Hier vanuit Groningen... 1 aanvraag mee te mogen in ene mooie droom waar alle dromen werkelijkheid worden. 4 kooien met ooievaar erin? Laten we alles eerlijk verdelen..
Jeetje minee, wat gaan jullie snel zeg. Paar dagen "normaal"aan het werk en kan gelijk een avond bijlezen wegens grote achterstand. He, klingel, spannend hoor! Niet teveel in de stress raken hoor! Zo, even snel, er moet echt nog gewerkt worden hier uit stadje Groningen.
@ Elke: ik wist wel dat er iemand suf genoeg zou zijn om echt met de hand omhoog te gaan zitten, maar ik had verwacht dat t Klingel zou zijn (no offence ) @ Klingel: CB bij McD? Dat wist ik niet. Vanochtend de laatste opgemaakt en de teststreep loopt nog net niet van het scherm af, maar t scheelt niet veel. (en natuurlijk ook weer 'zwanger' in beeld, toch fijn die bevestiging). Ik ga het testen nog missen, joh... Gelukkig komt mvm binnenkort, dan krijg ik weer n testje Maareh... geen vibes? Misschien is dat juist wel positief? Ik vind ook echt dat het wel eens tijd is voor jou! (en voor Elke, Trees en boesje ook natuurlijk)! @ de rest van je verhaal: boewahahaha, heb een heel levendige fantasie en ik zie jou helemaal voor me, bovenop klingelman met een broodje filet americain en een glas wijn Enneh... waarom waren we er ook allemaal weer zo zeker van dat ik een jochie ga krijgen? Zal m'n vriend leuk vinden, die wil graag een dochter @ Elke en Trees: hoe is t met de ongi's? Hebben jullie ze weer weggestuurd? 'retour afzender' met de dooievaar?! @ boesje: mja, veel te lezen is leuk toch?
@ marb: hmmmm dus nu ben ik de forumsufferd? @ trees: ik vreselijk ongesteld nu, hoest met joe? @Klingel: ik lust geen wijn en ook geen filet americain, maar ik zie mezelf zo ook al helemaal op klingelman eehhhh elkeman zitten! Dode ooievaar in kooi=kdooievaar
Hehe Sorry Ben bitchy de laatste tijd Nee hoor, ik vind t juist schattig. Zei t serieus tegen m'n vriend vanochtend dat ik t zo gezellig vind hier. En zwaar ongesteld is BLEEEEEGH! Ik zie mezelf trouwens niet een dooie ooievaar in een kooi stoppen Dat vind ik dan toch wel weer een beetje freaky
even snel, snel. snel, want druk, druk, druk op het werk. Twee stippen-menstruatie is in een tsunami geeindigd. Plop ik pak vanavond weer de wijn erbij * * met mate natuurlijk. Altijd O
@iedereen Ik kom weer in de klus periode dus ik zal wel weer een poosje afwezig zijn.... das namelijk ook druk, druk, druk. @klingel en trees Was afgelopen vrijdag in spieghel en kar. Kon het niet na laten aan jullie te denken
Hier meldt zich de forumsufferd! Misschien overlijdt dooievaar wel in kooi? Dooievaar overlijdt zeker met kooi in zich... Wat een diepzinnige overpijnzing. @Boesje: klus ze! @Trees: tjemig een tsunami, die krengen ook!
@ Trees: Wat spannend met de uitslagen van t bloedonderzoek... Al wat gehoord? Ik zou idd ook zelf gaan bellen PP klinkt goed, volgens mij is dat de beste manier om een baby te maken. Beter dan uitstekend getimede seks op de 'juiste' manier. Maar goed... Wat weet ik ervan? Echooooohoooohooo D) is 24 oktober, over minder dan 2 weken. Ben dan precies 7 weken als t goed is, dus als t goed is kunnen we al behoorlijk wat zien dan. Fijn weekend allemaal. Hup, sleep de kerels aan de haren mee naar bed. GRRRR.
@Trees; 3-6 maanden wachten op uitslagen!Wat doen ze dan tijdens zo'n onderzoek? @ klingel; en.........is het gelukt met het afleveren van het pakketje erfelijk materiaal van Klingelman? Ik moet bekennen ik ben ook verslaafd geraakt aan jullie uitwisselingen hier op het Forum.............En mijn temparatuur schommelt(d)e ook onwijs.Werd veroorzaakt door vmk en ik bang. Nu heeft mijn man mij opgedragen er even niets aan te doen. Geen temp en afkicken van deze pagina. Maar ja vlees is zwak en scripties schrijven veel te saai............ Elke en Trees zijn jullie alweer zonder het rooievaar?? Ik wel en ik heb het ervan genomen, uit eten, liters wijn en nu het weg is fijn een avondje sauna gepakt. Zo die eieren zijn gebakken en nu zien we wel weer verder. Geen PP voor ons en ook geen SMEP maar alleen voor de LOL dan zien we wel weer want 1 november geven we een groots Halloween feest in onze BASSment en eigenlijk wil ik mij dan lekker ouderwets bezatten!
@pookie: wek, jij volgt ons ook al ik dacht al dat ik soms een schaduw in ons boek zag ihhiiihihh hoe gaat het met je nu na mk? qua lijf en hoofd en leven? trouwens: GIGA vondst rooievaar; ik zat vanmiddag nog te broeden (!) op een variant op d/k/ooievaar heheheh! helemaal mee eens; FUK de stress en FUK je man en bak een babybrownie! ik was deze ronde ook erg anarchistisch: geen ovutests en geen tempen, maar ik moet zeggen dat er ik er niet blijer van werd want nu BAAL ik weer dat ik niet zeker weet wanneer ei geplopt is! arfghhh! anyway: maak een mooi halloweenfeest; nodig deze sinistere tsunamisisters uit en ik spreid vast het picknickkleedje uit voor nazomer '09... en mocht er een klooievaar roet in het eten willen gooien, dan kick ik zijn veder-ass tot hij een PLOOIEVAAR is! @eersttesttrees: spannend en eng; uitslag van testen.. waarom moet dat zo lang duren ja, is toch gewoon een kwestie van kijken en concluderen? mok mok mok ambtenaarlijke burocastratie, dat is het! ik zou trouwens gewoon bellen hoor en de poli stalken; nogmaals het is JOUW LIJF en JOUW (goede) LEVEN, hopsa dat zal ze leren! bel maandag maar! en neem een lekker wijntje in the meanwhile! trouwens hoe gaat t met de sumopup? @marb: lekker aan het broeden? spannend en shocking lijkt me dat, de 1e echo, echt een mijlpaal he! @boesje: ach ach jij in mijn voetstapcafe's! is de kar nog steeds relaxt indy holletje eigenlijk? en staat theo nog achter de bar? en eddy? en vastegast martin? ach ach zwijmel....... vandaag is echt een dag om terug te kijken (hoewel ik dat altijd wel doe ahum ) in het kader van 33 ARGHHHHH snel weer eens karren....... @elke: wrom is je kaartje eigenlijk weg? schommelde ook teveel? ik zeg: SCHOMMELDE? eitijd komt er weer aan he.... vooral maar niks doen en niet plannen tempen en tampen... of toch? wat zou toch het geheim zijn van al die domme dozen die gewoon per ongeluk zwanger worden? recaltictrant word ik er van! prr, snel een slokje wijn, mag best vandaag. anders nog iets? tjah, drama over onze kat kind,.. ws kanker.. horen we dinsdag (lekkere week, dins uitslag daarvan, donderdag van zaadjes klingelman en zaterdag uitslag zwangerschapstest) hij is al 7 jaar onafscheidelijk bij (alleen) ons dus we zijn erg down. gister alleen maar lopen janken nu een mooi mandje in rustig hoekje voor hem gemaakt, hij ging er meteen in liggen. kaarsje erboven.. onverbeterlijke ceremonimentele DOOS die ik ben! ach ach its all about love, loves! liefs sentiklingel.
Allereerst, en het kan nog net, ook hier: gefeliciflapstaart klingeltje! Niet geheel in feeststemming door ziek katje , niks an! @ pookie: de rooievaar hadden we nog niet, ik vind 'm briljant! @ marb& trees: yes! Ik ben niet meer de enige forumsufferd ! Ben niet in geheel jolige stemming, dus geen lange berichten van mij, wordt iedereen ook alleen maar depri van. Ik zag trouwens van de week 2 ooievaars aan de kant van de weg zitten, geen geintje, zou dat helpen? [-o< Met dank aan idiote cyclus weet ik niet meer precies op welke dag ik zit, en die domme banner helpt ook geen snars, ik zeg BAN de BANNER!
*GESPOT* In de folder van de xenos afgelopen week... ooievaar om tegen het raam te plakken. Zou dat 'de'ooievaar zijn? Klingel, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je er nog een feestje van kunnen maken ondanks de stress rondom poes en klingelmanzaad? Ken de mannen achter de bar van de kar niet en het was gevoelsmatig eeeeuwen geleden dat ik daar geweest was. Er is toch iets veranderd.... Vroeger (moet je mij horen ouweboesvrouw) was het volgens mij relaxter. Maar.... stel dat deze klus wel de goede klus is dan heb ik mij toch nog even goed weten te bezatten als een van de laatste keer. Spannend hoor, afwachten tot donderdag.. Ik vind 33 wel een mooi jaar voor een klingelbeeb. Ook voor een trees, elke en boesbeeb trouwens. Marb, hoe voel je je verder... last van enige intieme relatie tot de wc pot? En hoe gaat het met je (.)(.)? Gevoelig? Ik kan me zo goed voorstellen dat zo'n echo spannend is. Pookie, mooi dat je dit forum komt versterken. Ik snap je helemaal. Trees, al meer nieuws nu? of heb je besloten niet te stalken Trees en Elke: rooievaar weer dooievaar? @iedereen: Ben flink aan het klussen maar ff geeft op dag 15 nog niets aan (vorige keer op 17) ik ga gewoon door. Knap om niet meer te tempen.. ik ben er verslaafd aan geraakt en zou niet weten wat ik zonder dat ene kleine zekerheidje moest. Moet ook maar een pp maken... word namelijk soms gek van boesbeebwens
lieve treezeltrees, hoe gaat t met de tsunami? ik heb wat geld naar je over gemaakt op giro beeb.beeb.beeb zodat je snel de ravage kan opruimen. wat GOED van treesman, dat hij helemaal voor het PP gaat en je helemaal suf gaat *&^%en omdat hij NU een beeb wil! ik weet zeker dat julie tijd (lees BEEB) gaat komen KNUFF heb je de poli al gestalkt over de uitslag? spannend! wij deze week ook een 3dubbele uitslagweek: dinsdag horen we of onze kat, die niet voor niets KIND heet en dus ook als zodanig al 7 jaar door ons wordt vertroeteld, kanker heeft en zo ja dan moeten we het afscheid gaan plannen donderdag (denk ik?) horen we hoe de zaadjes van klingelman zijn. de schat heeft donderdag toch ' meegewerkt' door kwakje in potje te mikken, maar daarna heeft meneer het potje een half uur in de badkamer laten staat alvorens het aan mij (die nietsvermoedend in bed lag nog) te overhandigen ik vrees dus dat de uitslag niet echt geheel betrouwbaar is nou, en dan hebben we nog iets met een zwangerschapstest; ach ik voel weinig, alleen ' beurse titt'n ' maar been there; done that, dat geintje kende ik al van klingellijf. ik ga zo testen kopen en dan lekker testen tralalala, ik heb bedacht dat als je vroeg test een nega test logisch en dus niet erg is, en ik ben gewoon klaar met moeilijk doen en wachten. heb trouwens wel het gevoel dat het weer nix is, ondanks niet ovu-en en bijna niet tempen. ik denk eigenlijk dat ik gewoon degene ben die niet/moeilijk te bevruchten ben maar dit geheel terzijde. @boes: wek, die plajk-ooievaars moeten verboden worden! soooooooooooooooo 2006! heb je je ei al ge vonden trouwens? ik moet zeggen dat ik niet tempen ook niet relaxt vind, ik ben er uiteraard weer stiekum na vermoedelijke ei-dag (dag 17) weer mee begonnen maar FF die zag me aankomen en zei ' jaa daaag en nou moet ik zeker opeens een ei gaan aanwijzen, zoek het maar lekker uit dus hij geeft geen ei aan grommmmmmm) en erg he, de beebwens. stomme beeb! kom dan ook gewoon! @elke: ban de banner, GIL soms kan het wel even fijn zijn om niets te weten maar aan de andere kant... hmm, wat je zegt is wel shocking en lijkt waar: hoe fouter/dommer de man/vrouw, hoe makkelijker (per ongeluk) zwanger! wat is dat nou weer voor belachellijks! grom grom grom *gaat zwangerschapstesten halen* liefs vanuut drenthe voor iedereen! * klingel
*nu maar hopen dat mijn baas niet komt binnenlopen* En dus weer even snel... (oud nieuws) Klingel hoe was de test? En hoe is het met lieve poes? Het is echt om de brullen en duim heel hard voor twee goede uitslagen. Wat ongelooflijk stom allemaal weer *stampvoet*. Ik wil goed nieuws *stampvoet*! Kom ik net op onze vieze bedrijfsplee achter dat ik vruchtbaar slijm heb (nu al ). Dat ei komt steeds sneller! Treesman vanavond tussen het avondeten en mijn verantwoorrde schilderen met acrylcursus maar even verleiden. Iehhh heb trouwens poli gyn gestalkt! Het resultaat dat ik nu weet dat mijn dossier volgens de telefoniste momenteel bij de gyn lag en wat dat nu moet betekenen?! Boes ei al ontdekt? Ik zoef erweer vandoor *trees hoort baas aan komen lopen*