wat gaaf dat ze het zo goed doet. Zou jij het schema van Sarah eens willen doormailen naar mij? Dus wanneer ze hoeveel eet en drinkt? Wij zijn heel rustig begonnen. Alle 'eerste keren' wilde ik graag samen met Jemman doen, maar ja, dat gaat nu niet altijd. Nu 2 keer rijstebloempap gegeven met een lepeltje, maar dat vintie echt niet lekker. Ik wil het iig 5 keer aanbieden, maar alssie dan nog aan het kokhalzen is, dan kap ik ermee hoor. Bloeddonor.. dat wilde ik ook, maar mocht niet ivm drager hep b... @klingel: lieve, ik vind het toch gewoon ontzettend klote weer voor je. Ronde 25: D echt veeeeeels TL!!! Nu heb je wel iets om naar uit te kijken, maar toch. Elke ronde DTL! @trees: hihi, kots je niet van je werk en ben je niet moe van eten? Ik ben superblij dat het zo goed gaat! Let je wel op jezelf werkstresstechnisch? Ja wel doen he.. Nu es ff verzinnen wat we in elkaar gaan flanzen kooktechnisch Smok, Jem
Allerliefste schommeldinnen.... Denk wel aan jullie en ben ook een telefoonleesennietreageerder!! Voordat ik met mijn rapporten ga beginnen toch maar even wat aandacht voor jullie. Nou moet ik ook zeggen dat ik bar weinig te vertellen heb. Druk met school en studie (kerstdiner is nieuwjaarsdiner geworden en maandag school van 5 tot 10 en 33 rapporten schrijven is ook tijdrovend.) En daarbij komt dat ik weer even stil sta in proces. Boesman vertelde gisteravond dat hij zich heeft ingeschreven bij huisarts dus na bevestiging gaat de rest lopen (lett. en fig.) Verder hier rustig. Het gaat echt wel goed hoor. @liefkling: altijd dat godvergeten gehoop terwijl je altijd de kans hebt dat je temp naar beneden schiet. Je weet wel dat je geen hoop moet hebben maar toch... Ik weet helemaal niet precies of je een vermoeden had dat... maar de aankomende periode moet je het weer uit handen geven terwijl het natuurlijk het meest fantastische zou zijn om nu (heel eigenwijs) het via moedertje natuur te regelen. Hoes met je? @Trees: hoe gaan nou die volle dagen werken?? Je moet wel eerlijk zijn hoor!!! Nog steeds zo moe of merk je dat het al beter wordt? Nog over gehad met werk? En wat een schitterende buikfoto. @Jem: hoe lang is die ziekenboeg al aan de gang daar bij jou?? Voor mijn gevoel al weken??! Is dit nog een normaal griepje?? Vertel es?? Ik snap Daniel wel.. ik vin rijstebloempap volgens mij ook heeeuuuul smerig. Goed, op die manier stoel.... ik hoop dat ik weer van jou kan overkopen over hele poos. Op zolder met die spullen. @Marb: jezelf buitensluiten ken ik ook maar met kindje binnen zul je je wel lam schrikken. Maar met ijzerdraadje binnen gekomen?? Dan wordt het inderdaad tijd voor nieuw slot. Ik deed het altijd met een kleerhanger en vond dat ideaal. Niet bedenkend dat anderen ook zo binnen konden komen. @Pook: ehm, ik weet het effe niet. Nou, dan jij volgende keer de eerste. Had je 'm nog gevonden trouwens?? Na sms?? Zo! empee voldaan!! Ga de bloemetjes buiten zetten Kus
@boes; gevonden....heel suf zo'n verspreking op schriftKan het nu niet meer veranderen maar is niet zo erg. Meelezers hebben het al gezien en niemand die nu nog zover terugleest........ maar druk hoor, 33 rapporten schrijven!!!!!!!! En zie dan nog maar eens wat origineels op te schrijven. En hulde voor Boesman dat de 1e stap genomen is. Verder druk druk druk........vanmorgen ineens een monsteropbrengst melk uit rechter (.) 150 ml!!!! Ben helemaal trots op tiet! Werk is heerlijk maar ben nu wel moei. Morgen wat vroeger stoppen en Yuna ophalen van KDV wendag en dan mijn diploma ophalen. Na 7 jaar is hij dan binnen!!
wel alle bodemloze putten nog eens an toe! schreef ik gisteravond laat dit onderstaande stuk, klapte de site eruit. maar ik kon t nog redden, dus bij deze: *********epistelgevaarrrrrrrrrr********** Tralala! Even een klein wijntje, NHNK, en een klein filosofisch momentje. Klingman ligt bij de haard de snurken; eigenlijk moet ik m wakkermaken zodat ie ins betti verder kan kabalen, but then again, t klinkt wel gezelli en het pimpt het dodelijk saaie live irakdebat in de kamer wat op! @trees: trees! 14 weken en 3 dagen zegt je banner. Werkelijk waar wat een wonder! 8) je bent al over 1/3e!! Ieksss wat gaat dat (veel te??) snel! Van hier bij mij in de woonkeuken zitten, met roseetje en toastje filetje americaintje, en (achteraf naar waarheid) zeggen hmm ik denk dat ik weer zwanger ben tot nu deze lange korte tijd verder. Geweldig! Er is geen banner op ZP waar ik zo vrolijk van word als die van jou. En emo, zo nu en dan!! dan nu nog even een interview: - hoe gaat het heledagenwerken? eerlijk!!?? - Hoe gaat het met de misselijkheid en alle lichamelijke toestanden? En de geesstelijke niet te vergeten? Oftewel, wat ik je laatst al vroeg, hoe ga je hiermee om en wat vind je ervan en hoe ziek ben je nu echt al wil je niet klagen maar magmoet dat wel?? Nogmaals ik vind echt echt echt dat je moet uitkijken met teveel werken. Ook als je denkt dat het wel kan. Wees nu nog maar heel even het loyaalste aan treeslijf. Treeswerk komt daarna weer! Nog nieuws op dat gebied trouwens? Qua studie en en en? @marb: hoestie daar? Denk dat je (verstandelijk) gelijk hebt dat het wel goed is dat marblijfje nog even een grote schoonmaak houdt. En het marbmandje weer helemaal spreidt voor marbelous2!!! Wat gaaf en wat lijkt dat snel, dat de LBB al normaal mee eet! Het gaat hard he, ongelooflijk! Heerlijk lijkt me dat, een boterhammetje en warm hapje enzo! Grote meid! Wat betreft je buitensluitactie: lekker dement ja! Ben blij dat ik hierin niet alleen schommel. Nu ik erover nadenk, volgens mij zijn er wel meer verstrooide schomlinas in tha house. Ik denk daarbij naast aan mezelf ook direct aan trees! en een beetje aan jem. Pook en boes schat ik het minst verstrooiseld in. Hoewel, boes met haar ovu/temp-vergeterij! Over bloedprikoverwin: goeso!!! Ten eerste voor de goede daad maar ook voor het overwinnen. Het heeft ook zoveel te maken met hoe je geprikt wordt he! Soms voel je nietsss, maar je hebt er ook die hun breinaald zo via de binnenkant van je arm door je elleboog heensteken! En van die krijg je een trrrrauma. Nog een keer gelijk trouwens over je opmerking dat we die 8 diepfriesjes niet voor niets gemaakt hebben! Idd, die ellende van december moet wel beloond worden zeg! Geef toe dat ik, tussen het naiefhopen door, daar wel aan gedacht heb.. Wat je vraagt over mijn FF kaartje, die haal ik altijd weg als ie niet meer spannend is. vlak na NOD dus. Na TP komt ie weer, hoewel ie met de uruzganbollen die ik ga afvuren weer gevaarlijk onbetrouwbaar zal worden. Ik hoef niet te junken, aangezien de diepfriesjes immersklaar liggen. Alleen 1 prikje (wel de vervelendste) zetten om mn eiegen ei te laten springen en thats it! Luxe of niet! Ik mag er wel bij sexen denk ik; de kans dat we momenteeel er als waren wij trees een zwangerschap van maken blijft klein genoeg. Ik zit zelfs nog te denken om er een iui tje bij te doen heheheh! Volgas nu voor die baby! @jem: och arme schat, wat is er allemaal aan de hand in jemhuis. Arme jemman so siek? Issie niet naar de dok geweest dan? Hardnekkig virus? Beterschap! Wat fijn dat daniel zijn hoogstpersoonlijke eigen stoel heeft nu! Ben jij drager van hep b trouwens? Hoe kom je daaraan en daaraf? Hm, donor, zou ik ook wel kunnen doen. Ik weet mn eigen bloedgroep niet eens! Zal wel weer een hele rare zijn. Wat heb je uiteindelijk gekokkerellerd? kip hawaii??! @drukboes: jeej is ze weer! Druk met rapporten schrijven? Lijkt me trouwens leuk om te doen, maar is dat wel zo? Goed dat boesman zich ingeschreven heeft. Nu nog potje vullen en dan kan er duidelijkheid en hulp en hopelijk geruststelling komen! gek maar ook wel lekker misschien, even stilstaan voor je gevoel? Je ei komt er over een weekje aan, ovutestjes nog? Of gewoon even rust? Trouwens een tip die ik je al 100 jaar moet doorgeven van een van de meelezers, tevens (ex)busbabe: PIES IN EEN FOTOROLLETJE! 8) Zodoende hoef je niet met de lievelingstheemok van je collega de wc af te komen, om die dan gewoonweg in de vaatwasser te zetten. Druppelend van de boespies! Het gaat dit jaar goed komen wat zwangerworden met ons meis. Let maar op! En daarom, voor die tijd wil ik echt die bodemloze groningenborrrel nog hebben! O got opschieten!!! @pook: ha! Wat een superopbrengst (voor zover ik er verstand van heb dan hhihih) super hoor. Enne nog meer super: diploma!!! Hoera, gefeli!! hoe bevalt het werken je trouwens verder?? En zijn jullie al uit de stoeltjes? Blijf t grappig vinden dat de eerste site die ik van internet afpluk de winkel blijkt te zijn waar jullie die dag geweest waren hihi! @elke: nadine gaat ok maar tis wel spannend allemaal. Ik wil morgen elke eens even bellen om weer eens goed bij te praten. Kreeg nog een link van een zeer indringende dou over de afdeling neonatologie in t UMCG van haar. Ik kan m hier plaatsen maar een waarschuwing (trees!) is gepast en zakdoekjes in de buurt ook. Anders nog iets? Neuh, hier gaat t ook goed. Moet zeggen dat ik binnen paar uur alweer over ongi heen was .komt echt door die 8 ins frier. Komt goed. Verder vandaag hele huis gepoetstdweildzogen, pfff. Als ik zwanger ben dan NEEM (ja dat kan dan weer wel!) een poetsdame erbij hoor. 8) Achterlijke trappen en trappetjes allemaal hier. Wie heeft dat bedacht. O ik zelf ahem. Heb nog wel even gegoogled en gelezen hier in t MMM topic, en ik heb bedacht dat ik progynova wil hebben ter voorbereiding van superbaarmoedertje. Moet je gebruiken vanaf dag3/4, dus ben benieuwd waar ik dat vandaan ga halen heheh! Eens even antiek stalken morgen. EDIT is getalkt, maar hoefde niet, hm, he better be right... Nu rover binnen roepen, hij is laat vandaag (ongerust alweer) schommelende smak en liefhebbende glitterknuffel!!! uw dagboekerige epistelklingel.
Hee meiskes, Hoe is het met jullie? Hier superleuk dagje gehad, lekker naar het strand met marbman en de LBB (die de laatste tijd haar LB's goed aan het benutten is door flink te trappen ). @ Jem: Hmmm... Jemman nog steeds niet beter? Wordt t niet eens tijd voor een bezoekje aan de ha? Of is Jemman net zo'n eigenwijze holbewoner als marbman en gaat ie pas naar de dokter als ie doodgaat (niet dus)? Gaaf trouwens, een kinderstoel voor Daniel! Wat worden ze dan groot he? *pinkt sentimenteel traantje weg* Nee, maar serieus: ik vind het eigenlijk supercool Kan ie al goed zitten trouwens? Heb Daniel echt veeeeeel TL niet gezien. Wat eten van Sarah betreft: Dat is niet zo heel boeiend Ze krijgt nog steeds 5 keer per dag bv (ongeveer 8, 11, 14, 17, 20 uur) en tussendoor krijgt ze rond 10.30 uur fruit (1 stuk ongeveer), rond 12.30 uur een boterham (met smeerkaas is favoriet), rond 16 uur een minirijstwafeltje en rond 18 uur een warme maaltijd (groente, rijst/aardappels en vlees/vis/vegaburger) met een toetje (baby-yoghurt). Wel gaat ze volgens mij steeds minder melk drinken. We proberen haar dan ook andere dingen te laten drinken, maar daar heeft ze geen interesse in... Rijstebloem vond Sarah van een lepeltje ook niet lekker trouwens, maar in de fles wel! Misschien ook nog te proberen... Hmm... Nou heb ik t toch hier geschommeld, sorry... @ boes: wat goed dat boesman zich heeft ingeschreven bij de ha! Al meer gehoord? Gaat dat lang duren? Jouw temp is trouwens mooi hoog vandaag! Ei gehad? Ovutestjes gedaan? Over het buitensluiten: Sarah was gelukkig niet thuis, maar op het kdv. Moet er echt niet aan denken dat ik buiten zou staan terwijl zij binnen ligt... Maar wel goed dat je dat zegt, nu ben ik NOG meer gemotiveerd om er echtechtecht aan te denken om ALTIJD een sleutel bij me te hebben... Had het wel gruwelijk koud, want: geen jas @ Pook: hoezee voor diploma! Wat gaaf dat je m eeeeeiiiindelijk hebt! Feli Kan me moei wel voorstellen hoor... Monsteropbrengst is daarentegen wel gaaf! Hoe gaat het kolven op je werk trouwens? Heb je daar ook een beetje opbrengst? @ Klingel: Wat een lief stukje tekst weer <3 Echt, heb helemaal zitten glimlachen. Jij bent zo heerlijk jezelf Is Rover wel weer terug trouwens?! Jullie hebben meer dan genoeg poezelellende (ik zeg: scrabble!) meegemaakt! Goed dat je er positief tegenover staat deze ronde. Ronde 25 is een mooi rond getal, dat moet m worden. En met 8 diepfriesjes (ik typ steeds diefpriesjes) moet er ook wel wat leuks tussen zitten. Ik zeg: gewoon alle 8 inbrengen en gaan voor die 12ling (want ook 2ling bij iui EN bij gewone good-old PP). @ all: Fijn weekend alvast, morgen ben ik er niet en zaterdag/zondag is nog niet helemaal duidelijk. Geniet ze!
Uberschattigst schommeltje, @boesboes: goed dat het goed gaat! Maarreeeh.. is bevestiging ha al binnen? Zo lang duurt dat toch niet? Of zijn wij nu allemaal ongeduldiger dan jij? 33 rapporten schrijven, jeeemig... is dat eigenlijk anders geworden? Is het nog steeds kruisjes zetten per vak bijv. "ruim voldoende" en een zinnetje van "Jantje doet goed mee!" offeee.. is dat heeeel ouderwets? De ziekenboeg is al veeeuls te lang aan de gang en morgenochtend gaan we naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek en longfoto. De ha gaf aan dat het misschien toch de mexicaanse is geweest en dat zijn conditie en weerstand daarna zo erg is verslechterd dat hij van elke bacterie die hij tegenkomt weer ziek is . Er wordt in ieder geval nader onderzoek gedaan en hij wordt niet weer het bos in gestuurd met weer een antibiotica. Voorlopig moet hij het in ieder geval heel rustig aan doen en niet zomaar weer als een wacko aan het werk gaan. Daar issie niet blij mee, maar hij weet ook dat het niet anders is... Wees voorzichtig met wat je hoopt!!! Volgens mij doe je best lang met zo'n stoel. Daarnaast kun je deze kinderstoel ook als losse tafel en stoel gebruiken. Kannie kleuren en knutselen alssie wat ouder is. Dus ik wens heel hard dat jij hem niet kunt overnemen!!!! Wat rijstebloem betreft, je hebt helemaal gelijk... we gaan ook groente en fruit proberen! Daar zit tenminste smaak aan. @pook:150 cc uit 1 tiet!! Hoe doe je dat zo snel! Ik kreeg dat pas een maand geleden voor elkaar! Hoeveel drinkt Yuna ongeveer per voeding op het KDV? Diploma!! Super, dat geeft wel veel voldoening he.. En ik denk dat je het, net als ik, wel even gehad hebt met opleidingen nu he.. @klingel: dus toch TP... cryooos niet voor niets, ALS ZE DAN MAAR WAT GOEDS DOEN DAARO, which is BLIJVEN PLAKKEN en GROEIEN! *zucht* Je weet het weer goed te relativeren met je humor en ik moet er natuurlijk weer om lachen.. gekke klingel. Maar ronde 25 is echt wel de limit hoor. Dat progynova, zijn dat pilletjes? Misschien is dit wel het wonderplakmiddel voor jou! Dat antiek het maar snel voorschrijft, zodat je snel kan beginnen. Dus wat wordt het? 2x TP en IUItje erbij!? Dat kan toch? Hep b drager heb ik van m'n biologische moeder gekregen. Ik heb dus een miniscuul klein beetje virus in mijn bloed. Dit doet verder niets met mij, maar theoretisch zou het kunnen vermeerderen en mijn lever aantasten. Die kans wordt groter als je weerstand drastisch verlaagt, doordat je bijvoorbeeld een andere ernstige ziekte krijgt (zoals HIV of kanker). Maar, er is ook elk jaar 1% kans dat het spontaan verdwijnt. Maar theoretisch ben ik besmettelijk en dus mag ik geen bloed geven (ik heb AB positief). Jemman is inmiddels ingeent, dus daar ben ik niet meer gevaarlijk voor . Je zou er vanaf kunnen komen, hoe weet ik niet, maar dat is gedoe en het hoeft van mij niet. Ik heb er geen last van en ik weet dat ik voorzichtig moet zijn met bloed e.d. Verder 1x per jaar check bij de internist. Voor mij een formaliteit. Kokkerellen: ik heb wat 'verse restjes' in een pan gegooid, wat geroerd en rijst in de rijststomer gedaan en klaar is Jem. Het is een indische curry met knoflook, wortel, paprika, ui, kip, koriander en selderij met koreaanse rijst geworden. Was heel smakelijk met veel te veel kip (voor 2, en Jemman at niet mee) @marb: Daniel kan wel zitten, maar hij over het algemeen heel beweeglijk, dus dan zaktie weg. Maar in de kinderstoel gaat het heel goed, dan kan hij geen kant op Sjonge, wat eet die dochter van jou allemaal zeg! Aan de andere kant: Daniel krijgt nu om 7 uur bv, om 11 uur kv (ca. 140 cc), om 15 uur kv (ca. 140 cc), om 19 uur bv, om 23 uur bv, 1x 's nachts bv. Als we meer bijvoeding gaan geven, dan zal hij ook wel minder gaan drinken. Morgen weer naar het CB. Trouwens: ik heb nog steeds die zakjes niet geprobeerd Ze liggen nog braaf in het medicijnkastje te wachten. Ik wil toch wachten tot Jemman weer beter is, want ik kan me het nu echt niet verooloven dat het niet goed zou vallen.... Anyway, ik ga nog ff lekker bankhangen! Dikke kus, Jem
Er worden weer heel wat schommelige romans hier geschreven ! @Klingel. Nog ruim een week en dan komen de Friese toppertjes in jouw buik. Ik zit al helemaal in plaatsvervangende spanning en zit in de startblokken voor een duimerijmarathon! Ik heb een goed gevoel over de vrieze friesjes! @Boesvrouw. Hoe staat het met de Boesmanactie en hoe staat het met jou innerboes? Is het eng, spannend, zenuwpezend allemaal? Lijkt me allemaal erg heavy voor jullie deze stap. Dikke knuffel! @Marb. Wat stoer dat je bloed afstaat! Hoeveel tappen ze af? @Pook! Wat goed van tiet zeg! Bravo voor Pooktiet 8). En fijn van diploma en remember het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit! @Jem. Hoe was longfoto vanochtend? Ziekenboeg DTL! Trek snel je verpleegsteroutfit aan en Jemman verplegen. Wedden dat hij niet meer wil werken . @Is er nog nadinenieuws? @Hier. Vanochtend weer mooie smeltecho gehad. Ik heb wel een niet-teveel-doen-verbod gekregen. De placenta ligt over de baarmoedermond, waardoor er een grote kans is op (zware) bloedingen. In combinatie met bloedverdunners niet bepaald handig en als het niet bijtrekt wordt het een keizersnee. Mag niet meer tillen, inspannen, seksen (dat zal geen probleem vormen...), stressen en andere gekke dingen doen. Regelmatig stolling prikken en indien mogelijk langzaam de bloedverdunners verlagen. Ik blijf in ieder geval goed onder controle bij de gynaecoloog. *smok*
---------------------------------------------------------------- Quote Jem: "Daniel krijgt nu om 7 uur bv, om 11 uur kv (ca. 140 cc), om 15 uur kv (ca. 140 cc), om 19 uur bv, om 23 uur bv, 1x 's nachts bv. Als we meer bijvoeding gaan geven, dan zal hij ook wel minder gaan drinken. ----------------------------------------------------------- Is mijn Yuna zo'n veelvraatje of eet Daniel alleen kleine hapjes. Bovenstaande is op nachtvoeding na precies het schema van Yuna. En ook ca 140 ml maar dan afgekolfde melk van mij op KDV of bij oppas. 150 ml uit 1 tiet was wel een record hoor!! Gemiddeld kolf ik s'morgens 180 en s'middags 120 ml af. -------------------------------------------------------------- Zo en nu weer schommelwaardige praat: @jem +man; WAT een verwaarloosde mexicaanse!!!! Hup laat die artsen rennen en jemman en familie virusloos maken!!! Maar lekker restjeshapje maak je hoor! En is dat nou handig zo'n rijststomer???ik doe het altijd in een pannetje met 1 vingerkootje extra water, gaat meestal goed @marb; strandlopen, LEUK maar LBB die trapt Toch niet naar mama toch. Vroeger hengelde ik heel vaak de deur open bij ouderlijk huis. Was er weer een grapjas of een hond geweest die de achterdeur op de knip had gedaan. Die zat altijd los zodat we geen sleutels mee hoefden te nemen..... Ik ben echt daardoor een expert inbreker geworden. Maarreh ik denk dat je woord niet door de jury komt bij scrabble: poe-zel-el-len-de @boes; gekke boes weer aardig op weg naar ei, of is hij al geweest??? Goed gePP't??????? prive mail, als je niet weet waar het over gaat dan is het wel goed en ben ik zo emo instabiel dat ik spoken zie ( en nu is rest dus heel nieuwsgierig) @Trees; Goeso, de gyn laat je niet gaan. bah, enge placenta, als hij maar braaf zijn werk blijft doen. Maar nu moet je wel luisteren naar niet-teveel-doen gebod en andere verboden. Geen luvvie luvvie........hmmmmmmdaar staat treeshoofd toch vast niet naar. Smeltecho is wel heel leuk......krijgen wij daarvan ook nog plaatjes te zien???????? @klingel; Ronde 25 is echt TV, statistisch gezien komt het nu al aardig in de buurt van de Jackpot van staatsloterij. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. @nadine + Elke: alweer beter?????????? En hoe groot en zwaar is ze nu, en hoe'st met Elke en Elkeman? Ofwel UPDATE........ HiephiepHoera; deze week is het een jaar geleden dat mijn ei werd bevrucht Technisch gezien is Yuna nu dus 1 jaar oud Vanmiddag ga ik even langs CB om haar te laten wegen.....ik wil ff weten of de groei nog goed gaat nu ik werk en zij kolfmelk krijgt en naar opvang gaat. Het vreet energie denk ik want het knottertje slaapt veel meer!
even heel kort hoor want ik zit nakend achter de apple als was ik eva in t paradijs ? waar kwam DAT nou weer vandaan ) waarom zit iedereen (nou ja iedereen, 2 bepaalde iemanden) aan boes te vragen of ei goed is benut en PP goed heeft gewerkt? de arme meid moet nog 7 dagen wachten op ei!! *kijkt eigenwijs rond in schomlina-gezichtjes* @trees: SO dat is dus wel een antwoord op mijn vraag/ongerustheid: MINDER werken! halve dagen max! zeg maar ja! geweldig dat smeltecho zooooo mooi was! but, rust is geboden. beloof je me dat alsjeblieft zwart op wit? @pookie ziet spookie??? @marb: heerlijk strand-trappel! @jemman: HUIL! verwaarloosde mexi! daar schrik ik wel van. heel veel beterschapsterkte! @rest: sorrie ben kortttt, moet tutten en glitteren, straks diner en feestje in mijn lievelings-stadsie. zoefjes en later meer en langggg!
Volgens mij doelt iedereen toch op zaad-inleveractie? Ik in ieder geval wel . Eva hup in de kleren jij!
hehehheh! jij wel, pook&marb niet volgens mij? of ik dementerend, hm dat sowieso. ja ik moet blij jurkje uitzoeken voor blij feestje. gooi ik er voor t laatst wat ' kelken ' in zowel we dat noemen met mn vriendinnetjes. proost op jullie! @trees: heb je nu afscheid genomen van antiek dan? @trees: geef een antwoord op mijn hoeslechtvoeljejeengenietjeertochvaninterviewww? @boes: boesman is stoer, het moet nogmaals gezegd worden. wij zijn hier om je te steunen he! op alle fronten! en een lunchje hapje borreltje in t grunnse moet ook weer! dese maand nog eigenlijk! @elke: nadine gaat wat beter! zal haar straks weer eens proberen te bellen. maar wat is ze drukdrukdruk. stoere lieve mama.