temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Klingel moet je zien wat ik in het wijkkrantje van onze buurt zag staan ;)

*newsflash*

Groningen. In de wijk Reitdiep heeft het afgelopen weekend zich een vreemd fenomeen voorgedaan. Vandalen lijken het voorzien te hebben op diverse varianten van de oer-hollandse ooievaar. De zogehete opplakooievaren, te gebruiken bij de geboorte van een mensenkind, hebben in verschillende huishoudens het loodje gelegd. Houten ooievaarexemplaren en levensgrote opblaasooievaren, die de buurttuinen versierden, lijken dit weekend te zijn 'gevlogen'. Opvallend is dat er sinds het weekend ook geen levende exemplaren meer zijn gesignaleerd. Buurtbewoners denken aan een ludieke actie van de belangenvereniging 'red de ooievaar'. Ook wordt er geopperd dat dit alles het werk zou zijn van een doorgedraaide doldwaze niet-zwangere vrouw. De gewaarschuwde autoriteiten geven voorlopig aan dat ze omtrent de identiteit van de dader(s) nog volledig in het duister tasten.

*einde newsflash*

2. Trees

Trees Niet meer actief

En veel belangrijker heb je al getest :D En, en, en, en?

Hoe gaat het met je teen?

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    trees!

:confused:
    je had me wel even te pakken, ik geloofde het berichtje tot de doldwaze dame in zicht kwam! :)

hoe gaat het met mijn ongi forumvriendinne mede D.Q-tje?
    ongi foetsie?
    kerk geopend?

en zeg hoe gaat het met de onderzoeken, de uitslagen?
    vertelllll! :D

hier teen nog steeds gebroken
    3 nega zwangerschapstesten (zondag zondag maandag) verder
    geen ongi! :confused:

kan jij mijn temp kaartje snappen? heb ik gepoogd hieronder te plakken..
    LF heeft het (zekere) ei van de 3e nu stippellijn gemaakt! ?
    snap er geen ooievaar meer van.

heb sinds zondag eisprong-pijn.. ?

mok mok alles is stom en onzeker mok mok

KNUF
    klingel

http://www.fertilityfriend.com/home/202f6d

4. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    hahahhahahahahaha!

Op aanraden van ons allerliefste Klingeltje ben ik me aan het inlezen in deze site, de humor schijnt hiet van het scherm te spatten!
    Daar jullie echter beiden in romanvorm schrijven, ben ik na een half uur lezen nog niet verder dan pagina 3!
    Dat ik daarbij steeds in mijn broek moet piesen van het lachen helpt ook niet echt: continu omkleden en de wasmachine aanzetten vergt veel tijd....

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    :D

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Klingel, ik volg jouw ontwikkelingen met spanning... :oops:

Wanneer heb je voor t laatst getest? En heb je kwaaltjes? Aiaiai, zo spannend!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ik heb uur gelee getest- nega.
    kwaaltjes?
    nee, alleeen rare pijn rechtsonder in buik, zoals eisprong-pijn.

temp is nog hoog.
    (.)(.) zijn nog groot (nou ja B en een half dan)
    en ik had net opeens onwijs veel bloed bij tandenpoetsen

zal wel ongi zonder TOMTOM zijn moppperrrrrrrr

;)

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Hmm... dat klinkt anders wel érg positief (op die niet-zo-positieve-test na dan...).

Ik vind dat jij zwanger bent!

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    zeg dat maar eens tegen die testen..;)

word jij zelf maar eens zwanger, jij gaat voor!

EN DAT GELDT OOK VOOR STILLE TREES!

knuff
    ;)

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    *roept heel hard tegen testen*

"Jullie zijn heel do-hom! Want Klingel is zwanger en jullie zien het nie-hiet!" Wat een sukkel-testen ](*,)

Enneh... ik ben hard bezig hoor... O:)

11. Trees

Trees Niet meer actief

Trees galmt hééél hard met Marb mee!

'Wij willen twee strepen zien'

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wiiiiiijjjjjj

Wiiiiiilleeeeen

Strepen zien

Wij willen strepen zien

Wij willen strepen zien

(hmmm... zonder muziek toch niet zo heel gaaf...)

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ha!

ik waardeer jullie galm&voodoo-technieken...

we zullen zien.
    morgen dok, oorspronkelijk voor doorvewijs gyn, maar nu ook meteen voor zwanger-test-prik-iets?

@trees!
    hoe gaat ie gij noorderbabe?

ben je alweer ongeongesteld?
    kerk open?

are you OK?

megaknuffel(thee)kruikjeknufffff

macklingel.

14. Trees

Trees Niet meer actief

Hi Klingel,

Je houdt ons weer in spanning, duimen worden weer blauw en dolgedraaid. Eelt wordt gekweekt en glitterige gelukswensingen worden samen met de ooievaar richting Drenthe gestuurd. Met name dat laatste is zeer uniek! Door alle perikelen in mijn wijk zijn ooievaars namelijk zeer zeldzaam. Gelukkig had ik er nog één op zolder voor speciale gelegenheden verstopt. De ooievaar kun je herkennen aan het glitterige mandje met beeb in de snavel. Voor het geval het bij aankomst van de ooievaar al donker zou zijn, heb ik gekleurde knipperende kerstverlichting om zijn staart gebonden. Zorg jij voor een goed verlichte landingsbaan op het dak?

Pfff dat moet nu wel goedkomen (hoop ik [-o< )

En nu de avonturen van stille Trees. Vandaag is de dag dat wij onze spruit hadden moeten krijgen. Weken zat ik mezelf gek te maken met allerlei stomme (alles is ALWEER stom :rolleyes:) gedachtes aan hoe het had kunnen zijn. Vandaag hebben we dan ook heel 'gedenkwaardig' met een kater, een zak chips en een stapel films doorgebracht. Het gevolg van een ouderwets avondje stappen :oops:. Wat doe je als je niet zwanger bent? Juist alles doen wat onmogelijk is met dikke buik of beeb in de wieg. We hadden iedereen opgetrommeld voor de revival of studentlife-avond. Inclusief foute kroegentocht, bezoek aan studentenvereniging en een afsluiter bij de Febo. Half 5 vannacht vonden we zeer voldaan ons draaiende bedje.

*smok* stille Trees

15. Trees

Trees Niet meer actief

:({|=

Geregeld!

16. Trees

Trees Niet meer actief

Kerk is hier geopend! De liturgie is gedrukt en uitgedeeld. De koorrepetities voor het grote optreden zijn alweer gestart :)

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lieve trees!

miw vandaag datum eerste sterretje*?
    :cry:
    daar zal ik een klein stil drinkje op drinken...

goed dat je lekker fout bent gaan stappen, you go girl.
    MY GOD inclusief febo :)
    hoeveel kalfskroketten ik DAAR wel niet uit de muur heb getrokken met mijn lodderige klingelhoofd zo tussen 04 en 06! ;)

mooi verder kateren jij, en vergeet ook niet te sumo-en (in de kerk)

dank voor al je duimende ooievaars-good vibes!

denk alleen wel dat het gewoon weer een klingelstorm in een glas ongi-water zal worden..

glitterknuffel, voor heel ooievaarsvrij reitdiep!

PS landingsbaan is geinstalleerd. reeds vanaf hoogeveen staan pijlen in het weiland richting een klein plaatje nabij meppel.
    op het dak hier van onze school heb ik een verwarmd ooievaarslandingsstation mét kuuroord voor de ooievaars gerealiseerd.

geheel met losse handen EN gebroken teen! :D

ach trees, het duurt even (een eeuw!) bij ons beide maar onze tijd gaat wel komen. echt.

je klingel.

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Klingel, wat zie ik nu in jouw banner? Toch ongesteld geworden? :cry:
    Wat ontzettend stom! Ik had echt goede hoop voor je...

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi trees, en marb,

ja :evil: ongi ondanks paar daagjes later (nou ja normale LF dan nu weer zullen we maar zeggen) en ondanks dat ik hallucineerde over een ministreepje op 1 van de 23209 testen ;)

ben er helemaal klaar mee even!

maargoed; zaadjes checken en mij checken en vooral MOED en HOOP houden he..

*gaat stom stampend (met 1 voet) naar ziekenhuis voor controle en plaatst meteen bommelding op de babyafdeling*

*knuf*

20. Trees

Trees Niet meer actief

Pot-jan-drie-dubbeltjes-nog-aan-toe! Ik had die ooievaar nog zo gezegd: 'bij de derde boom linksaf'. Luisteren? Ho maar! Hersenloos beest :x. Die babytomtom mag de ooievaar ook in zijn veredelde poepgat stoppen. Hopelijk vliegt die stomme vogel te pletter tegen de eerste best schoorsteen op zijn route. Geen ere-salut tijdens de ooievaarsbegafenis [-( .

Pas op! Ieder die geen baby bij huize Klingel aflevert, krijgt te maken met een op veer en bloedbeluste Trees!

Hoezo eerst-trees? Eerst Klingel, Marb en Trees dan pas de rest. Niet sociaal van me? Klopt, maar ben vandaag ook niet sociaal. Trees is boos op een bepaalde stomme ooievaar en een bepaalde stomme rode vlag in huize Klingel.

Meis ga zaadjes en lijf checken. Ga balen als een stekker en dan mag je langzaam weer wat moed en hoop gaan verzamelen. Uit solidariteit zal ik zo heel hard tegen een kast aanschoppen. Lijkt me voor één-voetige wezen zoals jij momenteel geen goed plan :(

Hoe was de controle in het ziekenhuis? Nog één vraag voordat ik de kast in elkaar trap, hoe heb je eigenlijk je teen gebroken?

*mega-smok-knuffel*

Deel Deze Pagina