Trees, dat jij nog tijd hebt om te klussen tussen het "de hond leren een acryldoek te beschilderen met waterverf" door! En dan ook nog al hyperend met de voetjes van de vloer en over stickjes plassen? Doe je dat tegelijk? WAUW! Nu maar even lekker laten nestelen dan zou ik zeggen en de Marb-methode heeft zichzelf bewezen, dus dat moet helemaal goed komen met jou! Vage lijntjes zijn evenals de (d)ooievaar verbannen, tenzij ze plotsklaps overslaan in hele knallende strepen en beeb-bringende beesten! HA! Ik wens jou ook zo'n jongetje met krulhaar en stralende oogjes toe. Of anders zo'n zelfde prachtig meisje, kan die later met dat jongetje van Marb de voetjes van de vloer doen!
Oh ja... vergeet ik nog helemaal te zeggen: Trees is natuurlijk hartstikke zwanger. Dat kan niet anders Ik ga heel hard voor je duimen dat je zwanger bent én BLIJFT! Ik heb ook even in mijn tarotkaarten gekeken... Jij krijgt... een wit gevederd kind, met een lange snavel... Oh nee, dat is die stomme ooievaar weer... Ik zie voor jou een meisje, geen idee waarom...
Wat lief dat iedereen altijd zo meeleeft *trees smelt weg*. Ik ga de volgende ronde voor ons gevederde meisje met krulletjes, want voel me deze keer zo niet zwanger. Volgende week heb ik een sauna-date met vriendinnen staan en nu hoef ik in ieder geval niet bang te zijn voor oververhitte foetussen. Ik doe een poging tot positiviteit Al het HCG gaat deze maand naar jullie toe meiden! Maak er wat moois van
Hmm... jammer dat je geen goede vibes hebt deze ronde. Ik ga tóch voor je duimen, hoor! En dan zeg je tijdens je sauna date gewoon dat je rustig aan wilt doen. Ik zit dit weekend met m'n vriend (oh nee! Verloofde Moet er nog steeds aan wennen... ) in een kuuroord. Ook allemaal sauna's enzo. Ik ga gewoon alleen in t stoombad en t zwembad enzo. (sauna mag niet toch?) Hier trouwens nod goed overleefd, was stiekem bang gewoon ongesteld te worden... Anyway: ik duim voor jullie allemaal (ja, Elke... ook voor jou met je 'over 1 dag mag ik testen...' )
eersttrees! ergens deze korte nacht, in een ranzig hotel in leeuwarden, heb ik over jou gedroomd! ik zeg pas over 2 dagen wat ik droomde want ik wil de goden niet verzoeken (de scherpe *mede*lezer kan tussen de regels door de strekking van de droom wel raden!) ! zeg, waarom meld jij niets van sluimerende preNODderale schaduwstreepjes? of ben je zo anti en in de A.I.S-stemming dat vroegtijdig testen ook uit de gratie is voor joe, gij koningin der preNODderale positieve zwangerschapstesten? na, ik duim in elk geval enorrrrrrrrrrrrrrrrrrrm voor je en wens je een krullerige vederbabybeeb met snavel! @marb: goedzo, jij geeft het goede voorbeeld: je NOD zwanger overleven! @elke: hoe zit het ermee? mega nega test om je oren gehad nogmaals? vrees... i have a dream: nazomer 2009; oosterpark, 15:25 uur. rood/wit geblokt picknickkleedje onder een mooie kastanjeboom. om kleedje heen: -4 maxi cosy quinny units, -6 tassen (geblomd) met luiersspenendoekjes(glitter)mutsjessokjesparasolletjesluiersluiers, -4 kooien met ooievaar derin. op kleedje: megamand met hapjes en drinkjes trees, elke, marb en klingel treesbeebje, elkebeebje, marbbeebje, klingelbeebje! [-o< knuffel-emoticonnnn klingel
Klingel, ik vind jouw droom helemaal fantastisch (vooral de ooievaars die door ons getemd zijn )! Ik stem driedubbel voor. Zo, en nu kruip ik met m'n verloofde (hihi) in ons hotelbedje. Eigenlijk schandalig dat ik hier rondhang in ons verlovingsweekend in Groningen. Wel heb ik eindelijk die achterlijke ooievaars van jullie van dichtbij kunnen 'bewonderen'. Nou, dames... ik ga maandag wel weer eens een 'echt' verhaal typen ipv dit onsamenhangende geblaat (bèèèèèèèh). Een heel fijn weekend nog! *insert knuffels*
Klingelbeeb! Ik vind jouw dream helemaal geweldig, waar kan ik inschrijven? Maar nog wel een vraag: waarom neem jij 3 tassen mee? SMAK!
@elke: iedereen 1 tas, en vast wel bepaalde iemanden (lees: moi) die weer veeeel te veeeel mee slepen hehehheehh @trees: HOE ZIT DAT MET DIE TESTEN EN JE NODDDDD? *SCHUDT DE PROVINCIE GRONINGEN DOOR ELKAAR OM TREES TE VINDEN* @marb: hoest? liefs brandweerklingel
@ klingel: goed! Ben nu toch écht voorbij m'n nod en heb stiekem vanochtend weer een digitale clearblue gedaan (had er nog 2 liggen en moet morgen naar de huisarts. Was ineens bang dat zij een testje zou gaan doen en dan zou zeggen: 'maar je bent helemaal niet zwanger!' ) en die zei al heel snel 'zwanger'. Ook de streepjes (waar je niet naar mag kijken, I know....) zijn een heel stuk donkerder dan donderdag, dus het zit allemaal wel goed denk ik! Ben stiekem nog wel een beetje bang voor woensdagochtend. Zo ver was ik (achteraf gezien) toen t vorige keer misging... Als ik daar voorbij ben ben ik denk ik wel al geruster. Dan nog ruim 2 weken voor de echo en dan kan ik écht gaan genieten denk ik... Zooooo... ego-post... Hoe is t met jullie? @ Trees: idd zeg... hoe is t met de vage streepjes? Inmiddels duidelijkere streepjes geworden? @ Elke: zie dat je ongesteld bent geworden Bleeeeegh... @ Klingel: zo, ei geweest. Hoe zijn de vibes deze ronde? Voel je alweer vanalles of zit je in de negeer stand? Ik heb zo'n gevoel dat dit jouw ronde wordt! edit: een pic van de streepjes. Bovenste is van donderdag, onderste van vanochtend... En niet eens met ochtendurine. Wat ik zeg: de streepjes zeggen niks, maar ik vind t wel grappig om het verschil te zien...
@ Marb: kan me voorstellen dat je graag eerst een goed echo hebt Marb! Dat geeft toch meer geruststelling. @ Trees: ja, ben verder ook heeeelemaaaaaaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig... hoop het voor je! @ Klingel: ik ben zo blij voor je dat je deze maand niet allemaal onduidelijkheid hebt door tempen! Over mezelf: ik doe een beetje raar! Heb paar druppels bruinverlies gehad en gister beetje rood bij afvegen, verder niks! Testen blijven hagelwit, dus snap niet waar het wachte nu op is, zucht...
@ Elke: hmm... da's vervelend... Die onduidelijkheid word je ook gek van! Weet je zeker dat je al je ei hebt gehad en wanneer (door tempen ofzo)? Anders zou t een later ei kunnen zijn, waardoor je een langere cyclus hebt. Dat bloed zou dan een innestelingsbloeding kunnen zijn? Als je menstruatie niet écht doorbreekt zou ik over een dag of 10 een testje wagen...
Ja hoor, ei is wel geweest op dag 15 (dat was 21 september) . Lig altijd halve dag dubbel van pijn, dus dat kan niet missen. Heb bovendien ovutesten gebruikt. LF is anders 13, zit nu op 15, maar verwacht ongesteldheid wel hoor. Ik wacht maar gewoon af en idd, als het zo blijft later nog maar eens testen. bedankt!
Ik ga aankomend weekend dus heerlijk naar de sauna om mezelf flink te overhitten. Ik zal het nieuwe eitje eens flink klaar stomen Het was niet echt een verrassing gezien de grote hoeveelheid witte testen en de slechte vibes. Geniet nu van mijn wijntje en bedenk me dat ik schijnbaar alweer een normale cyclus heb. Ooh oh wat ben ik blij Elke jij ook *mopperdemopper*! Komende maand moeten we toch echt voor de picknickparty gaan. Zie ons al zitten in het Oosterpark (Klingel ik ken geen Oosterpark in Groningen :-k?!) in de sneeuw. Ik stel toch een picknick in de zomer voor met prille beebs met een te grote hoeveelheid tassen op en blommerige kleedje. Compleet met jip en janneke bubs om te proosten op onze prachtige kroost . Klingel deze week de zaadjes voor onderzoek? Wanneer krijg je dan uitslag? Iehhh vind het heel spannend voor je, maar heb vannacht gedroomd dat het helemaal goed gat komen. Ik verklap natuurlijk ook niet wat ik heb gedroomd [-( De inhoud heeft wel te maken met wollige, fleurige positiejurkjes in de winter...verder zeg ik helemaal niks :-# Mochten jullie in het nieuws zien dat er vanmiddag een snelheidsduivel in een zilveren roestbak compleet met zonnebloemen en tulpen over de ring van Groningen scheurde. Uhmm dat was ik. Ik kreeg een telefoontje dat het brandalarm in ons huis afging . Gelukkig bleek dat apparaat gewoon op hol te zijn geslagen. We hebben zo systeem dat als er één afgaat ze alle acht gaan piepen. Piepen klinkt nog heel lief en zachtaardig, maar zo klinkt dat dus niet. Katten en pup zijn nog steeds apathisch. Nou wat een avonturen weer in Treesland. Marb ik zie jou streepjes zelfs zonder lenzen op drie meter afstand. Ze knallen ervan af! Jahoeeiii! Ik duim voor een mooie echo [-o< *smok*
Hmm... das wel vreemd dan... Raar dat de testen blanco blijven, maar dat je ook niet (echt) ongesteld wordt. Ik ga iig voor je duimen en hopen dat je heeeel gauw positief test!
@ Elke Ik lees toch niet goed zonder lenzen, want het is nog spannend voor je. Duimduimduimduimduimdraaidraaidraai!
Aaaaah... toch ongesteld geworden? Bleeegh. Hoop dat je sauna date wel leuk was? Ik was zo'n muts in het kuuroord dat ik zelfs bang was voor t stoombad Enneh... jullie moeten opschieten idd! Deze ronde voor iedereen raak, dan kunnen we in augustus met verse baby's in t oosterpark (ken ik ook niet... bedoel je die in Amsterdam Klingel? ) zitten! Maareh... positiejurkjes in de winter? Ik denk dat we dat niet meer redden, toch? Of naja... met een maand of 3/4 kun je al best een opgeblazen toeter hebben (ik heb nu al een buik ) Brandalarm? Oei, ENG Fijn dat er niks aan de hand was, maar wel sneu voor de diertjes. Kan me voorstellen dat die nogal van slag zijn. Onze katten werden ook altijd helemaal hysterisch met oud&nieuw. En mijn testen zijn cool idd! Knuffel voor jullie allemaal!
Winter is een breed begrip Dat ik ongesteld ben geworden, was geen verrassing trouwens. Vage streepjes was alweer een cyclus geleden en toen werd ik drie dagen na nod keihard ongesteld. Nu niks geen vage streepjes, behalve eenmaal een vaag schaduwtje te lang na afleestijd. Ik heb trouwens wel wat raars. Ik doe mee met Elke Mijn tampon-oogst van vandaag is één rode stip en dat met de rode stip van een paar uur geleden, heb ik dus een twee-stippenmenstruatie. *trees zet haar wijn weer aan de kant*
Trees, jij ook?! Ik verslik me hier in mijn oh zo gezonde sapje en overheerlijke eh...appel! Zo'n tampon had ik ook, verder alweer 2 dagen een inlegkruisje met niks. Schiet lekker op zo! Grummmbl. Zo'n blommig jurkje kan best in de winter hoor, legging en glitterpumps eronder, hippe muts en wanten: klaar. Maaaaaarrrrrr dames, dit is plan B natuurlijk he! (Anders gaat die beeb van Marb zo de baas spelen omdat íe de oudste is ) Slim idee wel, dat brandalarm, daar hebben die dooievaars een hekel aan! En mochten ze al wel wat in hun snavel hebben, dan laten ze het pakketje mooi boven jou huis vallen. Dat kan niet missen. We houden elkaar op de hoogte van onze niet zo bloederige avonturen dames! SMAK!
Ehm... Trees én Elke allebei vage ongi? Hmmm.... Ik stel voor dat jullie allebei zwanger zijn. Wie het ermee eens is steekt z'n hand op (maar dat zien we lekker toch niet aangezien we achter ons schermpje zitten. hahaha, zie t voor me: 1 van ons in haar uppie achter de computer met haar hand omhoog )! Enneh... marbbeeb (geweldig woord) gaat waarschijnlijk toch wel de baas spelen als ie een beetje op z'n moesje lijkt...