Hihi, Klingel... Je maakt me aan t huilen Echt niet te geloven hoe emotioneel ik ben Maar.... *roffelderoffel* kruidvattest van vanochtend was positief!
OOK IK HEB SCHOMMELINGEN IN MIJN TEMPERATUUR En voel me hierdoor maar vrij om ook te reageren. Oke, ik beken, ben redelijk nieuw, begin de site een beetje te leren kennen en heb afgelopen weekend alle pagina's eens rustig gelezen. Klingel, hierbij een tip voor een carrieremove... schrijver? Ik kom zelf ook uit het Noorden en zag al regelmatig die ooievaar overkomen en begrijp nu ook waarom. Hij is overigens ook nog niet bij mij aangekomen en ik begon al bijna te denken dat ik te oud ben?! (dom dom natuurlijk) Lieve Klingel en Trees, wat een enorm forum hebben jullie zeg. Het was soms echt ontzettend schateren( manlief begrijpt er niets van) maar ook echte tranen toen ik las dat Trees weer zwanger was en ik het onderschrift al lezen kon. Wat hebben jullie een forum vriendschap zeg. En wat fantastisch dat jullie dit nog steeds doen. Ik moest dit gewoon even kwijt... alsof ik een boek aan het lezen ben wat ik nog niet uit heb.... Ik gun jullie allebei een enorme (goede) dosis HCG-tjes en blijf zo doorgaan. @Marb had al op je gereageerd bij de temperatuurkaartjes en ben enorm blij voor je dat de temp hoog is gebleven. GEFELICITEERD
wek! ik probeerde iets hierboven te editten maar toen werd het een quote. tegen de tijd dat ik mezelf al ga quoten......... heb ik echt een woordvoerder (lees trees) nodig
Je bent het gewoon heeeel erg met je jezelf eens Man o man, heb net een halve spinazietaart op Maar goed, getuige de dik-positieve matcare ultra gaat het de goede kant op met mijn hcg dus mag dat Ik vind ook dat jullie ontzettend leuk schrijven samen (had ik ook al s gezegd volgens mij...) en ik hoop echt oprecht dat jullie me heeeel gauw mogen volgen. Wel bizar hoe t werkt: heb echt het idee dat ik jullie een beetje ken...
hi miss pop-eye! hihih ja 'wij' (ik spreek nog immer ook voor die losgeslagen treezel) hopen je snelllll te volgen! en van dat kennen: je kent een heleboel intiems van 'ons' (ik spreek nog immer ook voor die totaal ontspoorde eersttrees) dus dat klopt! toch wel mooi aan dat internet; persoonlijk en anoniem tegelijk! *gaat tevreden in oto naar werk met nieuwe bloementjesjurk aan* liefs en pas goed op jezelf en de beeb! klingel
Aww.... de beeb... Jeetje, zo had ik er nog niet eens aan durven denken... Maar idd... als het allemaal goed gaat heb ik echt een kindje in m'n buik! Tis niet echt weer voor een bloemetjesjurk Ik moet zo nog boodschappen doen, maar ik wil niet... Kan ik daar op de een of andere manier onderuit komen onder het mom van zwanger zijn? Ben bang van niet... Anyway: heel fijne dag en ik hou jullie in de gaten hoor Liefs!
Dat is het ook! Alsof ik jullie een beetje ken.. Maar ook een verwantenis (is dat wel een woord?!) omdat ik mijn voetstappen ook in de kar en de spiegel heb staan, en ook gewoon wil dat mijn katten 's nachts binnen slapen! (en daar ook soms ruzie om maak en vervolgens alleen een avond wandeling (al roepend) maak). @Marb Ja meis, het is echt waar he? Dit mag nu toch een gelukkig gevoel geven?.. toch?.. of is dat nog ietsie te vroeg. @Trees, waar blijf je nou?!.... dit is jouw boek. Of is dit het moment van ikhebnuevenrustentijdvoormezelfnodig moment?
@ boesje: mja, ik geloof het gewoon nog niet echt. Heb net wel een banner aangemaakt. Wel eng, maar ook wel heel leuk en spannend. Ik geloof het allemaal pas echt als er 'zwanger' op een digitale clearblue staat (hopelijk zaterdag )
@boesje: whiiii lees jij al zo lang mee, of heb je deel 1 gewoon in een x gelezen(let wel deel 1 is deel totdat we zwanger zijn heeehehhhh)? gaaf dat jij ook voetstappen in kar en spieghel hebt, en dat je ook een bezorgde kattenmama bent! 8) ach ik weet niet hoeveel mensen er meelezen maar het schijnen er veel te zijn gezien het "aantal keer bekeken' marb&boes: loer maar lekker meee. wellicht geven we het nog eens uit hehehehheehhe maar dan moet mijn mede-auteur trees french wel weer es boven water komen trees: doe maar lekker je ding, ik snap het zeker als je eens even klaar bent met alles wat met zwanger en niet zwanger en mk en pijn te makenheeft bent, dus ook met dit forum en zelfs met mij. maar hou moed; gij vruchtbaar gebroed; ik weet zeker het komt goed! knuffeltheekus, ook voor de meeleesbeebs, klingel ps bloemetjesjurken met lange mouwen en een glitteronderrok en laarzen *zelfs om breekteen* zijn niet koud in the october rain!
@marb: superrrrrrrrrr meisje! gefeliiii en geniet er lekker van! wees maar happy en gezond en trots! WAUW! klingel is helemaal verbijsterd, iedereen wordt zwanger nu! ook de hele augustbus al!
Hihi, dankje! Wat is toch in vredesnaam die 'augustusbus' waar ik iedereen over zie schrijven... Maareh... ook het tempkaartjestopic is al helemaal aan de babyboom
marb, in het augustusNODtopic hadden we onwijs veel lol en omdat we 'niet uit elkaar wilden vallen' wegens bv zwanger/mk/lange cycli dus andere NODmaanden, zijn we doorgegaan als clubje hihihi in de lounge geloof ik. klinkt nerderig maar is leuk, want die wijven weten alles van elkaars steekjes/klusjes/nods enzo. en ze worden nu achter elkaar zwanger.. hi hi zal eens kijken bij de tempkaartjes, is het daar ook zo 'erg' ? of zijn het dezelfde, bv smallville (wonder van de week) enzo? treeeeeeeeeeeeeees schrijf eens een hoofdstuk..... knuffff liefs klingel
Hihi, dat klinkt geweldig Het zijn deels dezelfde, denk ik... * Marloes80 * jent * pookie * sunshine86 (ofzo) * smallville idd * Houmar ehm... ik vergeet er nog n hoop ben ik bang...
Haai, die augustusbus heb ik helemaal overgeslagen hoor. Ik mocht in Juli met de ? mee (roze trekker)
hmja... natuurlijk... (net als ik, duh... Ben ik nou zo dom of kan ik dit al op zwangerschap schuiven? )
AAAAhhhhhrrr, Marb dus.. toch.... ik had je al gefeliciteerd maar nu toch meer echt. Hou ons maar op de hoogte van alle rare symptomen die er nu om de hoek komen kijken. -------------------------------------------------------------------------------- @boesje: whiiii lees jij al zo lang mee, of heb je deel 1 gewoon in een x gelezen(let wel deel 1 is deel totdat we zwanger zijn heeehehhhh)? Heb bijna een hele dag vanaf pagina 1 gelezen Zo en en ik moest gewoon weten wat er verder ging gebeuren. Wat ik al eerder zei: alsof ik een boek lees wat nog niet uit is. Maaarrre, klingel. Geniet jij nou maar even van je krolsheid want ik vind dat je ons lang in spanning laat elke keer. Het MOET toch echt een keer raak zijn maar je moet er wel wat voor doen
Hi beste schommelige mede-temperaarsterers, Tussen mijn verschillende obsessies door even een berichtje uit het prachtige Groningen. Boes kan dat beamen! Of ben je ook een Groningen-afhaker ZOALS KLINGEL? Ik moet toch één ding kwijt. Marb wat een prachtige banner heb je! Ik word er helemaal emotioneel van tussen mijn hyperbuien. En heb je deze keer goede vibes? Speciaal voor jou heb ik mijn glazen bol afgestoft en en een naald aan een draadje gepeuterd. Volgens mijn voorspelling krijg je over 7 maanden, drie weken en vier dagen een wolk van een baby. Het wordt een jongen met blond haar, blauwe ogen en lijkt op mams. Het wordt natuurlijk (spreekt voor zich ) het leukste, grappigste en slimste jongetje van de buurt. In dat opzicht lijkt jouw zoon wel op onze toekomstige beebs . Zo nu weer genoeg geparagnost! Over naar Boes en haar pakhuis en kar-praktijken. Waarschijnlijk heb je weleens met Klingel op de dansvloer staan hossen. Ik kan me namelijk voorstellen dat onze Klingel daar wel te vinden was. Toen nog met werkende ledematen Hoe staat het met de teen Klingel? Zorgt Klingel-man wel goed voor teen en het daarbij behorende persoon? Ik ben weer uit mijn hos-en-stap-periode voor het geval er een beeb aan het nestelen is. Tegenwoordig werk ik teveel, ga ik drie keer per week met hond naar hondentraining en volg ik een zeer verantwoorde schilderen-met-acryl-voor-beginners-cursus. Tussendoor probeer ik mijn sociale contacten weer op peil te krijgen en dat was hard nodig. Niet onbelangrijk ben ik nu ik een aantal dagen voor mijn nod zit overgestapt op de marb-methode. Elke dag testen tot aan mijn nod . Het is vele malen beter dan wacht-stress en kan het iedereen aanraden (gnagna anti-pre-nod-squad). Tot nu toe is het resultaat twee negatieve testen en vanochtend een test waarbij ver buiten de afleestijd een rozig schaduwtje was waar te nemen. Telt niet [-( maar ik hoop dat er voor mij een uitzondering wordt gemaakt. Dat waren de Noordse avonturen van Trees weer en volgens recept van Klingel Glitterzzzzzzzzzzzzzzzzzz Het schijnt geluk te brengen *smokerdesmok* P.s. Klingel denk bij het klussen om je teen. Pas op dat de teen niet ergens klem komt te zitten. Hoe raar dit ook mag klinken?!?