temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    ooooh, wat mis ik nu weer!!!

klingel, ren NU naar de uitgever!!

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oeh, kreeg zo'n zin in sauna door jullie geklets over wellness dat ik meteen bij marbman, en de muppet-oma ben gaan zeuren. Zaterdag it is :p

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    wow, we moeten wel een back-up hebben, het boek mag niet verloren!!!!!!!!!

@boes; helaas komende zondag kunnen we niet richting Grun, ik heb iets te veel werk wat ik moet doen komend weekend ( grote audit op werk). Veel PPP!!!!

Yuna gaat prima, vrijdag ga ik wel weer laten wegen want ze drinkt echt niet veel en mijn BV schommelt heel erg........

Zo mp weer voldaan nu ff rustig thee leuten.

4. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Wie print ons boek uit en brengt t naar de uitgever?

Klingelding met trein, klingelman in oto? Saam terug? Ideetje? Of dram ik nu door..

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ja sjot moeten t echt opslaan. zou dat te doen zijn, of blaas ik mijn appel dan op????

hij gaat 1 dezer dagen dicht, dus we moeten schommelzamelijk even voor t weekend een plan hebben!

ik denk, opslaan (desnoods iedere schomlina een deel? trees 1-500, kling 500-1000 enzovoort?) en dan opsturen :)D uitgever rolberoerte als er 3 vrachtwagens aan manuscript-cript voorrijden :D) en dan een nieuwe openen?

de schommel2?

op de rest van gebrabbelzenPPluncheirandjeshalvedagen kom ik morgen trug, nu doorrrr naar BED!

smak!!!!
    houfjulli!

Deel Deze Pagina