temp schommelt onwijs!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by klingel, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hier ook even snel...

@ Klingel: wat erg van jullie kat. Ik hoop dat de uitslag vandaag meevalt... Sterkte meisje!

En dan de veel leukere uitslag? Heb je al een tweede streepje gespot? Of zijn jullie daar nu niet echt mee bezig?

@ Trees: nu al vruchtbaar slijm? :confused: Nou ja, beter toch? :) Zoals ik al zei: sleep die kerel idd lekker aan z'n haren mee naar bed! :D

@ iedereen: ik ben net echt keihard onderuit gegaan :| Gewoon zomaar van m'n stokje... Nu heb ik een dikke wang en een grote blauwe plek op m'n kin... :oops: Ziet er niet uit en doet au :( Maar goed, is wel een teken van m'n lichaam dat ik niet zomaar overeind kan jumpen zoals gewoonlijk. Dokter denkt aan een lage bloeddruk en misschien zelfs bloedarmoede. Hmm...

@ rest: hoe zit t met tsunami's en eieren? (sorry dat ik t uit m'n hoofd niet meer weet... :oops: Normaal kun je teruglezen naar boven, maar nu staan alleen Klingel en Trees boven me...)

2. Trees

Trees Niet meer actief

Klingel hoe gaat het met het lieve poezebeest :cry:?

Marb oeff doe jij wel een beetje voorzichtig met alles! Auch! Heb je bloed al laten checken op ijzer?

Hier nog steeds negatieve o-testen, maar mijn hele lijf vertoont krolse kuren. Is een vroeg ei eigenlijk wel goed? De tsunami is afgelopen zondag pas weggeebt en heeft beebbroedplaats nu wel voldoende tijd om een zacht bedje te maken?

Waar hou ik me nu weer allemaal mee bezig :rolleyes: Lief poezebeest is even veel belangrijker (net zoals een goede uitslag van klingelzaadjes morgen!). Moet, moet, moet en Trees wil is wet ;)

3. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve treezel,

nu alweer krols terwijl tsunami net over gewaaid? goedzo, treeslijf zin in actie in whoohoo en buik denk ik! :)

al wat gehoord van stalke-poli?

you go girl! *knuf*

uitslagen-update:

1. kattekind is wonder volgens pathaloog: geen K cellen te vinden in biopt! kat leeft dus! ! WIIIIIIIIIIII! *dansjedoe*
    kan kistje en kuil graven nog even vergeten..
    wel is hij erg ziek en moet ie aan de medicijnen, maar heeft ws mega-onsteking vermomd als tumor; zeldzaam maar waar!

dus, het belangrijkste nieuws=goed! :)

2. zaadjes klingelman bewegen minder dan gemiddeld SHOCK :(
    edoch, toen ik vroeg of ' het uitmaakte dat klingelmankwakje eerst dik halfuur dom in badkamer had staan afkoelen alvorens dan naar ziekenhuis, waardoor geheel in dik 1.5 uur ingeleverd was ipv binnen uur?' moest dok lachen ' tjaaaa dan gaan ze NATUURLIJK wel minder bewegen mevrouwtje!'

:s

daar heb ik dus niks aan:
    nu ben ik
    -in de war (bewegen ze nu minder wegens negeer of wegens sowieso luie donders?)
    -pissig (waarom klingelman zo laks grommerdestamp)
    -onzeker (wat nu? opnieuw kwakje inlever? dok zegt: langs komen samen en verder kijken, dat sowieso regelen morgen.. buhhh)

3.ging net tijdens blij etentje naar wc: BLOEDDDDDDD! ja gewoon donkere ongi als je het mij vraagt!

hoe kan dat nou, op dag 28, terwijl ei altijd op dag 17,18 komt en lf de laatste x 14 was! en cyclussukkel altijd 30!?

ik ben totaal confused, en snap er geen snars meer van.
    ook voel ik me gefukt door lijf, doe ik eens relaxt met niet tempen en ovu-testen, komt ei gewoon 4 dagen eerder!
    klustechnisch zitten we goed, want was inderdaad de 1e ook al krols, maar dat is dan ook meteen irri: nog immer niet zwanger, en dan ga ik toch weer denken over luie zaadjes

en dan schrijf je voor je het weet dit zeikerige zeur ego bericht alsof er niet ergere rampen in de wereld plaatsvinden.

misschien moet klingel maar eens even het klooster in, zonder internet, en zonder hersenen.

wens jullie allemaal veel aria's in de kerk, veel blije liefde, veel mooievaars en veel glitterpower.

verwarklingel.

4. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Trees: gij hitsig vrouwmens! Volgens mij kan het geen kwaad om een vroege(re) eisprong te hebben. Als je ei al springt tijdens de :evil: is t volgens mij niet best, maar jij zit op dag 11 en nog steeds een negatieve ovluatietest. Het zal dus allemaal wel loslopen denk ik.

Enneh... ik doe m'n best om voorzichtig te doen :) Vriend dwingt me om een rijstwafel te eten voor ik opsta... :rolleyes: Maar wel schattig.

@ Klingel: ten eerste: hoezee voor poezel. Hoop dat ie nog lang in jullie midden mag blijven.
    Ten tweede: rare klingelmanzaadjes. Maar idd wel logisch dat ze minder bewegen als ze al uuuuuren buiten t lichaam zijn. (ik overdrijf graag, mocht dat niet opvallen...) Misschien voor de zekerheid maar n extra bakkie met kwakkie brengen? Dan voel jij je misschien een beetje geruster?

DO (donkere ongi) nog immer aanwezig? Ik vind het gemeen! Maar het hoeft nog helemaal niks te betekenen hoor... Dat Trees nou zwanger wordt zodra haar kerel een keer een vinger naar haar uitsteekt wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt... Ken je de cijfers? (van internet geplukt...)

Onderzoek in een niet-geselecteerde groep mensen laat zien dat 80-90% van de vrouwen van paren met kinderwens binnen een jaar zwanger zijn. De gemiddelde kans per maand (dat is iets anders dan een normale kans) die hieruit berekend kan worden is 15%. Als je onvruchtbaar bent is je kans per maand 0% en als je supervruchtbaar bent 60%. Iedere kans daartussen komt dus voor!
    Supervruchtbaar: je zwangerschapskans per maand is 0,6 (60%), binnen een half jaar is 100% zwanger .
    Normaal vruchtbaar: je zwangerschapskans per maand is 0,2 (20%), binnen een half jaar is 74% zwanger, binnen een jaar 93% en binnen twee jaar 100%.
    Matig vruchtbaar: je zwangerschapskans is per maand 0,05 (5%). Binnen een jaar is 46% zwanger, binnen 2 jaar 71%.

Wat uit deze cijfers blijkt is dat het niet normaal is als je binnen een paar maanden zwanger bent! Het is normaal als je binnen twee jaar zwanger bent en het komt vaak voor dat het binnen een jaar lukt. ( bron: Obstetrie en gynaecologie, PE Treffers)

Nou, ik hoop dat het een fop-ongi was en anders dat je de komende ronde heeeeeel erg krols&zwanger wordt.

5. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @marbel: mooi uitgebreide info: thanx!

tja, ik weet dat we qua cijfers in ronde 9 wel normaal zijn nog, en wat dat betreft had ik uitslag zaad ook liever niet willen weten.
    hoewel; kom maar door met slecht nieuws dat bespaart weer tijd!

ik heb al bedacht dat ik gewoon even ge-IUI-t moet worden!

(belachelijk klingel! doe normaal! sorry)

anyway, ik heb net de cijfers en %-en bij de dok vandaan gestalkt, er zijn wel 4 dingen die echt onder de maat zijn hoor; waaronder aantal zaad en beweeglijke zaad (a+b moet idealiter >50% zijn en is 36%)

uiteraard gaat zorgmaakklingel zichzelf en de rest van de wereld, of nou ja in elk geval klingelman, hysterisch onvruchtbaar bombarderen, maarik weet dat dat echt onzin is.

de 30e opnieuw zaadonderzoek, en dan gezamelijke date met dok en dan gyn en en en en AGHHHH IK WIL DIT JAAR NOG ZWANGER ZIJN (grutjes wat schuift mijn agenda op al..)

ik ben echt een slecht voorbeeld van te nieuwsgierig en controllerig en zorgelijk STAMPVOET

nee, dan jullie!

fijn dat jij gestadig door broedt; en terecht, you go girl, namens ons allen!

@ trees: krols ei al gepocheerd?
    EN HOE IS HET MET SUMOOOOO
    en heb je de uitslagen al?

@iedereen: stampvoet UNITE, ik ga alle rooievaars even omleggen!

en dan lekker boerenkool stamppotfoodmooden dat zal me leren

hoofd uit; borrel erin, dat mag wel met die achterlijk korte kutsyclus (cycluskut?) van me

PLOP

*PROOOOST*

lelijke rimpel snuif gromklingel

6. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hee Klingelmeisje,

Ik vind het echt zo rot voor je, de tranen stonden me in de ogen (serieus... :oops: ). Het kan allemaal statistisch (jeetje, wat een moeilijk woord om te typen :D) wel kloppen, maar als je voor een beeb gaat wil je m ook METEEN! Ik kan het me zo goed voorstellen.

Heb je dok ook nog gevraagd of je een nieuw kwakkie in bakkie mag komen brengen? Want het zou natuurlijk nog steeds kunnen dat t daardoor komt, die slechte uitslag... (oh... ik lees nu beter en zie dat je al een nieuwe date hebt met mr dok)

En op zich is t beter dat er bij hem wat mankementjes zijn dan bij jou, is meer aan te doen. Idd IUI is een prima oplossing (kun je ook gewoon zelf doen, he? Kwakkie in bakkie en met spuit zelf naar binnen spuiten. Maar goed, misschien toch niet al te snel aan het doe-het-zelf-en... ;) ), al hoop ik dat jullie daar niet aan hoeven.

Jeetje, wat een serieus stukkie... :oops:

Maar ik vind het gewoon voor jullie allebei zo naar dat t maar niet lukt... :( (voel me bijna schuldig, weet je dat... :oops: )

Nieuw motto: iedereen vóór de herfst een beeb!

Fijn weekend alvast!

7. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    hi marb,

wat een lief berichtje van je *thanks*!

ach, eerst maar een nieuw kwakje; de dok (en ook een andere die ik belde :oops: ) zei duidelijk dat als je het eendik half uur te lang en onverwarmd laat staan, de zaadjes daar heeeeel snel van dood gaan/langzamer gaan zwemmen... :(
    dit is dan ook echt wat ik hoop..

want het zit me wel dwars,' weinig totgeen mobiliteit' maar als het aan late inlever komt dan is het OK.. we weten meer over 3 weken..

klingelman vindt het maar moeilijk. hij deed gister wel beetje dwars; vindt dat ik er teveel mee bezig ben (terwijl hij, dankzij dit forum, echt weinig mee krijgt dacht ik....) en heeft geen zin in medische molen.

bnee, de medische molen is ook niet mijn gedroomde vakantiebestemming, maar ik heb hem gerust proberen te stellen dat zaadjesonderzoek over moet wegens niet meer betrouwbaar te beoordelen (.... liefde is, geen paniek zaaien over enge termen voordat het echt bewezen is...), hmm, balen hoor.. het is niet leuk als je er stress van krijgt, ook niet samen..

we gaan er gewoon heel anders mee om, ik met veel meer gevoel, hij met veel meer zelfbescherming.

wat je zegt over zelf IUI doen, dat wist ik niet?
    :) klinkt wel geinig ergens.

ik wil gewoon graag snel hulp, ookal weet ik dat ik ' te vroeg' aan het stressen ben, ronde 9... maar aan de andere kant, geen zin in tijd verspillen!

na zaadonderzoek zullen we samen naar dok gaan, en evt ik naar gyn. ik wil sowieso naar gyn want ik kan dan wel een ei hebben, wie zegt dat ie ook de weg weet? (zelfs in mijn eigen dorp heb ik een tomtom nodig dus waarom klingel0ei niet in eigen lijf)

nou, dat soort dingen dus...

EN WIL JIJ JE WEL EENS EVEN HELEMAAL ENORM NIET SCHULDIG GAAN ZITTEN VOELEN DAT JE ZWANGER BENT!

gekke marb!

jij bent juist ons boegbeeld; de eerste werp-kip van hier!

kan jij vast het picknickkleed uitzoeken en de traiteur bellen voor onze picknick in najaar 2009!

@trees: whats goin' on?

@elke: hoe is jou?

@boes: alles goes?

@pookie: ben je happie?

nu lekker douchen en beetje huisvrouwen vandaag.... gaaaaaaaaaaaap

liefs

telanggeslapenklingel.

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Klingel; Wat goed voor jullie dat poezekind "alleen " maar een rare ontsteking heeft!
    Maarreh ook kanker wil niet zeggen dat eestje gelijk dood moet. Mijn hondje heeft nog ruim 1,5 jaar geleefd nadat haar buikje was uitgeruimd van gezwellen en uiteindelijk ruim 15 jaar geworden! Op het eind was ze alleen heeeeeel dement geworden.

Enneh je hebt helemaal gelijk wat die man van jou betreft gewoon zeggen dat de uitslag niet betrouwbaar was. Nu hopen dat hij het de volgende keer volgens de regels doet en blijkt dat hij gewoon SUPERZAAD heeft.

Treesssssssssssssss:
    Heb je al wat gehoord van Gyn, dat dossier kan niet eeuwig op dat bureau blijven liggen hoor. Dan maar gyn stalken!

Bij ons gaat alles wel OK. Voel mij alleen een beetje vreemd. Ik heb echt regelmatig nog het gevoel dat ik zwangerschapsverschijnselen heb. Ben bij vlagen misselijk/ duizelig. Afscheiding en rare stoelgang. En na sex vandaag zelfs wat bruinig slijm. Wat dat allemaal nou weer te betekenen heeft?Morgenochtend toch voor de zekerheid maar een testje doen. Mischien is er een restje achtergebleven?////

9. Jem

Jem Actief lid

Sep 7, 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Ben vrij nieuw, maar lees al een tijdje mee op het forum. Vroeg mij af of het schommelen van je temperatuur misschien ook wordt veroorzaakt, doordat je niet elke keer precies op dezelfde plaats tempt? Ik temp onder mijn tong, maar ja, het uiteinde van je thermometer is maar heel erg klein in vergelijking met de ruimte onder je tong!? :rolleyes:

Probeer zover mogelijk 'naar achteren' dat lijkt mij het meest betrouwbaar. Maar of dat ook echt zo is? Wat denken jullie?

10. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Onder de tong je temperatuur meten is idd niet betrouwbaar. Het meest betrouwbaar is rectaal meten. Succes!

@ rest: ga op jullie reageren, maar nu nog even niet... :oops:

11. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    hi jem! :)
    als je meer wilt weten over schommelende temperaturen ben je op dit topic eigenlijk niet aan het juiste adres, het gaat hier meer over schommelende levens ;)

maarrrr idd tempen onder tong is niet betrouwbaar.

anaal, baby; het spijt me! `:)

en dan nog schommelt ie bij mij wel een beetje.

succes!

klingel.

12. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Klingel: 3 weken wachten? :confused: Denken ze dat het je niets interesseert ofzo... Wat een stelletjes tulpen! (m'n vriend en ik mogen niet meer schelden van onszelf, dus dan word je vanzelf wel creatief... ;) )

Jammer dat klingelman beetje dwars doet. Maar hij voelt zich waarschijnlijk zwaar in z'n mannelijkheid aangetast. Ik merk echt dat dat onder mannen best speelt. M'n vriend kreeg echt schouderklopjes met de opmerking: 'zoooo... raak geschoten?!' :) Rare kerels...

Ik hoop echt heel erg voor je dat er niks aan de hand is met de zaadjes, hoewel die waarschijnlijk ook een beetje laks zijn :) :oops:
    En wat ik zei: er is veel meer te doen aan een beetje lui zaad van klingelman dan als jij een probleem zou hebben met eisprong oid. Maar we weten alláng dat jij gewoon netjes eitjes produceert dus waarschijnlijk word jij gewoon hypersnel zwanger. Ik ga voor je duimen iig.

Zo, lang verhaal.

@ Pookie: weet je dat ik nog best vaak aan jou moet denken? :oops: Het voelt zo oneerlijk dat het jou weer niet gegund is... :cry: Misschien is t toch beter om een maand niet zwanger te worden? Dat advies hebben wij toen gehad van de verloskundige... Maar goed, de huisarts zei: 'als je lichaam niet klaar is om zwanger te worden, dan word je t ook niet'. Ik werd t dus ook niet, maar jij wel. Gewoon hypervruchtbaar dus! En ik kan me heel goed voorstellen dat je niet een maand wil wachten...

Nou, voorlopig eerst maar hopen dat alle restjes hcg uit je lijf verdwenen zijn. (zo raar he, dat je hoopt op een negatieve test omdát je zwanger wilt worden....)

@ Trees: al wat gehoord van de gyn? Uitslagen oke? Hope so!

@ mezelf: hier alles oke. Ben sinds vrijdag aan de flessen van mvm. Wat stínken die kregen zeg... Ik ga er elke keer bijna van over m'n nek, en ik ben niet eens misselijk :) Ik weet niet hoe de dames met ochtendmisselijkheid dat doen... Verder nog 4 nachtjes slapen tot de echo. Kan echt niet wachten... :oops: Voel me net een kleuter die op sinterklaas wacht...

Zo, en nu is zelfs marb uitgeluld.

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    haha schommeldende levens, dat is een treffende uitdrukking!
    Het mijne schommelt zeker!

IUI, heel makkelijk hoor. Mijn vader doet dat vaak bij de honden. Gewoon een katheterslangetje een spuit en natuurlijk een hoeveelheid mannenpap! Ik kan je 1 ding aanraden;deponeer het kwakje niet in een yoghurtbakje, je lust dan namelijk een tijdje geen yoghurt meer :D

Marb; er niet te veel bij stil staan hoor, doe ik ook niet!
    Deze maand gaan we er niet fanatiek voor. Wel ff zss test gedaan en die is supernegatief. Vandaag wel pijn in mij buik, als ongi dus ik denk eipijn.
    Wel of niet klussen, DUBIO, we hebben er eigenlijk wel zin in. Condooms zijn geen issue, ik krijg jeuk van die krengen. Veel te gevoelig huidje...........

Zo een beeldig halloween pakje is aangeschaft (geen glitters wel lange blonde pruik), de kelder aangepakt, over 2 weken lekker feesten! En.............ik mag gewoon meezuipen!
    Dat is ook wel lekker, suhi bier wijn HERE I COME!

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    poeh hee, er niets aan doen valt best tegen!
    Ben veel te nieuwsgierig.Ik wil gewoon weten wanneer ik eventueel mijn ongi kan verwachten. als hij komt..........

Heb al 2 dagen ge-ovu-test ( beide redelijkpositief)
    en vanmorgen stiekum ff getempt. 36.7.
    Het zou wel vroeg zijn voor mijn ei.......Indien mijn ei is geweest , bestaat er de mogelijkheid dat hij nu weer is bevrucht. Arg........

GENOEG GE-EGOOT voor dit moment, lucht wel ff op dat biechten :rolleyes:

15. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ pookie: jeetje, gaat hard hoor :D
    Zou je wel willen dat je nu alweer zwanger bent? (ivm zuipfestijn in de planning ;) )

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    TJA zuipfestijn dat zal dan toch maar vin de soif worden.
    Morgenochtend nog maar ff tempen of te zien of hij echt hoog is. Maar waarschijnlijk dinsdag eisprong gehad en zondag en maandag nog geklust..........
    Ik ben helemaal van slag, is dat ei er ineens op dag 18 in plaats van dag 21...........

Marb; nog 2 nachtjes slapen!spannend hoor ik leef helemaal met je mee.

17. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Pookie: spannend! Ik hoop stiekem toch maar weer heel erg dat je zwanger bent hoor... Was je temp weer hoog? (om even de indruk te wekken dat we geinteresseerd zijn in temperatuurkaartjes :D)

Enneh... morgen idd echo! Ben best zenuwachtig, maar heb er ook wel heel veel zin in. Vond vanochtend nog eng omdat ik vorige keer een dag voor de echo m'n miskraam kreeg. Maar zo te zien vanochtend niks dus ik heb er wel vertrouwen in.

18. Trees

Trees Niet meer actief

Eerst-even-Klingel *sorry meiden*. Wat een honingpot (ik doe creatief mee met marb ;)) is Klingelman ook. In een potje kwakken en vervolgens uitgebreid gaan toiletten. Niet handig en dit zegt internet:

www.asz.nl/files/file.php5?id=505

Binnen 30 minuten bij het lab en zaadjes warm vervoeren! Door dat gebadder van Klingelman zijn alle zaadjes langzaam aan een kille wrede dood gestorven. Zelfs superzaad had dit alles niet overleeft. Wat duurt de 30e lang....waarom moet dat zo lang duren?....maar ik hou hoop!

En hoe is het met het lieve poezebeest? Wat een opluchting dat het 'maar' een ontsteking is. Meis doe rustig aan en laat de ooievaars een beetje heel! Die arme beesten worden nu zeker al een half jaar door ons gemarteld :evil: gnagna.

Marb morgen echo?! Wat spannend! Ik zou in jouw situatie waarschijnlijk zeven kleuren verkeersborden (weer in het kader van creativititeit..) produceren. Hup hartje laat je zien! krijgen we ook de echo-foto te zien :D Ik zal aan je denken en op afstand wat geluksbrengende glitters meesturen.

Pookie vroeg ei? Wanneer is je nod op zijn vroegst? Bewijs jij even dat driemaal inderdaad scheepsrecht is. Het is mij niet gelukt en iemand moet het doen. Ik dacht aan jou :-k

Zo nu even ruimte voor een serieus ego-berichtje over "de komst van het mysterieuze ei". Neeh het is geen titel van een suske & wiske avontuur, maar pure realiteit uit het leven van Trees. Ik heb even jullie wijze raad en inzichten nodig.

Dag 1-7 tsunami
    Dag 8 of 9 (?) vruchtbaar slijm
    Dag 12 weer vruchtbaar slijm
    Dag 13 (bijna?) positieve test
    Dag 14 (bijna?) positieve test
    Dag 15 rozenknoppen nog aan toe de ovulatietesten zijn op ](*,)
    Dag 17 temp gemeten 36,5 en steekjes
    Dag 18 temp 36, 8

Dag 18 is dus vandaag. Normaal is mijn temp voor de grote sprong ongeveer 36,3 en na sprong 36,8. Mijn grote vraag is wanneer ik nu een ei heb gehad?!? Die testen op dag 13 en 14 zitten me vreselijk dwars. Ze zijn min of meer positief, maar doordat ik maandag niet hebben kunnen testen heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Wie weet zou deze maandag nog meer knal zijn geweest?

Zucht..gelukkig :(: ben ik nog steeds zo wanhopig geval en hebben treesman en ik gisterenmiddag n.a.v. steekjes een vrije middag opgenomen om te kunnen klussen :oops: Alleen dag 16 waren we klusmoe, maar verder hebben we ons goed aan het PP gehouden.

Wat een geneuzel weer van mijn kant :( Even on-topic, die twee temp-metingen schommelen wel!

Ik zou niet toevallig al een heel vroeg ei hebben gehad en nu al kunnen testen? Ik heb er namelijk zes in huis liggen en ze smeken, zeuren en bidden om een beetje plas. Ik ben zwak...bestaat er een Anonieme Testofiel-club om met lotgenoten over mijn verslaving te praten :)

-PETS- trees even normaal doen weer!

*smok*

Gogogo Marb en beeb!

19. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Trees: pff... lastig... Ik zou zeggen ei op dag 17... Maar ik ben geen expert... :oops: Wel fijn dat t PP gelukt is! Joehoe! En jij bent zo belachelijk vruchtbaar dat je binnen een week kunt testen :)
    Maar misschien voor de zekerheid een weekje langer wachten? Ik ga voor je duimen!

@ pookie: jij bent lekker ook zwanger hoor. En idd... iemand van jullie moet de 3x=scheepsrecht doen, dus dat moet jij maar worden.

@ klingel: Ou est tú?

@ all: echo was goooooeeed! Hartje klopt en beeb zit waar ie hoort deze keer ;) Tis er eentje hihi!

Foto? Ik snap er zelf geen bal van, maar hier is ie:

20. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Joehoe Marb! Marbbeeb doet het goed! Geweldig zeg, dat is razend goed nieuws.
    Nu maar lekker genieten en dromen over meeting in "Oosterpark" ;).

Share This Page